Of eigenlijk Nee.quote:

Sending e-mail, recieving e-mail, reading e-mail....quote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doet 90% van het volk. Doe je er ook iets zinnigs mee?

Using forumsquote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sending e-mail, recieving e-mail, reading e-mail....

Je moet een kaart opgooien en als het een rode is moet je adten?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Kan niet wachten tot ik thuis ben. Heb een nieuw kaartspel bedacht en wil graag uitproberen of het speelbaar is. Zo ja, gaat het echt cool worden

And social mediaquote:

Magic The Gathering maar dan met Fok! users?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef stbabylon het volgende:
Kan niet wachten tot ik thuis ben. Heb een nieuw kaartspel bedacht en wil graag uitproberen of het speelbaar is. Zo ja, gaat het echt cool worden

Als de derde ben barns of matt bomer is vind ik het best.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:
Ik moet nog een meisje zoeken voor een trio. Is best lastig.

Zelfs in dit subforum kun je ze niet vinden?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:

quote:Op woensdag 6 november 2013 15:31 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als de derde ben barnEs of matt bomer is vind ik het best.

1 real doll is niet voldoende?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:

...je eigen vriendin wou niet meedoen met jou en Angel?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:

Lijkt me ook lastig met een vriendin die andere vrouwen al bij voorbaat haatquote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:

Haat en nijd bij vrouwen onderling is zeer uitzonderlijk inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig met een vriendin die andere vrouwen al bij voorbaat haat

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Haat en nijd bij vrouwen onderling is zeer uitzonderlijk inderdaad.
Maar er zit een heel eisenpakket aan en niet de dingen waar ik aan zou denken. Ze mag niet mooier of slanker zijn etc. Wel grote(re) tieten.

en je moet straks uitkijken met aandacht verdelenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Haat en nijd bij vrouwen onderling is zeer uitzonderlijk inderdaad.
Maar er zit een heel eisenpakket aan en niet de dingen waar ik aan zou denken. Ze mag niet mooier of slanker zijn etc. Wel grote(re) tieten.

Ik heb zo'n vermoeden dat mocht het ooit zo ver komen bij hen, het een hoop ellende oplevert...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
en je moet straks uitkijken met aandacht verdelen

Onze huidige slaapkamer is wel net iets te klein inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat mocht het ooit zo ver komen bij hen, het een hoop ellende oplevert...

Als het huis straks maar niet te klein is.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Onze huidige slaapkamer is wel net iets te klein inderdaad.

quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Onze huidige slaapkamer is wel net iets te klein inderdaad.

Ook wel maar we zijn aan het kijken voor een koophuis.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Als het huis straks maar niet te klein is.

Nee geen talenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is kut. Toevallig ook Frans, zoonlief sucks in Frans

Aah, wanneer kan ik hem afleveren? Zijn toetsweek ging echt dramatischquote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee geen talen
Alles in het gamma spectrum

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |