quote:Op woensdag 6 november 2013 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze is wel geniaal gemonteerd trouwens
Serieus man, ik was veel te druk bezig met het opsporen van het gifje van Cristoph Berra van de Wolves en toen dacht ik er aan.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:34 schreef Tjacka het volgende:
ja klopt
waarom hebben we ruzie met dagoduck
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
VBL SC verneukt:
VBL / [BIER Slowchat] #1
Oh, wat een humor heb ik weer
Ik was zo geschokt dat ik dat even vergat, daarnaast heb ik heb een blad te runnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ps. Je had moeten zeggen dat ik nu al zo lang met je samenwerk dat ik nog wel eens wat van je opsteek.
Gemiste kans.
Ik vind je werkzaamheden bij Kluwers Weekly op dit moment niet zo interessant. Met je overhemd met melkflessen er op.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik was zo geschokt dat ik dat even vergat, daarnaast heb ik heb een blad te runnen.
Haha dat zit jou echt dwars he!quote:Op woensdag 6 november 2013 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met je overhemd met melkflessen er op.
Nee jullie 2 moeten gelukkig worden samenquote:Op woensdag 6 november 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
net nog met cachet geappt elan was best leuk
nu kan je er grapjes over maken
omgquote:Op woensdag 6 november 2013 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat Tjackie.
Je laat je vriendin toch ook niet door een wildvreemde kapotneuken?
Ik dacht dat je vandaag nog een aanzoek aan Insomnia_ had gedaan.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
net nog met cachet geappt elan was best leuk
nu kan je er grapjes over maken
kloptquote:Op woensdag 6 november 2013 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vandaag nog een aanzoek aan Insomnia_ had gedaan.
Heb ik tissues nodig of niet bij dit verhaal?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha dat zit jou echt dwars he!
Nee jou'n jasje is leuk.
mwa vind het niet zo leuk meer sinds een paar zo serieus zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent toch ook een beetje getrouwd met dit topic of niet?
wat is er mis met serieusquote:Op woensdag 6 november 2013 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa vind het niet zo leuk meer sinds een paar zo serieus zijn
ik en inso willen graag kinderenquote:Op woensdag 6 november 2013 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik minacht jullie open relaties niet.
daar ging het gesprek over jaquote:Op woensdag 6 november 2013 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en xcachet wordt de baarmoeder?
Vervelend ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa vind het niet zo leuk meer sinds een paar zo serieus zijn
Baarmoeder ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en xcachet wordt de baarmoeder?
dat deed ik altijd alquote:Op woensdag 6 november 2013 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Vervelend ja.
Daarom beter dat je bij die andere sc meer post nu.
Ik ook leuke tijden waren dat.quote:
Nee, dan zat ik hier nu niet achter de pc een beetje Atlas en Kanon te zuipen of kwart voor 3.quote:
balen manquote:Op woensdag 6 november 2013 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, dan zat ik hier nu niet achter de pc een beetje Atlas en Kanon te zuipen of kwart voor 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |