SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:48 schreef shiznuts het volgende:
Wel ff duimen dat 'ie door de ADAC-botsproef komt... [ afbeelding ]
Nope.![]()
Quadcopter v959 binnen van banggood. Beetje jammer alleen dat de binnenkant van het geel ingetapete pakketje zeiknat wasBoekje was doorweekt, etc.
Geschil aangemaakt want wil een nieuwe. Maar 1 lampje doet het en pas na flink drogen wilde de kopter vliegen. Ook valt remote vaak zomaar uit.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:38 schreef shiznuts het volgende:
Trouwens gewoon een super foontje gebleken hoor, so far.Kreeg van collega's nog de opmerking of het die nieuwe iPhone was.
![]()
› DIG / Chinese Smartphones #28 - Waar we alles willen, voor minder dan 300!![]()
![]()
Don't hate the playa, hatez zhe game!
Btw, it takes one, to know one.
Stay classy.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hij begint mijn plaatjes te verwarren met de werkelijkheidquote:Op woensdag 6 november 2013 09:49 schreef shiznuts het volgende:
Don't hate the playa, hatez zhe game!
Btw, it takes one, to know one.
Stay classy.![]()
![]()
Sexual her-ass-ment 24/7. Jwt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ben nog wat aan het rondkijken voor een headset, kom ik die e-3lue Cobra headset tegen op eBay voor slechts 16 dollar 40...:D Ook ga ik effe kijken naar een goede draadloze gaming muis(eentje die sterk lijkt op m'n e-3lue Cobra liefst, daarom dat ik ook bij e-3lue ga kijken voor een draadloos model).
Tijd om m'n Paypal saldo wat op te krikken, zoveel is zeker.![]()
![]()
Ik krijg de recommender bij BIC niet meer werkend.
Niet ingelogd:
- Producten in winkelwagen doen
- Bij winkelwagen recommender invullen
- Betalen met Paypal knop
- Na inloggen paypal kom je terug op de website van BIC en ben ik ingelogd, en werkt de recommender niet meer![]()
Standard checkout kiezen heeft ook geen zin, want dan moet je eerst inloggen.
Iemand een idee/oplossing?Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Als eerste een nieuw account maken (met recommender) en dan pas betalenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:26 schreef jeroendh het volgende:
Niet ingelogd:
- Na inloggen paypal kom je terug op de website van BIC en ben ik ingelogd, en werkt de recommender niet meer![]()
Iemand een idee/oplossing??
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Je kunt maar 1x per account recommender gebruiken, hè.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:26 schreef jeroendh het volgende:
Niet ingelogd:
Iemand een idee/oplossing?
Dan heb je nog de gmail-truc waarbij je in je adres random ergens een punt kunt zetten, de e-mail wordt als uniek en nieuw gezien en je krijgt mail gewoon op je normale gmail-account. Hoewel, dat werkt geloof ik niet meer 100% omdat 'ie ook naar je PayPal-adres kijkt (en of het daarmee al eens is gebruikt)...
Voor verdere coupons (je kunt toch alleen of/of gebruiken en niet en/en) kijk je natuurlijk in de OP.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ben nogsteeds op zoek in china naar een mooie bakcup muis voor onderweg ed.
Dit beestje staat nu op m'n nr.2 qua keuze..
Maar m'n nummer 1 is nogsteeds een draadloze muis je die kan opladen met usb kabel en tegelijk kan gebruiken.. zoals m'n G700.
Hebben jullie nog chinese vriendjes die diep in de gadget markt zitten daar en zoiets kunnen vinden?
Mijn chinese vriendinnen van taobao clients snappen 't niet helemaal >.< Vrouwen.
(en heb de site van e-3blue al doorgespit, volgens mij hebben ze niet zoiets)
Net wel voor een vriend een van de andere e-3blue muizen gekocht, kijken of het wat is als hij binnen is.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
ik vind het ook altijd een beetje conformistisch en saai overkomen als je met een samsung galaxy nogwat of een iphone zoveel komt aanzetten. liever dan een telefoon die in bepaalde opzichten heel goed is maar waar niemand iets van weet. dat kun je laten zien dat je je "huiswerk" heb gedaan ipv de massas bent gevolgd. en dan vind ik het alleen maar leuk als ie ook een paar grappige mankementjes heeft waarmee je moet leren leven.quote:Voor mij is het alleen de prijs/kwaliteit verhouding en het verhaal wat ik over de aankoop kan vertellen. Een telefoon uit China bestellen is toch iets spannender dan een winkel binnenlopen, al schijnt de Apple Store hier in de stad ook wel indrukwekkend te zijn.
ps. flirten in "u" vorm... zoiets kan alleen in duitsland
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5![]()
Gewoon deze halen: http://www.logitech.com/nl-nl/product/7108 .quote:Op woensdag 6 november 2013 10:36 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar m'n nummer 1 is nogsteeds een draadloze muis je die kan opladen met usb kabel en tegelijk kan gebruiken.. zoals m'n G700.
Hebben jullie nog chinese vriendjes die diep in de gadget markt zitten daar en zoiets kunnen vinden?
Mijn chinese vriendinnen van taobao clients snappen 't niet helemaal >.< Vrouwen.
Net wel voor een vriend een van de andere e-3blue muizen gekocht, kijken of het wat is als hij binnen is.
Batterij gaat extreem lang mee en superscrollen!
Superscrollenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon deze halen: http://www.logitech.com/nl-nl/product/7108 .
Batterij gaat extreem lang mee en superscrollen!
Pure liefde
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Veels te klein, ergonomisch een ramp.. met m'n studie doe ik nogal wat computerwerk en RSi komt bij 80% van de afgestudeerden voorquote:Op woensdag 6 november 2013 11:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon deze halen: http://www.logitech.com/nl-nl/product/7108 .
Batterij gaat extreem lang mee en superscrollen!dus is wel een múst.
Heb de G700 voor normaal gebruik, maar wil voor onderweg een alternatief,, en 't liefst gewoon Chinees natuurlijk!en geen 50 euro.. maar 20/30
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Was geloof ik 32 euro.( http://geizhals.at/eu/?fs=m705&in= )
Vind het een prima ding hoor (is helemaal niet zo'n typische mini-muis hoor, hij is normaal formaat).
En RSI heb ik ook geen last van en ik zit me wat achter m'n computer!
Werkdruk, stress... --> RSIquote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef shiznuts het volgende:
Was geloof ik 32 euro.( http://geizhals.at/eu/?fs=m705&in= )
Vind het een prima ding hoor (is helemaal niet zo'n typische mini-muis hoor, hij is normaal formaat).
En RSI heb ik ook geen last van en ik zit me wat achter m'n computer!
En ja, zijn genoeg dingen die je kan doen om het te voorkomen maar toch komt het heel veel voor bij studenten van m'n studie.
En nee wil die muis nietwil een draadloos/bedraad oplaadbare. >.<
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Haha, die muis staat op m'n verlanglijstje.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:36 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Net wel voor een vriend een van de andere e-3blue muizen gekocht, kijken of het wat is als hij binnen is.Samen met de e-3lue Cobra headset koop ik die muis als m'n Paypal opgewaarderd is.
![]()
ik heb hier een performance MX, oplaadbaar via draad, met en zonder draad te gebruikenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:36 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Net wel voor een vriend een van de andere e-3blue muizen gekocht, kijken of het wat is als hij binnen is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:02 schreef monkeybrain het volgende:
usb3 kabeltje binnen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
gekste 1000 euOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: