Ik vind het altijd zo sneu als mannen niet meer...eigenwaarde... hebben dan de breedte van de voorste 12 cm van een keu.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: Dan gaan we een paar potjes poolen en dan maak ik je in
Wil je zeggen dat ik d'r moet laten winnen?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:30 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo sneu als mannen niet meer...eigenwaarde... hebben dan de breedte van de voorste 12 cm van een keu.
Cat komt hier ook niet. Die is meer van de F&F en mod op FHF en 40+ (hoewel ze dat niet is)quote:Op woensdag 6 november 2013 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken cat22 helemaal niet
een mij inmaken met poolen is helaas geen kunst
ook dat is onmogelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik d'r moet laten winnen?
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook dat is onmogelijk
dat is geprobeerd
Kom maar langs, ik geef je wel lesquote:Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef rhubarbje het volgende:
Leer me maar poolen
daar heb ik meer aan!
ik weet wel een beter plek om die slagroom op te spuitenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik geef je wel les
Wel taart mee nemenIk zorg wel voor de slagroom
Hier nou doe je het zelfquote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet wel een beter plek om die slagroom op te spuiten
Ja sorry, die kon ik niet laten gaan
nee, maar ik wacht braaf tot je een foto kunt dmmenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Is je nieuwsgierigheid bevredigd , Rhu ? En je mag wil aint zeggen als mijn naam te lang is hoor. of singer of zo. IAOTIS vond ik niet zo geslaagd
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee, maar ik wacht braaf tot je een foto kunt dmmen
anders DM jij even een fotoquote:Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ik een gespleten persoonlijkheid hebquote:Op woensdag 6 november 2013 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier nou doe je het zelf![]()
Wat moet die arme ItaintovertillIsing nu wel niet denken?
naar jou zekerquote:
prima voorstelquote:
Kunnen willen doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar jij wil dat tegen die tijd ookquote:Op donderdag 7 november 2013 08:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Kunnen willen doen.
Grooooote verschillen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie?
Je bent ingeruild. We hebben een nieuwe
Hoe is dat anders dan normaal?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb besloten dat ik vandaag enorm relaxed ga werken met veel fok pauzes
Dat ze er nu bij werkt. Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |