Oh ik dacht dat je doelde op het 'Also great as a gift' wat er bij stondquote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?Is altijd goed toch?
lekker makkelijk cadeau voor je schoonmoeder ofzo (hihi, schoon)
Heb je geen laptop dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef Melleyn het volgende:
Eigenlijk wil ik in bed gaan liggen maar ik weet niet of het te volgen valt op mobiel
Oh stond dat erbij?quote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je doelde op het 'Also great as a gift' wat er bij stond
Nja ik hoef toch niks te kopen.. fuck it ik ga het wel proberenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een box via mobiel scoren
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh stond dat erbij?![]()
![]()
Niet gelezen
is toch pas de tweede keer?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jawel maar die ligt helemaal daaaaaaar
quote:
Ohquote:
Ach, zo snel gaat het nu toch nietquote:Op donderdag 7 november 2013 01:55 schreef Melleyn het volgende:
Ik kom toch mobiel, ben ik alleen een beetje traag maargoed
Nee, je valt een beetje weg, misschien moet je even je laptop erbij pakkenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:57 schreef Melleyn het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
quote:Vrouwen en handtassen zijn onlosmakelijk verbonden. En laten we eerlijk wezen de handtas van een vrouw is goed gevuld! Naar elke gelegenheid moet alles mee! Soms tot grote frustratie van de man. Frustratie van de vrouw is dat het al snel een puinhoop wordt in de tas. Alles ligt dan ook los! Maar ja, het gaat natuurlijk om het uiterlijk en van de tas. Voor elk uitje wil de vrouw ook een andere tas meenemen! De moderne vrouw wil dan ook goed voor de dag komen. Heaven has arrived! Deze super handige tas organizer ordent het binnenwerk van je tas! Met maar liefst 13 afgescheiden ruimten en vakjes is er voor al je spulletjes plaats. De organizer zet je simpelweg geheel gevuld in de tas welke je mee wilt nemen. Ga je naar een andere gelegenheid en wil je een andere tas mee nemen? Geen probleem! Eenvoudig zet je je tas organizer met volledige inhoud gewoon over in de andere tas! Elke keer opnieuw. Nooit met zoeken naar je spulletjes en altijd je favo tas mee bij elk uitje. Nooit meer zoeken in je tas of je hele tafel vol met losse spullen omdat je je tas opnieuw in moet richten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |