Heb ik tissues nodig of niet bij dit verhaal?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha dat zit jou echt dwars he!
Nee jou'n jasje is leuk.
mwa vind het niet zo leuk meer sinds een paar zo serieus zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent toch ook een beetje getrouwd met dit topic of niet?
wat is er mis met serieusquote:Op woensdag 6 november 2013 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa vind het niet zo leuk meer sinds een paar zo serieus zijn
ik en inso willen graag kinderenquote:Op woensdag 6 november 2013 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik minacht jullie open relaties niet.
daar ging het gesprek over jaquote:Op woensdag 6 november 2013 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en xcachet wordt de baarmoeder?
Vervelend ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa vind het niet zo leuk meer sinds een paar zo serieus zijn
Baarmoeder ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en xcachet wordt de baarmoeder?
dat deed ik altijd alquote:Op woensdag 6 november 2013 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Vervelend ja.
Daarom beter dat je bij die andere sc meer post nu.
Ik ook leuke tijden waren dat.quote:
Nee, dan zat ik hier nu niet achter de pc een beetje Atlas en Kanon te zuipen of kwart voor 3.quote:
balen manquote:Op woensdag 6 november 2013 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, dan zat ik hier nu niet achter de pc een beetje Atlas en Kanon te zuipen of kwart voor 3.
Ja man zou wel weer graag wat nuttigs willen doen, halve dagen hier rondhangen is ook maar kut.quote:
ik hoorde dat je hem niet leuk vondquote:Op woensdag 6 november 2013 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook leuke tijden waren dat.
Jammer dat ik er zo weinig van hem meegekregen was meteen diezelfde dag weg.
ik begrijp hetquote:Op woensdag 6 november 2013 02:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man zou wel weer graag wat nuttigs willen doen, halve dagen hier rondhangen is ook maar kut.
Leugens natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoorde dat je hem niet leuk vond
Precies.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik begrijp het
zou ook beter voor ons zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |