Ja het waait buiten nog niet hard genoegquote:Op donderdag 7 november 2013 02:00 schreef tralalala het volgende:
Lekker zo'nventilator voor in de winter.
Stond net even op het balkon, was vanmiddag nog niet zo toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 02:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het waait buiten nog niet hard genoeg
OORDOPPEN, IK HERHAAL OORDOPPENquote:Op donderdag 7 november 2013 02:01 schreef Melleyn het volgende:
He als jullie nou posten wat er is dan hoef ik niet steeds van tabblad te veranderenplaatje is genoeg hoor
Duo Fischer Audio Red Stripe in-ears met in-line afstandsbediening en microfoonquote:Op donderdag 7 november 2013 02:01 schreef Melleyn het volgende:
He als jullie nou posten wat er is dan hoef ik niet steeds van tabblad te veranderenplaatje is genoeg hoor
vanmiddag ging het niet zo tekeer als nu neequote:Op donderdag 7 november 2013 02:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stond net even op het balkon, was vanmiddag nog niet zo toch?
Ik waaide bijna van het balkon af.
Auwquote:Op donderdag 7 november 2013 02:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
OORDOPPEN, IK HERHAAL OORDOPPEN
Wel lekker warm, zeker met deze Honeywell Heavy Duty Fan Heater met 2500 Wattquote:Op donderdag 7 november 2013 02:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
vanmiddag ging het niet zo tekeer als nu nee
Als je moet lachen moet je je oordopjes ook uit doenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Auw
Ik moest lachen en dat deed zeer
En volledig metalen behuizing hè! vergeet dat niet!quote:Op donderdag 7 november 2013 02:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel lekker warm, zeker met deze Honeywell Heavy Duty Fan Heater met 2500 Watt
Oh nou in dat gevalquote:Op donderdag 7 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
En volledig metalen behuizing hè! vergeet dat niet!
Je de volgende aanbieding is alweer uitverkocht hoorquote:
Mensen met caffeïnegebrekquote:
Mooi want mn dropshot staat niet binnen handbereikquote:Op donderdag 7 november 2013 02:04 schreef essnhills het volgende:
Van Siemens helaas, niet van Philips
Gloeiendequote:Op donderdag 7 november 2013 02:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je de volgende aanbieding is alweer uitverkocht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Tjackiequote:
I LIED!quote:
ja maar west-fries, het was een truc om tjack te lokken.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:10 schreef Melleyn het volgende:
Overigens is de hunt sneller dan fok en niet sneller als
Roar!quote:
¤450!quote:
Nee het is een lokroepquote:Op donderdag 7 november 2013 02:12 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar dan jaagt ze toch alle vissen weg met dat geroar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |