Neen.quote:
quote:
quote:
quote:
Neen. Ik zie het nut er niet van in om me als een klootzak te gedragenquote:
Nomm nomm nommquote:
zagen meer mannen dat maar inquote:Op woensdag 6 november 2013 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen. Ik zie het nut er niet van in om me als een klootzak te gedragen
Hehe de MIquote:Op woensdag 6 november 2013 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou aanbieden het op mezelf te smeren maar dat leek me bij nader inzien toch niet zo heet met bieten
ja dat was precies wat er bij mij gebeurdequote:
Zoek je ruzie?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zagen meer mannen dat maar in
Altijd geil, ingesmeerd met vers baarmoederslijmvlies.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat was precies wat er bij mij gebeurde
ik was aan het typen en toen kwam de MI en toen kreeg ik het niet meer over mijn lippen
Ik ga maar eens naar de trein lopenquote:Op woensdag 6 november 2013 18:14 schreef Seikcid het volgende:
Godverdomme. Kut files.
Geen kapper meer vanavond.
Ik heb nog wel chocoladesaus en 43 likeur?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wou aanbieden het op mezelf te smeren maar dat leek me bij nader inzien toch niet zo heet met bieten
ooooh 43quote:Op woensdag 6 november 2013 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog wel chocoladesaus en 43 likeur?
Liever nietquote:Op woensdag 6 november 2013 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zagen meer mannen dat maar in
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooooh 43
noms! dat heb ik vrijdag nog op
jammer dat het zo ver fietsen is naar malta
quote:
wie is nummer 3 dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Daar ging mijn kans op een trio....
Nou lekker danquote:
Mijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |