wat voor een?quote:
Aangenaam...ik ben Ucciequote:
verzoekjequote:
Pyrrhura, ja hij ging een kusje geven maar dat was nogal hardsnavelig.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor een?
en hij doet lief en dan haalt ie je arm open?
goeie timing weerquote:
Ja...maar ben nu ff weer in DWDDquote:
aangevraagd door een of andere gekquote:
Ik was het niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aangevraagd door een of andere gek
Zit je stiekem toch aan het bier?quote:
Whehehe neuh.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je stiekem toch aan het bier?
Ging het over een bakkerij dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh.
Leuk zitten ouwehoeren hier over economie, dus ik ben wat melig.
quote:
Ik was even iets te melig, denk ik.quote:
Whehehe!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was even iets te melig, denk ik.![]()
dit is echt zo slechtquote:
Die jingle zat er toentertijd doorheen!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dit is echt zo slecht![]()
dat het gewoon grappig is
Kale Karelquote:
Je ui aan passen ... godsamme wat een epilepsie dingquote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik voort eens gaan doen?
Iron Maiden, zoals zonet?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik voort eens gaan doen?
Gewoon rustig blijven, dan komt alles goedquote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Je ui aan passen ... godsamme wat een epilepsie ding
het lijkt me ook wel een keer leuk om plat te gaan lullen, maar ik weet niet hoeveel lui en of ze me kunnen verstaanquote:
Whehehe gewoon doen!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het lijkt me ook wel een keer leuk om plat te gaan lullen, maar ik weet niet hoeveel lui en of ze me kunnen verstaan
Tot nu toe is 100% van de stemmen voor Ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
Poll: programma beetje in 't plat?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nog even een polletje voor de zekerheid
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot nu toe is 100% van de stemmen voor Ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |