Vind de recensies altijd wel aardig kloppen. FIFA is voor mij sowieso een buy.quote:Op maandag 11 november 2013 19:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
FIFA 14.5 dus zoals verwacht, daarbij is IGN de laatste die ik qua recensies vertrouw. Ik wacht wel op FIFA 15 iig.
bron?quote:Op maandag 11 november 2013 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand vroeg het onlangs, maar Makro gaat de PS4 NIET verkopen.
Misschien later, maar dat wordt vast 2014 pas.
Onze afdeling inkoop.quote:
Die gaan ze wel verkopen. Hij staat al weken in het systeem en sinds deze week alle launchgames ook.quote:Op maandag 11 november 2013 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand vroeg het onlangs, maar Makro gaat de PS4 NIET verkopen.
Misschien later, maar dat wordt vast 2014 pas.
Niks, was bij de PS3 ook zo. Je kan gewoon die spellen doorverkopen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)aystation-games.html
wat is dit? :/
Is inderdaad al bevestigd dat je ze gewoon 'mag' verkopen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:22 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)aystation-games.html
wat is dit? :/
Gisteren is bekend geworden dat er niets geleverd wordt. Wel enkele launchgames.quote:Op maandag 11 november 2013 23:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die gaan ze wel verkopen. Hij staat al weken in het systeem en sinds deze week alle launchgames ook.
[..]
Niks, was bij de PS3 ook zo. Je kan gewoon die spellen doorverkopen.
Precies voor de kerstvakantie dus, wat schokkendquote:Op maandag 11 november 2013 19:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
hopelijk geldt die datum van de tweede levering ook voor Bol
Zou het? Denk niet dat er een BF4-bundel komtquote:Op dinsdag 12 november 2013 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies voor de kerstvakantie dus, wat schokkend
Gewoon een BF4 bundel voor kerst dus
Denk het ook niet, twee bundels achter elkaar met shooters? Ik gok dat e dan eerder voor een race/sportgame gaanquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zou het? Denk niet dat er een BF4-bundel komt
Is toch helemaal niet nodig nu je ook kan opladen als de console uit staat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
Een controller oplaadstation besteld. Verdraaid handig!
Het is wel een leuk gadgetquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet nodig nu je ook kan opladen als de console uit staat?
Achttien jaar. hebben ze getest door zo lang te wachtenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:03 schreef Bolters het volgende:
Is er al bekend hoelang de controller (ongeveer) meegaat?
Ik las 22 jaar en 3 maanden. Heb jij een bron?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Achttien jaar. hebben ze getest door zo lang te wachten
Mijn linkerduim. Ik heb al een second opinion aangevraagd bij de rechterduim.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik las 22 jaar en 3 maanden. Heb jij een bron?
Laat je het glazuur heel?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:07 schreef Pheno het volgende:
En er komt nog een gelegenheid voor FOK!users om de PS4 uit te proberen. Heel veel meer gegevens heb ik nog niet, op de datum na, maar hoeveel en hoe we gaan regelen wie er gaan moet ik nog even bedenken op de wc.
3 minutenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:03 schreef Bolters het volgende:
Is er al bekend hoelang de controller (ongeveer) meegaat?
Wc-eendquote:
Wel. Ik heb hem in een presentatie al minimal 10 minuten mee zien gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed, daar is dus nog niks over bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |