Heel album is ook teveel. Vind dit wel een lekker nummertje voor in een playlistquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind Gregory Porter muzikaal erg fijn, maar zijn stem is mij iets te glad, doet mij soms ook wat aan die van Michael Bublé denken.
Ohja kan ik wel weer wat mee doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Felagund het volgende:
Hoe staat het met je singleslijstje Norrage?
Onee, toch nietquote:
Dat klinkt fijn zegquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
Gregory Porter zijn albums zijn echt heel zoetsappig, al is die eerste bij vlagen FENOMENAAL.
Maar Live is hij echt, echt, echt ongelooflijk fantastisch
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:27 schreef Moody het volgende:
Hebben jullie nog nummers die nog niet/amper besproken zijn, maar wel toch de top van dit jaar behoren??? Ben benieuwd!
En als je iets van het nieuwe album wilt doen, zijn deze toch wel de beste:quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:24 schreef Moody het volgende:
Deze klinkt me de laatste tijd wel lekker in de oren:
Is lastig idd. Heb So What van Davies er toch wel ingezet. Beetje "n00b-jazz", maar ben pas net bezig de jazz te ontdekkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:31 schreef Norrage het volgende:
Denk dat 1960 What zelfs in mijn singles top 10 komtEn dat is denk ik het enige jazz-nummer
Alhoewel ik daar even goed over moet nadenken, kan jazz altijd lastig vergelijken met de rest.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:27 schreef Moody het volgende:
Hebben jullie nog nummers die nog niet/amper besproken zijn, maar wel toch de top van dit jaar behoren??? Ben benieuwd!
Stond vorig jaar in Radio 2 top 2000quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet mijn ding. High-rated voor Slayer begrippen?
Die vond ik zelf wat minder. Beetje jazz-pop, terwijl Musical Genocide veel meer laid back en verhalend is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
En als je iets van het nieuwe album wilt doen, zijn deze toch wel de beste:
Oh. Er zijn wel eens jaren dat de top-2000 langs me heen gaat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond vorig jaar in Radio 2 top 2000(op plaats 199
)
Uit '86 alweer dat nummer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh. Er zijn wel eens jaren dat de top-2000 langs me heen gaat.
Dit jaar maar weer eens kijken, al is het alleen om de docu's. Voor de muziek kun je net zo goed Skyradio aanzetten.
Grappig, ik vond het laatste album net weer doenbaar en X&Y het absolute dieptepunt (met Viva La Vida als een tweede dieptepunt).quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef Norrage het volgende:
Ik ken dat nummer van Coldplay niet eens. Laatste album zeker? Dat moet het allerslechtste album ooi t gemaakt zijn...Coldplay
Juist totaal niet, dat was de grap.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar wat sloeg dat precies op mijn vraag dan?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef Felagund het volgende:
Wat vinden jullie de beste hardrock? Ik heb wel zin in wat hardere muziek, maar ik vind het vaak zo cheesy.
Wel lekker....quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef Felagund het volgende:
Wat vinden jullie de beste hardrock? Ik heb wel zin in wat hardere muziek, maar ik vind het vaak zo cheesy.
Ik vind Viva La Vida eigenlijk een heel erg goed album. Serieus goed. 4 sterren of hoger.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Grappig, ik vond het laatste album net weer doenbaar en X&Y het absolute dieptepunt (met Viva La Vida als een tweede dieptepunt).
Ik ook wel. Niet hun minste album in ieder geval. Dat album moet het niet hebben van de singles, die zijn erg matig. Nummers zoals Strawberry Swing zijn prima.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Viva La Vida eigenlijk een heel erg goed album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |