Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Jij hebt al een vent, en volgens mij is dat geen klootzak. Plus, jij hebt stoofvlees
Dat hoop ik toch niet heujquote:Op woensdag 6 november 2013 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaMaar je weet het niet he, ms word ik wel eens weduwe en dan wil ik niet weer aan een klootzak blijven hangen he
Nee ik ook niet natuurlijk!quote:
Vast nietquote:Op woensdag 6 november 2013 18:24 schreef missbehavin het volgende:
With my luck... Of hij verlaat me ofzo
quote:
Ik ga hier geen foto van mijn vriendin posten johquote:Op woensdag 6 november 2013 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik wist niet dat je die had!
Fotoooo!!
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast nietTenzij je de hele tijd tegen hem begint over vleesch zonder te koken dan he
Tot ie rond is?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik kook mijn bevallige achterwerkje er af voor die man!
En al helemaal niet zodat jij even kan fappen terwijl je in de file staatquote:
waarom niet? Wil je niet pronken?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga hier geen foto van mijn vriendin posten joh
Hij is wel rond, heb niet zo'n flat ass ofzoquote:
Hij is maar verwendquote:Op woensdag 6 november 2013 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik kook mijn bevallige achterwerkje er af voor die man!
Dat is ie!quote:
Oraal, anaal etc?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is ie!Hij mag elk weekend zeggen waar ie zin in heeft
Nee, sorry. Doe ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet? Wil je niet pronken?
Dm mag ook trouwens
Oh ja, jij welquote:
quote:
Voorlopig nog gevangen op kantoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En al helemaal niet zodat jij even kan fappen terwijl je in de file staat
File, kantoor, kinderdagverblijf, whatever. Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:35 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Voorlopig nog gevangen op kantoor.
Nerd.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Zo, mooi scriptje voor Gmail
Alleen op de telefoon werkt het dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |