Kleiner gaat toch niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Bolters het volgende:
[..]
Je kunt veel over de PS4 (en Xbox One) zeggen. Maar klein? Nee, dat niet
Ik vind PS4 aardig klein.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Bolters het volgende:
[..]
Je kunt veel over de PS4 (en Xbox One) zeggen. Maar klein? Nee, dat niet
Ik heb een ps3-fat, de eerste, dan is alles opvallend kleinquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:02 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hij is ongeveer even groot als de PS3 Slim. Dat noem ik niet opvallend klein
Haha, ja. Dan is het een hele verbetering!quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een ps3-fat, de eerste, dan is alles opvallend klein
Vind ik er totaal niet indrukwekkend uitzienquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Warframe PS4 trailer
Ook een launchgame.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:54 schreef Bolters het volgende:
[..]
Vind ik er totaal niet indrukwekkend uitzien
Wat vind je er indrukwekkend aan dan?quote:
Nou indrukwekkend is misschien het verkeerde woord, ik vind het er tof uit zien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:58 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat vind je er indrukwekkend aan dan?
Oke!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou indrukwekkend is misschien het verkeerde woord, ik vind het er tof uit zien.
Laten we het daar op houden.
Inderdaad niet erg indrukwekkend. Beetje verouderd ogend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Heel indrukwekkend vind ik het er (nog) niet uit zien.
Maar wel van de makers van Just Cause, dus vast leuk!
De belichting ziet er wel top uit!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Inderdaad niet erg indrukwekkend. Beetje verouderd ogend.
Ditquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een ps3-fat, de eerste, dan is alles opvallend klein
Het is wel een free2play hè jongens en meisjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:58 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat vind je er indrukwekkend aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |