SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Net op tijd dusquote:
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 01:15 schreef Melleyn het volgende:
Top 100 van woensdag 6 november 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 435 essnhills
Ik was blij dat het uiteindelijk lukte het nieuwe topic te openenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:16 schreef tralalala het volgende:
Knap dat jullie de afgelopen minuten konden reageren, hier lukte dat echt niet.
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef Melleyn het volgende:
Zelfs bij Bert loopt die klote koelkast te topickapenOelewapper
Ja zo'n poppetjequote:Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef tralalala het volgende:
wtf is dit, een jurk als opbergsysteem?
De hunt is compleetquote:Op donderdag 7 november 2013 01:19 schreef tralalala het volgende:
Livingcolors, geen ibood zonder dit item.
Gewoon een trollactie van de iboodmedewerkersquote:Op donderdag 7 november 2013 01:21 schreef Loll het volgende:
Wat een kut streek was dat dan waar aan hadden jullie dat verdient als late night hunters ha ha
Hou op schei uitquote:Op donderdag 7 november 2013 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
Bij Lumen moet ik altijd denken aan die chick uit Dexter.
Ohjaquote:Op donderdag 7 november 2013 01:23 schreef tralalala het volgende:
Davidoff Cool Water hoort ook nog op het terugkerende iboodlijstje
"Chick"quote:Op donderdag 7 november 2013 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
Bij Lumen moet ik altijd denken aan die chick uit Dexter.
Ja zielig hè?quote:
Hannah McKayquote:Op donderdag 7 november 2013 01:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohja, FOK!, slakken, zout, enz..
Heb in ieder geval al 1 positief iets aan deze hunt overgehoudenquote:
quote:
Alle 10 bij langs geweestquote:
/1/999quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:33 schreef essnhills het volgende:
Er zijn nog geen pannen langsgeweest
Tja. Nu wassie in de war natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:33 schreef essnhills het volgende:
Er is nog geen 60E box langsgeweest
Oh was dat het.. Nou oké nieuwe poging dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Tja. Nu wassie in de war natuurlijk.
Oeh ja, da's wel een zekerheidje.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh was dat het.. Nou oké nieuwe poging dan.
Er zijn nog geen batterijen langsgeweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:36 schreef essnhills het volgende:
Als dat zo is kun je je beroep ervan maken. Graties geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graties ies goedquote:Op donderdag 7 november 2013 01:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als dat zo is kun je je beroep ervan maken. Graties geld.
Zoals we gewend zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:39 schreef Lyza666 het volgende:
Werkelijk wat een kutproducten tot nu toe.
Variatie valt tot nu toe tegen ja, geen 'leuke' producten zoals de airzooka ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 01:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog erger dan anders eerlijk gezegd. De variatie is om te janken.
Slaap lekker en succesquote:Op donderdag 7 november 2013 01:43 schreef RobertNL het volgende:
Ik ga slapen, morgen een tentamen enzo!
Bedanktquote:
Succes!quote:Op donderdag 7 november 2013 01:43 schreef RobertNL het volgende:
Ik ga slapen, morgen een tentamen enzo!
Mja, komt ook omdat iedereen hier tentamens heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:48 schreef essnhills het volgende:
Ik kan me herinneren dat de eerste nacht wel eens boeiender is geweest
Al is deze armband puur mooier dan die verschrikkelijke oorbellenquote:
Kloptquote:Op donderdag 7 november 2013 01:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja, komt ook omdat iedereen hier tentamens heeft.
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:51 schreef essnhills het volgende:
Dit is trouwens wel een leuk ding om cadeau te doen
Wat?quote:
Gewoon een box via mobiel scorenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef Melleyn het volgende:
Eigenlijk wil ik in bed gaan liggen maar ik weet niet of het te volgen valt op mobiel
Oh ik dacht dat je doelde op het 'Also great as a gift' wat er bij stondquote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?Is altijd goed toch?
lekker makkelijk cadeau voor je schoonmoeder ofzo (hihi, schoon)
Heb je geen laptop dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef Melleyn het volgende:
Eigenlijk wil ik in bed gaan liggen maar ik weet niet of het te volgen valt op mobiel
Oh stond dat erbij?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je doelde op het 'Also great as a gift' wat er bij stond
Nja ik hoef toch niks te kopen.. fuck it ik ga het wel proberenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een box via mobiel scoren
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh stond dat erbij?![]()
![]()
Niet gelezen
is toch pas de tweede keer?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jawel maar die ligt helemaal daaaaaaar
quote:
Ohquote:
Ach, zo snel gaat het nu toch nietquote:Op donderdag 7 november 2013 01:55 schreef Melleyn het volgende:
Ik kom toch mobiel, ben ik alleen een beetje traag maargoed
Nee, je valt een beetje weg, misschien moet je even je laptop erbij pakkenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:57 schreef Melleyn het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
quote:Vrouwen en handtassen zijn onlosmakelijk verbonden. En laten we eerlijk wezen de handtas van een vrouw is goed gevuld! Naar elke gelegenheid moet alles mee! Soms tot grote frustratie van de man. Frustratie van de vrouw is dat het al snel een puinhoop wordt in de tas. Alles ligt dan ook los! Maar ja, het gaat natuurlijk om het uiterlijk en van de tas. Voor elk uitje wil de vrouw ook een andere tas meenemen! De moderne vrouw wil dan ook goed voor de dag komen. Heaven has arrived! Deze super handige tas organizer ordent het binnenwerk van je tas! Met maar liefst 13 afgescheiden ruimten en vakjes is er voor al je spulletjes plaats. De organizer zet je simpelweg geheel gevuld in de tas welke je mee wilt nemen. Ga je naar een andere gelegenheid en wil je een andere tas mee nemen? Geen probleem! Eenvoudig zet je je tas organizer met volledige inhoud gewoon over in de andere tas! Elke keer opnieuw. Nooit met zoeken naar je spulletjes en altijd je favo tas mee bij elk uitje. Nooit meer zoeken in je tas of je hele tafel vol met losse spullen omdat je je tas opnieuw in moet richten!
Ja het waait buiten nog niet hard genoegquote:Op donderdag 7 november 2013 02:00 schreef tralalala het volgende:
Lekker zo'nventilator voor in de winter.
Stond net even op het balkon, was vanmiddag nog niet zo toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 02:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het waait buiten nog niet hard genoeg
OORDOPPEN, IK HERHAAL OORDOPPENquote:Op donderdag 7 november 2013 02:01 schreef Melleyn het volgende:
He als jullie nou posten wat er is dan hoef ik niet steeds van tabblad te veranderenplaatje is genoeg hoor
Duo Fischer Audio Red Stripe in-ears met in-line afstandsbediening en microfoonquote:Op donderdag 7 november 2013 02:01 schreef Melleyn het volgende:
He als jullie nou posten wat er is dan hoef ik niet steeds van tabblad te veranderenplaatje is genoeg hoor
vanmiddag ging het niet zo tekeer als nu neequote:Op donderdag 7 november 2013 02:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stond net even op het balkon, was vanmiddag nog niet zo toch?
Ik waaide bijna van het balkon af.
Auwquote:Op donderdag 7 november 2013 02:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
OORDOPPEN, IK HERHAAL OORDOPPEN
Wel lekker warm, zeker met deze Honeywell Heavy Duty Fan Heater met 2500 Wattquote:Op donderdag 7 november 2013 02:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
vanmiddag ging het niet zo tekeer als nu nee
Als je moet lachen moet je je oordopjes ook uit doenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Auw
Ik moest lachen en dat deed zeer
En volledig metalen behuizing hè! vergeet dat niet!quote:Op donderdag 7 november 2013 02:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel lekker warm, zeker met deze Honeywell Heavy Duty Fan Heater met 2500 Watt
Oh nou in dat gevalquote:Op donderdag 7 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
En volledig metalen behuizing hè! vergeet dat niet!
Je de volgende aanbieding is alweer uitverkocht hoorquote:
Mensen met caffeïnegebrekquote:
Mooi want mn dropshot staat niet binnen handbereikquote:Op donderdag 7 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
Van Siemens helaas, niet van Philips
Gloeiendequote:Op donderdag 7 november 2013 02:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je de volgende aanbieding is alweer uitverkocht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Tjackiequote:
I LIED!quote:
ja maar west-fries, het was een truc om tjack te lokken.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:10 schreef Melleyn het volgende:
Overigens is de hunt sneller dan fok en niet sneller als
Roar!quote:
¤450!quote:
Nee het is een lokroepquote:Op donderdag 7 november 2013 02:12 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar dan jaagt ze toch alle vissen weg met dat geroar?
Ik heb ook MTV opstaan. Wat is dezequote:Op donderdag 7 november 2013 02:13 schreef tralalala het volgende:
Nu The Valleys, dat is echt het laagste van het laagste.
Topshow dus
Geordie Shore hiervoor is leuker, gewoon de zoveelste namaakshow van Jersey Shorequote:Op donderdag 7 november 2013 02:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook MTV opstaan. Wat is deze
http://www.postalgold.nl/closed.nlNL.htmlquote:Op donderdag 7 november 2013 02:15 schreef Melleyn het volgende:
Wat is er eigenlijk met postalgold gebeurd? Bestaat het nog?
Jammerquote:Op donderdag 7 november 2013 02:16 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
http://www.postalgold.nl/closed.nlNL.html_
Ik zou er gewoon eentje kopenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:17 schreef Lyza666 het volgende:
Whut? Is dit de iBood schermen afdeling?
Ik zoek een scherm namelijk.
Windscherm?quote:Op donderdag 7 november 2013 02:17 schreef Lyza666 het volgende:
Whut? Is dit de iBood schermen afdeling?
Ik zoek een scherm namelijk.
Er was wel een zonnebank eerder.quote:
Dit is al nummer 6quote:Op donderdag 7 november 2013 02:19 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga zo'n tv toch ook echt niet in 1 minuutje aanschaffen.
quote:
Slotengroep.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:20 schreef essnhills het volgende:
op de 1dk chat:
iBOOD: Ok (02:20:21)
iBOOD: tijd voor wat nieuws (02:20:25)
iBOOD: andere groep er in
Kettingslotenquote:
Maar het is wel ART klasse 4, het is KUNST mensenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:22 schreef tralalala het volgende:
Anders neem je even de tijd om de boel te vertalen...
We zitten niet in Duitsland jongens.
Dat doen ze ook alleen maar om te fokkenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:23 schreef Lyza666 het volgende:
Lekker handig ook, zo werken met die zgn "groepen". Je kunt de spullen toch veel beter door elkaar gooien.
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zo'n geluid maakte ik vanmorgen oom boven de wc..
Laat 'm gewoon gaan werken. Grapjassen op de werkvloerquote:Op donderdag 7 november 2013 02:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar om te fokkendie werknemer van ibood verveelt zich gewoon dood
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:24 schreef tralalala het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Dit is veel leuker
Okequote:Op donderdag 7 november 2013 02:33 schreef Melleyn het volgende:
Nou via mobiel is dikke kak dus ik ga wel gewoon slapen danwelterusten en tot later
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 02:34 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga d'r ook in. Truste of hunt ze nog!
Zekers.. Hiermee kun je.. ehh.. wat kun je met dit ding eigenlijk?quote:
Die kan je in je notebookrugzak stoppen!quote:Op donderdag 7 november 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers.. Hiermee kun je.. ehh.. wat kun je met dit ding eigenlijk?
LEUGENS!quote:Op donderdag 7 november 2013 02:38 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Die kan je in je notebookrugzak stoppen!
Maar niet meer als je er meer dan 200 meter mee gezwommen hebtquote:Op donderdag 7 november 2013 02:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
LEUGENS!
je kan hiermee de tijd bepalen
Oh balenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:41 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar niet meer als je er meer dan 200 meter mee gezwommen hebt
En wat is dit? een luxe USB stick oid?quote:
Ohja dat is wel nuttig. Moeten ze voor ambtenaren die met staatsgeheimen werken aanschaffen enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 02:44 schreef Bluurgh het volgende:
Dat is een PC die je snel kan kwijtraken
Ja das handig voor als ze in de trein willen werken!quote:Op donderdag 7 november 2013 02:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat is wel nuttig. Moeten ze voor ambtenaren die met staatsgeheimen werken aanschaffen enzo
Zekers, kunnen ze hem gewoon laten liggenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:47 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja das handig voor als ze in de trein willen werken!
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:50 schreef Bluurgh het volgende:
"Hoor wie klopboort daar kind'ren..."
Volgens mij is 't bijna bedtijd
Je kan er zelfs meer dan 200 meter mee zwemmen enzo!quote:Op donderdag 7 november 2013 02:52 schreef Bluurgh het volgende:
Dan leg je zo die cover op je tablet en dan kan er niks meer gebeuren!
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan er zelfs meer dan 200 meter mee zwemmen enzo!
Zelfs meer dan 450 meter!
Fantastisch!
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:55 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
En met deze trendy bounce messenger komen je berichten nooit aan!
Altijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:55 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Kam jij ook altijd je handdoeken?
het is nog even wachten dus voordat het eerste paard op ibood wordt aangeboden...quote:Op donderdag 7 november 2013 02:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd.
Maar het is ook heel logisch. Want kijk, het is een zeepaardjesset. En dat verklaart alles.
We zijn namelijk gaan zwemme, dus zee, en paarden hebben lange manen die gekamd moeten worden
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:57 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
het is nog even wachten dus voordat het eerste paard op ibood wordt aangeboden...
Due radio onzin shoutbox? Die heb ik nog niet g eluisterdquote:Op donderdag 7 november 2013 03:00 schreef Bluurgh het volgende:
Die radio die je kan luisteren is toch wel tenenkrommend zeg
Begin er maar niet aanquote:Op donderdag 7 november 2013 03:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Due radio onzin shoutbox? Die heb ik nog niet g eluisterd
Ik heb geen autoquote:Op donderdag 7 november 2013 03:01 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan
Je kan nu wel je auto als nieuw maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |