waarom is er niet zoiets als mommy issuesquote:
Daar hebben mannen niet zo veel aanquote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is er niet zoiets als mommy issuesdaar kan ik nog wat mee
wij hebben 2 soepen (waaronder erwtensoep) met (rogge)brood en verschillende toppings voor op het broodquote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik bedenk me dat ik nog stoofvlees heb staan, daar ga ik zo maareens wat van opwarmen
maar ik welquote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar hebben mannen niet zo veel aan
na 7 dagenquote:
I may have to kill you ?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
Let je trouwens wel op Itaintdinges?
Rhu = keukenprinses in hold ups
nastyquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
I may have to kill you ?
En een stukje A13 dan. Zie het straks wel.quote:
Ieuw, erwtensoepquote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij hebben 2 soepen (waaronder erwtensoep) met (rogge)brood en verschillende toppings voor op het brood
Ik ben nogal getriggerd op concurrentie uit te schakelen, niet persoonlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]waarom gaat jouw brein meteen naar moord?
whaha ja vind ik ook! daarom 2 soepen: 1 lekkere groetensoep voor mijquote:
maar volgens mij vissen wij in andere vijvers dus dat zit wel snorquote:Op woensdag 6 november 2013 17:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ben nogal getriggerd op concurrentie uit te schakelen, niet persoonlijk
Maar als jij ze hebt, heb ik er wat aan. En als ik ergens wat aan heb, hebben anderen, jij ook in dat geval, er ook wat aanquote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is er niet zoiets als mommy issuesdaar kan ik nog wat mee
Diep, heel diep.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar als jij ze hebt, heb ik er wat aan. En als ik ergens wat aan heb, hebben anderen, jij ook in dat geval, er ook wat aan
Dat is ook niet lief, zo over je meisje pratenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:39 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb nog wel een vijver, zwemt slechts één uit de kluiten gewassen paling in rond.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:39 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb nog wel een vijver, zwemt slechts één uit de kluiten gewassen paling in rond.
hoe heb ik daar wat aan danquote:Op woensdag 6 november 2013 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar als jij ze hebt, heb ik er wat aan. En als ik ergens wat aan heb, hebben anderen, jij ook in dat geval, er ook wat aan
Your brain, use it pleasequote:
O ja fuck, zit even een crisis, sorryquote:Op woensdag 6 november 2013 17:26 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens CL, ik zal nog eens iets op je FB posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |