abonnement Unibet Coolblue
pi_133381415
Ik Zit te kijken naar een oldtimer erbij..

Een volvo 164 spreekt me enorm aan..

Maar is het verstandig zo een auto te kopen? Onderhoud is voor mij lastig..heb 2 linkse handjes..wel maatje die auto monteur is

Iemand ervaring met dit type volvo
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_133381516
Het motorblok moet in goede staat zijn en in ieder geval regulier onderhoud hebben gehad. Aangezien het design in principe een 4 cilinder is met 2 "aangeplakte" cilinders wil het nogal eens voorkomen dat ze snel heetlopen. Volvo heeft daar destijds wat minder over nagedacht.

Als je zorgt dat je maatje plek en gereedschap heeft om aan het ding te knutselen en jij geld om hem te betalen zou het dan verder wel los moeten lopen...
pi_133382278
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 17:47 schreef r8v2 het volgende:
Het motorblok moet in goede staat zijn en in ieder geval regulier onderhoud hebben gehad. Aangezien het design in principe een 4 cilinder is met 2 "aangeplakte" cilinders wil het nogal eens voorkomen dat ze snel heetlopen. Volvo heeft daar destijds wat minder over nagedacht.

Als je zorgt dat je maatje plek en gereedschap heeft om aan het ding te knutselen en jij geld om hem te betalen zou het dan verder wel los moeten lopen...
Ja is ook echt om af en toe stukje mee te touren..

Ga me wel eens even inlezen..

Eventueel betere oudere volvo s waar je ervaring mee hebt..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_133385705
Vrijwel alles behalve de B30 zescilinder :P.
  maandag 18 november 2013 @ 20:18:20 #80
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_133387599
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 17:47 schreef r8v2 het volgende:
Het motorblok moet in goede staat zijn en in ieder geval regulier onderhoud hebben gehad. Aangezien het design in principe een 4 cilinder is met 2 "aangeplakte" cilinders wil het nogal eens voorkomen dat ze snel heetlopen. Volvo heeft daar destijds wat minder over nagedacht.

Als je zorgt dat je maatje plek en gereedschap heeft om aan het ding te knutselen en jij geld om hem te betalen zou het dan verder wel los moeten lopen...
Grappig om te zien ja, de achterste kleppen van een B30 zijn eigenlijk altijd witter dan de rest vanwege de hitte.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_133389295
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 19:44 schreef r8v2 het volgende:
Vrijwel alles behalve de B30 zescilinder :P.
Haha..kan natuurlijk Altijd een b20 in een 164 bouwen haha..

Ben wel volvo liefhebber..dus tja..

Had ook na oude BMW s en Mercedessen gekeken..maar die roesten blijkbaar harder dan volvo
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_133397850
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 19:44 schreef r8v2 het volgende:
Vrijwel alles behalve de B30 zescilinder :P.
Met een B30 is niets mis hoor, net zo betrouwbaar als een B20. Maar je moet wel een goede radiateur hebben: als de radiateur maar halfbakken is, moet je die accuut vervangen. :)
pi_133398049
Ja dat bedoel ik. Je moet net zoals jij en ik (en wellicht anderen in dit topic) bekend zijn met het ding en symptomen snel kunnen herkennen. Daarom is het voor iemand met naar eigen zeggen twee linkerhanden misschien beter om met een ander type te gaan rijden ;).
pi_133435676
Ik ga hier denk ik maar eens even alle 140's opkopen denk ik 8-).
pi_133449440
kutzooi, onderweg naar huis geeft m'n 440 een alarmlichtje van de koelvloeistof. Net gekeken, reservoir is helemaal leeg. Dit terwijl hij een maand geleden nog een grote beurt heeft gehad.
  woensdag 20 november 2013 @ 20:43:05 #86
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_133461682
quote:
8s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef LethalNinja het volgende:
kutzooi, onderweg naar huis geeft m'n 440 een alarmlichtje van de koelvloeistof. Net gekeken, reservoir is helemaal leeg. Dit terwijl hij een maand geleden nog een grote beurt heeft gehad.
Geen zichtbare lekkage sporen?
Zuur anders...

Heb zelf gelukkig de bak binnen,verkoper was zo vriendelijk om er wat klein cosmetisch spul bij te geven wat nog mankeerde aan de V.
Graag verwijderen.
pi_133463008
quote:
8s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:48 schreef LethalNinja het volgende:
kutzooi, onderweg naar huis geeft m'n 440 een alarmlichtje van de koelvloeistof. Net gekeken, reservoir is helemaal leeg. Dit terwijl hij een maand geleden nog een grote beurt heeft gehad.
Kan gewoon ergens een scheur in een slang zijn. Of een rotte slangenklem. En ook al lekt ie water bij de koppakking, heeft het nog niets met een grote beurt te maken ;).
pi_133465242
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:43 schreef Charged het volgende:

[..]

Geen zichtbare lekkage sporen?
Zuur anders...

Heb zelf gelukkig de bak binnen,verkoper was zo vriendelijk om er wat klein cosmetisch spul bij te geven wat nog mankeerde aan de V.
quote:
4s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:04 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Kan gewoon ergens een scheur in een slang zijn. Of een rotte slangenklem. En ook al lekt ie water bij de koppakking, heeft het nog niets met een grote beurt te maken ;).
Ik hoop dat het zoiets eenvoudigs is, ik houd mijn hart vast voor morgen. Een reparatie van 500+euro kan ik op dit moment helaas echt niet betalen.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:48:59 #89
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_133465482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:45 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

[..]

Ik hoop dat het zoiets eenvoudigs is, ik houd mijn hart vast voor morgen. Een reparatie van 500+euro kan ik op dit moment helaas echt niet betalen.
Was geen antwoord op onze vragen of je zelf iets hebt kunnen ontdekken.

Geen plasjes onder je auto,aparte geurtjes,stoom onder de motorkap?
Graag verwijderen.
pi_133465678
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:48 schreef Charged het volgende:

[..]

Was geen antwoord op onze vragen of je zelf iets hebt kunnen ontdekken.

Geen plasjes onder je auto,aparte geurtjes,stoom onder de motorkap?
euhm my bad..
Ik zal het even wat concreter neerzetten allemaal!

Probleemsituatie:
- onderweg naar huis, lichtje van koelstofbrande, er kwam ook geen warme lucht meer de auto binnen.

Uitgevoerde handeling:
- koelvloeistof bijgevuld

Kenmerken verder:
- niks bijzonders geroken (alhoewel ik vaak verkouden ben)
- morgen kijk ik of er een plasje onder de motorkap is
- geen stoom onder de motorkap, geen andere vreemde dingen.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:55:14 #91
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_133465824
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:52 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

euhm my bad..
Ik zal het even wat concreter neerzetten allemaal!

Probleemsituatie:
- onderweg naar huis, lichtje van koelstofbrande, er kwam ook geen warme lucht meer de auto binnen.

Uitgevoerde handeling:
- koelvloeistof bijgevuld

Kenmerken verder:
- niks bijzonders geroken (alhoewel ik vaak verkouden ben)
- morgen kijk ik of er een plasje onder de motorkap is
- geen stoom onder de motorkap, geen andere vreemde dingen.
Thnx,dat is beter...
Na bijvullen koelvloeistof,kreeg je toen wel warme lucht?
Graag verwijderen.
pi_133465885
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:55 schreef Charged het volgende:

[..]

Thnx,dat is beter...
Na bijvullen koelvloeistof,kreeg je toen wel warme lucht?
Ik heb daar niet zo opgelet, meteen toen ik het vulde merkte ik wel dat het kort borrelde (3-5 seconden) maar verder weinig andere dingen.
  woensdag 20 november 2013 @ 22:13:52 #93
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_133466687
Slaat je ventilator wel aan? Die van mij in mn 440 was toen kapot
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_133469638
Klinkt als een lekke slang, of een lek reservoir.
pi_133476750
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef Hyman het volgende:
Slaat je ventilator wel aan? Die van mij in mn 440 was toen kapot
Ventilator doet/ deed 't perfect, als de ruiten waren beslagen waren ze binnen korte tijd weer droog etc.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef Bart-Willem het volgende:
Klinkt als een lekke slang, of een lek reservoir.
Lekke slang, wat kost dat dan? Ik heb het idee dat als 't een lekke slang is de kosten nog het laagste zijn.

Ik heb net btw even kort de auto gestart en er brandde geen alarm lichtje mbt de koelvloeistof. Straks eens een klein ritje maken.
pi_133480416
Meeste radiateurslangen en slangen naar kachelkraan zijn tussen de 20 en 30 Euro. Als je handig genoeg bent kan je dat prima zelf vervangen. :) Controleer onder de motorkap even bij de slangen van/naar radiateur op lekkages. ;)
pi_133481933

Goeie keuze qua auto :P.
  donderdag 21 november 2013 @ 14:03:19 #98
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_133482435
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:37 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ventilator doet/ deed 't perfect, als de ruiten waren beslagen waren ze binnen korte tijd weer droog etc.

[..]

Lekke slang, wat kost dat dan? Ik heb het idee dat als 't een lekke slang is de kosten nog het laagste zijn.

Ik heb net btw even kort de auto gestart en er brandde geen alarm lichtje mbt de koelvloeistof. Straks eens een klein ritje maken.
Radiator ventilator :P
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  donderdag 21 november 2013 @ 14:06:40 #99
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_133482515
Kachelradiator niet lek?
  donderdag 21 november 2013 @ 14:56:34 #100
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_133484130
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:37 schreef LethalNinja het volgende:

Ik heb net btw even kort de auto gestart en er brandde geen alarm lichtje mbt de koelvloeistof. Straks eens een klein ritje maken.
Volgens mij heb je ook geen koelvloeistoflampje. Wat je zag branden is wsl een waarschuwing voor de motortemperatuur, die zal dus niet meteen gaan branden als je de motor start.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_133487329
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:06 schreef IrishBastard het volgende:
Kachelradiator
Ja wellicht is het dit dan, net ook al een stukje gereden zonder dat ik meldingen kreeg. Wel met de kachel uit. Goed mogelijk dus als ik mijn kachel aan zet dat ik weer koelvloeistof verlies? Hmm
pi_133491698
Zo, LED-interieurverlichting in de 9 :P.
pi_133496040
Pics or it didn't happen. :P
pi_133500878
Geen fatsoenlijke camera...
pi_133519422
Sinds vanmorgen trotse Brick-eigenaar :D

Van 83', pas 160.000 KM en keihard. Heeft vorig jaar een grote beurt gehad waaronder distributieriem vervangen, vloeistoffen, rubbers en nieuwe overdrive.



todo:

- flink ontvochtigen, heeft het laatste jaar korte stukjes gereden en vooral buiten gestaan;
- schoonmaken
- stoffen blauwe stoelen / blauwe deurpanelen eruit, leer erin
- fatsoenlijke radio en versterker

[ Bericht 1% gewijzigd door Drommelsch85 op 22-11-2013 17:18:05 ]
url
pi_133519453
Toffe bak!
pi_133519892
Nice, ziet er erg goed uit. Nieuwe rubbers maken bij zo'n 200 een wereld van verschil.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_133524449
Rubber? Das plastic :+.
pi_133524577
Hele brutale vraag, maar wat heb je er voor betaald? :)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_133525578
Leuk ding! Laat je LPG zitten ivm nieuwe oldtimerregeling of ga je straks op benzine rondkachelen voor 120/jaar? :)
pi_133532658
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:43 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ja wellicht is het dit dan, net ook al een stukje gereden zonder dat ik meldingen kreeg. Wel met de kachel uit. Goed mogelijk dus als ik mijn kachel aan zet dat ik weer koelvloeistof verlies? Hmm
Als je de kachel goed laat blazen, krijg je dan een waas op je ramen? Je kan het ook wel goed ruiken.
pi_133532733
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je de kachel goed laat blazen, krijg je dan een waas op je ramen? Je kan het ook wel goed ruiken.
Hmm nu ik er aan denk, ik heb wel vaak als de radiator aan was ineens dingen geroken. Ik dacht dan altijd van "dat zijn de gassen van de auto voor mij"maar wellicht was het toch wat anders. Wat zou dan moeten opvallen? En zijn die geuren dan dus kenmerkend voor een slang met een lek tussen de vloeistof en de radiator?
pi_133533094
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Hmm nu ik er aan denk, ik heb wel vaak als de radiator aan was ineens dingen geroken. Ik dacht dan altijd van "dat zijn de gassen van de auto voor mij"maar wellicht was het toch wat anders. Wat zou dan moeten opvallen? En zijn die geuren dan dus kenmerkend voor een slang met een lek tussen de vloeistof en de radiator?
Kachel aan --> meer geur, dan is het vrijwel zeker een lekke kachelradiateur. En dan verwacht ik eigenlijk ook wel een waasje op je ramen. Dat is dus geen condens maar die koeltroep die uit je ventilatierooster geblazen wordt.
pi_133533305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kachel aan --> meer geur, dan is het vrijwel zeker een lekke kachelradiateur. En dan verwacht ik eigenlijk ook wel een waasje op je ramen. Dat is dus geen condens maar die koeltroep die uit je ventilatierooster geblazen wordt.
Ramen zijn wel schoon hoor (binnenkant).. Ik hoef bij mijn volvo eigenlijk nooit met de zeem langs de binnenkant van de ramen om ze schoon te maken. De geur is alleen af en toe kort.. Hopelijk hoef ik niet de kachelradiateur te vervangen das sowieso prijzig :(
pi_133599320
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Hele brutale vraag, maar wat heb je er voor betaald? :)
¤ 1300-,

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:13 schreef Bart-Willem het volgende:
ivm nieuwe oldtimerregeling of ga j
thnx :) LPG gaat er trouwens wel uit. Hij loopt niet slecht op LPG, maar heeft iets meer vermorgen op benzine. Die 120 euro per jaar kan ik dus nog wel mee leven.

Verder:

- Wie weet of een set achterbank / voorstoelen uit een 740/940 ook in een 240 past?
- Ik wil beter geluid in de wagen, waar hebben jullie 240-eigenaars de speakers geplaatst? Heb er alleen 2 voor in de deuren, dan zou ik de achterste 2 in de hoedenplank moeten doen omdat er in de achterdeuren geen speakerruimte is?
url
pi_133599333
Al onder de achterbank gekeken?
pi_133599337
quote:
5s.gif Op maandag 25 november 2013 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al onder de achterbank gekeken?
Zal ik doen als de gastank er ook uit is.
url
pi_133599352
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 02:54 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Zal ik doen als de gastank er ook uit is.
Roest is de grootste vijand, de techniek is simpel en prima zelf te onderhouden.
pi_133599384
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 02:51 schreef Drommelsch85 het volgende:

Verder:

- Wie weet of een set achterbank / voorstoelen uit een 740/940 ook in een 240 past?
- Ik wil beter geluid in de wagen, waar hebben jullie 240-eigenaars de speakers geplaatst? Heb er alleen 2 voor in de deuren, dan zou ik de achterste 2 in de hoedenplank moeten doen omdat er in de achterdeuren geen speakerruimte is?
- Nee. Tenzij je een mogelijkheid hebt om de framerails om te bouwen
- Ik heb bij mijn 240 de speakers in de voordeuren vervangen voor wat betere kwaliteit en de andere twee zitten inderdaad in de hoedenplank gezaagd. Maar dat was al door de vorige eigenaar gedaan.
pi_133599395
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 03:05 schreef r8v2 het volgende:

[..]

- Nee. Tenzij je een mogelijkheid hebt om de framerails om te bouwen
- Ik heb bij mijn 240 de speakers in de voordeuren vervangen voor wat betere kwaliteit en de andere twee zitten inderdaad in de hoedenplank gezaagd. Maar dat was al door de vorige eigenaar gedaan.
Die framerails moet wel lukken, ik vroeg me alleen af of een (sedan) achterbank van een 7xx of 9xx niet compleet afwijkend is. Behalve de stoelen wil ik de deurpanelen sowieso vervangen door zwart en het scheepsstuur eruit.



Voor de originele radio zijn er ook vast liefhebbers (ontvangst is ook prima)



[ Bericht 9% gewijzigd door Drommelsch85 op 25-11-2013 03:13:10 ]
url
pi_133599401
Ja, want de 240 heeft de wielkasten wat verder naar voren zitten. De bank is zeg maar aan de uiteinden gevormd naar de wielkasten. Mijn 9 Estate heeft een rechte achterbank en ik neem dat dat bij de sedan ook zo is.
pi_133599411
Nee gek! :P. Dat blauw is juist klassiek. Als je ze vervangt wil ik ze wel hebben :P. En zo'n stuur hoort in een 240, waarom wil je die veranderen?

En zo'n radio wil echt niemand :+.
pi_133599415
Die blauwe stof hoort er helemaal in, doodzonde om te vervangen.
pi_133599421
Hmmm, ik ben er anders niet weg van. Stof van de bestuurdersstoel is ook licht beschadigd, stoel zelf zit ook niet meer als nieuw. Ik zal aan jullie denken :)

Dit is wel ultiem :9~



url
pi_133599429
Dat hoort bij een ander type, je hebt een aardig luxe uitvoering in originele staat zo te zien.
pi_133599464
Wat me zo snel opvalt aan die foto is dat er iets met een flinke turbo in is geschroeft en een Getrag versnellingsbak (vandaar de ///M pook). En dat stuur en naar ik aanneem Recaro stoelen is ook niet bepaald goedkoop. Kortom, dat zijn functionele upgrades waar er ook een paar duizend euro aan technische upgrades is gedaan. Niet echt heel nodig in jouw mooie originele 240 ;).
pi_133599465
Overigens ben ik net zo erg, maar daarom heb ik een 244DLS om origineel te houden, en een 945 om mee te kloten :P.
pi_133606681
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 02:51 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

¤ 1300-,

[..]

thnx :) LPG gaat er trouwens wel uit. Hij loopt niet slecht op LPG, maar heeft iets meer vermorgen op benzine. Die 120 euro per jaar kan ik dus nog wel mee leven.

Verder:

- Wie weet of een set achterbank / voorstoelen uit een 740/940 ook in een 240 past?
- Ik wil beter geluid in de wagen, waar hebben jullie 240-eigenaars de speakers geplaatst? Heb er alleen 2 voor in de deuren, dan zou ik de achterste 2 in de hoedenplank moeten doen omdat er in de achterdeuren geen speakerruimte is?
Tip: www.lpguitbouwen.nl, da's de allergoedkoopste LPG-uitbouwer. :) Wel daarna zelf nog naar de RDW rijden om de boel om te laten keuren (kan helaas niet anders: LPG aanmelden mogen autobedrijven wel, maar afmelden kennelijk niet i.v.m. fraude).

Wat betreft de stoelen: die van de 740/940 passen niet omdat die andere rails hebben. Dat vergt best wat werk om dat aan te passen. Maar aangezien je nog een "vroegere" 240 hebt, heb je de stoelen die iets minder hoog zijn en nog het oude type (niet-gebogen) hoofdsteun. Als je de stoelen van een 240 van 1985 of later pakt, dan zijn de ruggen van de stoelen wat hoger en je hebt de gebogen hoofdsteunen. Die stoelen zijn nagenoeg gelijk aan die van de 740/940 en zitten beter dan het oude type. :)

Je voorspeakers moet je gewoon vervangen door wat nieuwers. Gewoon 10cm speakers van Sony, JBL of Blaupunkt pakken en het is een stuk beter. Die van Pioneer zijn vaak nét iets te diep waardoor het niet goed past. Als je je hoedenplank niet wil gaan verzagen kan je ook kiezen voor opbouwspeakers, maar hier is helaas maar beperkte keuze in. Als je wel gewoon gaten wil maken kan je het beste voor ovalen speakers of 13cm (of zelfs 16cm) speakers gaan. Wel moet je LPG-installatie er dan al uit zijn, anders komen de speakers gegarandeerd tegen de gastank aan. :X

Over je radio: toevallig zoekt iemand op Volvolvo dat type radio. :+ En anders gewoon op marktplaats donderen, er is altijd wel iemand voor te vinden. :P
  maandag 25 november 2013 @ 16:45:32 #129
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_133613376
Wel grappig, de amazon heeft nog een LPG kabel. officieel mag dat niet voor de apk, dan moet de aansluting eraf zijn gezaagd
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  maandag 25 november 2013 @ 17:28:29 #131
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_133614813
Hoodie is wel lachen
pi_133618192
Hoe groot valt een Amerikaanse L?
url
pi_133618512
Als een M hier heb ik zo het idee. Ik ben met 2m wel groot maar niet extreem, en toch pak ik de 3XL. Heter wassen gaat altijd, groter maken nooit ;).
pi_133621346
Ha ik kwam dit subtopic tegen,even een crosspost voor de volvofanboys.vertrek vanuit Kazan.

Er rijdt in de roadtrip die ik maak ook een volvo mee, meer foto's kunnen jullie waarschijnlijk vinden op de link van de reisorganisatie, nu nog in de over ons pagina in ons blog. Dit gaat nog de komende tijd een keer naar een andere subpagina verplaatst worden.
pi_133621398
Qoute ipv edit fout.
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:28:07 #137
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_133635825
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:35 schreef r8v2 het volgende:
Toffe foto, maar je had natuurlijk aan weerskanten van de gebakjes moeten staan :P. Zo zie die mooie neusjes niet ;(.
Nou speciaal voor jou dan:
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_133637798
Nice!
pi_133639557
Ook nice: de V60 Polestar! 8-) Wordt ook gewoon een productie-auto, dus eigenlijk een nieuwe T-5R zeg maar. :P Zie http://www.volvotips.com/(...)or-for-the-850-t-5r/ :P
pi_133641314
Geile shit. Jammer alleen dat de Haldex verkeerd om zit :+.
pi_133641971
Dan kan je misschien beter een V60 Plug-in Hybrid pakken en dan alleen electrisch rijden. :+
pi_133642737
Gewoon de elektromeuk eruithalen, blok voorin in de lengterichting hangen, cardanas en klaar :+.
pi_133665679
quote:
4s.gif Op maandag 25 november 2013 19:27 schreef r8v2 het volgende:
Als een M hier heb ik zo het idee. Ik ben met 2m wel groot maar niet extreem, en toch pak ik de 3XL. Heter wassen gaat altijd, groter maken nooit ;).
Ik ga erover denken :P Ik ben 1.82, normaal postuur, zou ik met een M dan goed af zijn? Een USA shirt maat L wat bij mij valt als slaaphemd is ook weer zoiets.
url
pi_133676438
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:42 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Ik ga erover denken :P Ik ben 1.82, normaal postuur, zou ik met een M dan goed af zijn? Een USA shirt maat L wat bij mij valt als slaaphemd is ook weer zoiets.
Ik zou als ik jou was voor de L gaan ;).
  woensdag 27 november 2013 @ 19:17:10 #145
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_133683901
Afgelopen maandag de V afgeleverd in Apeldoorn ter reparatie..Ik ben heel benieuwd.
2 mannen van het 850 forum beginnen er vanavond aan,beide topmonteurs wat betreft 850/70 classic.
De 850 T5 Estate van de eigenaar van de garage is echt een beauty,verdomme zeg!

Motor eruit vanaaf,morgen de "nieuwe" bak spoelen,hoop dat de krukaskeerring nog goed is.
Graag verwijderen.
  woensdag 27 november 2013 @ 19:43:39 #146
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_133685058
Tof, gaat vast helemaal goed komen ^O^ Kan ik tenminste weer zien of er gewerkt wordt langs de A50 :D
  woensdag 27 november 2013 @ 19:55:41 #147
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_133685587
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:43 schreef IrishBastard het volgende:
Tof, gaat vast helemaal goed komen ^O^ Kan ik tenminste weer zien of er gewerkt wordt langs de A50 :D
Grin,voor voorlopig heeft ze mijn werkmonstertje mee,Charade in het wit met een muppet animal sticker op de motorkap.
Het zou maximaal een week duren volgens Arjan mits geen gekke dingen dus of net voor of na het weekend gok ik.
Om 19.00 gaf Dirk al aan dat alles eruit/los lag.
Graag verwijderen.
pi_133686004
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:17 schreef Charged het volgende:
Afgelopen maandag de V afgeleverd in Apeldoorn ter reparatie..Ik ben heel benieuwd.
2 mannen van het 850 forum beginnen er vanavond aan,beide topmonteurs wat betreft 850/70 classic.
De 850 T5 Estate van de eigenaar van de garage is echt een beauty,verdomme zeg!

Motor eruit vanaaf,morgen de "nieuwe" bak spoelen,hoop dat de krukaskeerring nog goed is.
Nouja, dit is het moment om hem te vervangen. kost een tientje ofzo omdat de motor er toch uit moet.. Als de motor of bak er achteraf nog een keer uit moet om bij die kering te kunnen wordt het past duur.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
  woensdag 27 november 2013 @ 20:06:01 #149
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_133686086
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:04 schreef powerflux het volgende:

[..]

Nouja, dit is het moment om hem te vervangen. kost een tientje ofzo omdat de motor er toch uit moet.. Als de motor of bak er achteraf nog een keer uit moet om bij die kering te kunnen wordt het past duur.
Klopt,maak me er ook niet zo druk over...het zaakje ligt toch al los.
Indien nodig,vervangen.
Graag verwijderen.
  woensdag 27 november 2013 @ 21:32:12 #150
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_133690541
Graag verwijderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')