12 jaar voor Wolfenstein 3D, is dat niet errugh vroeg?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
FPS spelen is 2011. Wat zeg ik 1980

I'm sorry. I was wrong. Doom is inderdaad ook uit 1993quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12 jaar voor Wolfenstein 3D, is dat niet errugh vroeg?

Ik heb zelf FPS ook vaarwel gezegd, maar dat is 6 jaar terug of zo. Toen ik te slecht werd in multiplayerquote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
I'm sorry. I was wrong. Doom is inderdaad ook uit 1993

Wacht ! Space Invaders : 1978 !quote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]

Of telt dat niet als FPS ?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wacht ! Space Invaders : 1978 !

Je maakt er wel een hobby vanquote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]

Moet mijn geekiness toch aantonen ?quote:

Het hangt er van af wat je wilt bereiken of wie je aan wil trekkenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Moet mijn geekiness toch aantonen ?

Het was nog leuk toen het nog underground was.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12 jaar voor Wolfenstein 3D, is dat niet errugh vroeg?

Oh ja, we zijn van topic veranderd in te tussentijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het hangt er van af wat je wilt bereiken of wie je aan wil trekken

Arme Angel!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh ja, we zijn van topic veranderd in te tussentijd.
Maar dansende maagden vallen niet in de categorie doel of aan te trekken.

Uitgewoond?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Arme Angel!
Maar die is toch geen maagd? Die is ..... wat is het tegenovergestelde van maagd?

Ja maar Ang3l is al lang voor me gevallen, als een blok.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Arme Angel!
Maar die is toch geen maagd? Die is ..... wat is het tegenovergestelde van maagd?

Niet echt first person hequote:Op woensdag 6 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Of telt dat niet als FPS ?

Ben jij de buuf?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja maar Ang3l is al lang voor me gevallen, als een blok.
Daar heb ik alleen zo verrekte weinig aan

Als een blok? Hij is een veertje. Had hij een rozijn op?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja maar Ang3l is al lang voor me gevallen, als een blok.
Daar heb ik alleen zo verrekte weinig aan

Zucht zo wordt mijn niet reageren lijst wel erg lang hoor.quote:

Perspectief van de speler wordt vanuit het hoofdpersonage gezien. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:06 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zucht zo wordt mijn niet reageren lijst wel erg lang hoor.
Also off limits ~what qualifies as FPS

Hij probeert minimaal 1x per week indruk op zijn vriendje te maken ten koste van mij.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als een blok? Hij is een veertje. Had hij een rozijn op?
Als hij hetero was dan wist je het wel?

Maar space invaders is zover vanuit het hoofpersonage uit gezien als de software toen toelietquote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Perspectief van de speler wordt vanuit het hoofdpersonage gezien. Zo moeilijk is dat toch niet?

Met die redenatie kun je elk spel wel een FPS noemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:09 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar space invaders is zover vanuit het hoofpersonage uit gezien als de software toen toeliet

My point exactly ! Pong ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met die redenatie kun je elk spel wel een FPS noemen.

Arme schouderquote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hij probeert minimaal 1x per week indruk op zijn vriendje te maken ten koste van mij.
Vervolgens huil ik uit op zijn schouder en kijken we naar dames die het met elkaar doen.

Overigens, het ligt totaal niet aan de software limieten toentertijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
My point exactly ! Pong ook.

In november en december doen we dat zelfs tegen betaling waar andere mensen bij zijn.quote:

Wij weten er alles van. Dat moet hij om de drie zinnen vermelden.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:11 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
In november en december doen we dat zelfs tegen betaling waar andere mensen bij zijn.

Hij mag ook echt trots zijn hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij weten er alles van. Dat moet hij om de drie zinnen vermelden.

Dat hij met jou op het toneel staat?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hij mag ook echt trots zijn hoor.

Awesome !quote:Op woensdag 6 november 2013 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Overigens, het ligt totaal niet aan de software limieten toentertijd.
[ afbeelding ]
3D Monster Maze uit 1981. Ongeveer tegelijkertijd met space invaders.

Dat hij een behoorlijk zware, grote rol uit het niets heeft veroverd.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hij met jou op het toneel staat?

Hij heeft vast de producer of regisseur gepijpt.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat hij een behoorlijk zware, grote rol uit het niets heeft veroverd.
Heeft ie echt heel goed gedaan. En hij kan heel mooi zingen.

Goed, dan ben je alleen door de auditie, dan moet je het wel nog steeds doen en kunnenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij heeft vast de producer of regisseur gepijpt.

Sperma smeert de stembanden?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij heeft vast de producer of regisseur gepijpt.

Ik delegeer het aan angel vanwege meerdere redenen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen idee. Laat het maar weten als je er gronding onderzoek naar hebt gedaan.

Dat doorsmeren is wel een behoefte?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik delegeer het aan angel vanwege meerdere redenen.
1 daarvan is dat ik totaal geen behoefte heb om op een toneel te zingen

Dat is een ander punt waar ik geen behoefte aan heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doorsmeren is wel een behoefte?

Nog steeds illegaal op kantoor dus laten we dat vooral SFW houdenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een ander punt waar ik geen behoefte aan heb.
Misschien moet jij er een plaatje bij zoeken! Dan krijgt iedereen een beter beeld

Ik heb geen foto's van zuigende Ang3ls.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een ander punt waar ik geen behoefte aan heb.
Misschien moet jij er een plaatje bij zoeken! Dan krijgt iedereen een beter beeld

Hoe maak je carriere dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:20 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nog steeds illegaal op kantoor dus laten we dat vooral SFW houden

IAOTIS is a smart cookie.quote:

Wat doe je?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:22 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
IAOTIS is a smart cookie.

Iets met softwarequote:

Natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doet 90% van het volk. Doe je er ook iets zinnigs mee?

Of eigenlijk Nee.quote:

Sending e-mail, recieving e-mail, reading e-mail....quote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doet 90% van het volk. Doe je er ook iets zinnigs mee?

Using forumsquote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sending e-mail, recieving e-mail, reading e-mail....

Je moet een kaart opgooien en als het een rode is moet je adten?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Kan niet wachten tot ik thuis ben. Heb een nieuw kaartspel bedacht en wil graag uitproberen of het speelbaar is. Zo ja, gaat het echt cool worden

And social mediaquote:

Magic The Gathering maar dan met Fok! users?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Kan niet wachten tot ik thuis ben. Heb een nieuw kaartspel bedacht en wil graag uitproberen of het speelbaar is. Zo ja, gaat het echt cool worden

Als de derde ben barns of matt bomer is vind ik het best.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:
Ik moet nog een meisje zoeken voor een trio. Is best lastig.

Zelfs in dit subforum kun je ze niet vinden?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:

quote:Op woensdag 6 november 2013 15:31 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als de derde ben barnEs of matt bomer is vind ik het best.

1 real doll is niet voldoende?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:

...je eigen vriendin wou niet meedoen met jou en Angel?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:

Lijkt me ook lastig met een vriendin die andere vrouwen al bij voorbaat haatquote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:

Haat en nijd bij vrouwen onderling is zeer uitzonderlijk inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig met een vriendin die andere vrouwen al bij voorbaat haat

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Haat en nijd bij vrouwen onderling is zeer uitzonderlijk inderdaad.
Maar er zit een heel eisenpakket aan en niet de dingen waar ik aan zou denken. Ze mag niet mooier of slanker zijn etc. Wel grote(re) tieten.

en je moet straks uitkijken met aandacht verdelenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar er zit een heel eisenpakket aan en niet de dingen waar ik aan zou denken. Ze mag niet mooier of slanker zijn etc. Wel grote(re) tieten.

Ik heb zo'n vermoeden dat mocht het ooit zo ver komen bij hen, het een hoop ellende oplevert...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
en je moet straks uitkijken met aandacht verdelen

Onze huidige slaapkamer is wel net iets te klein inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat mocht het ooit zo ver komen bij hen, het een hoop ellende oplevert...

Als het huis straks maar niet te klein is.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Onze huidige slaapkamer is wel net iets te klein inderdaad.

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Onze huidige slaapkamer is wel net iets te klein inderdaad.

Ook wel maar we zijn aan het kijken voor een koophuis.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als het huis straks maar niet te klein is.

Nee geen talenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is kut. Toevallig ook Frans, zoonlief sucks in Frans

Aah, wanneer kan ik hem afleveren? Zijn toetsweek ging echt dramatischquote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee geen talen
Alles in het gamma spectrum

Nee, wel wat geavanceerder dan datquote:Op woensdag 6 november 2013 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet een kaart opgooien en als het een rode is moet je adten?

Ik geef wel bijlesquote:Op woensdag 6 november 2013 16:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah, wanneer kan ik hem afleveren? Zijn toetsweek ging echt dramatisch

Niet mooier of slanker, maar ook niet (heel) veel lelijker of dikker. Ik ken het.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]

Ik heb ze juist liever mooier dan ik zelf benquote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet mooier of slanker, maar ook niet (heel) veel lelijker of dikker. Ik ken het.

...als het zwart is moet je nog een kaart opgooien?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, wel wat geavanceerder dan dat

Nou ja, niet veel mooier of lelijker. Het moet een beetje in haar eigen bracket zitten.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ze juist liever mooier dan ik zelf ben

Da's wel raar ja. Wel seks willen met een wijf, maar niet als het een lekker wijf is.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als het huis straks maar niet te klein is.

Als het op de markt kom zal ik het wel zeggenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...als het zwart is moet je nog een kaart opgooien?

Het meest ideaal is natuurlijk als JIJ haar mooier vindt maar hij niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik geef wel bijles
10tje per uur
 Jammer dat je niet in de buurt woont
 Jammer dat je niet in de buurt woont  

Als het maar niet collectible isquote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het op de markt kom zal ik het wel zeggen

nou ik zeg ook echt geen nee tegen iemand die 10000x mooier is dan ik zelf benquote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, niet veel mooier of lelijker. Het moet een beetje in haar eigen bracket zitten.

nee hoor, mijn vriend mag het ook een enorm lekker wijf vindenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Het meest ideaal is natuurlijk als JIJ haar mooier vindt maar hij niet.
Wat zeg ik. het meest ideaal is natuurlijk dat jij hem mooier vindt, maar je vriend dat niet in de gaten heeft.

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jammer dat je niet in de buurt woont
 heel jammer! want ik ben een expert in studievaardigheden.
 heel jammer! want ik ben een expert in studievaardigheden.  

Ik zou toch wel de Queen Bee willen blijven hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, mijn vriend mag het ook een enorm lekker wijf vinden
good for him

ik ook, maar dat zit gelukkig niet in uiterlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik zou toch wel de Queen Bee willen blijven hoor.

Maar 'lekker' is ook niet perse uiterlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook, maar dat zit gelukkig niet in uiterlijk

Graag!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]heel jammer! want ik ben een expert in studievaardigheden.
Ik kan je er wel eens een pm over sturen? Heel beknopt? misschien heb je er wat aan
veel leerlingen vatten namelijk samen en onderstrepen maar die strategie werkt juist het slechts
niet dat ze dan niets op kunnen nemen hoor, maar je moet veel meer doen voor veel minder resultaat
 Hij is juist helemaal niet van de uittreksels.. Hij heeft nooit leren leren zeg maar
 Hij is juist helemaal niet van de uittreksels.. Hij heeft nooit leren leren zeg maar  

nee oke, maar ik bedoel dat ik toch wel zijn Queen Bee ben ook al is dat andere meisje mega aantrekkelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar 'lekker' is ook niet perse uiterlijk.

Truequote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook, maar dat zit gelukkig niet in uiterlijk

nee echt bizar hoe weinig leerlingen dat leren! ik zelf ook niet hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Graag!Hij is juist helemaal niet van de uittreksels.. Hij heeft nooit leren leren zeg maar

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee oke, maar ik bedoel dat ik toch wel zijn Queen Bee ben ook al is dat andere meisje mega aantrekkelijk
op wat voor manier dan ook

In de eerste instantie niet, maar er zit wel een mogelijkheid bij om dat te doen. Dat zou heel leuk zijn als merchandise voor verenigingen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:19 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als het maar niet collectible is

Nou idd, erg jammer. Van mij neemt die puber sowieso niets aan natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee echt bizar hoe weinig leerlingen dat leren! ik zelf ook niet hoor
maar daar zou het onderwijs toch om moeten draaien lijkt me

zie je pm!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd, erg jammer. Van mij neemt die puber sowieso niets aan natuurlijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |