Is toch helemaal niet nodig nu je ook kan opladen als de console uit staat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
Een controller oplaadstation besteld. Verdraaid handig!
Het is wel een leuk gadgetquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet nodig nu je ook kan opladen als de console uit staat?
Achttien jaar. hebben ze getest door zo lang te wachtenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:03 schreef Bolters het volgende:
Is er al bekend hoelang de controller (ongeveer) meegaat?
Ik las 22 jaar en 3 maanden. Heb jij een bron?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Achttien jaar. hebben ze getest door zo lang te wachten
Mijn linkerduim. Ik heb al een second opinion aangevraagd bij de rechterduim.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik las 22 jaar en 3 maanden. Heb jij een bron?
Laat je het glazuur heel?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:07 schreef Pheno het volgende:
En er komt nog een gelegenheid voor FOK!users om de PS4 uit te proberen. Heel veel meer gegevens heb ik nog niet, op de datum na, maar hoeveel en hoe we gaan regelen wie er gaan moet ik nog even bedenken op de wc.
3 minutenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:03 schreef Bolters het volgende:
Is er al bekend hoelang de controller (ongeveer) meegaat?
Wc-eendquote:
Wel. Ik heb hem in een presentatie al minimal 10 minuten mee zien gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed, daar is dus nog niks over bekend.
We zitten al op 4 uur! Wie bied meer?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:22 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er vier uur non-stop mee kunnen gamen. Dus dat lukt ook al.
Ja, natuurlijk, maar dat zal wel weer overdag zijn doordeweeks?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:29 schreef Pheno het volgende:
Maar zijn e rmensen uberhaupt geinteresseerd in een PS4-sessie bij Sony?
Ik niet. Vind het veel leuker om te wachten tot de release en me dan te laten verrassen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:29 schreef Pheno het volgende:
Maandag 25 november.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar dat zal wel weer overdag zijn doordeweeks?.
Verrassen? je hebt alle launchgames al besteld?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik niet. Vind het veel leuker om te wachten tot de release en me dan te laten verrassen.
Nee, maar de games die ik wil hebben haal ik toch wel. Een oefensessie vier dagen voor de launch vind ik sowieso al nutteloos. Dan is het vier dagen wachten en kun je thuis aan de gangquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verrassen? je hebt alle launchgames al besteld?
Ach, je prive gamescom is altijd handigquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:32 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nee, maar de games die ik wil hebben haal ik toch wel. Een oefensessie vier dagen voor de launch vind ik sowieso al nutteloos. Dan is het vier dagen wachten en kun je thuis aan de gang
Ben het wel met je eens hoor - het is natuurlijk altijd leuk om meerdere games te checken. Maar 4 dagen voor de launch is het mij dat niet waard. Dan doe ik het liever op mijn gemak thuis. En denk dat je best begrijpt wat ik bedoel. Het is altijd vet om een doos te openen en met volle verwachtingen te beginnenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je prive gamescom is altijd handig
Neequote:Op dinsdag 12 november 2013 11:29 schreef Pheno het volgende:
Dat 5 mensen geen interesse hebben wil niet zeggen dat er geen animo is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, als er geen animo is dan blaas ik het af hoor, zo simpel is het
ik zou t wel tof vinden, maar het zal wel in de randstad zijn en zo tof lijkt t me ook weer niet. Als het in Groningen of zwolle is zou ik wel komenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef Pheno het volgende:
Bij Sony. Lijkt mij Badhoevedorp dusquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zou t wel tof vinden, maar het zal wel in de randstad zijn en zo tof lijkt t me ook weer niet. Als het in Groningen of zwolle is zou ik wel komen
Ik vind het initiatief top, maar ik moet werkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef Pheno het volgende:
Welke spellen heb je gespeeld en wat was de eerste indruk qua graphics en gameplay?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:22 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er vier uur non-stop mee kunnen gamen. Dus dat lukt ook al.
Doe anders een poll.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef Pheno het volgende:
10 uur.quote:
NBA 2K14, Knack, Killzone, Thief, Driveclub, Infamous (maar dat mocht eigenlijk niet, moet die demo'er maar niet zijn pissen). Knack vind ik persoonlijk de zwakste grafische schakel, maar misschien ligt dat aan mijn verwachtingen. Qua gameplay, NBA heb je kunnen lezen, hets peeelt echt realistischer door het voetenwerk. Thief wordt wel tof, maar grafisch vond ik het op de E3 niet echt next-gen nog. Maar die hebben een ruim half jaar ondertussen om het op te poetsen. Infamous is vet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:48 schreef eight het volgende:
Welke spellen heb je gespeeld en wat was de eerste indruk qua graphics en gameplay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |