SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
trapz is gewoon een iets oudere versie van dreetje die constant op zoek is naar aandacht door bijvoorbeeld dit soort teams 200 keer te posten![]()
Dat kan niet, alleen ik heb dat van de mensen die hier posten (denk ik)quote:Je kan ook teveel pace hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik maak een keer een team met pace en bij iedereen gaat het tangaslipje te diep tussen hun billen zitten![]()
Klopt, sinds ik thuis pikstraf heb zoek ik een soort van surrogaat voor seks.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:59 schreef Thorb het volgende:
trapz is gewoon een iets oudere versie van dreetje die constant op zoek is naar aandacht door bijvoorbeeld dit soort teams 200 keer te posten
Die sexuele leegte wordt gevuld met hatelijke reacties.
IK HOU DE SFEER ER IN VERDOMME WANNEER LEER JE HET NOU EENSquote:Op woensdag 6 november 2013 09:59 schreef Thorb het volgende:
trapz is gewoon een iets oudere versie van dreetje die constant op zoek is naar aandacht door bijvoorbeeld dit soort teams 200 keer te postenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik ga de webapp er niet meer voor op startenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die daily gifts worden eentonig, dit keer kreeg ik 250c, een bronze gift pack en een silver gift pack.![]()
![]()
Ja ik kan beter 352 spelen met een LB/RB op LM/RM.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan niet, alleen ik heb dat van de mensen die hier posten (denk ik)
[..]
Je kan ook teveel pace hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik kan beter 352 spelen met een LB/RB op LM/RM.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind het een goed team hoor Klapzie
Ik had tenminste veel minder pace in dat teamquote:Op woensdag 6 november 2013 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik kan beter 352 spelen met een LB/RB op LM/RM.Bedenk eens iets origineels in plaats van 100x die grap te maken. Ik hoop dat je alles verliest met dit nieuwe team.
![]()
Ok, hipster.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had tenminste veel minder pace in dat teamBedenk eens iets origineels in plaats van 100x die grap te maken.
Waarom moet iedereen altijd aan jouw eisen voldoen?
Pas jij jezelf eens aan en rot op onder een steen ofzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij blijft leuk en hij mag zelf weten of hij hem 100x of 1x maaktquote:Op woensdag 6 november 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had tenminste veel minder pace in dat teamBedenk eens iets origineels in plaats van 100x die grap te maken.
Schøne----de Jong-----Sigi
Serero---Blind----Klaassen
Boilesen-Denswil-Veltman-van Rhijn
-------------Cillessen--------
Volgens de Telegraaf![]()
Haha ik heb zelf de NIF Cuadrado en dat is echt een beest. Ronaldo chop to outside foot shot all day long, Biabiany vind ik ronduit kut en Ibarbo nooit mee gespeeld, kom hem alleen maar tegen in de cups en hij schiet nooit raak.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik maak een keer een team met pace en bij iedereen gaat het tangaslipje te diep tussen hun billen zitten![]()
ninjaeditquote:Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok, hipster.
Pas jij jezelf eens aan en rot op onder een steen ofzo.
o wacht dat deed ik zelf ook
maar ik hoef toch niet tegen dat team te spelen gr gr![]()
Oke en nu ?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:05 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Haha ik heb zelf de NIF Cuadrado en dat is echt een beest. Ronaldo chop to outside foot shot all day long, Biabiany vind ik ronduit kut en Ibarbo nooit mee gespeeld, kom hem alleen maar tegen in de cups en hij schiet nooit raak.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dat wordt 3-0.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens de Telegraaf![]()
Wacht maar ik ga een xbox halen zon tering bronze konko team maken en net zo lang zoeken tot dat ik jou tegen kom om je in te makenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ninjaedit
o wacht dat deed ik zelf ook
maar ik hoef toch niet tegen dat team te spelen gr grIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Zelf beginnen met een uitgemolken DS2 grap en dan zo reageren als hij iets terug zegtquote:Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok, hipster.
Pas jij jezelf eens aan en rot op onder een steen ofzo.![]()
![]()
Dan kun je denk ik lang doorgaan met zoeken.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wacht maar ik ga een xbox halen zon tering bronze konko team maken en net zo lang zoeken tot dat ik jou tegen kom om je in te maken![]()
Niet mengenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelf beginnen met een uitgemolken DS2 grap en dan zo reageren als hij iets terug zegt
O wacht....Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Boeit me niks ik zal je vindenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik lang doorgaan met zoeken.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
De reddende Friese engelquote:Op woensdag 6 november 2013 10:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelf beginnen met een uitgemolken DS2 grap en dan zo reageren als hij iets terug zegt
Bohhh zieke vleugels. En ook nog Klaassen..genot.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens de TelegraafAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hij mist wel meer dan datquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Schøne weer een andere positiequote:Op woensdag 6 november 2013 10:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bohhh zieke vleugels. En ook nog Klaassen..genot.![]()
![]()
Blind op het middenveld? CDM?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Schøne weer een andere positieDe Boer denkt 'ik ben Guardiola'
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blind op het middenveld? CDM?De Boer denkt 'ik ben Guardiola'
![]()
![]()
Nice.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:03 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
[ afbeelding ]
Geen idee of het wat is overigens. Ene nieuwe Wolverine dusBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Vanuit het niks opeens dat engelse stukje tussendoor is compleet idiootquote:Op woensdag 6 november 2013 10:05 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Haha ik heb zelf de NIF Cuadrado en dat is echt een beest. Ronaldo chop to outside foot shot all day long, Biabiany vind ik ronduit kut en Ibarbo nooit mee gespeeld, kom hem alleen maar tegen in de cups en hij schiet nooit raak.![]()
![]()
Heeft hij al best vaak gespeeld dit seizoen hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blind op het middenveld? CDM?De Boer denkt 'ik ben Guardiola'
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ha Messi gaat wel scorenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb even aan mijn balzak gezeten en ik denk dat ik hiermee wat ga winnen:
[ afbeelding ]Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
dat is ook mijn mening in a nutshellquote:Op woensdag 6 november 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanuit het niks opeens dat engelse stukje tussendoor is compleet idioot![]()
Sorry, ik toon het liefste geen enkele interesse in Ajax.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sorryquote:Op woensdag 6 november 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanuit het niks opeens dat engelse stukje tussendoor is compleet idioot![]()
Daarom.quote:
Kan moeilijk FYP onder een post zetten zonder dat ik iets veranderd heb.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ey Trapz, wanneer gaan we BF3 spelen?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:34 schreef AntiHero het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#nl/en/Sorry
Vanavond anders even een paar potjes doen?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Ey Trapz, wanneer gaan we BF3 spelen?
Na of voor Ajax kan ik wel jaquote:Op woensdag 6 november 2013 10:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanavond anders even een paar potjes doen?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Even kijken hoelaat ik klaar ben anders doen we het na Ajax wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Na of voor Ajax kan ik wel jaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even kijken hoelaat ik klaar ben anders doen we het na Ajax wel.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hebben jullie al de PS4 besteld? Ben aan het twijfelen of ik hem nu al moet bestellen (of pas) en anders ophalen in de winkel als hij voorradig is.Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon wachten jonge!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie al de PS4 besteld? Ben aan het twijfelen of ik hem nu al moet bestellen (of pas) en anders ophalen in de winkel als hij voorradig is.
Sowieso wacht ik eerst wel even af hoe beide consoles ontvangen worden![]()
lekker laten liggenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie al de PS4 besteld? Ben aan het twijfelen of ik hem nu al moet bestellen (of pas) en anders ophalen in de winkel als hij voorradig is.![]()
Op de radio hoorde ik dat de beeld kwaliteit van de PS4 beter is.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon wachten jonge!
Sowieso wacht ik eerst wel even af hoe beide consoles ontvangen wordenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Same here. Heb verder niet echt haast.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon wachten jonge!
Sowieso wacht ik eerst wel even af hoe beide consoles ontvangen wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
PS4 is ook goedkoper toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op de radio hoorde ik dat de beeld kwaliteit van de PS4 beter is.Feyenoord Rotterdam![]()
ok drequote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op de radio hoorde ik dat de beeld kwaliteit van de PS4 beter is.
Mag ik eerst wel een nieuwe tv kopen![]()
![]()
waarom gelijk een ps4 halen? je speelt nu toch ook al amper op ps3?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie al de PS4 besteld? Ben aan het twijfelen of ik hem nu al moet bestellen (of pas) en anders ophalen in de winkel als hij voorradig is.en denk dat nu bestellen niet echt meer zin heeft
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom laten liggen?quote:
op de radio nog wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op de radio hoorde ik dat de beeld kwaliteit van de PS4 beter is.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind het zo zonde van het geld eigenlijkHeb nog best veel plezier met mijn PS3 (FIFA, GTA, nieuwe AC zal ik nog wel gaan halen) en ik game ook niet zoveel. Maar als straks iedereen zo'n PS4 heeft kan ik mij ook niet bedwingen denk ik.
Feyenoord Rotterdam![]()
De dwang om te kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom gelijk een ps4 halen? je speelt nu toch ook al amper op ps3?en denk dat nu bestellen niet echt meer zin heeft
. Speel niet heel veel op mijn ps3 nu, maar dat was vroeger wel anders. Sowieso als ik dat ding koop dat ik er veel uur in stop.
Op de ps3 speel ik nu niet heel veel, omdat ik weinig tijd heb. Rond de release van de ps4 heb ik dat dus weer wel
Feyenoord Rotterdam![]()
mja op ps3 nog last of us, gta, uc3 als je die niet gespeeld hebt, beyond 2 souls(pas uit ook goede game met goed verhaal).quote:Op woensdag 6 november 2013 11:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De dwang om te kopen. Speel niet heel veel op mijn ps3 nu, maar dat was vroeger wel anders. Sowieso als ik dat ding koop dat ik er veel uur in stop.
Op de ps3 speel ik nu niet heel veel, omdat ik weinig tijd heb. Rond de release van de ps4 heb ik dat dus weer wel
allemaal toffe games. ps4 op release eigenlijk alleen voor fifa/bf dat er wat beter uitziet maar ook op ps3 te spelen.
ik ben nog niet overtuigd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Watch dogsquote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mja op ps3 nog last of us, gta, uc3 als je die niet gespeeld hebt, beyond 2 souls.
allemaal toffe games. ps4 op release eigenlijk alleen voor fifa/bf dat er wat beter uitziet maar ook op ps3 te spelen.
ik ben nog niet overtuigdIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
uitgesteld naar volgend jaarquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is er nog wel ergens, maar er post echt niemand meer nee.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef Schanulleke het volgende:
Er is geen Fifa 13 topic meer? Echt iedereen al over?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat het zo besloten is. Drive club ook.quote:
Die nieuwe Killzone lijkt me wel echt super vet. Heb je BF4, AC black flag, CoD, Fifa 14 en nog wel wat spellen.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat het zo besloten is. Drive club ook.
Die nieuwe Killzone lijkt me wel echt super vet. Heb je BF4, AC black flag, CoD, Fifa 14 en nog wel wat spellen.
Bankrekening
Feyenoord Rotterdam![]()
en je zou eerst driveclub als gratis game krijgen met ps plus, nu is dat ingeruild voor 1 of andere kut lijkende indie gamequote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
The crew lijkt mij ook wel vet.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga denk ik snel nadat hij hier in Nederland is de PS4 halenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
clubs wel veel actiever op xboxquote:
Teveel concurrentie nu. Ik hoor niet meer bij de big4quote:Op woensdag 6 november 2013 11:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
clubs wel veel actiever op xboxYoung bloods everywhere....![]()
Oh dat weet ik niet. Wist wel dat je een soort van GT 5 prologue achtige drive club versie kreeg. Die is dus ook helemaal weg? Dat is wel balen! Leek me echt een super spel.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en je zou eerst driveclub als gratis game krijgen met ps plus, nu is dat ingeruild voor 1 of andere kut lijkende indie gameHet is dit of wekelijks verliezen met unibetquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb nog geen next-gen spellen gezien die ik moet spelen, een nieuwe console komt hier denk ik pas in 2015 ofzo![]()
Sowieso heb ik nog een hele stapel spellen liggen die ik nog moet spelen en nog een paar spellen die ik nog een keer moet halen (zoals GTA5).![]()
ja precies, dat is volgens m ij zo'n kut game geworden nuquote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
Oh dat weet ik niet. Wist wel dat je een soort van GT 5 prologue achtige drive club versie kreeg. Die is dus ook helemaal weg? Dat is wel balen! Leek me echt een super spel.
Schitterendquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rse_2013_moskou.html
bohhh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Miss Germany is echt een gesmolten ET overigensAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Scandinavische landenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rse_2013_moskou.html
bohhh![]()
![]()
![]()
Zuid-Amerikaanse landenquote:![]()
Op Chili na dan...
omdat aidsduur en kinderziektesquote:Op woensdag 6 november 2013 11:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom laten liggen?
[..]
op de radio nog wel.![]()
Lijkt me wel wat om die wedstrijd in een pub in Amsterdam te gaan kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
RoyPSV en Kamikazie on tour?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat om die wedstrijd in een pub in Amsterdam te gaan kijken.![]()
Oh jij bent een topboy?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)celtic-fans-aan.html
Joden in elkaar slaan.![]()
Nee, ik was eigenlijk sarcastisch. Maar juist om de sfeer (als die niet verziekt wordt door Ajacieden). Een Engelse wedstrijd wil ik ook nog een keer gaan kijken in een pub, echt stom eigenlijk dat ik dat nog nooit heb gedaan.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als je sfeer wil moet je lekker naar het stadion gaan dat is in een pub toch ook stukken minder. En ik zou al helemaal niet gaan juichen voor de andere club in zo'n gevalquote:Op woensdag 6 november 2013 12:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, ik was eigenlijk sarcastisch. Maar juist om de sfeer (als die niet verziekt wordt door Ajacieden). Een Engelse wedstrijd wil ik ook nog een keer gaan kijken in een pub, echt stom eigenlijk dat ik dat nog nooit heb gedaan.![]()
![]()
Sfeer in de ArenAquote:Op woensdag 6 november 2013 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je sfeer wil moet je lekker naar het stadion gaan dat is in een pub toch ook stukken minder. En ik zou al helemaal niet gaan juichen voor de andere club in zo'n geval(Sfeer in Nederlandse stadions over het algemeen =
, De Kuip uitgezonderd)
Goedemiddag allen.
Kan mijn teampjes ook wel weer eens posten.
Gewoon Leitner CDM jatoch #yolo
Braskillianen + Depay
Standaard bazensilvers.
IF Diego Costa en IF Giovani Dos Santos zijn echt drama.Zoek nog steeds een baas naast Neymar.
Benzema doet het wel redelijk..
Kutteam voor een challenge met een vriend. In totaal 3 potjes mee gespeeld.Ga ik verkopen.
Nou dat was het wel. Ik ga naar de Appie. Iemand een broodje?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Sfeer in de Kuip is ook de afgelopen jaren erg verminderd, voornamelijk in de minder belangrijke wedstrijden. Bij de echte toppers en belangrijke wedstrijden hangt er nog wel die echte ´Kuipsfeer´.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sfeer in de ArenA(Sfeer in Nederlandse stadions over het algemeen =
, De Kuip uitgezonderd)
Zoals dit jaar tegen Kuban was echt fantastisch.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nieuwe gearsofnl
En nu ga ik de hele middag leren voor mijn tentamen van vrijdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sfeer in de kuip is de laatste jaren ook gewoon een fabeltje. De sfeer in de ArenA is juist wel aardig maar dat soort dingen hebben nooit in Nederlandse voetbalcultuur gezetenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sfeer in de ArenA(Sfeer in Nederlandse stadions over het algemeen =
, De Kuip uitgezonderd)
![]()
Ik ben all-in op Parolo, heb er 10 gekocht voor onder de 80k.
Nu maar hopen dat die prijs gaat stijgen![]()
![]()
Er staan er wel veel op de markt.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben all-in op Parolo, heb er 10 gekocht voor onder de 80k.
Nu maar hopen dat die prijs gaat stijgenFeyenoord Rotterdam![]()
Maar 4 onder de minimale prijs om quitte te draaien.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Er staan er wel veel op de markt.![]()
Ik hou mijne in ieder geval nog een tijdje vast. (heb er 3). Denk dat zijn prijs wel de lucht in gaat als hij uit de packs is.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar 4 onder de minimale prijs om quitte te draaien.Feyenoord Rotterdam![]()
Hopen dat iemand hem binnenkort wilt gaan pricefixen op 180k a la IF Zusi, dan verkoop ik ze lekker voor 150kquote:Op woensdag 6 november 2013 13:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik hou mijne in ieder geval nog een tijdje vast. (heb er 3). Denk dat zijn prijs wel de lucht in gaat als hij uit de packs is.
Al is hoop meestal de moeder van teleurstelling![]()
Tegen Kuban was inderdaad prachtig, gaan we niet snel meer meemaken denk ik (of de klassieker moet met uit supporters worden gespeeld).quote:Op woensdag 6 november 2013 12:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sfeer in de Kuip is ook de afgelopen jaren erg verminderd, voornamelijk in de minder belangrijke wedstrijden. Bij de echte toppers en belangrijke wedstrijden hangt er nog wel die echte ´Kuipsfeer´.
Zoals dit jaar tegen Kuban was echt fantastisch.![]()
Wat is er mis met bazenland Chili ?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaanse landen![]()
Op Chili na dan...
Salas - Zamorano![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pak dan een betere Negeriaanse spits, dan maar wat minder lengte
Haha, das mijn teamnaam(missende n is opzet)
Maar hele team draait niet, dus gaat weg.![]()
Het ging over die Miss Universequote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is er mis met bazenland Chili ?
Salas - Zamorano![]()
Ey nu ook daily gifts op de PS3. Lekker bronzen giftpakjes openen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
bitch pleasequote:Op woensdag 6 november 2013 13:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets misschien.. Maar gaat wel wennen worden voor mij met een High Attack CB en een 'kleine'
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Zouden ze gewoon het hele jaar moeten doenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ey nu ook daily gifts op de PS3. Lekker bronzen giftpakjes openen![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
bitch please
[ afbeelding ]
Maar ik heb mn kopper liever links...
Iemand nog Europa League bets vandaag? Zie wel value in Valencia en Tromso.![]()
Morgen is de EL pasquote:Op woensdag 6 november 2013 13:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar ik heb mn kopper liever links...
Iemand nog Europa League bets vandaag? Zie wel value in Valencia en Tromso.Feyenoord Rotterdam![]()
Heb een euro op de combinatiequote:Op woensdag 6 november 2013 13:42 schreef Zhano het volgende:
Vandaag alleen een euroknaller, te veel onvoorspelbare factoren imo.
Celtic draw no bet
Arsenal draw no bet
Verlies ik waarschijnlijk wel en dan ben ik er helemaal klaar mee
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zie ook helemaal nergens waarde meer in.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:42 schreef Zhano het volgende:
Vandaag alleen een euroknaller, te veel onvoorspelbare factoren imo.Arsenal lijkt me wel hoog maar ik zie ze echt niet winnen/gelijk spelen tegen Dortmund. Celtic x2 zou misschien nog kunnen
![]()
Hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:56 schreef Freire het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=200211![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat AZ maar op ¤1.18 staat![]()
![]()
Zit jij trouwens op voetbalzone of is het toeval dat daar iemand met dezelfde UI zit?quote:Wel een andere username.
Feyenoord Rotterdam![]()
Is iemand andersquote:Op woensdag 6 november 2013 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zit jij trouwens op voetbalzone of is het toeval dat daar iemand met dezelfde UI zit?Wel een andere username.
Dré (?) en Iwan dachten dat ook al
![]()
![]()
![]()
en
wat een grafsite.. precies over de odds heen..
Zenit = ¤2.50
Hulk to score first = ¤6.25
YOLO
[ Bericht 24% gewijzigd door Freire op 06-11-2013 14:13:16 ]![]()
Wat een grafsitequote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goede odds bij beide Zenit bets. Oh waitZenit is 2.50 en Hulk to score first is 6.25
Thanksquote:![]()
Voor de liefhebbers van wat games. Bij https://www.humblebundle.com/ heb je nu een leuke deal.
Batman Arkham Asylum GOTY (1e)
F.E.A.R. 2
F.E.A.R. 3
LOTR War of the north
voor een bedrag wat je er zelf voor wil betalen.
Als je meer dan 4.63 dollar (op dit moment betaald) en dat is ongeveer 3,5 euro dan krijg je deze er ook bij
Batman Arkham City (2e)
en nog een ander spel wat ik dan weer niet ken.Feyenoord Rotterdam![]()
Krijg je ze voor de pc?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef Fuszy het volgende:
Voor de liefhebbers van wat games. Bij https://www.humblebundle.com/ heb je nu een leuke deal.
F.E.A.R. 2
F.E.A.R. 3
LOTR War of the north
Als je meer dan 4.63 dollar (op dit moment betaald) en dat is ongeveer 3,5 euro dan krijg je deze er ook bij
Batman Arkham City (2e)
en nog een ander spel wat ik dan weer niet ken.![]()
Heb je iphone? Of android?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:30 schreef Djeetje het volgende:
Zo hele middag weer pokemon doen gr gr![]()
iPhone, maar doe het via PC ook al is mijn vorige save data wel gewistquote:
nu twijfel ik of ik door zal gaan met deze of dat ik black 2 ga doenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja voor android heb ik chille ds app.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
iPhone, maar doe het via PC ook al is mijn vorige save data wel gewist
nu twijfel ik of ik door zal gaan met deze of dat ik black 2 ga doen![]()
En die Batman games zijn tofquote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef Fuszy het volgende:
F.E.A.R. 2
F.E.A.R. 3
LOTR War of the north
Batman Arkham City (2e)
en nog een ander spel wat ik dan weer niet ken.![]()
F.E.A.R. is ook echt tof. Graphics zijn wel wat verouderd, maar boeiend.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die Batman games zijn tof
Voor 3,50 een leuke deal vind ik
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja lijkt me ook wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die Batman games zijn tof
Jammer dat ik ze niet kan runnen op mijn pc![]()
![]()
Ik had een paar dagen geleden spelers in de raarste posities voor <600c zoals een Ighalo CDM (en iemand kocht hem ook nog voor 3.5kquote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Zhano het volgende:
Dacht ff een Emana te hebben gekocht voor 700c maar getrolld door EA) en een Findley CM. Ik heb nog een Adryan en Gabriel CDM (met engine)
![]()
Kwam net een CDM Choupo-Moting tegen op de marktquote:Op woensdag 6 november 2013 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen geleden spelers in de raarste posities voor <600c zoals een Ighalo CDM (en iemand kocht hem ook nog voor 3.5k) en een Findley CM. Ik heb nog een Adryan en Gabriel CDM (met engine)
![]()
![]()
Ik haat het als ik iets weer overnieuw moet doenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja voor android heb ik chille ds app.
Sommige mensen zijn echt raar. TP nu:quote:Op woensdag 6 november 2013 14:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kwam net een CDM Choupo-Moting tegen op de markt![]()
![]()
Er zijn deze week ook weer SMLENO's euroknallers bij de C1000. De klapper is 2 blikken Bullit voor een euro. Ik kreeg deze keer ook nog de korting waar ik recht op had.![]()
2 van die ~0,5L blikken?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn deze week ook weer SMLENO's euroknallers bij de C1000. De klapper is 2 blikken Bullit voor een euro. Ik kreeg deze keer ook nog de korting waar ik recht op had.![]()
Wie raad jij aan?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
Nu heb ik nog een uur om spelers te kopen die in het TOTW kunnen komen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
![]()
Die links trouwens
En een lange lijst met spelers die het dit weekend goed hebben gedaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb jij die link naar het topic?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:01 schreef Freire het volgende:
[..]
Matija Nastasic - CB - Man City: Goal and Clean Sheet in 7-0 Destruction of Norwich"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
1 goal in die dikke overwinning op Norwich, iedereen scoorde er maar 1 dus vandaar de CBOhja tuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 15:01 schreef Freire het volgende:
[..]
Matija Nastasic - CB - Man City: Goal and Clean Sheet in 7-0 Destruction of Norwich![]()
http://www.simplyfifa.com/t21313-totw-8-suggestionsquote:Op woensdag 6 november 2013 15:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb jij die link naar het topic?
Bijna de gehele openingspost heb ik in een spoiler hier ook gezet![]()
Of je gaat eens een uur wat anders doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
Nu heb ik nog een uur om spelers te kopen die in het TOTW kunnen komen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of je gaat eens een uur wat anders doen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat doe ik al vaak genoeg. dus brbquote:Op woensdag 6 november 2013 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of je gaat eens een uur wat anders doen.![]()
Ik ga maar eens wat eten, want ik ben net wakker en ik heb niks ontbeten..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Lindgren hoeft zich maar even te vertonen en Bakkert staat al klaar om zijn gulp open te ritsen.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lindgren hoeft zich maar even te vertonen en Bakkert staat al klaar om zijn gulp open te ritsen.
tbakkert![]()
![]()
quote:Oog voor detail!
Haha moest er ook al aan denken idd.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoelt Lindgren eigenlijk bij elke post.![]()
Alleen Thye een beetje playen, mooiboy!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hij leest toch wel alles terug.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie durven wel.. net als hij gaat eten gaan jullie van alles over hem roepen.Feyenoord Rotterdam![]()
Doe eens delen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Fuszy het volgende:
Al verdomme 191 prachtige nummers verzameld met ReemiFeyenoord Rotterdam![]()
Wie is hem nou? DS2?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij leest toch wel alles terug.![]()
Alsof de tekst tijdens zijn ontbijt ineens verdwijnt.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie durven wel.. net als hij gaat eten gaan jullie van alles over hem roepen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tijdens het eten wordt hij boos en dan knoeit hij over het toetsenbord.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof de tekst tijdens zijn ontbijt ineens verdwijnt.![]()
inkopen gedaanhopen dat hij in het TOTW zit anders zit ik straks met een berg amerikanen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
...quote:Op woensdag 6 november 2013 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tijdens het eten wordt hij boos en dan knoeit hij over het toetsenbord.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb jij trouwens ook een mail gehad van dat sanitair bedrijf die de WC van Johan Derksen wilt opknappen?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tijdens het eten wordt hij boos en dan knoeit hij over het toetsenbord.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard nog lang niet klaar
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ben altijd zo'n fan van je, maar deze 'grap' vind ik toch wel matig. Kom op beste kerel! Je kan het!quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Nee, dat zou wel raar zijn want onze WC is best wel schoon.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook een mail gehad van dat sanitair bedrijf die de WC van Johan Derksen wilt opknappen?![]()
Met het hele gezin #zittendplassen tegenwoordig?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat zou wel raar zijn want onze WC is best wel schoon.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geen idee.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met het hele gezin #zittendplassen tegenwoordig?![]()
In de krachthonk dit winterquote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog een trui kopen?![]()
V&A / [TK] Obey Trui possessed maat M
Anders stuur ik hem wel terug
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Je kunt die trui toch gewoon retour sturen?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
Het duurde ff voordat ik je reactie doorhad in mijn V&A topic![]()
Daar zit ik al, maar hij is te lang. Heb ook nog een andere obey crewneck en die is ook redelijk groot, maar daar valt het niet bij op. Hier loopt dat kruis helemaal doorquote:
Qua schouder is hij echt perfect + lekker warm
Feyenoord Rotterdam![]()
Klopt. Kost me wel ¤ 12e ofzo, daarom had ik hem hier aangeboden en op marktplaats.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je kunt die trui toch gewoon retour sturen?Feyenoord Rotterdam![]()
Hopelijk volgen meer shops het voorbeeld van Zalando (quote:Op woensdag 6 november 2013 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt. Kost me wel ¤ 12e ofzo, daarom had ik hem hier aangeboden en op marktplaats.) Daar kun je gratis retourneren
![]()
![]()
Ik moet wel zeggen dat ik hem bij een webshop uit zweden heb besteld. 20% korting + nog schoenen erbij waardoor ik geen verzendkosten heb betaald. Dus daarom kost het zoveel. Anders was het 6,50 ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 15:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hopelijk volgen meer shops het voorbeeld van Zalando () Daar kun je gratis retourneren
Feyenoord Rotterdam![]()
1 is met die tijger in dat bootje
27 ET
35 snakes on a plane
38 ant farm
39 titanicPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zou altijd naar de size chart kijken van bepaalde merkenquote:Op woensdag 6 november 2013 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar zit ik al, maar hij is te lang. Heb ook nog een andere obey crewneck en die is ook redelijk groot, maar daar valt het niet bij op. Hier loopt dat kruis helemaal door
Qua schouder is hij echt perfect + lekker warmZie je precies hoelang een trui etc. is bij een bepaalde maat
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
nee volgens mij een santa claus movie.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Polar Express?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee volgens mij een santa claus movie.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:35 schreef Zhano het volgende:
7. Brokeback mountain
9 8. Pearl Harbor
20. Planet of the apes.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik zat ook te twijfelen hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee volgens mij een santa claus movie.![]()
![]()
Ja klopt. Het was een gokje. Die andere zat wel primaquote:Op woensdag 6 november 2013 15:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou altijd naar de size chart kijken van bepaalde merkenZie je precies hoelang een trui etc. is bij een bepaalde maat
Feyenoord Rotterdam![]()
1: Life of Piquote:
3: Gravity? Of Armageddon?
4: 500 days of summer
5: Psycho
6: Red eye?
7: Brokeback Mountain
8: Pearl Harbor
9: Cinderella
13: The Notebook
14: Moby Dick?
16: Blood Diamond
20: Planet of the ApesBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
24: Devil wears Prada.
30: King's speech?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het is gewoon niet duidelijk, er zijn zoveel films met een boot / storm. Speed 2 kan ook nog 25 zijn.quote:![]()
wat kan je eigenlijk winnen ?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:41 schreef Zhano het volgende:
28. Eat Pray Love
44. Clockwork Orange
47. The RingPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
23: Charly and the Chocolate Factory.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:FIFA vroegah
Hala Madrid !
Verschil is alleen hoeveel tijd ik er gewoonlijk al in steek en hoeveel tijd DS2 daar normaal al in steekt.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Is ook een geniaal nummer. Heb alleen schijt aan die Spotify linkjes.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wellus
Zoek anders maar op youtube. Je kent hem sowieso.
[..]![]()
Die speelt toch eigenlijk nooit hoor, dus maak je maar geen zorgen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Nu hoop ik echt dat die bukkakerov faalt. Beetje DS2 aanvallen
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Goh wie zou dat nou toch zijn?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:47 schreef Fuszy het volgende:
Iemand heeft pacesonic2 gereport. Heeft nog een ban te pakken ook![]()
![]()
Voor wat?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:47 schreef Fuszy het volgende:
Iemand heeft pacesonic2 gereport. Heeft nog een ban te pakken ook
http://www.volkskrant.nl/(...)UnottCoo-vM.facebook
Opzich wel mee eens, ik merk zelf ook dat een universitaire studie echt weinig voorstelt.![]()
Hala Madrid !
Er stond iets van oprotten imitatiekloonquote:.
Geen ideequote:
Kan me niet herinneren dat de rest een ban te pakken heeft gehad.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ga morgen dus mooi Eindhoven niet in.quote:
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
1. Life of Pi
4. 500 days of summer
5. The Shining (Beruchte douche scène?)
7. Brokeback Mountain
8. Pearl Harbor
9. Assepoester
21. Kung Fu Panda
24. Devil Wears Prada
25. Titanic
26. Lord of the Ring
27. E.T.
28. Eat, Pray, Love
34. Lady and the Tramp
35. Snakes on a plane
42. Apollo 13
43. 27 Dresses
Pffff geen zin meer.![]()
Ze overdrijven ook weer fucking hardquote:Op woensdag 6 november 2013 15:50 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik ga morgen dus mooi Eindhoven niet in.
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er stond iets van oprotten imitatiekloon.
[..]
Geen idee
Kan me niet herinneren dat de rest een ban te pakken heeft gehad.![]()
Enige is dat hij niet geband is."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Is ook gewoon idioot dat er zoveel moeite moet worden gedaan voor een paar mensen die niet normaal kunnen doen. Maar beter dit dan dat er 20 losgeslagen Bulgaren een paar mensen in elkaar stampen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze overdrijven ook weer fucking hard![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Enige is dat hij niet geband is.
Wel.Feyenoord Rotterdam![]()
Het ergste nog is dat diegene die in het stadion zitten 117 man zich gewoon normaal gedragen, problemen kunnen alleen ontstaan als de harde kernen elkaar zouden tegenkomen. Maarja dat spreekt dan weer voor zich.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is ook gewoon idioot dat er zoveel moeite moet worden gedaan voor een paar mensen die niet normaal kunnen doen. Maar beter dit dan dat er 20 losgeslagen Bulgaren een paar mensen in elkaar stampen.Hala Madrid !
Ik dacht dat je de echte DS2 bedoelde en alleen pacesonic schreef omdat sommige mensen hier hem een pacehoer vinden.quote:
Ze zijn in Nederland zo schijterig. 30 Heerenveen supporters zijn dit weekend weggestuurd uit Utrecht. Mochten ook niet naar de wedstrijd. Waarom? Ze hadden een fiets zonder voorwiel die in de stad stond ergens 50 meter verderop gesleurd. Meteen ME en politie te paard en alles erbijquote:Op woensdag 6 november 2013 15:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het ergste nog is dat diegene die in het stadion zitten 117 man zich gewoon normaal gedragen, problemen kunnen alleen ontstaan als de harde kernen elkaar zouden tegenkomen. Maarja dat spreekt dan weer voor zich.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat natuurlijk nergens op slaat. De meeste mensen hier hebben me nooit zien spelen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de echte DS2 bedoelde en alleen pacesonic schreef omdat sommige mensen hier hem een pacehoer vinden.![]()
Ik zeg ook sommige mensen, ik zie het wel eens voorbij komen, maar ik doe er zelf geen uitspraken over.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk nergens op slaat. De meeste mensen hier hebben me nooit zien spelen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Terecht.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:47 schreef Fuszy het volgende:
Iemand heeft pacesonic2 gereport. Heeft nog een ban te pakken ook![]()
Dit wordt sowieso weer een ziek TOTW omdat Ronaldo er hoogstwaarschijnlijk in zit (en waarschijnlijk SIF Lewa)![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]Zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: