SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
speed kan handig zijn op een zware avond, en ik kan coke wel heel erg waarderen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Waarvan alleen pille leuk zijn als je het mij vraagt
Ik zie je te weinigquote:
Speed nog nooit op, coke is op zijn tijd wel lekkerquote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
speed kan handig zijn op een zware avond, en ik kan coke wel heel erg waarderen eigenlijk.
is ook meer voor feestjes waar ik pas om 9 uur sochtends weg ga eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speed nog nooit op, coke is op zijn tijd wel lekker
Mjah, dat soort feestje bezocht ik ook altijd maar toch nooit speed gedaanquote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
is ook meer voor feestjes waar ik pas om 9 uur sochtends weg ga eigenlijk.
ik weet eigenlijk niksquote:
Bamiballenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niks(om over jou te klagen, voordat die bamiballen weer gaan reageren
)
mooizoquote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niks(om over jou te klagen, voordat die bamiballen weer gaan reageren
)
als het niet nodig is is het niet nodig.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, dat soort feestje bezocht ik ook altijd maar toch nooit speed gedaan
Ik totaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
speed kan handig zijn op een zware avond, en ik kan coke wel heel erg waarderen eigenlijk.
Was, duidelijk was!!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
als het niet nodig is is het niet nodig.Misschien ben/was je gewoon harder dan ik.
Drugsmeetquote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Coke en speed nog nooit gedaan.
Wel XTC, en dat wil ik wellicht nog wel eens doen
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Drugsmeet
Is wel wat voor LoLa trouwens
quote:
Ik stem voorquote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Drugsmeet
ja wanneer gaan we die nou eens leegkopen?!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooizo
Houden zo![]()
Mag ook niet want ikea
Ik heb een naar voorgevoel dat ik dan huilend op de bank zitquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Drugsmeet
we?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja wanneer gaan we die nou eens leegkopen?!
Paddo's, mdma, xtc. 9quote:Op woensdag 6 november 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat heb je verder gedaan dat goed beviel?
er zijn nog heeeeel veel andere hequote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
Paddo's, mdma, xtc. 9
Speed en Coke vond ik dus niet zo bijzonder.
De rest trekt me absoluut niet aan. (ghb, crack, hero, enzo)
Jij wilt altijd dat we allemaal lief doen.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilt altijd dat we allemaal lief doen.
Moet je mensen eens op mdma/xtc zien.
Verklaren we elkaar allemaal de liefde
Gezelligquote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Vergroot wel de kans op een orgie ook meteenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Salvia deed me niks. (snap ik ook niet)quote:Op woensdag 6 november 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn nog heeeeel veel andere he
salvialsd
keta, 4-fa en de hele shitload aan designerdrugs
"Ik zeg het misschien niet vaak he, maar ik vind jou zo tofquote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Alles is zooo zacht, zooo lief, zooo moooi
Dan wil ik meeeeeeeeeeeeeeeeequote:
hoor ik vaker, wel apart, sommige mensen zijn resistent ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
Salvia deed me niks. (snap ik ook niet)
quote:
Weten we meteen waar jullie gedachtes zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergroot wel de kans op een orgie ook meteen
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
"Ik zeg het misschien niet vaak he, maar ik vind jou zo tof"
Hoevaak ik dat wel niet te horen kreeg
Lijkt meer op een hallucinatiequote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
"Ik zeg het misschien niet vaak he, maar ik vind jou zo tof"
Hoevaak ik dat wel niet te horen kreeg
Dan nietquote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik hoef niet alles van de Ikea heur.
Ja en ik heb het over vriendschappelijk neukenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Weten we meteen waar jullie gedachtes zitten
Ik heb het over vriendschappelijke liefde
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt meer op een hallucinatie
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoor ik vaker, wel apart, sommige mensen zijn resistent ofzo.
keta nooit gedaan.
UVT / [4-FA] Q&A #30 Graag nieuw deel openen, dank daarvoor!
Hou ik het wel bij Mquote:Het heeft een lichte empathogene werking en wordt daardoor vaak gezien als een wat minder intense variant van MDMA
Ja geweldig welquote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik ging mijn toenmalige vriendje smsen, groot gedeelte van mijn vrienden 'Ik hou zoveel van jullie'
Vuile gore.... Die zitquote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt meer op een hallucinatie
puur pijpje.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Salvia is dat zwarte poederspul dat je in een joint kan draaien toch?
Oh, en ik sliep die avond op een luchtbed. Ik heb nog nooit zo heerlijk op een luchtbed gelegenquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik heb het over vriendschappelijk neuken
Maar wel zwart poederachtig spul dusquote:
Moet je eens een hangmat proberenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, en ik sliep die avond op een luchtbed. Ik heb nog nooit zo heerlijk op een luchtbed gelegen![]()
haha. puur pijpje, helemaal vol, in 1 lange teug helemaal leegzuigen, dan zo lang mogelijk in houden en als je uitblaast ben je al van de wereld.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel zwart poederachtig spul dusWant dan heb ik dat eens gehad. Werd me aangeraden te roken, zoals een joint. Dat gedaan. Heel zakje opgerookt. Niets gemerkt.
Hangmatten zijn sowieso bazen slaapplekkenquote:
Oke. Maar als ik een heel zakje in een joint al niet merk, zal een puur pijpje ook wel niet werken, wel dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha. puur pijpje, helemaal vol, in 1 lange teug helemaal leegzuigen, dan zo lang mogelijk in houden en als je uitblaast ben je al van de wereld.
lijkt me ook niet. maar waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef PeuRac het volgende:
In de regen onder de auto kruipen is nooit leuk
is toch totaal anders..quote:Op woensdag 6 november 2013 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Maar als ik een heel zakje in een joint al niet merk, zal een puur pijpje ook wel niet werken, wel dan?
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik ging mijn toenmalige vriendje smsen, groot gedeelte van mijn vrienden 'Ik hou zoveel van jullie'
Chillen vind ik wel, maar slapen doe ik gewoon het liefst in een bedquote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hangmatten zijn sowieso bazen slaapplekken
Zo ook schat ik, uitlaat maakt wel veel herriequote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef PeuRac het volgende:
+1quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef PeuRac het volgende:
Moest wat bouten van de wielophanging van roestoplossende kruipolie voorzien, die wilden laatst niet los namelijk, dus ga die nu om de paar dagen in de olie zetten en hopen dat ze over een twee weken wel los willen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
lijkt me ook niet. maar waarom zou je dat doen?
Het heeft een hoge ontbrandingstemperatuur en het wordt in een joint niet zo warm, plus de hoeveelheid die je in een keer binnenkrijgt is maar klein, vandaar dat je het beter in een pijpje of bong kunt roken, met zo'n stormaansteker.quote:
In de zomer, overdag in de schaduw met een zacht briesje over je heen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Chillen vind ik wel, maar slapen doe ik gewoon het liefst in een bed
Anders lekker stokenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moest wat bouten van de wielophanging van roestoplossende kruipolie voorzien, die wilden laatst niet los namelijk, dus ga die nu om de paar dagen in de olie zetten en hopen dat ze over een twee weken wel los willen.
Dan moet ik het nog maar eens proberenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
valse lucht, tabak, niet puur genoeg, niet lang genoeg inhouden,
Jij snapt het helemaalquote:Op woensdag 6 november 2013 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de zomer, overdag in de schaduw met een zacht briesje over je heen.
niet te beschrijven, en niet alleen gevoel, ook wat je ziet veranderd he..quote:Op woensdag 6 november 2013 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet ik het nog maar eens proberen![]()
Wat voor een gevoel geeft het?
Dat sucks, ik mag over een paar dagen weerquote:Op woensdag 6 november 2013 16:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo ook schat ik, uitlaat maakt wel veel herrie
Denk boutje los.
Nicequote:Op woensdag 6 november 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet te beschrijven, en niet alleen gevoel, ook wat je ziet veranderd he..
oh autodingen natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft een hoge ontbrandingstemperatuur en het wordt in een joint niet zo warm, plus de hoeveelheid die je in een keer binnenkrijgt is maar klein, vandaar dat je het beter in een pijpje of bong kunt roken, met zo'n stormaansteker.
Liever niet, is veel werkquote:
Ik was een keer in slaap gevallen in een hele oude van mijn oom en tante die in het bos bij hun vakantiehuis hing, maar middenin mijn slaap is het touw gebroken en lag ik ineens op de grondquote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hangmatten zijn sowieso bazen slaapplekken
Vieze mannenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen die aan de auto aan het sleutelen zijn
En dan ben je nog eens nat ook daardoorquote:Op woensdag 6 november 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Mannen die aan de auto aan het sleutelen zijn
Ik heb nog nooit in een hangmat gehangenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb alleen in Californië in een hangmat gehangen![]()
Verder nog nooit
ik alleen in de Intratuinquote:Op woensdag 6 november 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een hangmat gehangen
Dat werkt al beter.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liever niet, is veel werk![]()
Ga ook een luchsleutel gebruiken de volgende keer, ipv een electrische slagmoer.
Ik zovaak, had hem zelfs meegenomen op vakantiequote:Op woensdag 6 november 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb alleen in Californië in een hangmat gehangen![]()
Verder nog nooit
Ja, maar dat kan niet bij mn maat in de schuur, want hij heeft dat niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat werkt al beter.
Stoken is vet simpel je hebt van die zelfontbrandende mini gasflessen tegenwoordig. ideaal
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moeten missenquote:
Zonde wel. Is best lekkerquote:Op woensdag 6 november 2013 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nice. Ik heb er geenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zovaak, had hem zelfs meegenomen op vakantie
Wij hadden er thuis een in de achtertuin, totdat de gemeente kwam melden dat onze tuin 5 meter diep het park in liep en dat het niet de bedoeling wasquote:Op woensdag 6 november 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zovaak, had hem zelfs meegenomen op vakantie
Koop je gewoon bij de brezan of andere onderdelenmalloot voor niet zoveel geld.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan niet bij mn maat in de schuur, want hij heeft dat niet.
Thuis gebruikte ik altijd zo'n loodgietersbrander, werkt ook perfect
quote:
Aankomende zomer...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonde wel. Is best lekker
[..]
Nice. Ik heb er geen
Doenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Aankomende zomer...hoop ik
Pikkerdsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hadden er thuis een in de achtertuin, totdat de gemeente kwam melden dat onze tuin 5 meter diep het park in liep en dat het niet de bedoeling was
Hahahahaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gekregen van mijn moeder.
Van mijn moeder dus van mij
Oh ja, dat was ik ff vergetenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
Koop je gewoon bij de brezan of andere onderdelenmalloot voor niet zoveel geld.
en jij bent toch rijk
Dat gaat vanzelf, eerst haal je het hek weg omdat je tuin dan oneindig lijkt en voordat je het weet staat er een schuur in het parkquote:
Nergens heen.. ik wil gewoon in een hangmat kunnen liggenquote:
Oh, ik dacht dat je misschien een vakantie gepland had waar dat konquote:Op woensdag 6 november 2013 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nergens heen.. ik wil gewoon in een hangmat kunnen liggen
edit: ik heb nog geen vakantieplannen
Die schommelt he?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
En ooit wil ik zoiets:
[ afbeelding ]
Gewoon kopen. Kan je van de zomer de BBQ makkelijk mee aanstekenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik ff vergetenmaar ik sleutel niet meer zelf eigenlijk, help alleen nog bij anderen.
[..]
Dat gaat vanzelf, eerst haal je het hek weg omdat je tuin dan oneindig lijkt en voordat je het weet staat er een schuur in het park
Die gaat er zelf in liggen denk ikquote:Op woensdag 6 november 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je misschien een vakantie gepland had waar dat kon![]()
Anders fix je gewoon even rival zn hangmat
Ja schommelenquote:
Daar wil ik ook wel in chillenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
En ooit wil ik zoiets:
[ afbeelding ]
Nou en, hij kan 'm vast wel een weekje missen ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die gaat er zelf in liggen denk ik
[..]
Ja schommelen
Je bent welkom LoLaquote:Op woensdag 6 november 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anders fix je gewoon even rival zn hangmat
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:02 schreef Snoepie85 het volgende:
EINDELIJK INPAKKEN EN WEGWEZEN - was gezelligfijne avond, allen
Zal het ff doen, krijg toch nog korting bij de automaterialen handel hier (we hadden ooit 4 hobby auto's, ze kenden ons bij naamquote:Op woensdag 6 november 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon kopen. Kan je van de zomer de BBQ makkelijk mee aansteken
Goed bezig
Je hebt weer een dag overleefd ! Fijne avondquote:Op woensdag 6 november 2013 17:02 schreef Snoepie85 het volgende:
EINDELIJK INPAKKEN EN WEGWEZEN - was gezelligfijne avond, allen
Nou ik ben niet zo van het lenenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou en, hij kan 'm vast wel een weekje missen ofzo![]()
--
JaaSchommelen is fijn.
Schommelen -> dommelen
Hmm, okeequote:Op woensdag 6 november 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo van het lenen![]()
---
of gewoon zo hoog mogelijk met een schommel.. wind door je haren
Een hele week?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is echt handig imhoquote:Op woensdag 6 november 2013 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal het ff doen, krijg toch nog korting bij de automaterialen handel hier (we hadden ooit 4 hobby auto's, ze kenden ons bij naam).
Ondertussen heeft de gemeente een hek geplaatst en hebben we ze van die wilde koeien achter ons hun huis lopen, is ook wel geinig.
Dan ga je met de auto naar Spanje en ga je vrij rijden op Catalunyaquote:Op woensdag 6 november 2013 17:03 schreef S95Sedan het volgende:
Vakantie? Wat is dat?
Al jaren niet naar het buitenland geweest.
Lenen dat ken ikquote:Op woensdag 6 november 2013 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind LoLa daar geen type voorquote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lenen dat ken ik
Voor je het weet pikken ze hem permanent in
Wat alleraardigst... een kop koffie was voldoende geweestquote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
zo betaal ik je terug voor de telefoon
Jij weetquote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind LoLa daar geen type voor
Nee, je ruikt er niks van. Af en toe hoor je ze loeien en soms schrik je je de pleuris, want die beesten kunnen vrijwel geruisloos door bladeren en takjes heen lopen en dan loop ik 's avonds vanuit de werkplaats naar het huis toe, hoor je ineens dat gesnuif vlak achter je.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Het is echt handig imho
Dat is ook wel leuk denk ik. Of ruik je ze?
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ga je met de auto naar Spanje en ga je vrij rijden op Catalunya
Dat is vakantie
Wat heb je geflikt dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
zo betaal ik je terug voor de telefoon
Dat zegt niets natuurlijk, vaak zijn degene waarvan je het minst verwacht juist het ergstequote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind LoLa daar geen type voor
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat alleraardigst... een kop koffie was voldoende geweest
True. En toch vertrouw ik mensen tot ze mij het tegendeel bewijzenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zegt niets natuurlijk, vaak zijn degene waarvan je het minst verwacht juist het ergste
No pun intended Lola![]()
schattig.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True. En toch vertrouw ik mensen tot ze mij het tegendeel bewijzen
Niks hij heeft mijn telefoon geleend, omdat hij zijn AAIFOON in de plomp heeft laten flikkeren .. ohnee hij sprong zelf in het waterquote:
quote:Dat zegt niets natuurlijk, vaak zijn degene waarvan je het minst verwacht juist het ergste
No pun intended Lola![]()
Ik vind dit al grappig dus zeker als ik je ineens een meter weg zie springenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je ruikt er niks van. Af en toe hoor je ze loeien en soms schrik je je de pleuris, want die beesten kunnen vrijwel geruisloos door bladeren en takjes heen lopen en dan loop ik 's avonds vanuit de werkplaats naar het huis toe, hoor je ineens dat gesnuif vlak achter je.
Wat een circuitquote:Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]geweldig, daar heb ik op een schoolreisje eens met Seat Cupra's mogen rijden
(deed toen een auto opleiding en we mochten zelf onze reis/excursies regelen
).
Wantrouwen zorgt er uiteindelijk voor dat je niemand overhoud. Ik heb het bewijs gezien bij mijn ouders.quote:
Ohja zeker hier ook hoor en gelukkig valt het bij mijn kennissen/bekenden wel meequote:Op woensdag 6 november 2013 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True. En toch vertrouw ik mensen tot ze mij het tegendeel bewijzen
Handigquote:Op woensdag 6 november 2013 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks hij heeft mijn telefoon geleend, omdat hij zijn AAIFOON in de plomp heeft laten flikkeren .. ohnee hij sprong zelf in het water![]()
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat was meesterlijk, ik had net een jaar mijn rijbewijs, nog nooit op een circuit gereden. En we kregen met 30 man gewoon 15 nieuwe Seat Ibiza's En Leon's in de Cupra R uitvoeringquote:
Dat was toch in die tijd dat hij probeerde de domste manier te vinden om van je telefoon af te komen?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks hij heeft mijn telefoon geleend, omdat hij zijn AAIFOON in de plomp heeft laten flikkeren .. ohnee hij sprong zelf in het water![]()
[..]![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft me heus wel bedankt ...quote:Op woensdag 6 november 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ohja zeker hier ook hoor en gelukkig valt het bij mijn kennissen/bekenden wel mee
[..]
Handig
En dan niet eens bedanken, schandalig
---
Hee, what did i do
Ja in 1900 waren ze nog niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat was meesterlijk, ik had net een jaar mijn rijbewijs, nog nooit op een circuit gereden. En we kregen met 30 man gewoon 15 nieuwe Seat Ibiza's En Leon's in de Cupra R uitvoering![]()
![]()
we mochten ze eerst van de fabriek naar het circuit sturen en daarna 10 rondjes over het circuit per persoon.
Allemaal betaald door Pon/Seat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |