Neen.quote:
quote:
quote:
quote:
Neen. Ik zie het nut er niet van in om me als een klootzak te gedragenquote:
Nomm nomm nommquote:
zagen meer mannen dat maar inquote:Op woensdag 6 november 2013 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen. Ik zie het nut er niet van in om me als een klootzak te gedragen
Hehe de MIquote:Op woensdag 6 november 2013 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou aanbieden het op mezelf te smeren maar dat leek me bij nader inzien toch niet zo heet met bieten
ja dat was precies wat er bij mij gebeurdequote:
Zoek je ruzie?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zagen meer mannen dat maar in
Altijd geil, ingesmeerd met vers baarmoederslijmvlies.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat was precies wat er bij mij gebeurde
ik was aan het typen en toen kwam de MI en toen kreeg ik het niet meer over mijn lippen
Ik ga maar eens naar de trein lopenquote:Op woensdag 6 november 2013 18:14 schreef Seikcid het volgende:
Godverdomme. Kut files.
Geen kapper meer vanavond.
Ik heb nog wel chocoladesaus en 43 likeur?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou aanbieden het op mezelf te smeren maar dat leek me bij nader inzien toch niet zo heet met bieten
ooooh 43quote:Op woensdag 6 november 2013 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog wel chocoladesaus en 43 likeur?
Liever nietquote:Op woensdag 6 november 2013 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zagen meer mannen dat maar in
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooooh 43
noms! dat heb ik vrijdag nog op
jammer dat het zo ver fietsen is naar malta
quote:
wie is nummer 3 dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Daar ging mijn kans op een trio....
Nou lekker danquote:
Mijnquote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Jij hebt al een vent, en volgens mij is dat geen klootzak. Plus, jij hebt stoofvlees
Dat hoop ik toch niet heujquote:Op woensdag 6 november 2013 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaMaar je weet het niet he, ms word ik wel eens weduwe en dan wil ik niet weer aan een klootzak blijven hangen he
Nee ik ook niet natuurlijk!quote:
Vast nietquote:Op woensdag 6 november 2013 18:24 schreef missbehavin het volgende:
With my luck... Of hij verlaat me ofzo
quote:
Ik ga hier geen foto van mijn vriendin posten johquote:Op woensdag 6 november 2013 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik wist niet dat je die had!
Fotoooo!!
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast nietTenzij je de hele tijd tegen hem begint over vleesch zonder te koken dan he
Tot ie rond is?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik kook mijn bevallige achterwerkje er af voor die man!
En al helemaal niet zodat jij even kan fappen terwijl je in de file staatquote:
waarom niet? Wil je niet pronken?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga hier geen foto van mijn vriendin posten joh
Hij is wel rond, heb niet zo'n flat ass ofzoquote:
Hij is maar verwendquote:Op woensdag 6 november 2013 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik kook mijn bevallige achterwerkje er af voor die man!
Dat is ie!quote:
Oraal, anaal etc?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is ie!Hij mag elk weekend zeggen waar ie zin in heeft
Nee, sorry. Doe ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet? Wil je niet pronken?
Dm mag ook trouwens
Oh ja, jij welquote:
quote:
Voorlopig nog gevangen op kantoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En al helemaal niet zodat jij even kan fappen terwijl je in de file staat
File, kantoor, kinderdagverblijf, whatever. Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:35 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Voorlopig nog gevangen op kantoor.
Nerd.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Zo, mooi scriptje voor Gmail
Alleen op de telefoon werkt het dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |