SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
zie je nou wel dat je niet lief bentquote:Op woensdag 6 november 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
*insert random gemene opmerking*
+1quote:Op woensdag 6 november 2013 14:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zie je nou wel dat je niet lief bent
*insert gemene lach*quote:Op woensdag 6 november 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
*insert random gemene opmerking*
Ik zei toch niksquote:Op woensdag 6 november 2013 14:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zie je nou wel dat je niet lief bent
Jij weet ook beterquote:
en dan even een paar maanden series bijkijken en dan weer op zoek naar nieuw werkquote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
@Snoepie: dan neem je ontslag en laat je je vriend/man werken
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en dan even een paar maanden series bijkijken en dan weer op zoek naar nieuw werkgoed plan!
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei toch niks
[..]
Jij weet ook beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:28 schreef rival het volgende:
Zo lief als deze knul vind je ze niet snel hoor"knul"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-___-
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken? Is het niet een optie om leuk werk te zoeken?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en dan even een paar maanden series bijkijken en dan weer op zoek naar nieuw werkgoed plan!
ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken? Is het niet een optie om leuk werk te zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Ken maar weinig mensen die zouden blijven werken als ze het financieel niet nodig hebbenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken?
Pas op wat je zegt. Er lopen hier echt oude mensen rond die zou je hiermee tegen de schenen kunnen schoppenquote:
quote:
85, hahaha jonkie. fris groen blaadje.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier het kuiken
Ik ben jongerquote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier het kuiken
Zelfs leuk werk gaat na een tijdje gewoon werk worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken? Is het niet een optie om leuk werk te zoeken?
virtueel ja. die moeten niet huilenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt. Er lopen hier echt oude mensen rond die zou je hiermee tegen de schenen kunnen schoppen
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach zolang je niks herkenbaars post zal dat wel meevallen![]()
Mwoa. Over het algemeen zie je jong volwassenen die een relatie hebben allebei werken. Je kan best leven van 1 salaris.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ken maar weinig mensen die zouden blijven werken als ze het financieel niet nodig hebben
ja, dat kan zeker. ligt eraan wat je er allemaal mee wilt doenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa. Over het algemeen zie je jong volwassenen die een relatie hebben allebei werken. Je kan best leven van 1 salaris.
Ik zou er niet aan moeten denken om thuis te zitten
Zo'n vetpot is dat niet meer om van 1 salaris te moeten leven.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa. Over het algemeen zie je jong volwassenen die een relatie hebben allebei werken. Je kan best leven van 1 salaris.
Ik zou er niet aan moeten denken om thuis te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |