Stelletje hipsters.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef Moody het volgende:
Eerstejaarlijstje is uit: http://prettymuchamazing.com/feature/best-albums-2013
Geen schokkende dingen. Beetje saai zelfs. Waar is Darkside? Waar is Jonathan Wilson? Waar is Junip? Sloaperds!
Mijn glazen bol is gisteren kapot gevallen helaasquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:07 schreef Norrage het volgende:
Komen er nog albums uit dit jaar, die wellicht nog top 5 noteringen kunnen halen??
De nieuwe van Cage the Elephant net deze week beluisterd, ook vrij recent geloof ik. Maar haalt wel een top 10 bij mij denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:07 schreef Norrage het volgende:
Komen er nog albums uit dit jaar, die wellicht nog top 5 noteringen kunnen halen??
Klopt wel. Was trouwens al helemaal vergeten dat er een Deerhunter plaat uit is dit jaar, terwijl ik het best goed album vond.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Juist niet toch?Ze kiezen bijna alle hoog-beoordeelde albums op sites als MuMe en RYM. Ze zijn het dus roerend eens met het volk.
Shearwater? lijk me niet zo vlak na een Okkervil album..quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn glazen bol is gisteren kapot gevallen helaas
Nieuwe Glen Hansard wellicht? Shearwater?
En Daft Punk kiezen getuigt niet van heel veel hipsterheidquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Juist niet toch?Ze kiezen bijna alle hoog-beoordeelde albums op sites als MuMe en RYM. Ze zijn het dus roerend eens met het volk.
Heus wel: http://www.musicmeter.nl/album/385593quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Shearwater? lijk me niet zo vlak na een Okkervil album..
Shearwater tel ik niet als echt album, maar die is vast leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn glazen bol is gisteren kapot gevallen helaas
Nieuwe Glen Hansard wellicht? Shearwater? Marco Borsato - Duizend Spiegels?
Nouja dat niet, wel het minste van Coldplay. En dat is al reden om het links te laten liggen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef Norrage het volgende:
Ik ken dat nummer van Coldplay niet eens. Laatste album zeker? Dat moet het allerslechtste album ooi t gemaakt zijn...Coldplay
Die was ook op het iTunes festival toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:24 schreef Moody het volgende:
Deze klinkt me de laatste tijd wel lekker in de oren:
Ik vind Gregory Porter muzikaal erg fijn, maar zijn stem is mij iets te glad, doet mij soms ook wat aan die van Michael Bublé denken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:24 schreef Moody het volgende:
Deze klinkt me de laatste tijd wel lekker in de oren:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |