Waar kom jij/je pa die koopjes tegen?quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef r8v2 het volgende:
Haha, mijn pa heeft een '73-er 144 gekocht voor 300 euro. Hij moet even een voorschermpje, paar stoelen en de motor beetje fatsoeneren, maar er zit al LPG in en een jaar keuring.
Verschil mag er zijn,verdorie.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:00 schreef Bassen het volgende:
Vandaag eigenlijk voor het eerst fatsoenlijke foto genomen van de auto (niet gewassen overigens)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(de dag dat ik hem kocht 08-12-2012)
Grin,is zeker tof..doet me aan een film denken,weet echter niet welke..quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef Hyman het volgende:
vandaag ook een aantal kiekjes gemaakt samen met een klasgenootje voor een presentatie voor school:
[ afbeelding ]
Gaaf!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef Hyman het volgende:
vandaag ook een aantal kiekjes gemaakt samen met een klasgenootje voor een presentatie voor school:
[ afbeelding ]
Connecties van 30 jaar autohandelquote:Op maandag 11 november 2013 21:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waar kom jij/je pa die koopjes tegen?
Die oude wielen (tenzij krom) had je wit moeten poedercoaten en eronder moeten schroevenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:00 schreef Bassen het volgende:
Vandaag eigenlijk voor het eerst fatsoenlijke foto genomen van de auto (niet gewassen overigens)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je geeft er zelf al antwoord op.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:45 schreef r8v2 het volgende:
Waarom word ik elke keer als ik met een Volvo naar Zweden rij verliefd op het ding? Zelfs als het een oliegestookte FWD is.
Awesome!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:00 schreef Bassen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |