quote:Op woensdag 6 november 2013 00:01 schreef Lejenk het volgende:
Bon, ik ga slapen, moet morgen weer fit zijn
Prettige voortzetting nog.
Bonne nuit
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:01 schreef ToT het volgende:
Goed, maar nu ik nog kan ontkomen: Welterusten, peeps!
Ik hou een zaklampje bij me in bed om te kijken of ik geen wraaklustige Yvonnes tegenkom!
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:01 schreef Lejenk het volgende:
Bon, ik ga slapen, moet morgen weer fit zijn
Prettige voortzetting nog.
Bonne nuit
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten ToT
Géén nare dromen krijgen hoor
quote:
Ik hoop niet dat Peter nu aan de hemelpoort staat, maar gewoon lekker in een kroeg zit te luisteren naar R49quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 07:31 schreef Kally het volgende:
Hmm ik kreeg wat dm's en appjes dat ik weer moest posten. Maar lees net 1 pagina terug en neuh ik pas, het was ooit leuk en gezellig hier, maar de humor is tegenwoordig ver te zoeken. Ik ga weer verder met mijn vermaak buiten Fok!
Schaam je...quote:Op woensdag 6 november 2013 08:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
En weg
Blij dat ik morgen wat langer kan slapen
quote:Op woensdag 6 november 2013 07:31 schreef Kally het volgende:
Hmm ik kreeg wat dm's en appjes dat ik weer moest posten. Maar lees net 1 pagina terug en neuh ik pas, het was ooit leuk en gezellig hier, maar de humor is tegenwoordig ver te zoeken. Ik ga weer verder met mijn vermaak buiten Fok!
Dat komt omdat mijn terugkeer nog niet volledig is, dit zal vollediger worden naarmate de tijd verstrijkt.quote:Op woensdag 6 november 2013 07:31 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
I feel youquote:Op woensdag 6 november 2013 07:31 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Kally het volgende:
Murrie ik heb je app
Eggs nope voor niemand te goed, maar saai nu hier
Samzzie jou heb ik op FB![]()
True!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef Kally het volgende:
Murrie ik heb je app
Eggs nope voor niemand te goed, maar saai nu hier
Samzzie jou heb ik op FB![]()
Of....... je probeert het hier weer gezellig te maken.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
True!
Het is ook saai hier. Ik kom iedere dag even kijken, ga vervolgens dood van verveeldheid en ga dan maar ergens anders spoken.
Het spijt me zeer, maar dat gaat mij niet lukken. Helemaal niet als er een bepaalde sfeer hangt en er bepaalde mensen posten.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Of....... je probeert het hier weer gezellig te maken.
Vooral aan jou.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:06 schreef EggsTC het volgende:
dus je hebt een hekel aan ons allemaal samzz
She has a point there.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar dat gaat mij niet lukken. Helemaal niet als er een bepaalde sfeer hangt en er bepaalde mensen posten.
Het gros blijft dan sowieso al weg. Normaal ben ik helemaal voor wat jij zegt, maar als de mensen die het leuk kunnen maken er niet zijn, dan is het vechten tegen de bierkaai. Tut mir leid.
Maar dan snap ik niet helemaal dat je hier nog wel komt.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar dat gaat mij niet lukken. Helemaal niet als er een bepaalde sfeer hangt en er bepaalde mensen posten.
Het gros blijft dan sowieso al weg. Normaal ben ik helemaal voor wat jij zegt, maar als de mensen die het leuk kunnen maken er niet zijn, dan is het vechten tegen de bierkaai. Tut mir leid.
Nee, natuurlijk niet. Ik heb geen hekel aan de mensen die hier posten. Een paar users liggen mij totaal niet. En dan post ik hier liever niet.quote:
Maybe you haven't noticed... Ik post hier nauwelijks nogquote:Op woensdag 6 november 2013 12:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet helemaal dat je hier nog wel komt.
Ik bedoel.... als het ergens niet leuk is, dan kom ik daar niet meer. En zoek ik mijn vertier elders.
nééquote:
Ik verdenk MsMessy.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:00 schreef ToT het volgende:
Fijne muziekjes vanmiddag!Wie is er verzoekjes aan het indienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |