quote:Op woensdag 6 november 2013 00:01 schreef Lejenk het volgende:
Bon, ik ga slapen, moet morgen weer fit zijn
Prettige voortzetting nog.
Bonne nuit
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:01 schreef ToT het volgende:
Goed, maar nu ik nog kan ontkomen: Welterusten, peeps!
Ik hou een zaklampje bij me in bed om te kijken of ik geen wraaklustige Yvonnes tegenkom!
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:01 schreef Lejenk het volgende:
Bon, ik ga slapen, moet morgen weer fit zijn
Prettige voortzetting nog.
Bonne nuit
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten ToT
Géén nare dromen krijgen hoor
quote:
Ik hoop niet dat Peter nu aan de hemelpoort staat, maar gewoon lekker in een kroeg zit te luisteren naar R49quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 07:31 schreef Kally het volgende:
Hmm ik kreeg wat dm's en appjes dat ik weer moest posten. Maar lees net 1 pagina terug en neuh ik pas, het was ooit leuk en gezellig hier, maar de humor is tegenwoordig ver te zoeken. Ik ga weer verder met mijn vermaak buiten Fok!
Schaam je...quote:Op woensdag 6 november 2013 08:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
En weg
Blij dat ik morgen wat langer kan slapen
quote:Op woensdag 6 november 2013 07:31 schreef Kally het volgende:
Hmm ik kreeg wat dm's en appjes dat ik weer moest posten. Maar lees net 1 pagina terug en neuh ik pas, het was ooit leuk en gezellig hier, maar de humor is tegenwoordig ver te zoeken. Ik ga weer verder met mijn vermaak buiten Fok!
Dat komt omdat mijn terugkeer nog niet volledig is, dit zal vollediger worden naarmate de tijd verstrijkt.quote:Op woensdag 6 november 2013 07:31 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
I feel youquote:Op woensdag 6 november 2013 07:31 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Kally het volgende:
Murrie ik heb je app
Eggs nope voor niemand te goed, maar saai nu hier
Samzzie jou heb ik op FB![]()
True!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Kally het volgende:
Murrie ik heb je app
Eggs nope voor niemand te goed, maar saai nu hier
Samzzie jou heb ik op FB![]()
Of....... je probeert het hier weer gezellig te maken.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
True!
Het is ook saai hier. Ik kom iedere dag even kijken, ga vervolgens dood van verveeldheid en ga dan maar ergens anders spoken.
Het spijt me zeer, maar dat gaat mij niet lukken. Helemaal niet als er een bepaalde sfeer hangt en er bepaalde mensen posten.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Of....... je probeert het hier weer gezellig te maken.
Vooral aan jou.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef EggsTC het volgende:
dus je hebt een hekel aan ons allemaal samzz
She has a point there.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar dat gaat mij niet lukken. Helemaal niet als er een bepaalde sfeer hangt en er bepaalde mensen posten.
Het gros blijft dan sowieso al weg. Normaal ben ik helemaal voor wat jij zegt, maar als de mensen die het leuk kunnen maken er niet zijn, dan is het vechten tegen de bierkaai. Tut mir leid.
Maar dan snap ik niet helemaal dat je hier nog wel komt.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar dat gaat mij niet lukken. Helemaal niet als er een bepaalde sfeer hangt en er bepaalde mensen posten.
Het gros blijft dan sowieso al weg. Normaal ben ik helemaal voor wat jij zegt, maar als de mensen die het leuk kunnen maken er niet zijn, dan is het vechten tegen de bierkaai. Tut mir leid.
Nee, natuurlijk niet. Ik heb geen hekel aan de mensen die hier posten. Een paar users liggen mij totaal niet. En dan post ik hier liever niet.quote:
Maybe you haven't noticed... Ik post hier nauwelijks nogquote:Op woensdag 6 november 2013 12:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet helemaal dat je hier nog wel komt.
Ik bedoel.... als het ergens niet leuk is, dan kom ik daar niet meer. En zoek ik mijn vertier elders.
nééquote:
Ik verdenk MsMessy.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:00 schreef ToT het volgende:
Fijne muziekjes vanmiddag!Wie is er verzoekjes aan het indienen?
Whehehe dat is meestal zo met goede verzoekjes, maar dit is niet de stijl die ze normaal aanvraagt.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:40 schreef Peter het volgende:
Ik heb er vanmiddag ook nog wat opgeslingerd
Samequote:Op woensdag 6 november 2013 17:40 schreef Peter het volgende:
Ik heb er vanmiddag ook nog wat opgeslingerd
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Same
Nu alles weer een beetje op de rit is gaat ik ook wel weer vaker mn ui laten zien
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Same
Nu alles weer een beetje op de rit is gaat ik ook wel weer vaker mn ui laten zien
lolquote:
Open Sesame?quote:
heujquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
heuj
Ik zat even ander topic door te lezen, ging naar myat en zag jou, moest toch even hoi zeggen
Druk, met leuke en minder leuke dingen, maar ach c'est la viequote:
Thanksquote:
Ah rot joh!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Druk, met leuke en minder leuke dingen, maar ach c'est la vie
En met hottietot?
Beter van de buurjongenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah rot joh!
Hier issie wel okay hoor; buurjochie begint weer te komen om proefwerken te leren (laatst een flinke discussie mee gehad bij hem thuis).
Minder leuk: die josti buurman was vanmiddag ook weer hier!Of ik zijn koelkast uit wilde zetten omdat het vriesvak ontdooid moest worden. Eigenlijk mocht alle stroom wel af van het huis.
"Dan haal je toch de hoofdschakelaar even om?"
- "Ja maar daar heb ik geen verstand van"
"Okee ik doe het wel weer even. Het is wel handig om een pan heet water precies onder het vriesvak te zetten; dan ontdooit het sneller."
- "Oh, okee! Als jij die schakelaar hebt overgehaald zet ik er wel een pan koud water in."
"HEET water!"
- "Oh, oh, oh! Heet water dus!"
Verder ff pissig op hem geweest: er liggen wat kleine brokstukken van tegels op ons gemeenschappelijke looppad. Ik zeg: "Als jij een paar in jouw container doet, doe ik er een paar in de mijne."
Daar PEINST hij niet over; ik moet alles maar naar de stort brengen in de stad hier verderop.
Ah okee, scheelt weer. Maakte me ff zorgen!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter van de buurjongen![]()
En je buurman as usual___________ !!
De minder leuke dingen zijn niet echt rot hoor, alleen tijdrovend
Ja zonde van die buurjongen, zeker omdat hij slim zat is. Hier ook af en toe even aansporen hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah okee, scheelt weer. Maakte me ff zorgen!
Ja die buurjongen zegt uit zichzelf zijn Playstation al ingeleverd te hebben bij zijn moeder.
Of dat geheel vrijwillig is gegaan weet ik niet, maar ik weet wel dat het echt beter is; hij gooide er echt met de pet naar qua school!
Ja die buurman kan ik soms wel om lachen, maar als hij weer eens iets van me moet, moet-ie zo snel mogelijk opdonderen!
Heh ja ik leer sommige dingen ook weer opnieuw!quote:Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zonde van die buurjongen, zeker omdat hij slim zat is. Hier ook af en toe even aansporen hoor![]()
Nu is het toetsweek en pfffff
Maar ik kom ook weer terug in de Franse taal op deze manier
Ja ik vind het wel grappig weer, komt best een hoop terug en ik vind het toch wel een erg mooie taalquote:Op woensdag 6 november 2013 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh ja ik leer sommige dingen ook weer opnieuw!
Vanavond ff aan economie werken met hem. Heb ik zelf nooit gehad, maar dat kan nooit moeilijk zijn op VMBO-niveau.
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:08 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga weer verder hier, mag zo weer overhoren![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:09 schreef rulerofdeath het volgende:
zal ik vanavond eens een stukje gaan draaien?
hmm, dan nietquote:
ok, omdat je zo aandrinktquote:
koelkast stuk?quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
wie kan mij inplannen van 21.00 - 22.00 uur?
euhm, nog geen idee eigenlijk.quote:
Neuh, ik slaap er altijd enorm vast door en ik krijg morgenochtend mensen over de vloer hier.quote:
Dan zet ik dat er bij. Anders verzin in gewoon wat.quote:
ergens tussen geheime zender en metalquote:Op woensdag 6 november 2013 18:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zet ik dat er bij. Anders verzin in gewoon wat.
You stand on the rooster.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ergens tussen geheime zender en metal
tank youquote:
een kat?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:20 schreef Uccie het volgende:
Neem een huisdier....zeggen ze
Dat is zo leuk....zeggen ze
Je krijgt er zoveel voor terug...zeggen ze...ja aandelen Hansaplasten dit is omdat hij lief wilde doen.
Raf...je weet het nog steeds zeker
wat voor een?quote:
Aangenaam...ik ben Ucciequote:
verzoekjequote:
Pyrrhura, ja hij ging een kusje geven maar dat was nogal hardsnavelig.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor een?
en hij doet lief en dan haalt ie je arm open?
goeie timing weerquote:
Ja...maar ben nu ff weer in DWDDquote:
aangevraagd door een of andere gekquote:
Ik was het niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aangevraagd door een of andere gek
Zit je stiekem toch aan het bier?quote:
Whehehe neuh.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je stiekem toch aan het bier?
Ging het over een bakkerij dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh.
Leuk zitten ouwehoeren hier over economie, dus ik ben wat melig.
quote:
Ik was even iets te melig, denk ik.quote:
Whehehe!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was even iets te melig, denk ik.![]()
dit is echt zo slechtquote:
Die jingle zat er toentertijd doorheen!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dit is echt zo slecht![]()
dat het gewoon grappig is
Kale Karelquote:
Je ui aan passen ... godsamme wat een epilepsie dingquote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik voort eens gaan doen?
Iron Maiden, zoals zonet?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik voort eens gaan doen?
Gewoon rustig blijven, dan komt alles goedquote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Je ui aan passen ... godsamme wat een epilepsie ding
het lijkt me ook wel een keer leuk om plat te gaan lullen, maar ik weet niet hoeveel lui en of ze me kunnen verstaanquote:
Whehehe gewoon doen!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het lijkt me ook wel een keer leuk om plat te gaan lullen, maar ik weet niet hoeveel lui en of ze me kunnen verstaan
Tot nu toe is 100% van de stemmen voor Ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
Poll: programma beetje in 't plat?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nog even een polletje voor de zekerheid
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot nu toe is 100% van de stemmen voor Ja!
Lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |