Je maakt er wel een hobby vanquote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
I'm sorry. I was wrong. Doom is inderdaad ook uit 1993

Moet mijn geekiness toch aantonen ?quote:

Het hangt er van af wat je wilt bereiken of wie je aan wil trekkenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Moet mijn geekiness toch aantonen ?

Het was nog leuk toen het nog underground was.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12 jaar voor Wolfenstein 3D, is dat niet errugh vroeg?

Oh ja, we zijn van topic veranderd in te tussentijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het hangt er van af wat je wilt bereiken of wie je aan wil trekken

Arme Angel!quote:Op woensdag 6 november 2013 15:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh ja, we zijn van topic veranderd in te tussentijd.
Maar dansende maagden vallen niet in de categorie doel of aan te trekken.

Uitgewoond?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Arme Angel!
Maar die is toch geen maagd? Die is ..... wat is het tegenovergestelde van maagd?

Ja maar Ang3l is al lang voor me gevallen, als een blok.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Arme Angel!
Maar die is toch geen maagd? Die is ..... wat is het tegenovergestelde van maagd?

Niet echt first person hequote:Op woensdag 6 november 2013 14:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Of telt dat niet als FPS ?

Ben jij de buuf?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja maar Ang3l is al lang voor me gevallen, als een blok.
Daar heb ik alleen zo verrekte weinig aan

Als een blok? Hij is een veertje. Had hij een rozijn op?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja maar Ang3l is al lang voor me gevallen, als een blok.
Daar heb ik alleen zo verrekte weinig aan

Zucht zo wordt mijn niet reageren lijst wel erg lang hoor.quote:

Perspectief van de speler wordt vanuit het hoofdpersonage gezien. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:06 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zucht zo wordt mijn niet reageren lijst wel erg lang hoor.
Also off limits ~what qualifies as FPS

Hij probeert minimaal 1x per week indruk op zijn vriendje te maken ten koste van mij.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als een blok? Hij is een veertje. Had hij een rozijn op?
Als hij hetero was dan wist je het wel?

Maar space invaders is zover vanuit het hoofpersonage uit gezien als de software toen toelietquote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Perspectief van de speler wordt vanuit het hoofdpersonage gezien. Zo moeilijk is dat toch niet?

Met die redenatie kun je elk spel wel een FPS noemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:09 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar space invaders is zover vanuit het hoofpersonage uit gezien als de software toen toeliet

My point exactly ! Pong ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met die redenatie kun je elk spel wel een FPS noemen.

Arme schouderquote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hij probeert minimaal 1x per week indruk op zijn vriendje te maken ten koste van mij.
Vervolgens huil ik uit op zijn schouder en kijken we naar dames die het met elkaar doen.

Overigens, het ligt totaal niet aan de software limieten toentertijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
My point exactly ! Pong ook.

In november en december doen we dat zelfs tegen betaling waar andere mensen bij zijn.quote:

Wij weten er alles van. Dat moet hij om de drie zinnen vermelden.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:11 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
In november en december doen we dat zelfs tegen betaling waar andere mensen bij zijn.

Hij mag ook echt trots zijn hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij weten er alles van. Dat moet hij om de drie zinnen vermelden.

Dat hij met jou op het toneel staat?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hij mag ook echt trots zijn hoor.

Awesome !quote:Op woensdag 6 november 2013 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Overigens, het ligt totaal niet aan de software limieten toentertijd.
[ afbeelding ]
3D Monster Maze uit 1981. Ongeveer tegelijkertijd met space invaders.

Dat hij een behoorlijk zware, grote rol uit het niets heeft veroverd.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hij met jou op het toneel staat?

Hij heeft vast de producer of regisseur gepijpt.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat hij een behoorlijk zware, grote rol uit het niets heeft veroverd.
Heeft ie echt heel goed gedaan. En hij kan heel mooi zingen.

Goed, dan ben je alleen door de auditie, dan moet je het wel nog steeds doen en kunnenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij heeft vast de producer of regisseur gepijpt.

Sperma smeert de stembanden?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij heeft vast de producer of regisseur gepijpt.

Ik delegeer het aan angel vanwege meerdere redenen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen idee. Laat het maar weten als je er gronding onderzoek naar hebt gedaan.

Dat doorsmeren is wel een behoefte?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik delegeer het aan angel vanwege meerdere redenen.
1 daarvan is dat ik totaal geen behoefte heb om op een toneel te zingen

Dat is een ander punt waar ik geen behoefte aan heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doorsmeren is wel een behoefte?

Nog steeds illegaal op kantoor dus laten we dat vooral SFW houdenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een ander punt waar ik geen behoefte aan heb.
Misschien moet jij er een plaatje bij zoeken! Dan krijgt iedereen een beter beeld

Ik heb geen foto's van zuigende Ang3ls.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een ander punt waar ik geen behoefte aan heb.
Misschien moet jij er een plaatje bij zoeken! Dan krijgt iedereen een beter beeld

Hoe maak je carriere dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:20 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nog steeds illegaal op kantoor dus laten we dat vooral SFW houden

IAOTIS is a smart cookie.quote:

Wat doe je?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:22 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
IAOTIS is a smart cookie.

Iets met softwarequote:

Natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doet 90% van het volk. Doe je er ook iets zinnigs mee?

Of eigenlijk Nee.quote:

Sending e-mail, recieving e-mail, reading e-mail....quote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doet 90% van het volk. Doe je er ook iets zinnigs mee?

Using forumsquote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sending e-mail, recieving e-mail, reading e-mail....

Je moet een kaart opgooien en als het een rode is moet je adten?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Kan niet wachten tot ik thuis ben. Heb een nieuw kaartspel bedacht en wil graag uitproberen of het speelbaar is. Zo ja, gaat het echt cool worden

And social mediaquote:

Magic The Gathering maar dan met Fok! users?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Kan niet wachten tot ik thuis ben. Heb een nieuw kaartspel bedacht en wil graag uitproberen of het speelbaar is. Zo ja, gaat het echt cool worden

Als de derde ben barns of matt bomer is vind ik het best.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:
Ik moet nog een meisje zoeken voor een trio. Is best lastig.

Zelfs in dit subforum kun je ze niet vinden?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:
Ik moet nog een meisje zoeken voor een trio. Is best lastig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |