SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
trapz is gewoon een iets oudere versie van dreetje die constant op zoek is naar aandacht door bijvoorbeeld dit soort teams 200 keer te posten![]()
Dat kan niet, alleen ik heb dat van de mensen die hier posten (denk ik)quote:Je kan ook teveel pace hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik maak een keer een team met pace en bij iedereen gaat het tangaslipje te diep tussen hun billen zitten![]()
Klopt, sinds ik thuis pikstraf heb zoek ik een soort van surrogaat voor seks.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:59 schreef Thorb het volgende:
trapz is gewoon een iets oudere versie van dreetje die constant op zoek is naar aandacht door bijvoorbeeld dit soort teams 200 keer te posten
Die sexuele leegte wordt gevuld met hatelijke reacties.
IK HOU DE SFEER ER IN VERDOMME WANNEER LEER JE HET NOU EENSquote:Op woensdag 6 november 2013 09:59 schreef Thorb het volgende:
trapz is gewoon een iets oudere versie van dreetje die constant op zoek is naar aandacht door bijvoorbeeld dit soort teams 200 keer te postenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik ga de webapp er niet meer voor op startenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die daily gifts worden eentonig, dit keer kreeg ik 250c, een bronze gift pack en een silver gift pack.![]()
![]()
Ja ik kan beter 352 spelen met een LB/RB op LM/RM.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan niet, alleen ik heb dat van de mensen die hier posten (denk ik)
[..]
Je kan ook teveel pace hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik kan beter 352 spelen met een LB/RB op LM/RM.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind het een goed team hoor Klapzie
Ik had tenminste veel minder pace in dat teamquote:Op woensdag 6 november 2013 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik kan beter 352 spelen met een LB/RB op LM/RM.Bedenk eens iets origineels in plaats van 100x die grap te maken. Ik hoop dat je alles verliest met dit nieuwe team.
![]()
Ok, hipster.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had tenminste veel minder pace in dat teamBedenk eens iets origineels in plaats van 100x die grap te maken.
Waarom moet iedereen altijd aan jouw eisen voldoen?
Pas jij jezelf eens aan en rot op onder een steen ofzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij blijft leuk en hij mag zelf weten of hij hem 100x of 1x maaktquote:Op woensdag 6 november 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had tenminste veel minder pace in dat teamBedenk eens iets origineels in plaats van 100x die grap te maken.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Schøne----de Jong-----Sigi
Serero---Blind----Klaassen
Boilesen-Denswil-Veltman-van Rhijn
-------------Cillessen--------
Volgens de Telegraaf![]()
Haha ik heb zelf de NIF Cuadrado en dat is echt een beest. Ronaldo chop to outside foot shot all day long, Biabiany vind ik ronduit kut en Ibarbo nooit mee gespeeld, kom hem alleen maar tegen in de cups en hij schiet nooit raak.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik maak een keer een team met pace en bij iedereen gaat het tangaslipje te diep tussen hun billen zitten![]()
ninjaeditquote:Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok, hipster.
Pas jij jezelf eens aan en rot op onder een steen ofzo.
o wacht dat deed ik zelf ook
maar ik hoef toch niet tegen dat team te spelen gr gr![]()
Oke en nu ?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:05 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Haha ik heb zelf de NIF Cuadrado en dat is echt een beest. Ronaldo chop to outside foot shot all day long, Biabiany vind ik ronduit kut en Ibarbo nooit mee gespeeld, kom hem alleen maar tegen in de cups en hij schiet nooit raak.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dat wordt 3-0.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens de Telegraaf![]()
Wacht maar ik ga een xbox halen zon tering bronze konko team maken en net zo lang zoeken tot dat ik jou tegen kom om je in te makenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ninjaedit
o wacht dat deed ik zelf ook
maar ik hoef toch niet tegen dat team te spelen gr grIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Zelf beginnen met een uitgemolken DS2 grap en dan zo reageren als hij iets terug zegtquote:Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ok, hipster.
Pas jij jezelf eens aan en rot op onder een steen ofzo.![]()
![]()
Dan kun je denk ik lang doorgaan met zoeken.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wacht maar ik ga een xbox halen zon tering bronze konko team maken en net zo lang zoeken tot dat ik jou tegen kom om je in te maken![]()
Niet mengenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelf beginnen met een uitgemolken DS2 grap en dan zo reageren als hij iets terug zegt
O wacht....Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Boeit me niks ik zal je vindenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kun je denk ik lang doorgaan met zoeken.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
De reddende Friese engelquote:Op woensdag 6 november 2013 10:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zelf beginnen met een uitgemolken DS2 grap en dan zo reageren als hij iets terug zegt
Bohhh zieke vleugels. En ook nog Klaassen..genot.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgens de TelegraafAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hij mist wel meer dan datquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Schøne weer een andere positiequote:Op woensdag 6 november 2013 10:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bohhh zieke vleugels. En ook nog Klaassen..genot.![]()
![]()
Blind op het middenveld? CDM?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Schøne weer een andere positieDe Boer denkt 'ik ben Guardiola'
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blind op het middenveld? CDM?De Boer denkt 'ik ben Guardiola'
![]()
![]()
Nice.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:03 schreef Tim86 het volgende:
Mogguh
[ afbeelding ]
Geen idee of het wat is overigens. Ene nieuwe Wolverine dusBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Vanuit het niks opeens dat engelse stukje tussendoor is compleet idiootquote:Op woensdag 6 november 2013 10:05 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Haha ik heb zelf de NIF Cuadrado en dat is echt een beest. Ronaldo chop to outside foot shot all day long, Biabiany vind ik ronduit kut en Ibarbo nooit mee gespeeld, kom hem alleen maar tegen in de cups en hij schiet nooit raak.![]()
![]()
Heeft hij al best vaak gespeeld dit seizoen hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Blind op het middenveld? CDM?De Boer denkt 'ik ben Guardiola'
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ha Messi gaat wel scorenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb even aan mijn balzak gezeten en ik denk dat ik hiermee wat ga winnen:
[ afbeelding ]Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
dat is ook mijn mening in a nutshellquote:Op woensdag 6 november 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanuit het niks opeens dat engelse stukje tussendoor is compleet idioot![]()
Sorry, ik toon het liefste geen enkele interesse in Ajax.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sorryquote:Op woensdag 6 november 2013 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanuit het niks opeens dat engelse stukje tussendoor is compleet idioot![]()
Daarom.quote:
Kan moeilijk FYP onder een post zetten zonder dat ik iets veranderd heb.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ey Trapz, wanneer gaan we BF3 spelen?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:34 schreef AntiHero het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#nl/en/Sorry
Vanavond anders even een paar potjes doen?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Ey Trapz, wanneer gaan we BF3 spelen?
Na of voor Ajax kan ik wel jaquote:Op woensdag 6 november 2013 10:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vanavond anders even een paar potjes doen?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Even kijken hoelaat ik klaar ben anders doen we het na Ajax wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Na of voor Ajax kan ik wel jaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even kijken hoelaat ik klaar ben anders doen we het na Ajax wel.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hebben jullie al de PS4 besteld? Ben aan het twijfelen of ik hem nu al moet bestellen (of pas) en anders ophalen in de winkel als hij voorradig is.Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon wachten jonge!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie al de PS4 besteld? Ben aan het twijfelen of ik hem nu al moet bestellen (of pas) en anders ophalen in de winkel als hij voorradig is.
Sowieso wacht ik eerst wel even af hoe beide consoles ontvangen worden![]()
lekker laten liggenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie al de PS4 besteld? Ben aan het twijfelen of ik hem nu al moet bestellen (of pas) en anders ophalen in de winkel als hij voorradig is.![]()
Op de radio hoorde ik dat de beeld kwaliteit van de PS4 beter is.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon wachten jonge!
Sowieso wacht ik eerst wel even af hoe beide consoles ontvangen wordenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Same here. Heb verder niet echt haast.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon wachten jonge!
Sowieso wacht ik eerst wel even af hoe beide consoles ontvangen wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
PS4 is ook goedkoper toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op de radio hoorde ik dat de beeld kwaliteit van de PS4 beter is.Feyenoord Rotterdam![]()
ok drequote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op de radio hoorde ik dat de beeld kwaliteit van de PS4 beter is.
Mag ik eerst wel een nieuwe tv kopen![]()
![]()
waarom gelijk een ps4 halen? je speelt nu toch ook al amper op ps3?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Fuszy het volgende:
Hebben jullie al de PS4 besteld? Ben aan het twijfelen of ik hem nu al moet bestellen (of pas) en anders ophalen in de winkel als hij voorradig is.en denk dat nu bestellen niet echt meer zin heeft
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom laten liggen?quote:
op de radio nog wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Op de radio hoorde ik dat de beeld kwaliteit van de PS4 beter is.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind het zo zonde van het geld eigenlijkHeb nog best veel plezier met mijn PS3 (FIFA, GTA, nieuwe AC zal ik nog wel gaan halen) en ik game ook niet zoveel. Maar als straks iedereen zo'n PS4 heeft kan ik mij ook niet bedwingen denk ik.
Feyenoord Rotterdam![]()
De dwang om te kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom gelijk een ps4 halen? je speelt nu toch ook al amper op ps3?en denk dat nu bestellen niet echt meer zin heeft
. Speel niet heel veel op mijn ps3 nu, maar dat was vroeger wel anders. Sowieso als ik dat ding koop dat ik er veel uur in stop.
Op de ps3 speel ik nu niet heel veel, omdat ik weinig tijd heb. Rond de release van de ps4 heb ik dat dus weer wel
Feyenoord Rotterdam![]()
mja op ps3 nog last of us, gta, uc3 als je die niet gespeeld hebt, beyond 2 souls(pas uit ook goede game met goed verhaal).quote:Op woensdag 6 november 2013 11:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De dwang om te kopen. Speel niet heel veel op mijn ps3 nu, maar dat was vroeger wel anders. Sowieso als ik dat ding koop dat ik er veel uur in stop.
Op de ps3 speel ik nu niet heel veel, omdat ik weinig tijd heb. Rond de release van de ps4 heb ik dat dus weer wel
allemaal toffe games. ps4 op release eigenlijk alleen voor fifa/bf dat er wat beter uitziet maar ook op ps3 te spelen.
ik ben nog niet overtuigd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Watch dogsquote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mja op ps3 nog last of us, gta, uc3 als je die niet gespeeld hebt, beyond 2 souls.
allemaal toffe games. ps4 op release eigenlijk alleen voor fifa/bf dat er wat beter uitziet maar ook op ps3 te spelen.
ik ben nog niet overtuigdIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
uitgesteld naar volgend jaarquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is er nog wel ergens, maar er post echt niemand meer nee.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef Schanulleke het volgende:
Er is geen Fifa 13 topic meer? Echt iedereen al over?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat het zo besloten is. Drive club ook.quote:
Die nieuwe Killzone lijkt me wel echt super vet. Heb je BF4, AC black flag, CoD, Fifa 14 en nog wel wat spellen.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat het zo besloten is. Drive club ook.
Die nieuwe Killzone lijkt me wel echt super vet. Heb je BF4, AC black flag, CoD, Fifa 14 en nog wel wat spellen.
Bankrekening
Feyenoord Rotterdam![]()
en je zou eerst driveclub als gratis game krijgen met ps plus, nu is dat ingeruild voor 1 of andere kut lijkende indie gamequote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
The crew lijkt mij ook wel vet.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga denk ik snel nadat hij hier in Nederland is de PS4 halenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
clubs wel veel actiever op xboxquote:
Teveel concurrentie nu. Ik hoor niet meer bij de big4quote:Op woensdag 6 november 2013 11:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
clubs wel veel actiever op xboxYoung bloods everywhere....![]()
Oh dat weet ik niet. Wist wel dat je een soort van GT 5 prologue achtige drive club versie kreeg. Die is dus ook helemaal weg? Dat is wel balen! Leek me echt een super spel.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en je zou eerst driveclub als gratis game krijgen met ps plus, nu is dat ingeruild voor 1 of andere kut lijkende indie gameHet is dit of wekelijks verliezen met unibetquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb nog geen next-gen spellen gezien die ik moet spelen, een nieuwe console komt hier denk ik pas in 2015 ofzo![]()
Sowieso heb ik nog een hele stapel spellen liggen die ik nog moet spelen en nog een paar spellen die ik nog een keer moet halen (zoals GTA5).![]()
ja precies, dat is volgens m ij zo'n kut game geworden nuquote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
Oh dat weet ik niet. Wist wel dat je een soort van GT 5 prologue achtige drive club versie kreeg. Die is dus ook helemaal weg? Dat is wel balen! Leek me echt een super spel.
Schitterendquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rse_2013_moskou.html
bohhh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |