abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133090951
Nog wat dingen die ik tegen kwam voor een leuke prijs:

$5.74 bij BIC

$0.98 bij BIC

Even voor de creatieve titel:
Manual Handle Milk Egg Beater Whisk Shaker Frother New :')

:')
$0.96 bij BIC[/url[ (oke niet dat ik dit ga kopen, maar wat bedenken die Chinezen ook écht allemaal...verbazingwekkend)

Altijd al van die originele Amerikaanse saus-bussen willen hebben....dat kan.

$1.35-2.15 bij [url=http://www.buyincoins.com/item/36361.html]BIC

Ook weer mooi deze, ze bieden geen keus in welke kleur je wilt, en ze hebben alleen maar groene :')

$2.58 bij BIC (ze hebben ook nog rode kersen in de aanbieding, en ook hier geldt dat je niet kan aangeven welke kleur je wilt :'))

Voor de wijnfles (misschien leuk cadeautje met de feestdagen)

$5.29 bij BIC

Wil je een eitje mooi pocheren voor dat Kerst diner, dat kan.

$1.67 voor 2 stuks maar liefst bij BIC
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_133091036
Die key bottle opener zijn hendig!
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 9 november 2013 @ 21:54:10 #203
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_133091788
Ik ga zo'n bananen slicer halen. Ja echt, ik ben dol op bananen :)
De crystal skull fles is leuker dan het wijn touwtje :Y

pi_133096652
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef mschol het volgende:
technisch gezien is het een drone

"also known as a drone"
En daar zit het punt. Drone was ooit een vliegend onbemand object in de militaire wereld maar wordt nu voor alles gebruikt omdat het lekker bekt en eng klinkt. Want quadcopter/hexacopter/octocopter/multicopter bekt niet lekker in het huidige media-milieu.
En daarmee de hobby verpest en negatief neerzet van mensen die dit decennia zonder enig probleem hebben kunnen uitoefenen omdat er infantiele klootzakjes zijn die geen verantwoordelijkheidsgevoel of een IQ hoger dan een pinda hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Enne... eh. Waar laat je je munten dan?
Of is dat een portemonnee voor high balla's zoals monkeybrain die alleen aan briefgeld doen? :P
Betalen met NFC 8-)

(Wil altijd dat klote muntgeld kwijt maar het wordt altijd maar weer meer. :') )

En bij dat oude onderwerp; fotografietenten; ja die verkopen ze overal. Is iedereen een webshop begonnen waar ze troep moeten fotograferen? Wat doet de gemiddelde persoon met zoiets? :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 08:50 schreef Deezertje het volgende:
1ct lampje van Tmart nog steeds niet binnen hoor... :') Mis al 4 bestellingen hier in de laatste 3 maanden. Gaat lekker!
Hier ook niet. Zal wel in de grote berg post ergens in China blijven steken. Die zien we niet meer of ergens volgend jaar ofzo :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:47 schreef JiePieWie het volgende:
<zucht> Hieronder de status van pakketje met 5 meter led-strip (via Alixpress):
(vertaling: Google Translate)
Ok...
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:04 schreef Miniem het volgende:
Wil graag een mediaspeler, dus vroeg me af of het wat is.

Zat te denken om er 1 te kopen icm met XBMC en een MeleF10, het liefst ook via een draadloze dongle.
Een Raspberry Pi + SD-geheugen + voeding nadert wel de 2e handsprijs van een Ouya. Pleur daar de Gotham Build sideloaded APK van XBMC (1) op en zorg dat de Ouya in XBMC boot en je hebt (mijns inziens) een betere ervaring dan met de Raspberry. Alles gaat veel vlotter. Met Pi films starten, stoppen en nieuwe starten duurt gewoon lang. Met de Ouya gebeurd dat direct.

(1) Niet de onofficiële officiële XMBC app gebruiken; daar is trammelant mee op het gebied van audio; wegens licenties worden een flink aantal audioformaten niet meer ondersteund.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:55 schreef Miniem het volgende:
Toevoeging gemacht.
Ieder moet wat toevoegen :(
Gezien huidige problematiek zou ik nu niet meer iets voor Sinterklaas kopen. Kerst misschien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:58 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes. :Y
Mooi ook dat datum werkt voor zo'n prijs.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:34 schreef rene90 het volgende:
Nog wat dingen die ik tegen kwam voor een leuke prijs:
[ afbeelding ]
$0.98 bij BIC
Of zoiets (linksonder). Ik heb die rechtsonder; maar waar drink je in het 'openbaar' nog rechtstreeks uit de fles?

quote:
Altijd al van die originele Amerikaanse saus-bussen willen hebben....dat kan.
[ afbeelding ]
$1.35-2.15 bij BIC
Worden ook in restaurantkeukens gebruikt; zijn handige dingen. ;)
quote:
Voor de wijnfles (misschien leuk cadeautje met de feestdagen)
[ afbeelding ]
$5.29 bij BIC
Ook wel grappig; maar die zie je ook al overal. Dus de 'grap' is er ook wel vanaf.
quote:
Wil je een eitje mooi pocheren voor dat Kerst diner, dat kan.
[ afbeelding ]
$1.67 voor 2 stuks maar liefst bij BIC
Weekstoffen in je eitje :9

Pocheren ( :9 ) doe je gewoon zonder zo'n ding! }:|
pi_133097906
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:07 schreef rene90 het volgende:
Is om deze reden mijn mes niet aangekomen misschien? (melding van BIC)
[ afbeelding ]
de post bedrijven hebben het weer op hun heupen dat ze opeens allerlei shit niet meer doorlaten?
pi_133098214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik ga zo'n bananen slicer halen. Ja echt, ik ben dol op bananen :)
De crystal skull fles is leuker dan het wijn touwtje :Y

[ afbeelding ]
Niet doen. Gewoon mes is sneller. Slices zijn ook veul te groot bij die slicer en de bananen stukjes blijven eraan hangen
  zondag 10 november 2013 @ 10:57:11 #207
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_133103104
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 01:08 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Niet doen. Gewoon mes is sneller. Slices zijn ook veul te groot bij die slicer en de bananen stukjes blijven eraan hangen
Nog beter zelfs, kan ik klagen voor een refund :)
Als ik alleen bruikbare spullen moet kopen dan is het snel afgelopen.

Achteraf gezien inderdaad een onding :P
pi_133103443
Heeft iemand trouwens wel eens lampen uit china besteld? zoja: hoe beviel/bevalt dat?
  zondag 10 november 2013 @ 11:15:42 #209
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_133103472
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 11:14 schreef mschol het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens lampen uit china besteld? zoja: hoe beviel/bevalt dat?
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:04 schreef mschol het volgende:
116cm MicroUSB kabeltje $2,49
kan wellicht goedkoper, maar persoonlijk vind ik dit kabeltje wel lekker stevig aanvoelen :)
heeft iemand trouwens wel eens lampen uit china besteld? zoja: hoe beviel/bevalt dat?
// repost van gisteren?

Mjah, alleen fietslampen en zaklampen.. ook lampen toch? :9
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_133103555
Iemand tips voor een stropdas?
Als ik op "tie" zoek krijg ik zoveel hits :')

Inmiddels wel wat gevonden, maar iemand hier had een hele tijd geleden een website gepost waarop een heleboel stropdassen stonden en volgens mij ook nog met een chique verpakking.

gevonden

[ Bericht 22% gewijzigd door Miniem op 10-11-2013 11:34:56 ]
pi_133103636
quote:
16s.gif Op zondag 10 november 2013 11:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

[..]

// repost van gisteren?
ik dacht niemand heeft het gezien en we zitten inmiddels op een andere pagina :+
quote:
Mjah, alleen fietslampen en zaklampen.. ook lampen toch? :9
true, maar lampen hebben geen "eigen energiebron" (lees ze hebben batterijen), voor hetzelfde geld hebben die ook (net als bij enkele laders) last van spontane ontploffingen :+
maar voor binnen lampen is de lichtopbrengst ook wel belangrijk, als die rot is heb je er nog niks aan :P

[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 10-11-2013 12:50:26 ]
  zondag 10 november 2013 @ 13:56:31 #212
13148 Shogo
Psycho...
pi_133107659
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu maar (echt) bestellen :P Had het idee om die tijdens de Aliexpress dag deal te halen, maar hij bleek duurder dan normaal dus maar geannuleerd (Met open ogen in de negatieve korting getrapt...)

Nu maar voor $7.15 weer bestellen :)

En zoals je kan zien gemaakt van pure blije bilogische koeien :D
[ link | afbeelding ]
Thanks voor de tip. Jammer dat muntgeld wat lastiger gaat maar lijkt me een handig ding voor erbij. Ben aan het bieden dus kijken of ik het zo goedkoop mogelijk kan winnen. >:)
  zondag 10 november 2013 @ 14:17:05 #213
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133108348
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 13:56 schreef Shogo het volgende:

[..]

Thanks voor de tip. Jammer dat muntgeld wat lastiger gaat maar lijkt me een handig ding voor erbij. Ben aan het bieden dus kijken of ik het zo goedkoop mogelijk kan winnen. >:)
Ja, maar zoveel muntgeld heb ik toch niet bij mij :P. Als ik daar dan een rits voor open moet maken is mij niet zo'n heel groot probleem :D.
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 11:24 schreef mschol het volgende:

[..]

ik dacht niemand heeft het gezien en we zitten inmiddels op een andere pagina :+

[..]

true, maar lampen hebben geen "eigen energiebron" (lees ze hebben batterijen), voor hetzelfde geld hebben die ook (net als bij enkele laders) last van spontane ontploffingen :+
maar voor binnen lampen is de lichtopbrengst ook wel belangrijk, als die rot is heb je er nog niks aan :P
Wel eens wat besteld ja, ging toen om van die lampjes met verschillende kleuren. Toen twee besteld waarvan 1 wel aardig was en de andere minder (kleuren mengen niet goed).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en in navolging van die zeer scherpe opmerikingen iets eerder in het topic is dit ook wel een mooie :D

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 10-11-2013 15:13:49 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 10 november 2013 @ 15:17:30 #214
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_133110145
quote:
Het probleem bij led lampen is de kleur en dat ze allemaal dezelfde kleur hebben. Dat gaat echt een probleem worden in China.

Action, Kruidvat etc. verkopen ook cheapo peertjes. Ik vind de peertjes van de Action wel ok voor een hoop plekken in huis. Ze zijn niet geschikt als gezellige huiskamer lampen omdat ze vrij "daglicht" wit zijn. Wel goed voor een kleine hoeklamp, buitenlamp, gang, plee etc.

Ligt natuurlijk ook een beetje aan de kleur van je muren :)
pi_133113723
quote:
Ligt eraan wat voor lampen.
Zaklampen? => prima spul
LED-strips? => prima spul
230V LED-lampen? Geen idee.
Ik ben toch wel terughoudend om dergelijk spul uit China te halen; 230V is niet iets om maar zonder na te denken mee te spelen. En met de prijzen die Action vraagt is het ook niet heel erg lonend om uit China te halen.

Daarvoor is de Action wederom een prima plek; ze hebben daar een hele range
aan LED-lampen; hier zitten bijvoorbeeld al maanden 3 GU10 (geloof ik) spots bij de voordeur. Scheelt toch even 141 watt / ¤20-30 p/jaar. Zijn wel flink felle exemplaren en wat monkeybrain ook zegt; LED-licht is nog niet echt een vervanger voor halogeen/gloeilamp. LED-lampen die dat wél doen zijn erg duur.
Die van de Action zijn echter zéér betaalbaar; zo'n ¤3-5 p/stuk geloof ik.

Maar voor plekken waar mooi licht niet echt nodig is zijn het prima dingen. Misschien deze week nog eens kijken voor E14 exemplaren die deze kunnen vervangen. Hangen 2 stuks van in het kantoor @ 40 watt p/stuk. Scheelt per jaar bij ons ook snel zo'n ¤20 p/jaar.
  zondag 10 november 2013 @ 17:46:22 #216
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_133115895
Had het al vaker vermeld geloof ik, maar de action GU10 ledjes, geven mooier, en zelfs feller licht dan 10 keer zo dure Philips led GU10 lampen. (http://www.philips.nl/c/L(...)718291192862/prd/nl/) Granted, het licht van desbetreffende Philips lampen is wat 'geler', maar dit zijn echt meer spotjes.

Veel duurdere Westerse merken maken overigens echte spotjes viel mij op, wat ze bij een plafondlamp voor kamerverlichting eigenlijk al direct vrij nutteloos maakt. Leuk om een schilderij mee te verlichten in de woonkamer of in een hoekje voor sfeerverlichting, maar als primaire verlichting doen de Action GU10's met hun bredere flood het op een of andere manier een stuk beter. Doet gewoon niet veel onder voor echt halogeen qua lichtopbrengst. Beter dan de Philips spots, beter dan bouwmarkt led lampjes, beter dan de Lidl en Aldi led spotjes vooralsnog. :P heb inmiddels al aardig wat goedkopere en duurdere ledlampjes geprobeerd; eindconclusie:
Action. ^O^
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_133116035
Thanks voor de tip.
Heb hier een plafondlamp waar elk jaar wel 2 nieuwe halogeen lampjes in moeten.. Binnenkort dus maar even naar de action toe voor nieuwe lampjes.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_133116507
Wat zijn nou goedkope en nuttige hebbedingetjes?
pi_133116681
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:02 schreef Vleuver het volgende:
Wat zijn nou goedkope en nuttige hebbedingetjes?

Check de lijst voor de decemberdagen bijv.
pi_133118159
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef Miniem het volgende:

[..]

Check de lijst voor de decemberdagen bijv.
Waar?
pi_133118216
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 18:58 schreef Vleuver het volgende:

[..]

Waar?
scroll een beetje naar boven
jaja, en azo...
  zondag 10 november 2013 @ 20:35:41 #222
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_133122884
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:49 schreef Marco001 het volgende:
Thanks voor de tip.
Heb hier een plafondlamp waar elk jaar wel 2 nieuwe halogeen lampjes in moeten.. Binnenkort dus maar even naar de action toe voor nieuwe lampjes.
Zelfde had ik hier. Houten plafond naar de zolder, waar een wasmachine staat. Trilt af en toe best wel dus. :P Kan halogeen niet zo goed tegen. Action leds er in en geen centje pijn meer.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_133123868
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2013 17:46 schreef neo2000 het volgende:
Had het al vaker vermeld geloof ik, maar de action GU10 ledjes, geven mooier, en zelfs feller licht dan 10 keer zo dure Philips led GU10 lampen. (http://www.philips.nl/c/L(...)718291192862/prd/nl/) Granted, het licht van desbetreffende Philips lampen is wat 'geler', maar dit zijn echt meer spotjes.

Veel duurdere Westerse merken maken overigens echte spotjes viel mij op, wat ze bij een plafondlamp voor kamerverlichting eigenlijk al direct vrij nutteloos maakt. Leuk om een schilderij mee te verlichten in de woonkamer of in een hoekje voor sfeerverlichting, maar als primaire verlichting doen de Action GU10's met hun bredere flood het op een of andere manier een stuk beter. Doet gewoon niet veel onder voor echt halogeen qua lichtopbrengst. Beter dan de Philips spots, beter dan bouwmarkt led lampjes, beter dan de Lidl en Aldi led spotjes vooralsnog. :P heb inmiddels al aardig wat goedkopere en duurdere ledlampjes geprobeerd; eindconclusie:
Action. ^O^
bedankt, voor de tip

Ik heb door de plek van mijn lamp (1 plafondlichtpunt) niet echt iets aan een spot achtige lamp maar ga morgen gewoon een kijkje nemen in de action :)

Ik zag in de Mediamarkt een GP lamp van 10watt (halogeen) in een normale gloeilamp vorm zeg maar. Ding gaf helaas wel maar licht voor een 35watt lampje, dat is mij echt te zwak, weinig ramen dus heb gauw wat meer licht t.o.v normaal nodig }:|

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 10-11-2013 21:04:14 ]
pi_133124169
Hoi,
Volg dit topic al een hele tijd, maar nog nooit iets gepost hier.
Gisteren is mijn moeders batterij van haar telefoon overleden, en ik wil uit china een nieuwe halen.
Mijn vraag is of dat nu kan, met al dat gedoe met batterijen etc.?
Thanks!
  zondag 10 november 2013 @ 21:28:34 #225
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_133126911
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:50 schreef mschol het volgende:

[..]

bedankt, voor de tip

Ik heb door de plek van mijn lamp (1 plafondlichtpunt) niet echt iets aan een spot achtige lamp maar ga morgen gewoon een kijkje nemen in de action :)

Ik zag in de Mediamarkt een GP lamp van 10watt (halogeen) in een normale gloeilamp vorm zeg maar. Ding gaf helaas wel maar licht voor een 35watt lampje, dat is mij echt te zwak, weinig ramen dus heb gauw wat meer licht t.o.v normaal nodig }:|
Led zijn nooit zo sterk, tenzij je hele dure koopt. Action geeft wat nieuwe lampen aan, 4w voor 5 euro ipv 3w voor 4 euro.

Dit ook :7 Met je rode kop bij de kassa, dat hoeft niet bij Chinashoppen :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')