SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
zie je nou wel dat je niet lief bentquote:Op woensdag 6 november 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
*insert random gemene opmerking*
+1quote:Op woensdag 6 november 2013 14:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zie je nou wel dat je niet lief bent
*insert gemene lach*quote:Op woensdag 6 november 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
*insert random gemene opmerking*
Ik zei toch niksquote:Op woensdag 6 november 2013 14:16 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
zie je nou wel dat je niet lief bent
Jij weet ook beterquote:
en dan even een paar maanden series bijkijken en dan weer op zoek naar nieuw werkquote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
@Snoepie: dan neem je ontslag en laat je je vriend/man werken
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en dan even een paar maanden series bijkijken en dan weer op zoek naar nieuw werkgoed plan!
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei toch niks
[..]
Jij weet ook beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:28 schreef rival het volgende:
Zo lief als deze knul vind je ze niet snel hoor"knul"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-___-
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken? Is het niet een optie om leuk werk te zoeken?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
en dan even een paar maanden series bijkijken en dan weer op zoek naar nieuw werkgoed plan!
ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken? Is het niet een optie om leuk werk te zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Ken maar weinig mensen die zouden blijven werken als ze het financieel niet nodig hebbenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken?
Pas op wat je zegt. Er lopen hier echt oude mensen rond die zou je hiermee tegen de schenen kunnen schoppenquote:
quote:
85, hahaha jonkie. fris groen blaadje.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier het kuiken
Ik ben jongerquote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
volgens mij ben ik hier het kuiken
Zelfs leuk werk gaat na een tijdje gewoon werk worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo? Ja had toch een hekel aan werken? Is het niet een optie om leuk werk te zoeken?
virtueel ja. die moeten niet huilenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt. Er lopen hier echt oude mensen rond die zou je hiermee tegen de schenen kunnen schoppen
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:32 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach zolang je niks herkenbaars post zal dat wel meevallen![]()
Mwoa. Over het algemeen zie je jong volwassenen die een relatie hebben allebei werken. Je kan best leven van 1 salaris.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ken maar weinig mensen die zouden blijven werken als ze het financieel niet nodig hebben
ja, dat kan zeker. ligt eraan wat je er allemaal mee wilt doenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa. Over het algemeen zie je jong volwassenen die een relatie hebben allebei werken. Je kan best leven van 1 salaris.
Ik zou er niet aan moeten denken om thuis te zitten
Zo'n vetpot is dat niet meer om van 1 salaris te moeten leven.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa. Over het algemeen zie je jong volwassenen die een relatie hebben allebei werken. Je kan best leven van 1 salaris.
Kan ik echt beamen dit.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs leuk werk gaat na een tijdje gewoon werk worden.
Je kan "best leven" idd op 1 salaris. Niet goedquote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dat is beter dan waar je je de hele dag kapot verveeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs leuk werk gaat na een tijdje gewoon werk worden.
Ik vind het bijvoorbeeld geweldig om online te pokeren, maar moet er niet aan denken om het 8 uur per dag te doen en een bepaalde winst 'moet' halen om van te leven.quote:
Ik vind knutselen aan auto's geweldig om te doen. Ben ik dus ook serieus mee bezig geweest. Toen begon het als werk te voelen en was de lol er wel vanaf....quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het bijvoorbeeld geweldig om online te pokeren, maar moet er niet aan denken om het 8 uur per dag te doen en een bepaalde winst 'moet' halen om van te leven.
Dan gaat je hobby je werk worden, en de meeste hobby's zijn alleen leuk als ze geen verplichting zijn.
Nicequote:Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Er dachten er meer dat je ouder was dus blijkbaar niet
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
je komt over als een verzuurd oud kreng.
Is je eigen keuze. Er zijn genoeg dingen die je kunt ondernemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dat is beter dan waar je je de hele dag kapot verveeld.
ik moest lachenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
je komt over als een verzuurd oud kreng.
Als je saai werk hebt en je je daar kapot verveeld? Ja, ander werk zoekenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is je eigen keuze. Er zijn genoeg dingen die je kunt ondernemen.
Nee, dat je je verveelt als je geen werk hebt.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je saai werk hebt en je je daar kapot verveeld? Ja, ander werk zoeken
nee, niet facebook.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin![]()
En waarom wil jouw moeder mij toevoegen op facebook?
mijn moeder wil jou toevoegen whut??quote:Op woensdag 6 november 2013 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin![]()
En waarom wil jouw moeder mij toevoegen op facebook?
Maar wij wilden dat nog ff duidelijker makenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
@snoepie, royco & rival: ik zei dan ook dat je er van kúnt leven, niet hoe je dan leeft
Klopt, maar dat zei ik niet hequote:Op woensdag 6 november 2013 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat je je verveelt als je geen werk hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wij wilden dat nog ff duidelijker maken
zo ben ikquote:
ik sta in de regen te wachten op mn bus, dat maakt het nog ergerquote:
waarom neem je dan ook niet een pluutje mee?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik sta in de regen te wachten op mn bus, dat maakt het nog erger
Ik leef met je mee, vanaf de bank, onder een lekker warm dekentje..quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat de enige plu die ik heb op een parasol lijktquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waarom neem je dan ook niet een pluutje mee?
Hier in de randstad hebben we overdekte bushokjesquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gemeen ding ben jijquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, vanaf de bank, onder een lekker warm dekentje..
grmblquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De bus is al erg, en dan ook nog eens in de regen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
studentje zeker?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
dat dorp bedoel je? Ik sta op cs, en iedereen heeft zich al onder de overkapping gewurmd... Daar past mijn dikke reet niet meer bijquote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Hier in de randstad hebben we overdekte bushokjes
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ma geeft mn Oma de schuld en je moest dr naar ontvrienden want ze is niet in je geïnteresseerd hahahaquote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De bus is al erg, en dan ook nog eens in de regen.
zelfs als de overkapping leeg was zou het nog niet passen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat dorp bedoel je? Ik sta op cs, en iedereen heeft zich al onder de overkapping gewurmd... Daar past mijn dikke reet niet meer bij
Die past al snel niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 15:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat dorp bedoel je? Ik sta op cs, en iedereen heeft zich al onder de overkapping gewurmd... Daar past mijn dikke reet niet meer bij
ja krap aanquote:Op woensdag 6 november 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
zelfs als de overkapping leeg was zou het nog niet passen.
Ik had er niet geaccepteerdquote:Op woensdag 6 november 2013 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ma geeft mn Oma de schuld en je moest dr naar ontvrienden want ze is niet in je geïnteresseerd hahaha
truequote:Op woensdag 6 november 2013 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Die past al snel niet meer natuurlijk
Ik leer van de meesterquote:
quote:
Jep. Vorige week tentamens gehad. Dus ik heb nu 2 weken welverdiend vrijquote:
zei ik al.. Dat mens snapt er niks vanquote:
voor zichzelf of voor hun koters? (ik gok het eerste)quote:Op woensdag 6 november 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
Elke week weer verbaas ik me over bepaalde moeders die bij de zwemles in het cafetaria gedeelte iets te snacken kopen
als ik geen werk had zat ik daar hele dagen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
Elke week weer verbaas ik me over bepaalde moeders die bij de zwemles in het cafetaria gedeelte iets te snacken kopen
zichzelf aangezien de koters zwemmen (zwemles)quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
voor zichzelf of voor hun koters? (ik gok het eerste)
jotersquote:Op woensdag 6 november 2013 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zichzelf aangezien de koters zwemmen (zwemles)
cafetaria of zwembadquote:Op woensdag 6 november 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik geen werk had zat ik daar hele dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |