En waar is dat ongeveer? Zie ik dat met het blote oog?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:01 schreef r8v2 het volgende:
Veer kan ook aan/in de as zitten waar je pedaal op scharniert..
Weet ik niet, wat beplating loshalen en een goede lamp kunnen al veel helpen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:00 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
En waar is dat ongeveer? Zie ik dat met het blote oog?
Ik moet wel zeggen vandaag deed hij niet constant dat gepiep, af en toe. Remkracht is in elk geval nog goed, 2 keer getest of ik snel tot stilstand kon komen.
Okquote:
en dan kom je niet even koffie lurken.quote:Op woensdag 6 november 2013 07:51 schreef IrishBastard het volgende:
Daarom dus nooit zo'n gemaximaliseerd blok rijden
Zeg, winterstorm, hoe vroeg begin jij wel niet? Om een uur of zeven stond de V al weer mooi te zijn zag ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit te denken aan een amazon combi op gas.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:
quote:Een sponsor is een persoon of organisatie, meestal een bedrijf, die een activiteit, een individu, een evenement, een vereniging, een groep personen etc. steunt door geld of andere middelen ter beschikking te stellen, in ruil voor publiciteit freude am fahren.
Haha hoeveel verbruikt nou zoiets?quote:Op maandag 11 november 2013 18:42 schreef Charged het volgende:
[..]
Nee,is helemaal niet goed,jij met de V sjeezen en ik nou met deze![]()
[ link | afbeelding ]
(Neh,is flauwekul..heb het koekblik zelf uitgekozen)
Hij vindt dat ik vanaf volgend jaar zelf alles moet gaan betalen.quote:
Ik piep ook heul niet.quote:Op maandag 11 november 2013 19:47 schreef Bart-Willem het volgende:
Niet piepen, dan zorg maar voor extra geld in het laatje.
Nee man, oud spul is veel gaver. Ik wil een combi erbij.quote:Op maandag 11 november 2013 19:55 schreef r8v2 het volgende:
S80 ombouwen naar elektrisch --> geen mrb.
Waar kom jij/je pa die koopjes tegen?quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef r8v2 het volgende:
Haha, mijn pa heeft een '73-er 144 gekocht voor 300 euro. Hij moet even een voorschermpje, paar stoelen en de motor beetje fatsoeneren, maar er zit al LPG in en een jaar keuring.
Verschil mag er zijn,verdorie.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:00 schreef Bassen het volgende:
Vandaag eigenlijk voor het eerst fatsoenlijke foto genomen van de auto (niet gewassen overigens)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(de dag dat ik hem kocht 08-12-2012)
Grin,is zeker tof..doet me aan een film denken,weet echter niet welke..quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef Hyman het volgende:
vandaag ook een aantal kiekjes gemaakt samen met een klasgenootje voor een presentatie voor school:
[ afbeelding ]
Gaaf!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef Hyman het volgende:
vandaag ook een aantal kiekjes gemaakt samen met een klasgenootje voor een presentatie voor school:
[ afbeelding ]
Connecties van 30 jaar autohandelquote:Op maandag 11 november 2013 21:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waar kom jij/je pa die koopjes tegen?
Die oude wielen (tenzij krom) had je wit moeten poedercoaten en eronder moeten schroevenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:00 schreef Bassen het volgende:
Vandaag eigenlijk voor het eerst fatsoenlijke foto genomen van de auto (niet gewassen overigens)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je geeft er zelf al antwoord op.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:45 schreef r8v2 het volgende:
Waarom word ik elke keer als ik met een Volvo naar Zweden rij verliefd op het ding? Zelfs als het een oliegestookte FWD is.
Awesome!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:40 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:00 schreef Bassen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |