SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Lolquote:Op donderdag 7 november 2013 11:02 schreef VMSDKR het volgende:
Haha, op dat Celticforum onderaan bij de tags: 'de boer eyebrows'.
Ik zit een beetje te scrollen nu; ze zijn allemaal niet erg blij. Wel leuk dat van Dijk aardig speelde trouwens. Maar goed, ook wel begrijpelijk. Ik vind het wel fijn dat een Nederlandse ploeg een keer weer wint in Europa.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lol
Moet je het wedstrijd verslag lezen van de wedstrijd op de website van Celtic
Omdat weet ik nietquote:Op donderdag 7 november 2013 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom staat dit topic niet meer in MyAt?
quote:Ajax neemt afscheid van Boerrigter
Derk Boerrigter verruilde afgelopen zomer Ajax voor Celtic, maar van een echt afscheid was het nog niet gekomen. Woensdagavond na de Champions League-ontmoeting tussen beide clubs in de ArenA namen de staf en spelers van Ajax de gelegenheid de vleugelspeler te bedanken voor zijn jaren bij de club.
Frank de Boer overhandigde Boerrigter in de kleedkamer een Ajax-borstbeeld en stond in een uitgebreid dankwoord onder andere stil bij de prijzen van Ajax waaraan de aanvaller heeft bijgedragen. Boerrigter (woensdagavond invaller bij Celtic) werd in de twee seizoenen dat hij voor Ajax speelde ook twee keer landskampioen. Met zijn winnende doelpunt tegen PSV (2-3) had hij een belangrijk aandeel in de laatste titel. Boerrigter was ook nog in Amsterdamse dienst toen begin dit jaar de Johan Cruijff Schaal werd veroverd. Die wedstrijd kwam hij niet in actie vanwege een blessure en een paar dagen later tekende hij zijn contract bij Celtic.
Na afloop van Ajax - Celtic was ook Evander Sno in de kleedkamers, de voetballer die net als Boerrigter bij beide clubs onder contract stond (2006-2008 bij Celtic, 2008-2011 bij Ajax). Sno kampte de afgelopen jaren met hartproblemen, maar is sinds afgelopen weekeinde gelukkig weer op de Nederlandse voetbalvelden te bewonderen in dienst bij RKC.
Als hij net ff zorgvuldiger in de pass zou worden is het echt wel een nuttige speler hoor, hij heeft iig de drive die een van Rhijn totaal mist.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja zonder Serero speel je met iemand die wellicht minder balverlies lijdt, maar ook niet die ene essentiële assist geeft.
Hij heeft de drive ja...alleen kan ie er helemaal niks vanquote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij net ff zorgvuldiger in de pass zou worden is het echt wel een nuttige speler hoor, hij heeft iig de drive die een van Rhijn totaal mist.
Hmm, ik vind van Rhijn niet echt drive missen, die stoomde maar op en neer gisteren, kreeg vaak de bal niet aangespeeld. Zijn probleem is meer dat hij vertrouwen, of kwaliteit mist (of waarschijnlijk een combinatie van beide).quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij net ff zorgvuldiger in de pass zou worden is het echt wel een nuttige speler hoor, hij heeft iig de drive die een van Rhijn totaal mist.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hij heeft de drive ja...alleen kan ie er helemaal niks van
Hij kan het zeker wel. Het komt er alleen in veel wedstrijden nog niet uit. Al speelde hij bij Celtic uit juist wel erg sterk.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hij heeft de drive ja...alleen kan ie er helemaal niks van
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Catch22- het volgende:
Klaassen kan er pas geen kut van. Man, die moet echt naar Groningen/Utrecht/NEC ofzo, die gaat het echt niet redden. Jammer maar helaas.
Mwoah. Zelfde potentie als de Jong denk ik. Is ook een soort Siem 2.0.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Silenus het volgende:
[..]Speelde zeer verdienstelijk gisteren. Heeft fantastische loopacties, als zijn medespelers dat zien (Schone bijv met dat afstandsschot 10 minuten voor tijd, Klaassen stond helemaal vrij) wordt hij een revelatie.
Gaat 't absoluut verder schoppen dan 'Groningen/Utrecht/NEC ofzo'.
Klaassen vond ik ook de allerslechtste inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Catch22- het volgende:
Klaassen kan er pas geen kut van. Man, die moet echt naar Groningen/Utrecht/NEC ofzo, die gaat het echt niet redden. Jammer maar helaas.
ik vond van Rhijn gister alweer wat beter spelen. In ieder geval een paar voorzetten.
Niet mee eens, het is allemaal veels te vrijblijvend en laks. Mee op komen is prima, maar bij balverlies blijft ie rustig staan kijken hoe iemand anders het achterin ff oplost.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hmm, ik vind van Rhijn niet echt drive missen, die stoomde maar op en neer gisteren, kreeg vaak de bal niet aangespeeld. Zijn probleem is meer dat hij vertrouwen, of kwaliteit mist (of waarschijnlijk een combinatie van beide).
Siem heeft dan toch nog wel een betere techniek voor mijn gevoel. Hij deed het ook al snel vrij aardig bij Ajax, als ik me dat goed herinner.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah. Zelfde potentie als de Jong denk ik. Is ook een soort Siem 2.0.
Boilessen voor zijn blessure was een verademing...dit moment loop ik er niet echt warm voor neequote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blind speelde ook gewoon goed vond ik.
Hoop wel dat hij als LB mee gaat naar het WK, maar de positie die hij nu heeft kan hem nog wel eens de kop kosten voor het WK.
Boilessen kan mij momenteel echt niet imponeren.
Zelfde als Siemquote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Boilessen voor zijn blessure was een verademing...dit moment loop ik er niet echt warm voor nee
dat waren 2,5 écht goede wedstrijden inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Boilessen voor zijn blessure was een verademing...dit moment loop ik er niet echt warm voor nee
Ach, we kunnen in ieder geval weer concluderen dat het verdedigend op een paar momentjes na prima staat. Als dat zo blijft, heb je vaak aan één goal wel genoeg tot het echt goed gaat lopenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Ach, we moeten nou ook niet doen alsof het lek boven is. Het grootste probleem, het niet afmaken van kansen, is er nog steeds natuurlijk.
Gelukkig was 1 goal gisteren voldoende, maar het is natuurlijk wel magertjes.
Prima, prima. voldoende tegen matige ploegen. Eerst zien tegen een echt goeie ploeg natuurlijk. Want laten we wel wezen, dat Celtic, dat kan er helemaal niets vanquote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, we kunnen in ieder geval weer concluderen dat het verdedigend op een paar momentjes na prima staat. Als dat zo blijft, heb je vaak aan één goal wel genoeg tot het echt goed gaat lopen
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach hopelijk mag Serero voorlopig banken want dat leek wederom helemaal nergens op.
twitter:KJ_Huntelaar twitterde op woensdag 06-11-2013 om 22:50:27What a goal by Lasse Schöne! #teamplay #tikitaka #ajacel reageer retweet
Dan laat hij die potentie maar zien bij Jong Ajax en op de training want in het eerste zie je er niets van terug. Komt gewoon te kort jammer maar helaasquote:Op donderdag 7 november 2013 12:16 schreef Syntix het volgende:
[..]Hier gaar je de fout in. Gisteren was niet best, maar heeft zeker de potentie.
Je hebt sowieso geen alternatieven op dit moment op die plek. Dus Serero in de basisquote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan laat hij die potentie maar zien bij Jong Ajax en op de training want in het eerste zie je er niets van terug. Komt gewoon te kort jammer maar helaas
Duarte is bijna terug dan is het hopelijk einde verhaal voor Serero en kan hij weer mooi terug naar de rimboe of een leuke club in Griekenlandquote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je hebt sowieso geen alternatieven op dit moment op die plek. Dus Serero in de basis
nou nou nouquote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is bijna terug dan is het hopelijk einde verhaal voor Serero en kan hij weer mooi terug naar de rimboe of een leuke club in Griekenland
Niet als Siem in de spits blijft staan. Dan gaat klaassen gewoon eruit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef Silenus het volgende:
Duarte straks, en dan is Serero gewoon weer een wisselspeler.
De rimboequote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is bijna terug dan is het hopelijk einde verhaal voor Serero en kan hij weer mooi terug naar de rimboe of een leuke club in Griekenland
Serero mist iets, ik kan het zo niet zeggen. Ohja; kwaliteit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je hebt sowieso geen alternatieven op dit moment op die plek. Dus Serero in de basis
Sja, ik vind het ook een beetje overdreven allemaal, aardige speler hoor, maar tot nog toe was ik nou niet overdonderd door zijn spel.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eerder werd de aankoop Duarte door enkele achterlijken hier belachelijk gemaakt, dat hij het niveau niet aankon, te duur etc. En nu wordt er om die man geschreeuwd, kan raar lopen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |