Arme schouderquote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hij probeert minimaal 1x per week indruk op zijn vriendje te maken ten koste van mij.
Vervolgens huil ik uit op zijn schouder en kijken we naar dames die het met elkaar doen.

Overigens, het ligt totaal niet aan de software limieten toentertijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
My point exactly ! Pong ook.

In november en december doen we dat zelfs tegen betaling waar andere mensen bij zijn.quote:

Wij weten er alles van. Dat moet hij om de drie zinnen vermelden.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:11 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
In november en december doen we dat zelfs tegen betaling waar andere mensen bij zijn.

Hij mag ook echt trots zijn hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij weten er alles van. Dat moet hij om de drie zinnen vermelden.

Dat hij met jou op het toneel staat?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hij mag ook echt trots zijn hoor.

Awesome !quote:Op woensdag 6 november 2013 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Overigens, het ligt totaal niet aan de software limieten toentertijd.
[ afbeelding ]
3D Monster Maze uit 1981. Ongeveer tegelijkertijd met space invaders.

Dat hij een behoorlijk zware, grote rol uit het niets heeft veroverd.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hij met jou op het toneel staat?

Hij heeft vast de producer of regisseur gepijpt.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat hij een behoorlijk zware, grote rol uit het niets heeft veroverd.
Heeft ie echt heel goed gedaan. En hij kan heel mooi zingen.

Goed, dan ben je alleen door de auditie, dan moet je het wel nog steeds doen en kunnenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij heeft vast de producer of regisseur gepijpt.

Sperma smeert de stembanden?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij heeft vast de producer of regisseur gepijpt.

Ik delegeer het aan angel vanwege meerdere redenen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen idee. Laat het maar weten als je er gronding onderzoek naar hebt gedaan.

Dat doorsmeren is wel een behoefte?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik delegeer het aan angel vanwege meerdere redenen.
1 daarvan is dat ik totaal geen behoefte heb om op een toneel te zingen

Dat is een ander punt waar ik geen behoefte aan heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doorsmeren is wel een behoefte?

Nog steeds illegaal op kantoor dus laten we dat vooral SFW houdenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een ander punt waar ik geen behoefte aan heb.
Misschien moet jij er een plaatje bij zoeken! Dan krijgt iedereen een beter beeld

Ik heb geen foto's van zuigende Ang3ls.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een ander punt waar ik geen behoefte aan heb.
Misschien moet jij er een plaatje bij zoeken! Dan krijgt iedereen een beter beeld

Hoe maak je carriere dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:20 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nog steeds illegaal op kantoor dus laten we dat vooral SFW houden

IAOTIS is a smart cookie.quote:

Wat doe je?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:22 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
IAOTIS is a smart cookie.

Iets met softwarequote:

Natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doet 90% van het volk. Doe je er ook iets zinnigs mee?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |