Typisch als in?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:19 schreef rhubarbje het volgende:
Echt typisch weer dat jullie niet merken dat ik hier 3 dagen per week overdag gewoon niet ben![]()
Zal wel een kern van waarheid in zitten danquote:Op donderdag 7 november 2013 08:33 schreef rhubarbje het volgende:
Dat jullie altijd denken dat ik niks doe
tja, of nietquote:Op donderdag 7 november 2013 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal wel een kern van waarheid in zitten dan
Ik ben er zelf ook maar 1 of 2x in de week.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:19 schreef rhubarbje het volgende:
Echt typisch weer dat jullie niet merken dat ik hier 3 dagen per week overdag gewoon niet ben![]()
Aaneengesloten dagen zeker.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook maar 1 of 2x in de week.
Inderdaad lekker dat er eindelijk weer eens voetbal op tv wasquote:Op donderdag 7 november 2013 08:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had CL wel echt gemist de afgelopen dagen
Nou... Ik ben echt zo klaar met voetbal he. Maakt het slechtste in mensen los.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inderdaad lekker dat er eindelijk weer eens voetbal op tv was
Ja ik was heel slecht gisteravondquote:Op donderdag 7 november 2013 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... Ik ben echt zo klaar met voetbal he. Maakt het slechtste in mensen los.
Op een plek gaan wonen waar zelfs de fans het vertikken de plaatselijke voetbalclub te supporten helpt. Als ze willen rellen, gaan ze maar naar Beverwijkquote:Op donderdag 7 november 2013 08:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... Ik ben echt zo klaar met voetbal he. Maakt het slechtste in mensen los.
Sinds wanneer woon je in Eindhoven?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op een plek gaan wonen waar zelfs de fans het vertikken de plaatselijke voetbalclub te supporten helpt.
Als ik zie wat voor opmerkingen, naar mijn idee, intelligente mensen kunnen gaan maken over andere mensen, puur omdat ze uit een stad komt waar een andere voetbalclub speelt, gaat het volgens mij erg slecht ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik was heel slecht gisteravond
Dan zijn ze wel weer voor Ajax, of PSV, of wat dan ook. En dan zijn 'die andere' allemaal klerelijers die aan het gas moeten.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op een plek gaan wonen waar zelfs de fans het vertikken de plaatselijke voetbalclub te supporten helpt. Als ze willen rellen, gaan ze maar naar Beverwijk.
Dat havenslaven dood Mogen heft niks met voetbal te maken hoor. Gewoon een kut stadquote:Op donderdag 7 november 2013 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor opmerkingen, naar mijn idee, intelligente mensen kunnen gaan maken over andere mensen, puur omdat ze uit een stad komt waar een andere voetbalclub speelt, gaat het volgens mij erg slecht ja.
Oh, ongetwijfeld. Maar dat zijn ze dan grotendeels ergens anders. Vergelijk het met de "gezellige" vrijgezellenfeesten die in de loop der tijd zoveel mogelijk naar Amsterdam zijn gemigreerd. Rot voor de Amsterdammers, maar het ruimt wel opquote:Op donderdag 7 november 2013 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel weer voor Ajax, of PSV, of wat dan ook. En dan zijn 'die andere' allemaal klerelijers die aan het gas moeten.
In een bananenpak door Amersfoort heeft toch net niet die 'schwung' die het heeft in Amsterdam, inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld. Maar dat zijn ze dan grotendeels ergens anders. Vergelijk het met de "gezellige" vrijgezellenfeesten die in de loop der tijd zoveel mogelijk naar Amsterdam zijn gemigreerd. Rot voor de Amsterdammers, maar het ruimt wel op.
gvd die aids op of rond het Leidseplein. Meestal dames clubjes overigens die dat doen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In een bananenpak door Amersfoort heeft toch net niet die 'schwung' die het heeft in Amsterdam, inderdaad.
Volwassen, niet domme mensen, bij mij op facebook, die alsnog het niet kunnen laten om te zeggen dat die kankereagles/kutdeventenaren dood moeten... Tsja...quote:Op donderdag 7 november 2013 08:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld. Maar dat zijn ze dan grotendeels ergens anders. Vergelijk het met de "gezellige" vrijgezellenfeesten die in de loop der tijd zoveel mogelijk naar Amsterdam zijn gemigreerd. Rot voor de Amsterdammers, maar het ruimt wel op.
Ik heb een tijd in Birmingham gewerkt, en als ik daar op vrijdag terugvloog zaten de groepen Engelsen (vrouwen en mannen) al dronken in het vliegtuig voor een weekendje Amsterdam. Kon het wel hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
gvd die aids op of rond het Leidseplein. Meestal dames clubjes overigens die dat doen.
Je ziet dat in Nederland alleen bij voetbalquote:Op donderdag 7 november 2013 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volwassen, niet domme mensen, bij mij op facebook, die alsnog het niet kunnen laten om te zeggen dat die kankereagles/kutdeventenaren dood moeten... Tsja...
Die meid heb ik nu niet meer op facebook. Maar ze is helaas niet de enige. Prima dat je opkomt voor je club en je 'tegen' de tegenstander bent (ik ken het zelf niet, in mijn sport speelt dat probleem niet), maar om het dan op die manier te uiten, is gewoon sneu. En ik zie dat alleen bij voetbal.
Dat is het punt, dit doen mensen waarvan ik het idee heb dat ze best slim zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je ziet dat in Nederland alleen bij voetbal. Er worden in andere landen om andere sporten hele steden omgeploegd
.
Zoals met alle discussie, 95% van de mensheid is te dom om te schijten en dat merk je in alles.
Dan moet je je idee bijstellenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het punt, dit doen mensen waarvan ik het idee heb dat ze best slim zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |