Dan zijn ze wel weer voor Ajax, of PSV, of wat dan ook. En dan zijn 'die andere' allemaal klerelijers die aan het gas moeten.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op een plek gaan wonen waar zelfs de fans het vertikken de plaatselijke voetbalclub te supporten helpt. Als ze willen rellen, gaan ze maar naar Beverwijk.
Dat havenslaven dood Mogen heft niks met voetbal te maken hoor. Gewoon een kut stadquote:Op donderdag 7 november 2013 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor opmerkingen, naar mijn idee, intelligente mensen kunnen gaan maken over andere mensen, puur omdat ze uit een stad komt waar een andere voetbalclub speelt, gaat het volgens mij erg slecht ja.
Oh, ongetwijfeld. Maar dat zijn ze dan grotendeels ergens anders. Vergelijk het met de "gezellige" vrijgezellenfeesten die in de loop der tijd zoveel mogelijk naar Amsterdam zijn gemigreerd. Rot voor de Amsterdammers, maar het ruimt wel opquote:Op donderdag 7 november 2013 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel weer voor Ajax, of PSV, of wat dan ook. En dan zijn 'die andere' allemaal klerelijers die aan het gas moeten.
In een bananenpak door Amersfoort heeft toch net niet die 'schwung' die het heeft in Amsterdam, inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld. Maar dat zijn ze dan grotendeels ergens anders. Vergelijk het met de "gezellige" vrijgezellenfeesten die in de loop der tijd zoveel mogelijk naar Amsterdam zijn gemigreerd. Rot voor de Amsterdammers, maar het ruimt wel op.
gvd die aids op of rond het Leidseplein. Meestal dames clubjes overigens die dat doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In een bananenpak door Amersfoort heeft toch net niet die 'schwung' die het heeft in Amsterdam, inderdaad.
Volwassen, niet domme mensen, bij mij op facebook, die alsnog het niet kunnen laten om te zeggen dat die kankereagles/kutdeventenaren dood moeten... Tsja...quote:Op donderdag 7 november 2013 08:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld. Maar dat zijn ze dan grotendeels ergens anders. Vergelijk het met de "gezellige" vrijgezellenfeesten die in de loop der tijd zoveel mogelijk naar Amsterdam zijn gemigreerd. Rot voor de Amsterdammers, maar het ruimt wel op.
Ik heb een tijd in Birmingham gewerkt, en als ik daar op vrijdag terugvloog zaten de groepen Engelsen (vrouwen en mannen) al dronken in het vliegtuig voor een weekendje Amsterdam. Kon het wel hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
gvd die aids op of rond het Leidseplein. Meestal dames clubjes overigens die dat doen.
Je ziet dat in Nederland alleen bij voetbalquote:Op donderdag 7 november 2013 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volwassen, niet domme mensen, bij mij op facebook, die alsnog het niet kunnen laten om te zeggen dat die kankereagles/kutdeventenaren dood moeten... Tsja...
Die meid heb ik nu niet meer op facebook. Maar ze is helaas niet de enige. Prima dat je opkomt voor je club en je 'tegen' de tegenstander bent (ik ken het zelf niet, in mijn sport speelt dat probleem niet), maar om het dan op die manier te uiten, is gewoon sneu. En ik zie dat alleen bij voetbal.
Dat is het punt, dit doen mensen waarvan ik het idee heb dat ze best slim zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je ziet dat in Nederland alleen bij voetbal. Er worden in andere landen om andere sporten hele steden omgeploegd
.
Zoals met alle discussie, 95% van de mensheid is te dom om te schijten en dat merk je in alles.
Dan moet je je idee bijstellenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het punt, dit doen mensen waarvan ik het idee heb dat ze best slim zijn.
Heb ik gedaan jaquote:Op donderdag 7 november 2013 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je je idee bijstellen.
Eens, ik snap het ook niet. Gezonde rivaliteit is leuk, maar bij voetbal lijkt het altijd een stap of 10 erger te zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volwassen, niet domme mensen, bij mij op facebook, die alsnog het niet kunnen laten om te zeggen dat die kankereagles/kutdeventenaren dood moeten... Tsja...
Die meid heb ik nu niet meer op facebook. Maar ze is helaas niet de enige. Prima dat je opkomt voor je club en je 'tegen' de tegenstander bent (ik ken het zelf niet, in mijn sport speelt dat probleem niet), maar om het dan op die manier te uiten, is gewoon sneu. En ik zie dat alleen bij voetbal.
Zit ook gewoon nuance in hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eens, ik snap het ook niet. Gezonde rivaliteit is leuk, maar bij voetbal lijkt het altijd een stap of 10 erger te zijn.
Dat snap ik. Maar ik zie het ook vaak genoeg dat ze elkaar het leven zuur makenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zit ook gewoon nuance in hoor.
Ik zit hier op de kamer met Ajacieden en AZ-fans, treiteren, echt de hele dag door, ruzie, nooit.
Ik heb ergens gewerkt waar mensen uit de managementlaag afspraken maakten om in een wei te gaan knokken (en dus ook 2,3x per jaar 'ziek' waren) Welliswaar middenkader en de functie zegt niks over het 'gezond verstand' van die mensen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je je idee bijstellen.
Heeft ang3l het forum nog niet gespamd met trailers van RENT ? Daar sta ik gewoon bewegend opquote:Op donderdag 7 november 2013 08:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jij wil dat tegen die tijd ook
een week is ruim genoeg voor mijn charmes!
Raar is dat ja. Ongeveer iedere andere sport geeft (in Nederland althans) direct een gevoel van verbondenheid als 2 mensen dat doen, ook al is het bij verschillende clubs. Zou voetbal gewoon te groot zijn?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik zie het ook vaak genoeg dat ze elkaar het leven zuur maken.
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 09:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Zou voetbal gewoon te groot zijn?
Je speelt dus niet de boom?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heeft ang3l het forum nog niet gespamd met trailers van RENT ? Daar sta ik gewoon bewegend op
Op zich denk ik wel dat het meer aan mensen ligt dan aan voetbal.quote:
Na afloop van een Roller Derby wedstrijd is er vaak een gezamenlijke afterparty. Super.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Raar is dat ja. Ongeveer iedere andere sport geeft (in Nederland althans) direct een gevoel van verbondenheid als 2 mensen dat doen, ook al is het bij verschillende clubs. Zou voetbal gewoon te groot zijn?
Het speelt in NYC begin jaren negentig.Er zijn geen bomen. Alleen junks en zwervers en mensen die dood gaan aan AIDS. Oh dat is trouwens niet waar. Ang3l heeft een kerstboom.quote:
Dat is in 98% van de voetbalwedstrijden ook gewoon het geval hoor, de 3de helft in de kantine.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na afloop van een Roller Derby wedstrijd is er vaak een gezamenlijke afterparty. Super.
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Het speelt in NYC begin jaren negentig.Er zijn geen bomen. Alleen junks en zwervers en mensen die dood gaan aan AIDS. Oh dat is trouwens niet waar. Ang3l heeft een kerstboom.
Alerts op je pacemaker?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Nog even een technisch N00b vraagje. Ik heb alle alerts uitgezet, maar die van gisteren blijven verschijnen als ik ververs. Hoe lang duurt dat ?
nee, dat zou ik aan mijn cardioloog vragen.quote:
Ja kut is dat, je moet ze allemaal stuk voor stuk aanklikken.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:56 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
nee, dat zou ik aan mijn cardioloog vragen.
Ik bedoel Quote Alerts
Nope, dat helpt niet. Zelfs dat heb ik al geprobeerdquote:Op donderdag 7 november 2013 10:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja kut is dat, je moet ze allemaal stuk voor stuk aanklikken.
de-nederlandse-jeugd-is-het-gelukkigstquote:Op donderdag 7 november 2013 10:16 schreef Barbusse het volgende:
Nederlanders depressiefste volk van Europa![]()
We zijn depressief maar we zien de humor ervan in?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
de-nederlandse-jeugd-is-het-gelukkigst
Story of my life.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn depressief maar we zien de humor ervan in?
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:44 schreef Iemand het volgende:
Er komen nieuwe Beta drivers van AMD specifiek voor BF4 en Ghosts. Nog deze week!
Dikke boeien, die games speel ik toch niet. Als ik in een rollercoaster wil zitten, start ik Roller Coaster Tycoon 3 wel op.quote:
Ik snap dat lelijke kut games als WoW geen optimalisatie nodig hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dikke boeien, die games speel ik toch niet. Als ik in een rollercoaster wil zitten, start ik Roller Coaster Tycoon 3 wel op.
Nee, het is soms echt een bitch. Natuurlijk wel met afstand betere graphics en minime laadtijden vergeleken met een console, maar wel vaak gedoe.quote:
Doet die vanzelf met plus.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al jankt mijn PS3 ook wel ff te vaak over updates, zowel van het OS als van games.
Ik heb plus, maar Beyond: Two souls moest toch eerst een update voor ik kon spelenquote:
Oh de initieele. Ja dat hebben ze allemaal. Dat is ook irritantquote:Op donderdag 7 november 2013 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb plus, maar Beyond: Two souls moest toch eerst een update voor ik kon spelen.
Speel ik al jaren niet meer. Maar daar zat je iig niet op een rails. Kan BF4 of Ghost nog zulke mooie graphics hebben, als ik een film wil kijken, kijk ik wel een film.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap dat lelijke kut games als WoW geen optimalisatie nodig hebben
WoW deed jij ook singeplayer? Cool story broquote:Op donderdag 7 november 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Speel ik al jaren niet meer. Maar daar zat je iig niet op een rails. Kan BF4 of Ghost nog zulke mooie graphics hebben, als ik een film wil kijken, kijk ik wel een film.
Ik snap je punt, maar het is wel gewoon een vermakelijke speelfilm danquote:Op donderdag 7 november 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Speel ik al jaren niet meer. Maar daar zat je iig niet op een rails. Kan BF4 of Ghost nog zulke mooie graphics hebben, als ik een film wil kijken, kijk ik wel een film.
Ik speelde ook alleen ja, beetje questen, hoezo?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
WoW deed jij ook singeplayer? Cool story bro
Stalin!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft gaat het weer over games? Kunnen we niet een keer Hitler vs. Stalin bediscussiėren?
Nee, dan kan ik weer niet meepratenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft gaat het weer over games? Kunnen we niet een keer Hitler vs. Stalin bediscussiėren?
Ja waar dan over?!?!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik weer niet meepraten
En meer mensen dood vermoord?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Qua snor was die hitler wel alleszins de baas ja.
Kittens, eenhoorns, regenbogen, roze dingen ? QUOTE ALERTS ggrrrrrrquote:
Kittens moeten doodquote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Kittens, eenhoorns, regenbogen, roze dingen ?
Uit eindelijk moet alles doodquote:
Kittens zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Uit eindelijk moet alles dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |