SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
speed kan handig zijn op een zware avond, en ik kan coke wel heel erg waarderen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Waarvan alleen pille leuk zijn als je het mij vraagt
Ik zie je te weinigquote:
Speed nog nooit op, coke is op zijn tijd wel lekkerquote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
speed kan handig zijn op een zware avond, en ik kan coke wel heel erg waarderen eigenlijk.
is ook meer voor feestjes waar ik pas om 9 uur sochtends weg ga eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speed nog nooit op, coke is op zijn tijd wel lekker
Mjah, dat soort feestje bezocht ik ook altijd maar toch nooit speed gedaanquote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
is ook meer voor feestjes waar ik pas om 9 uur sochtends weg ga eigenlijk.
ik weet eigenlijk niksquote:
Bamiballenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niks(om over jou te klagen, voordat die bamiballen weer gaan reageren
)
mooizoquote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niks(om over jou te klagen, voordat die bamiballen weer gaan reageren
)
als het niet nodig is is het niet nodig.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, dat soort feestje bezocht ik ook altijd maar toch nooit speed gedaan
Ik totaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
speed kan handig zijn op een zware avond, en ik kan coke wel heel erg waarderen eigenlijk.
Was, duidelijk was!!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
als het niet nodig is is het niet nodig.Misschien ben/was je gewoon harder dan ik.
Drugsmeetquote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Coke en speed nog nooit gedaan.
Wel XTC, en dat wil ik wellicht nog wel eens doen
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Drugsmeet
Is wel wat voor LoLa trouwens
quote:
Ik stem voorquote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Drugsmeet
ja wanneer gaan we die nou eens leegkopen?!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooizo
Houden zo![]()
Mag ook niet want ikea
Ik heb een naar voorgevoel dat ik dan huilend op de bank zitquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Drugsmeet
we?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja wanneer gaan we die nou eens leegkopen?!
Paddo's, mdma, xtc. 9quote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat heb je verder gedaan dat goed beviel?
er zijn nog heeeeel veel andere hequote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
Paddo's, mdma, xtc. 9
Speed en Coke vond ik dus niet zo bijzonder.
De rest trekt me absoluut niet aan. (ghb, crack, hero, enzo)
Jij wilt altijd dat we allemaal lief doen.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilt altijd dat we allemaal lief doen.
Moet je mensen eens op mdma/xtc zien.
Verklaren we elkaar allemaal de liefde
Gezelligquote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Vergroot wel de kans op een orgie ook meteenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Salvia deed me niks. (snap ik ook niet)quote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn nog heeeeel veel andere he
salvialsd
keta, 4-fa en de hele shitload aan designerdrugs
"Ik zeg het misschien niet vaak he, maar ik vind jou zo tofquote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Alles is zooo zacht, zooo lief, zooo moooi
Dan wil ik meeeeeeeeeeeeeeeeequote:
hoor ik vaker, wel apart, sommige mensen zijn resistent ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Salvia deed me niks. (snap ik ook niet)
quote:
Weten we meteen waar jullie gedachtes zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergroot wel de kans op een orgie ook meteen
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
"Ik zeg het misschien niet vaak he, maar ik vind jou zo tof"
Hoevaak ik dat wel niet te horen kreeg
Lijkt meer op een hallucinatiequote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
"Ik zeg het misschien niet vaak he, maar ik vind jou zo tof"
Hoevaak ik dat wel niet te horen kreeg
Dan nietquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik hoef niet alles van de Ikea heur.
Ja en ik heb het over vriendschappelijk neukenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Weten we meteen waar jullie gedachtes zitten
Ik heb het over vriendschappelijke liefde
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt meer op een hallucinatie
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoor ik vaker, wel apart, sommige mensen zijn resistent ofzo.
keta nooit gedaan.
UVT / [4-FA] Q&A #30 Graag nieuw deel openen, dank daarvoor!
Hou ik het wel bij Mquote:Het heeft een lichte empathogene werking en wordt daardoor vaak gezien als een wat minder intense variant van MDMA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |