Ik heb ook MTV opstaan. Wat is dezequote:Op donderdag 7 november 2013 02:13 schreef tralalala het volgende:
Nu The Valleys, dat is echt het laagste van het laagste.
Topshow dus
Geordie Shore hiervoor is leuker, gewoon de zoveelste namaakshow van Jersey Shorequote:Op donderdag 7 november 2013 02:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook MTV opstaan. Wat is deze
http://www.postalgold.nl/closed.nlNL.htmlquote:Op donderdag 7 november 2013 02:15 schreef Melleyn het volgende:
Wat is er eigenlijk met postalgold gebeurd? Bestaat het nog?
Jammerquote:Op donderdag 7 november 2013 02:16 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
http://www.postalgold.nl/closed.nlNL.html_
Ik zou er gewoon eentje kopenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:17 schreef Lyza666 het volgende:
Whut? Is dit de iBood schermen afdeling?
Ik zoek een scherm namelijk.
Windscherm?quote:Op donderdag 7 november 2013 02:17 schreef Lyza666 het volgende:
Whut? Is dit de iBood schermen afdeling?
Ik zoek een scherm namelijk.
Er was wel een zonnebank eerder.quote:
Dit is al nummer 6quote:Op donderdag 7 november 2013 02:19 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga zo'n tv toch ook echt niet in 1 minuutje aanschaffen.
quote:
Slotengroep.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:20 schreef essnhills het volgende:
op de 1dk chat:
iBOOD: Ok (02:20:21)
iBOOD: tijd voor wat nieuws (02:20:25)
iBOOD: andere groep er in
Kettingslotenquote:
Maar het is wel ART klasse 4, het is KUNST mensenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:22 schreef tralalala het volgende:
Anders neem je even de tijd om de boel te vertalen...
We zitten niet in Duitsland jongens.
Dat doen ze ook alleen maar om te fokkenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:23 schreef Lyza666 het volgende:
Lekker handig ook, zo werken met die zgn "groepen". Je kunt de spullen toch veel beter door elkaar gooien.
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zo'n geluid maakte ik vanmorgen oom boven de wc..
Laat 'm gewoon gaan werken. Grapjassen op de werkvloerquote:Op donderdag 7 november 2013 02:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar om te fokkendie werknemer van ibood verveelt zich gewoon dood
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:24 schreef tralalala het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
Dit is veel leuker
Okequote:Op donderdag 7 november 2013 02:33 schreef Melleyn het volgende:
Nou via mobiel is dikke kak dus ik ga wel gewoon slapen danwelterusten en tot later
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 02:34 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga d'r ook in. Truste of hunt ze nog!
Zekers.. Hiermee kun je.. ehh.. wat kun je met dit ding eigenlijk?quote:
Die kan je in je notebookrugzak stoppen!quote:Op donderdag 7 november 2013 02:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers.. Hiermee kun je.. ehh.. wat kun je met dit ding eigenlijk?
LEUGENS!quote:Op donderdag 7 november 2013 02:38 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Die kan je in je notebookrugzak stoppen!
Maar niet meer als je er meer dan 200 meter mee gezwommen hebtquote:Op donderdag 7 november 2013 02:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
LEUGENS!
je kan hiermee de tijd bepalen
Oh balenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:41 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar niet meer als je er meer dan 200 meter mee gezwommen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En wat is dit? een luxe USB stick oid?quote:
Ohja dat is wel nuttig. Moeten ze voor ambtenaren die met staatsgeheimen werken aanschaffen enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 02:44 schreef Bluurgh het volgende:
Dat is een PC die je snel kan kwijtraken
Ja das handig voor als ze in de trein willen werken!quote:Op donderdag 7 november 2013 02:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat is wel nuttig. Moeten ze voor ambtenaren die met staatsgeheimen werken aanschaffen enzo
Zekers, kunnen ze hem gewoon laten liggenquote:Op donderdag 7 november 2013 02:47 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja das handig voor als ze in de trein willen werken!
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:50 schreef Bluurgh het volgende:
"Hoor wie klopboort daar kind'ren..."
Volgens mij is 't bijna bedtijd
Je kan er zelfs meer dan 200 meter mee zwemmen enzo!quote:Op donderdag 7 november 2013 02:52 schreef Bluurgh het volgende:
Dan leg je zo die cover op je tablet en dan kan er niks meer gebeuren!
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan er zelfs meer dan 200 meter mee zwemmen enzo!
Zelfs meer dan 450 meter!
Fantastisch!
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:55 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
En met deze trendy bounce messenger komen je berichten nooit aan!
Altijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:55 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Kam jij ook altijd je handdoeken?
het is nog even wachten dus voordat het eerste paard op ibood wordt aangeboden...quote:Op donderdag 7 november 2013 02:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd.
Maar het is ook heel logisch. Want kijk, het is een zeepaardjesset. En dat verklaart alles.
We zijn namelijk gaan zwemme, dus zee, en paarden hebben lange manen die gekamd moeten worden
quote:Op donderdag 7 november 2013 02:57 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
het is nog even wachten dus voordat het eerste paard op ibood wordt aangeboden...
Due radio onzin shoutbox? Die heb ik nog niet g eluisterdquote:Op donderdag 7 november 2013 03:00 schreef Bluurgh het volgende:
Die radio die je kan luisteren is toch wel tenenkrommend zeg
Begin er maar niet aanquote:Op donderdag 7 november 2013 03:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Due radio onzin shoutbox? Die heb ik nog niet g eluisterd
Ik heb geen autoquote:Op donderdag 7 november 2013 03:01 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan
Je kan nu wel je auto als nieuw maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |