SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
zie je nou wel dat je niet lief bentquote:Op woensdag 6 november 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
*insert random gemene opmerking*
+1quote:Op woensdag 6 november 2013 14:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zie je nou wel dat je niet lief bent
*insert gemene lach*quote:Op woensdag 6 november 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
*insert random gemene opmerking*
Ik zei toch niksquote:Op woensdag 6 november 2013 14:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zie je nou wel dat je niet lief bent
Jij weet ook beterquote:
en dan even een paar maanden series bijkijken en dan weer op zoek naar nieuw werkquote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
@Snoepie: dan neem je ontslag en laat je je vriend/man werken
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en dan even een paar maanden series bijkijken en dan weer op zoek naar nieuw werkgoed plan!
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei toch niks
[..]
Jij weet ook beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:28 schreef rival het volgende:
Zo lief als deze knul vind je ze niet snel hoor"knul"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-___-
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken? Is het niet een optie om leuk werk te zoeken?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en dan even een paar maanden series bijkijken en dan weer op zoek naar nieuw werkgoed plan!
ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken? Is het niet een optie om leuk werk te zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Ken maar weinig mensen die zouden blijven werken als ze het financieel niet nodig hebbenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken?
Pas op wat je zegt. Er lopen hier echt oude mensen rond die zou je hiermee tegen de schenen kunnen schoppenquote:
quote:
85, hahaha jonkie. fris groen blaadje.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier het kuiken
Ik ben jongerquote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier het kuiken
Zelfs leuk werk gaat na een tijdje gewoon werk worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken? Is het niet een optie om leuk werk te zoeken?
virtueel ja. die moeten niet huilenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt. Er lopen hier echt oude mensen rond die zou je hiermee tegen de schenen kunnen schoppen
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach zolang je niks herkenbaars post zal dat wel meevallen![]()
Mwoa. Over het algemeen zie je jong volwassenen die een relatie hebben allebei werken. Je kan best leven van 1 salaris.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ken maar weinig mensen die zouden blijven werken als ze het financieel niet nodig hebben
ja, dat kan zeker. ligt eraan wat je er allemaal mee wilt doenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa. Over het algemeen zie je jong volwassenen die een relatie hebben allebei werken. Je kan best leven van 1 salaris.
Ik zou er niet aan moeten denken om thuis te zitten
Zo'n vetpot is dat niet meer om van 1 salaris te moeten leven.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa. Over het algemeen zie je jong volwassenen die een relatie hebben allebei werken. Je kan best leven van 1 salaris.
Kan ik echt beamen dit.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs leuk werk gaat na een tijdje gewoon werk worden.
Je kan "best leven" idd op 1 salaris. Niet goedquote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dat is beter dan waar je je de hele dag kapot verveeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs leuk werk gaat na een tijdje gewoon werk worden.
Ik vind het bijvoorbeeld geweldig om online te pokeren, maar moet er niet aan denken om het 8 uur per dag te doen en een bepaalde winst 'moet' halen om van te leven.quote:
Ik vind knutselen aan auto's geweldig om te doen. Ben ik dus ook serieus mee bezig geweest. Toen begon het als werk te voelen en was de lol er wel vanaf....quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het bijvoorbeeld geweldig om online te pokeren, maar moet er niet aan denken om het 8 uur per dag te doen en een bepaalde winst 'moet' halen om van te leven.
Dan gaat je hobby je werk worden, en de meeste hobby's zijn alleen leuk als ze geen verplichting zijn.
Nicequote:Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Er dachten er meer dat je ouder was dus blijkbaar niet
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
je komt over als een verzuurd oud kreng.
Is je eigen keuze. Er zijn genoeg dingen die je kunt ondernemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dat is beter dan waar je je de hele dag kapot verveeld.
ik moest lachenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
je komt over als een verzuurd oud kreng.
Als je saai werk hebt en je je daar kapot verveeld? Ja, ander werk zoekenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is je eigen keuze. Er zijn genoeg dingen die je kunt ondernemen.
Nee, dat je je verveelt als je geen werk hebt.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je saai werk hebt en je je daar kapot verveeld? Ja, ander werk zoeken
nee, niet facebook.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin![]()
En waarom wil jouw moeder mij toevoegen op facebook?
mijn moeder wil jou toevoegen whut??quote:Op woensdag 6 november 2013 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin![]()
En waarom wil jouw moeder mij toevoegen op facebook?
Maar wij wilden dat nog ff duidelijker makenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
@snoepie, royco & rival: ik zei dan ook dat je er van kúnt leven, niet hoe je dan leeft
Klopt, maar dat zei ik niet hequote:Op woensdag 6 november 2013 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat je je verveelt als je geen werk hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wij wilden dat nog ff duidelijker maken
zo ben ikquote:
ik sta in de regen te wachten op mn bus, dat maakt het nog ergerquote:
waarom neem je dan ook niet een pluutje mee?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik sta in de regen te wachten op mn bus, dat maakt het nog erger
Ik leef met je mee, vanaf de bank, onder een lekker warm dekentje..quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat de enige plu die ik heb op een parasol lijktquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waarom neem je dan ook niet een pluutje mee?
Hier in de randstad hebben we overdekte bushokjesquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gemeen ding ben jijquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, vanaf de bank, onder een lekker warm dekentje..
grmblquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De bus is al erg, en dan ook nog eens in de regen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
studentje zeker?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
dat dorp bedoel je? Ik sta op cs, en iedereen heeft zich al onder de overkapping gewurmd... Daar past mijn dikke reet niet meer bijquote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Hier in de randstad hebben we overdekte bushokjes
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ma geeft mn Oma de schuld en je moest dr naar ontvrienden want ze is niet in je geïnteresseerd hahahaquote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De bus is al erg, en dan ook nog eens in de regen.
zelfs als de overkapping leeg was zou het nog niet passen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat dorp bedoel je? Ik sta op cs, en iedereen heeft zich al onder de overkapping gewurmd... Daar past mijn dikke reet niet meer bij
Die past al snel niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat dorp bedoel je? Ik sta op cs, en iedereen heeft zich al onder de overkapping gewurmd... Daar past mijn dikke reet niet meer bij
ja krap aanquote:Op woensdag 6 november 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
zelfs als de overkapping leeg was zou het nog niet passen.
Ik had er niet geaccepteerdquote:Op woensdag 6 november 2013 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ma geeft mn Oma de schuld en je moest dr naar ontvrienden want ze is niet in je geïnteresseerd hahaha
truequote:Op woensdag 6 november 2013 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Die past al snel niet meer natuurlijk
Ik leer van de meesterquote:
quote:
Jep. Vorige week tentamens gehad. Dus ik heb nu 2 weken welverdiend vrijquote:
zei ik al.. Dat mens snapt er niks vanquote:
voor zichzelf of voor hun koters? (ik gok het eerste)quote:Op woensdag 6 november 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
Elke week weer verbaas ik me over bepaalde moeders die bij de zwemles in het cafetaria gedeelte iets te snacken kopen
als ik geen werk had zat ik daar hele dagen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
Elke week weer verbaas ik me over bepaalde moeders die bij de zwemles in het cafetaria gedeelte iets te snacken kopen
zichzelf aangezien de koters zwemmen (zwemles)quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
voor zichzelf of voor hun koters? (ik gok het eerste)
jotersquote:Op woensdag 6 november 2013 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zichzelf aangezien de koters zwemmen (zwemles)
cafetaria of zwembadquote:Op woensdag 6 november 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik geen werk had zat ik daar hele dagen.
typfoutjequote:Op woensdag 6 november 2013 15:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
joters
stom. neem een appel mee ofzowat doe jij zelf dan als je aan het wachten bent op je kindje(s)?
Zwemmen is echt fijnquote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]cafetaria.
Ik wil wel weer naar het zwembad.![]()
![]()
ja obviouslyquote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
typfoutje
Ik kijk naar die moeders hoe ze dat wegstouwen anders viel het me niet op.
Ik zit op fok. Ondertussen kijk ik ff een serietje op mijn tablet.
Eh, nee.quote:
wel dubbel dip hequote:Op woensdag 6 november 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
dipmeet? Bitterballetjes in het cafetaria?
bitterballenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
dipmeet? Bitterballetjes in het cafetaria?
Ik ookquote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bitterballen![]()
Nu heb ik zin in bitterballen
Lekkerquote:Op woensdag 6 november 2013 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook![]()
maar ruik alweer de geur van verse gevulde speculaas!
Ik had het daar laatst over met iemand. Ik heb altijd trek in dingen die uit de frituur komenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bitterballen![]()
Nu heb ik zin in bitterballen
Halloquote:
Rustig aan schatquote:
hoe klinkt saaie seks?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik weet niet wat mijn bovenburen aan het doen zijn maar het klinkt als hele saaie seks
Okee.. ik eigenlijk niet..quote:Op woensdag 6 november 2013 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had het daar laatst over met iemand. Ik heb altijd trek in dingen die uit de frituur komen
Jawel. Sinterklaas is nog niet eens in het land..quote:
Nou er word in traag tempo gebonkt, dan stopt dat weer even en dan weer traag tempo gebonk.quote:
NEWSFLAH: boeit me niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee.. ik eigenlijk niet..
[..]
Jawel. Sinterklaas is nog niet eens in het land..
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had het daar laatst over met iemand. Ik heb altijd trek in dingen die uit de frituur komen
Die tijd heb ik ook gehadquote:Op woensdag 6 november 2013 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Wel nee, het is al over een maand en ze zijn veulste lekker om niet te kopenquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, seizoen 2 van Luther opgezet
quote:
Toen ik het cafe nog had stond de frituur bijna elke avond wel aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook gehadin het studentenhuis hadden we een bier koelkast en daar laten ook altijd partysnact, frikandellen e.d. in. Denk dat ik wel 2-3x per week daar wat van at
Hier vind ik de spullen van de snackbar niet lekker dus dat scheelt wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen eens een patatpan in huis.
Woon wel boven een veel te goedkope snackbar
Ik vind dat een enge smileyquote:
is geen vol gas geven rally geloof ik he?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:27 schreef PeuRac het volgende:
Resultaten binnen van het rally seizoen binnen de Alfa Romeo club. Net 30 punten te weinig voor een 3e plek algemeen![]()
wel vooruitgang, vorig jaar eindigden we 9e algemeen.
Ik wil ookquote:Op woensdag 6 november 2013 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]vanavond lekker van snoepen
[..]
Wel nee, het is al over een maand en ze zijn veulste lekker om niet te kopen
De snackbar hier is wel goedquote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier vind ik de spullen van de snackbar niet lekker dus dat scheelt wel.
quote:
Erg he!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die tijd heb ik ook gehadin het studentenhuis hadden we een bier koelkast en daar laten ook altijd partysnact, frikandellen e.d. in. Denk dat ik wel 2-3x per week daar wat van at
Nee, zitten soms wel tijdselementen in, maar is voornamelijk route/vragen/merktekens/stempelposten zoeken.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
is geen vol gas geven rally geloof ik he?
Hier zet ik hem vaak nog wel aan na een avondje zuipen, dan heb ik altijd honger.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Erg he!
Ik heb bewust geen frituur in mijn huis
Ben bang dat ik dan niet meer normaal kook!
why the fuck not! is toch lekker.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook![]()
-
Ik vind het te vroeg. Je eet toch ook geen oliebollen voordat het oud&nieuw is?
Ik heb vorig jaar helemaal geen oliebollen gehad en het jaar ervoor ook nietquote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ook![]()
-
Dan ben je het toch al fucking zat voordat het de tijd ervoor is?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
why the fuck not! is toch lekker.
Ik neem aan dat jij vanavond gewoon braaf Ajax aan zit te moedigen?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier zet ik hem vaak nog wel aan na een avondje zuipen, dan heb ik altijd honger.
Dus waarschijnlijk vanavond weer.
Voor die paar euro wil ik niet zo'n goor stinkding in mn huis hebben, de snackbar is 2min lopenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Erg he!
weet je wat lekker is... een broodje kaassoufflé met pindasausquote:Op woensdag 6 november 2013 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Erg he!
Ik eet wat ik wil, wanneer ik wil. Boeit mij nou of dat "hoort"quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik koop op 6 december alle pepernoten die nog in de supermarkt liggen tegen 50%quote:Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben je het toch al fucking zat voordat het de tijd ervoor is?
Nee hoorquote:
Ja, eredivisie wil ik dat jullie verliezen maar europees moedig ik jullie wel aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij vanavond gewoon braaf Ajax aan zit te moedigen?
als je die dingen de hele dag door, dag in dag uit gaat zitten vreten wel ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben je het toch al fucking zat voordat het de tijd ervoor is?
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eet wat ik wil, wanneer ik wil. Boeit mij nou of dat "hoort"
Als ik om 8 uur op school een patatje oorlog wilde dan nam ik dat
Ik eet ook wat ik wil, wanneer ik dat wil. Niet omdat het 'hoort'. Maar ik wil gewoon geen pepernoten voordat sinterklaas in het land is. Sowieso hou ik niet zo van pepernoten. En ik wil geen oliebollen voor oud&nieuw.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eet wat ik wil, wanneer ik wil. Boeit mij nou of dat "hoort"
Als ik om 8 uur op school een patatje oorlog wilde dan nam ik dat
Zo'n ding heb ik ook gehad, moest er wel ff mee leren werken en sommige dingen worden er wel wat droog van.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
weet je wat lekker is... een broodje kaassoufflé met pindasaus![]()
maar ik heb een airfryer, is wel een fijn ding
Hier niet om de hoek, anders zat ik er nog te vaakquote:Op woensdag 6 november 2013 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor die paar euro wil ik niet zo'n goor stinkding in mn huis hebben, de snackbar is 2min lopen
Ghehequote:Op woensdag 6 november 2013 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, eredivisie wil ik dat jullie verliezen maar europees moedig ik jullie wel aan.
Jij misschien. Ik ben ze nu al zat, en ik heb ze nog niet eens gehadquote:Op woensdag 6 november 2013 15:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
als je die dingen de hele dag door, dag in dag uit gaat zitten vreten wel ja.
Neenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
En aan het eind van het seizoen sta je gewoon met ons te feesten dat we hebben gewonnen
Oliebollen op 3 oktoberquote:Op woensdag 6 november 2013 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik eet ook wat ik wil, wanneer ik dat wil. Niet omdat het 'hoort'. Maar ik wil gewoon geen pepernoten voordat sinterklaas in het land is. Sowieso hou ik niet zo van pepernoten. En ik wil geen oliebollen voor oud&nieuw.
Dat is bijna zegmaar Mijn uitvinding!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
weet je wat lekker is... een broodje kaassoufflé met pindasaus![]()
ja klopt, van dat droge. maar de frietjes die je er mee bakt zijn yummieeequote:Op woensdag 6 november 2013 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook gehad, moest er wel ff mee leren werken en sommige dingen worden er wel wat droog van.
nee dat doe ik dus nietquote:Op woensdag 6 november 2013 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik ben ze nu al zat, en ik heb ze nog niet eens gehad
Daar was ik op school verslaafd aanquote:
Ik zei alleen dat ik het te vroeg vind. Dat jij er zo'n punt van maaktquote:Op woensdag 6 november 2013 15:36 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee dat doe ik dus niet![]()
maar boeiend wie wat wanneer eet, zeg
Het is patatuur.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:36 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan trouwens de vlampijpen van de Makro aanbevelen voor de frituurliefhebbers hier.
Mergpijpjesquote:Op woensdag 6 november 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar was ik op school verslaafd aan
Oe die zijn ook heerlijk jaquote:Op woensdag 6 november 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mergpijpjes
En softnoga met nootjes enzo
Goed hequote:Op woensdag 6 november 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is die brute eerlijkheid van je
Hey, heb je weer zo'n buiquote:Op woensdag 6 november 2013 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik ben ze nu al zat, en ik heb ze nog niet eens gehad
Mjah eigenlijk welquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Komt wel goed schatje. . * LovelyLady schuift roosvicee naar tgnd
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wat LoLa en Roy zeggen!
Lekker makkelijk
Gedragsproblemen zelfsquote:Op woensdag 6 november 2013 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat schijnt te helpen tegen gedragsproblemen volgens de reclame
Laten we hopen dat er geen ouders zijn die ook zo gaan denkenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer iets anders imo... alsof je je problemen oplost door een snickers gaan etenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
zou je eens moeten proberen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer iets anders imo... alsof je je problemen oplost door een snickers gaan eten
Waarom gaan er alleen maar mooie meisjes dood in Luther?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
Ik haat jullie
Ik wil broodjes kroket.Broodjes frikandel, raspatat, ik wil alles
wacht maar.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom gaan er alleen maar mooie meisjes dood in Luther?
Ik wist even geen goede omschrijving.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gedragsproblemen zelfsWauw Roy. Wauw
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wist even geen goede omschrijving.
is goed voor de show. net als dat alle Starks deaud moesten.. is kut, maar wel goed voor het verhaal.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom gaan er alleen maar mooie meisjes dood in Luther?
Met zaanse mayo en sate!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
Ik haat jullie
Ik wil broodjes kroket.Broodjes frikandel, raspatat, ik wil alles
Geen hard geschreeuw dus?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik weet niet wat mijn bovenburen aan het doen zijn maar het klinkt als hele saaie seks
en curryquote:Op woensdag 6 november 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Met zaanse mayo en sate!
En Kip! KIP!
Nope.quote:
Die gingen dood. Die moesten blijven leven godverdommequote:Op woensdag 6 november 2013 15:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is goed voor de show. net als dat alle Starks deaud moesten.. is kut, maar wel goed voor het verhaal.
zoiets?
Spoilersquote:Op woensdag 6 november 2013 15:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is goed voor de show. net als dat alle Starks deaud moesten.. is kut, maar wel goed voor het verhaal.
zoiets?
pics.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb weer enigszins een taille
vooral Robbquote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die gingen dood. Die moesten blijven leven godverdomme
owja, sorry - niet lezen als je GoT nog wil zien. of ben ik nu te laat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Roy![]()
Ik heb de boeken gelezen maar ik reageer ten behoeve van mijn medemens die nog niet zo ver is.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
owja, sorry - niet lezen als je GoT nog wil zien. of ben ik nu te laat?- je bent zelf te laat als je die serie nu nog niet bij hebt gekeken
(niet tegen jou
)
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
owja, sorry - niet lezen als je GoT nog wil zien. of ben ik nu te laat?- je bent zelf te laat als je die serie nu nog niet bij hebt gekeken
(niet tegen jou
)
Jammerquote:Op woensdag 6 november 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Ik twijfel ook of het überhaupt wel seks is.
Ik krijg een vegetariër over de vloer vanavond.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga bij iemand eten... Ik hoop voor hem dat het vet is
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen maar omdat die virtuele grijp niet zo als de echte is
Gadverdammequote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg een vegetariër over de vloer vanavond.
echt zo erg om 1 avond geen dieren te eten?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar wel als dit topic voor staat over heerlijke snacks.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
echt zo erg om 1 avond geen dieren te eten?
dan prop je toch op weg naar huis/supermarkt een berenklauw in je mik en ga je dan heel braaf groenten en tofu bakken voor je gast?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar wel als dit topic voor staat over heerlijke snacks.
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:57 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dan prop je toch op weg naar huis/supermarkt een berenklauw in je mik en ga je dan heel braaf groenten en tofu bakken voor je gast?
Dan zou ik die vegavoer geven en zelf een lekkere dikke biefstuk nemenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen vlees of kip? Dat is geen maaltijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:56 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
echt zo erg om 1 avond geen dieren te eten?
eet jij geen vis?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Geen vlees of kip? Dat is geen maaltijd.
Oh dan kan jij alsnog wel vlees "eten"quote:Op woensdag 6 november 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, ze is wel behoorlijk lekker.
Dit!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Geen vlees of kip? Dat is geen maaltijd.
goede optie.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik die vegavoer geven en zelf een lekkere dikke biefstuk nemen
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dan kan jij alsnog wel vlees "eten"
Heb ik tijdens een meet ineens je tong tussen mijn vingers!quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik tijdens een meet ineens je tong tussen mijn vingers!
En dan zeg je meteen sorry.... of noujah, Sowwy
geen zalm?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Niet als ik zelf kook.
Ik hou sowieso niet zo van vis. Wit gaat nog wel.
denken dat kibbeling vis isquote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vis![]()
Alleen gebakken witvis en kibbeling. Verder
Gelukkig hebben we die hier in het oosten.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
denken dat kibbeling vis is
- alleen kwaliteitstenten gebruiken daar goede vis voor.
Zeker geen zalm. En kom niet met je maar wel hoe ik het maak. Ik eet het elk jaar wel eens...quote:
kabeljauw.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
denken dat kibbeling vis is
- alleen kwaliteitstenten gebruiken daar goede vis voor.
Tss, barbaarquote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vis![]()
Alleen gebakken witvis en kibbeling. Verder
Oja! EN JIJ DAN! BEETJE POESJES ETEN!quote:
oh nee hoor die illusie heb ik nietquote:Op woensdag 6 november 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker geen zalm. En kom niet met je maar wel hoe ik het maak. Ik eet het elk jaar wel eens...
Sushi hoeft niet perse vis te zijn! (Maar nee)
Champignonsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:08 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
oh nee hoor die illusie heb ik nietals je het niet lekker vindt, dan vind je het niet lekker, toch
ik lust bijvoorbeeld geen champignons, maar ik probeer het wel elke maand als vriendlief ze staat te bakken met wat knoflook en kruiden. ruikt zo lekker..maar ik vind het gewoon ranzig
You started it!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Wat klagen jullie veel over eten zeg
zullen we eens over jou gaan klagen danquote:Op woensdag 6 november 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja! EN JIJ DAN! BEETJE POESJES ETEN!
We begonnen met het de hemel in te prijzen hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
We begonnen met het de hemel in te prijzen hoor
Sowieso met mijn dieet
[ afbeelding ]
Ik had het over de mexicaantjesquote:Op woensdag 6 november 2013 16:14 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ja er gaat een wereld voor me open
Dan kan wat niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar ja dat kan niet want ik woon in ren vissersdorp/stad
Zou je eens moeten proberen. of noujah. Als je iets wilt proberen kan ik je dat aanradenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja dat weet ikdie kende ik nog niet
ja maar nee, dat is drugsquote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen. of noujah. Als je iets wilt proberen kan ik je dat aanraden
drugs is voor slechte mensen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja maar nee, dat is drugsdoet Snoepie niet
Dan niet proberen!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja maar nee, dat is drugsdoet Snoepie niet
En met slechte mensen gaat het altijd goedquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En met slechte mensen gaat het altijd goed![]()
alcoholquote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Veel plezier met je harddrugs dit weekend(alcohol)
doe eensquote:Op woensdag 6 november 2013 16:11 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zullen we eens over jou gaan klagen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |