quote:Op woensdag 6 november 2013 17:46 schreef missbehavin het volgende:
Zucht, wat kook ik toch lekkerAlleen had ik stiekem al gegeten
Bij mij ook niet, dus je bent niet alleenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja fuck, zit even een crisis, sorry
Niemand heeft ook gemerkt dat ik iets van vijf dagen niet op Fok ben geweest
Schat, wat kijk je boosquote:
Wat is er dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een ban van een week en geen fuck werd er gegeven!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, dus je bent niet alleen
Hoe werkt dat dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was wel echt zo'n cliché meisje toen ik 19/20 was met daddy issues groot op haar voorhoofd
Omdat je nooit komt brengenquote:
Ooooohquote:
Had je eindelijk tijd om je vriendin weer eens te zien, dus tenminste iemand blij. Hoop ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik had een ban van een week en geen fuck werd er gegeven!
Ik had het gemerkt!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap hem echt nietquote:
Ja dat kloptquote:Op woensdag 6 november 2013 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je nooit komt brengenDaarnaast, ik mocht nooit over eten beginnen zei je eens, want daar kreeg je honger van. En nu doe je het zelf
In het kort: grote opdrachtgever weggevallen, inkomsten enorm gedaald, net appartement gekocht.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had het gemerkt!
wat is er loos?
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het kort: grote opdrachtgever weggevallen, inkomsten enorm gedaald, net appartement gekocht.
Kutjequote:Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het kort: grote opdrachtgever weggevallen, inkomsten enorm gedaald, net appartement gekocht.
Ja, doe het dan nietquote:Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat kloptIk heb dat heel erg, ben de term er van even kwijt.. praat over iets en ik krijg er trek in:')
Wat idd niet weg neemt dat ik het zelf ook doe ja
quote:
Welles!quote:
leg het dan uuuiiihuiiitquote:
Het is erg genoeg maar ik kom thuis nooit op fok.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had je eindelijk tijd om je vriendin weer eens te zien, dus tenminste iemand blij. Hoop ik.
KARMA, BITCH!!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:54 schreef missbehavin het volgende:
Crap, te veel gegeten, will I ever learn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |