Sluikreclame van Nikequote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Die blanke gast is wel een beetje vreemd aan het einde haha
Hoe kom je aan die bon ?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef Retarded het volgende:
Ben nog zooo aan het twijfelen welke games ik ga halen. Heb een 3 halen 2 betalen bon. Sowieso BF4, dat staat vast.
Verder twijfel ik tussen AC4, Killzone, NBA en Knack. AC4 lijkt me geweldig, en Knack lijkt me ook leuk. Als Knack net zo goed is als Kameo bijvoorbeeld dan is dat fantastisch!Ik hou niet echt van sportgames, maar als ik dan speel dan is het wel basketbal en die NBA is samen met Killzone misschien wel de mooiste game die uitkomt! Ik neig toch een beetje naar BF4, AC4 en Killzone. Maar dan heb ik wel twee shooters, en heb de vorige delen van killzone nooit gespeeld.
"Gelukkig" komt de ps4 in us eerder uit, dus kan ik nog even wachten op recensies.
Zou echt ideaal zijn, dan hoef ik niet meer te kiezen tussen KZ en BF4.quote:
Killzone krijgt gratis MP DLC volgens mij, dus dan is die keus makkelijk. Previews over graphics zijn ook lovend.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:23 schreef Retarded het volgende:
Ben nog zooo aan het twijfelen welke games ik ga halen. Heb een 3 halen 2 betalen bon. Sowieso BF4, dat staat vast.
Verder twijfel ik tussen AC4, Killzone, NBA en Knack. AC4 lijkt me geweldig, en Knack lijkt me ook leuk. Als Knack net zo goed is als Kameo bijvoorbeeld dan is dat fantastisch!Ik hou niet echt van sportgames, maar als ik dan speel dan is het wel basketbal en die NBA is samen met Killzone misschien wel de mooiste game die uitkomt! Ik neig toch een beetje naar BF4, AC4 en Killzone. Maar dan heb ik wel twee shooters, en heb de vorige delen van killzone nooit gespeeld.
"Gelukkig" komt de ps4 in us eerder uit, dus kan ik nog even wachten op recensies.
Heb je al een PS4?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:54 schreef ShevaJB het volgende:
Battlefield 4 blijft maar laden in het beginscherm zodra mijn accountgegevens gelezen moeten worden. Ik start hem zojuist voor het eerst op. Er is geen beginnen aan. Ik hoop dat het door die PSN werkzaamheden komen..
kut verkeerde topicquote:
Ja ssst ik versprak me bijnaquote:
Tjah, na een half jaar komt er natuurlijk wel weer een PS4 light, of een PS4 slim oid. die sneller, lichter en zuiniger is en bovendien meer geheugenopslag heeft. Maarja, dat wachten hequote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef RRuben het volgende:
Hey, Ik heb een paar dagen geleden een PS 4 besteld via Bol (beetje laat maarja boeie) en het schijnt dat ik er dus eentje uit de tweede levering krijg, maar wanneer is dat precies? en hoe zit het met de 'kinderziektes' in de ps4 waar sommigen het over hebben. En ik heb AC 4 gepreorderd, maar zit ook nog te twijfelen om BF 4 erbij te doen, omdat PlanetSide 2 ook al snel volgt en tot die tijd ben ik denk ik wel zoet met AC 4. dus weten jullie misschien wat meer of wat advies ofzo? heb PS 2 gehad maar geen PS 3 dus sta al een tijdje droog op het gebied van gamen
Niet na een half jaar hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Tjah, na een half jaar komt er natuurlijk wel weer een PS4 light, of een PS4 slim oid. die sneller, lichter en zuiniger is en bovendien meer geheugenopslag heeft. Maarja, dat wachten he
De PS4 is al zo klein? Ik denk dat er geen PS4 slim komt.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Tjah, na een half jaar komt er natuurlijk wel weer een PS4 light, of een PS4 slim oid. die sneller, lichter en zuiniger is en bovendien meer geheugenopslag heeft. Maarja, dat wachten he
Okay, de aankondiging dan.quote:
Ja oke maar met die kinderziektes bedoel ik echt problemen met de eerste versie van de ps4 zoals zware oververhittings problemen die er waren bij de xbox 360 etc.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef ShevaJB het volgende:
Dat zal wel meevallen. Bovendien heb je normaal garantie.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja oke maar met die kinderziektes bedoel ik echt problemen met de eerste versie van de ps4 zoals zware oververhittings problemen die er waren bij de xbox 360 etc.
ja oke dat is waar, maar dan ben je hem wel weer een maand kwijt ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef ShevaJB het volgende:
Dat zal wel meevallen. Bovendien heb je normaal garantie.
Je kunt veel over de PS4 (en Xbox One) zeggen. Maar klein? Nee, dat nietquote:Op donderdag 7 november 2013 20:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De PS4 is al zo klein? Ik denk dat er geen PS4 slim komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |