Vergeet Cristoph Berra van de Wolves niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die gaan dus 3 dagen van huis, zonder kaartje. Het schijnt dat de RIAGG al 3 dagen bezig is met die meisjes achter het raam op de rails te krijgen. Die Schotten schijnen als beesten tekeer zijn gegaan. Er kwam alleen nog maar schuim uit maar ze gingen maar door.
Stuk bescheidener dan die arrogante Amsterdammers die overal liepen te verkondigen dat ze ze wel "even zouden pakken" en vervolgens lekker koekie kregen.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze is wel geniaal gemonteerd trouwens
Serieus man, ik was veel te druk bezig met het opsporen van het gifje van Cristoph Berra van de Wolves en toen dacht ik er aan.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:34 schreef Tjacka het volgende:
ja klopt
waarom hebben we ruzie met dagoduck
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
VBL SC verneukt:
VBL / [BIER Slowchat] #1
Oh, wat een humor heb ik weer
Ik was zo geschokt dat ik dat even vergat, daarnaast heb ik heb een blad te runnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ps. Je had moeten zeggen dat ik nu al zo lang met je samenwerk dat ik nog wel eens wat van je opsteek.
Gemiste kans.
Ik vind je werkzaamheden bij Kluwers Weekly op dit moment niet zo interessant. Met je overhemd met melkflessen er op.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik was zo geschokt dat ik dat even vergat, daarnaast heb ik heb een blad te runnen.
Haha dat zit jou echt dwars he!quote:Op woensdag 6 november 2013 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met je overhemd met melkflessen er op.
Nee jullie 2 moeten gelukkig worden samenquote:Op woensdag 6 november 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
net nog met cachet geappt elan was best leuk
nu kan je er grapjes over maken
omgquote:Op woensdag 6 november 2013 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat Tjackie.
Je laat je vriendin toch ook niet door een wildvreemde kapotneuken?
Ik dacht dat je vandaag nog een aanzoek aan Insomnia_ had gedaan.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
net nog met cachet geappt elan was best leuk
nu kan je er grapjes over maken
kloptquote:Op woensdag 6 november 2013 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vandaag nog een aanzoek aan Insomnia_ had gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |