abonnement Unibet Coolblue
pi_132941834


Introductie
De dramaserie Boardwalk Empire wordt vanaf 2010 in de VS uitgezonden door HBO in HD1080. In Nederland wordt Boardwalk Empire door BNN (Nederland 3) uitgezonden.

Boardwalk Empire
De serie speelt zich af in het Amerika van de jaren 20 van de vorige eeuw. Atlantic City, een stadje dat als een trekpleister voor toeristen begon, groeit dankzij de drooglegging in korte tijd uit tot de bakermat van corruptie, gokken en prostitutie..

Het verhaal van Boardwalk Empire is dan ook grotendeels op de waarheid gebaseerd. De serie draait vooral om Enoch 'Nucky' Thompson, de extreem corrupte treasurer oftewel penningmeester van Altantic City, die met zijn functie de meeste macht in handen heeft.


Boardwalk Empire-hoofdpersonen

Enoch 'Nucky' Thompson

De machtige en corrupte Atlantic City-treasurer.

Margaret Thompson

Ierse immigrante, getrouwd met Nucky. Voorheen Margaret Schroeder

James 'Jimmy' Darmody

Eerste Wereldoorlog-veteraan en voormalig protégé van Nucky.

Nelson Van Alden

Een zwaar christelijke voormalige Federal Prohibition-agent, tegenwoordig op de vlucht voor zijn voormalige collega's.

Elias 'Eli' Thompson

Voormalige sheriff van Atlantic County en Nucky's jongere broer.

Louis 'The Commodore' Kaestner

Nucky's voorganger in Altantic City en vader van Jimmy

Gillian Darmody

Professioneel danseres en moeder van Jimmy.

Lucy Danziger

Een temperamentvolle voormalig professioneel Ziegfeld Follies-danseres.

Al Capone

Een ietwat gestoorde gangster uit Chicago.

Richard Harrow

Eerste Wereldoorlog-veteraan.

Chalky White

De onofficiële burgemeester van de zwarte gemeenschap in Atlantic City.

Arnold Rothstein

Een machtige en intelligente gangster uit New York.

Charles 'Lucky' Luciano

Siciliaans-Amerikaanse gangster en ambitieuze zakenpartner van Rothstein.

Manny 'Munya' Horvitz

Slager, Jood en gangster uit Philadelphia waar niet mee te spotten valt.

Topicreeks
Boardwalk Empire

Links
Officiële site: http://www.hbo.com/boardwalk-empire
IMDb: Boardwalk Empire (TV Series 2010– ) - IMDb
TV.com: http://www.tv.com/boardwalk-empire/show/75748/summary.html
List of Boardwalk Empire episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Boardwalk_Empire_episodes
Wikipedia NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boardwalk_Empire
Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Boardwalk_Empire
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_132942066
Ben benieuwd wat die Roy Phillips nou wil met Gillian. Ik vertrouw hem niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132943193
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Sommige mensen willen helemaal niet weten dat het Frankie Yale was. Denk eens een keer na voordat je dit soort info post.
:') :? Frankie Yale zit er al in sinds seizoen 1...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_132943420
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:14 schreef marcodej het volgende:

[..]

:') :? Frankie Yale zit er al in sinds seizoen 1...
Sterker nog, in de allereerste aflevering was hij al maffiabazen aan het vermoorden.

En hij zit in de bazenscene met Rosetti in de kelder van Nucky tijdens het nieuwjaarsfeest. Krijgt ie nog flink de wind van voren van Gyp.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nielsch op 05-11-2013 22:32:06 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132945428
Beetje historisch incorrect is het wel. Volgens de overleveringen in menig boek dat die periode beschrijft, wilde Torrio helemaal niet dat O'Bannion vermoord zou worden. Eerst wel, over de stokerij, later zou hij 'the marker' hebben teruggetrokken. Nu lijkt het net alsof het wel uit het Torrio kamp zou komen over de stokerij, of het moet later nog worden rechtgezet en het express 'bij de kijker' is weggehouden. Heb goede hoop hierop omdat de echte aanleiding weinig van doen heeft binnen de afbakening van de serie zelf.
In dat geval gaat Nelson het dus nog lastig krijgen om uit te leggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Sommige mensen willen helemaal niet weten dat het Frankie Yale was. Denk eens een keer na voordat je dit soort info post.
Wat is dit nou weer voor onzin. Leer eens een boekje te lezen zou ik zeggen. Of een wiki artikel, met goede bronvermelding. Al om bekend en als je het niet wil weten, moet je hier niet gaan lezen. Het is alleen maar jezelf voor de gek houden, beetje letterlijk nu.

En wat Nielsch zegt, Yale zat al vaker in de serie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_132945688
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:57 schreef Red_85 het volgende:

Wat is dit nou weer voor onzin. Leer eens een boekje te lezen zou ik zeggen. Of een wiki artikel, met goede bronvermelding. Al om bekend en als je het niet wil weten, moet je hier niet gaan lezen. Het is alleen maar jezelf voor de gek houden, beetje letterlijk nu.

En wat Nielsch zegt, Yale zat al vaker in de serie.
hou dat lekker voor je die info of zoek een topic op over de geschiedenis van de US georganiseerde misdaad. :')
pi_132945814
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:01 schreef watheet het volgende:

[..]

hou dat lekker voor je die info of zoek een topic op over de geschiedenis van de US georganiseerde misdaad. :')
Hoezo moet ik iets geheim houden van 90 jaar geleden al is gebeurd? :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_132946485
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:57 schreef Red_85 het volgende:
Beetje historisch incorrect is het wel. Volgens de overleveringen in menig boek dat die periode beschrijft, wilde Torrio helemaal niet dat O'Bannion vermoord zou worden. Eerst wel, over de stokerij, later zou hij 'the marker' hebben teruggetrokken. Nu lijkt het net alsof het wel uit het Torrio kamp zou komen over de stokerij, of het moet later nog worden rechtgezet en het express 'bij de kijker' is weggehouden. Heb goede hoop hierop omdat de echte aanleiding weinig van doen heeft binnen de afbakening van de serie zelf.
In dat geval gaat Nelson het dus nog lastig krijgen om uit leggen.
Denk niet dat ze het uit gaan leggen en dat ze de geschiedenis hier gewoon een beetje naar hun hand hebben gezet. De uiteindelijke call om Dean te vermoorden kwam inderdaad van iemand anders en om een andere reden, maar voor de rest klopt alles wel (de ruzie met Torrio over de stokerij, Al die Dean er van verdacht via de politie zijn broer te hebben vermoord, het jaar, de moordenaars, de manier waarop de aanslag ging...). Het is goed zo. Time to move on. O'Banion is dood en kan worden opgevolgd door...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132946580
Ben ook benieuwd naar het spelletje van Rothstein, zit het hem echt zo tegen of is hij iets aan het plannen? Hij lijkt totaal niet meer op de koelbloedige man die dit soort verhalen vertelde: http://m.youtube.com/watch?v=xgt0a45iEr0

Wat zijn de ware intenties van Roy Phillips? Dat telefoongesprek gaf duidelijk aan dat hij iets voor Gillian verborgen houdt.

Mooi ook dat Nelson Van Alden terug is!

[ Bericht 35% gewijzigd door Nielsch op 05-11-2013 23:29:31 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132946594
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:01 schreef watheet het volgende:

[..]

hou dat lekker voor je die info of zoek een topic op over de geschiedenis van de US georganiseerde misdaad. :')
Maar dit was in de afgelopen episode gebeurd, met een terugkerend personage ( niet opvallend, maar goed). Als ik vraag: Wie was ook al weer die gokker? En iemand zegt Rothstein, bekende gokker/gangster uit die tijd, dan is dat precies hetzelfde natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 06-11-2013 02:28:02 ]
anonieme razernist
pi_132948817
Wie is die mr Madden ook alweer?
geen goud zonder schuim
  woensdag 6 november 2013 @ 01:13:38 #12
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132949427
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:23 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Maar dit was in de afgelopen episode gebeurd, met een terugkerend personage ( niet opvallend, maar goed). Als ik vraag: Wie was ook al weer de gokker? En iemand zegt Rothstein, bekende gokker/gangster uit die tijd, dan is dat precies hetzelfde natuurlijk.
Historische ontwikkelingen en gebeurtenissen die nog niet aan bod zijn gekomen in de serie, die zou ik liever nog niet weten. Maar extra achtergrondinfo over dingen die gewoon al in de uitgezonden afleveringen zijn gebeurd, dat moet inderdaad gewoon kunnen.
Ok stelletje hokboeren
pi_132950223
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 00:41 schreef amsoor het volgende:
Wie is die mr Madden ook alweer?
Bekend gangster/bootlegger uit die tijd. Eigenaar van the Cotton Club, een legendarische jazz-club (en ook en film van Coppola). Sprak met een Brits accent, want geboren in Leeds.
anonieme razernist
pi_132950728
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2013 02:34 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Bekend gangster/bootlegger uit die tijd. Eigenaar van the Cotton Club, een legendarische jazz-club (en ook en film van Coppola). Sprak met een Brits accent, want geboren in Leeds.
The Onyx in AC is door Chalky gebaseerd op de Cotton Club van Madden in Harlem. De relatie Madden / Narcisse is volgens mij een beetje hetzelfde als de relatie Nucky / Chalky in die zin dat een witte man nog wel de baas is, of zit het toch anders? Madden is de gangster met de contacten. Eerder heeft hij Narcisse voorgesteld aan Rothstein (in die scene dat Narcisse zijn hand afveegt nadat Rothstein deze heeft geschud).

[ Bericht 1% gewijzigd door Nielsch op 06-11-2013 07:18:09 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132950748
Waarom slaapt Sally Wheet met een shotgun? Ze voert iets in haar schild aangaande de transporten van Nucky en Meyer naar AC en New York denk ik. Nog geen idee wat.

Nog zoveel losse eindjes en nog maar 3 afleveringen. Gaat volgens mij intens worden de komende weken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_132950892
I am relaxed



[ Bericht 6% gewijzigd door Nielsch op 07-11-2013 13:23:25 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 7 november 2013 @ 13:03:26 #17
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_133000925
Eindbaas Nelson _O_!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_133001018
Ja dat was echt baas _O_
pi_133001808
Benieuwd waar Nelson zich volgend seizoen nu gaat aansluiten, bij The Outfit van Capone of de Irish North Side Gang. Of wellicht gaat hij iets heel anders doen (terug naar Atlantic City ofzo), al acht ik dat laatste vrij kansloos. De kroongetuige tegen Van Alden is weliswaar een paar afleveringen terug vermoord door Purnsley, maar hij zal bij terugkeer naar AC wellicht nog steeds opgepakt worden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133107306
Prima aflevering. ^O^
Van Alden is eindelijk ontketend. _O_

Ik ben benieuwd wat Roy Philips in zijn schild voert. Ik dacht dat hij oprecht iets voelde voor Gillian maar dat blijkt toch anders in elkaar te zitten. Hij voerde geen telefoongesprek met zijn vrouw want dan zou hij niet eens over z'n werk beginnen. Ik zat nog even te denken dat hij misschien undercover zit voor de FBI maar dat lijkt me ook niet echt logisch, immers er is geen contact met Nucky of andere maffia figuren.
pi_133116158
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 13:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Prima aflevering. ^O^
Van Alden is eindelijk ontketend. _O_

Ik ben benieuwd wat Roy Philips in zijn schild voert. Ik dacht dat hij oprecht iets voelde voor Gillian maar dat blijkt toch anders in elkaar te zitten. Hij voerde geen telefoongesprek met zijn vrouw want dan zou hij niet eens over z'n werk beginnen. Ik zat nog even te denken dat hij misschien undercover zit voor de FBI maar dat lijkt me ook niet echt logisch, immers er is geen contact met Nucky of andere maffia figuren.
Misschien is hij een privedetective die onderzoek doet naar de verdwijning van die jongen die door Gillian is vermoord in haar badkuip. Zou wellicht verklaren dat hij van alles doet om haar vertrouwen te winnen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133116290
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 17:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Misschien is hij een privedetective die onderzoek doet naar de verdwijning van die jongen die door Gillian is vermoord in haar badkuip. Zou wellicht verklaren dat hij van alles doet om haar vertrouwen te winnen.
Hmmm, dat is geen slechte verklaring.
pi_133145626
Geweldige ep _O_ Chalky _O_
pi_133147604
Ik ben blij dat die dochter van Chalky gewoon weg kon lopen

Chicago was ook bruut, Van Alden to the rescue
  maandag 11 november 2013 @ 14:50:33 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133147746
Eindelijk weer wat ouderwetse pief-paf-poef-aktie.
Al met die dikke snol. _O-

En Narcisse wordt steeds enger. (8>
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 11 november 2013 @ 16:33:08 #26
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133151611
Heerlijke aflevering. Dit belooft wat voor de laatste twee weken.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 11 november 2013 @ 20:36:48 #27
177948 Daskaar
cake or death?
pi_133161508
ja geweldig weer.
zo opgelucht ook..
pi_133162592
Chalky! Ik vreesde even voor z'n leven totdat die 2 cops het wel heel duidelijk maakte dat ze kwaad in de zin hadden. Ze hadden net zo goed kunnen zeggen "we're gonna wait till you are asleep and then put a bullet in your head", had ongeveer hetzelfde effect gehad.

Ben wel benieuwd wat nu gaat volgen. Chalky zal in de eerste instantie uiteraard Nucky ervan verdenken. Kijken hoe Nuck zich hier weer uit gaat redden en of de relatie tussen hun stand houdt.
Conscience do cost.
  maandag 11 november 2013 @ 21:02:53 #29
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133162994
Ik vond hem mooi ^O^
pi_133164623
Masseria en Narcisse... Wow... Nucky was even uit het veld geslagen.

Volgende week de op-een-laatste-aflevering. Vaak is dat bij HBO de ep where the shit goes down. Dan is de laatste een soort van beschouwing. Was vorig seizoen trouwens ook zo bij BE.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133164755
zeer benieuwd naar de volgende aflevering.

Wat gaat Capone doen?
Nucky?
Eli?
Chalky?
pi_133167859
Wat een ep. _O_

Chalky, de overlevingskunstenaar. _O_ Narcisse zal er wel aan gaan, maar man, wat hoop ik dat hij nog een seizoen blijft. Dat gegrom. _O_

Oorlog in Chicago, benieuwd wie er achter die aanval zat.

Knox _O_

De stem van Maitland O+
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_133168171
Ik hoop echt dat Knox nog een paar seizoenen blijft, al lijkt hij redelijk gefrustreerd te raken door J. Edgar Hoover. Geen idee waar dat heengaat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133168276
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:30 schreef marcodej het volgende:
Wat een ep. _O_

Chalky, de overlevingskunstenaar. _O_ Narcisse zal er wel aan gaan, maar man, wat hoop ik dat hij nog een seizoen blijft. Dat gegrom. _O_

Oorlog in Chicago, benieuwd wie er achter die aanval zat.

Knox _O_

De stem van Maitland O+
Het kan een wraakactie zijn van de mannen van O'Banion maar Torrio was ook wel opvallend op tijd weg... Eerder die ep ging het al niet zo lekker tussen die twee.

Zeker met Masseria als partner zou ik Narcisse nog wel een seizoen willen zien in AC, maar denk ook niet dat het gaat gebeuren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133168279
Volgende week komt Capone met honderd man uit Chicago om al Narcissus zijn mannetjes uit te schakelen. Denk ik.
anonieme razernist
pi_133168343
quote:
4s.gif Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef NoCigar het volgende:
Volgende week komt Capone met honderd man uit Chicago om al Narcissus zijn mannetjes uit te schakelen. Denk ik.
Denk dat ie andere zaken aan zijn hoofd heeft.

Harrow zal wel iets gaan doen voor Chalky denk ik... Qua Narcisse z'n mannetjes killen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133169015
quote:
4s.gif Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef NoCigar het volgende:
Volgende week komt Capone met honderd man uit Chicago om al Narcissus zijn mannetjes uit te schakelen. Denk ik.
Waarom zou 'ie?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_133169060
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 22:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Denk dat ie andere zaken aan zijn hoofd heeft.

Harrow zal wel iets gaan doen voor Chalky denk ik... Qua Narcisse z'n mannetjes killen.
Hij hoeft alleen Narcisse zelf iets door de slaap te proppen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_133169083
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het kan een wraakactie zijn van de mannen van O'Banion maar Torrio was ook wel opvallend op tijd weg... Eerder die ep ging het al niet zo lekker tussen die twee.

Zit er dik in ja, Capone legde er zelf al de nadruk op.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 11 november 2013 @ 22:56:26 #40
177948 Daskaar
cake or death?
pi_133169131
ze mogen narcisse wel laten leven tot het nieuwe seizoen. en dan in de eerste afl van seizoen 5 m afknallen
  maandag 11 november 2013 @ 22:57:54 #41
177948 Daskaar
cake or death?
pi_133169208
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

Zit er dik in ja, Capone legde er zelf al de nadruk op.
capone zat niet achter obannions dood. natuurlijk was t torrio.
pi_133169320
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:53 schreef marcodej het volgende:

[..]

Waarom zou 'ie?
Omdat ie dat vorig seizoen ook al zo leuk deed.
anonieme razernist
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:07:46 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133172387
Ouwe Torrio zit achter die schietpartij. Niet voor niks was ie nadrukkelijk eerder weggegaan en in de scene ervoor was ie nogal pissed toen Al hem vertelde dat ie zijn deel van de business wilde overnemen.
Ambitieuze jongere generatie of zoiets aan de bar en de blik van Torrrio sprak toen al boekdelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133174356
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:07 schreef golfer het volgende:
Ouwe Torrio zit achter die schietpartij. Niet voor niks was ie nadrukkelijk eerder weggegaan en in de scene ervoor was ie nogal pissed toen Al hem vertelde dat ie zijn deel van de business wilde overnemen.
Ambitieuze jongere generatie of zoiets aan de bar en de blik van Torrrio sprak toen al boekdelen.
Aan de andere kant lijkt dat nogal een overtrokken reactie. Bovendien was het niet gek van Capone om te denken dat Torrio het rustiger aan wilde gaan doen omdat hij eerder ook al op sabbatical in Italie was.

Of het was Torrio maar Capone verdenkt Hymie Weiss of het was toch Hymie Weiss... (Die gast die wordt gespeeld door de acteur die ook de vriend van Meadow speelt in de Sopranos).

[ Bericht 9% gewijzigd door Nielsch op 12-11-2013 07:02:56 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133175112
Dat Masseria samenwerkt met Narcisse is trouwens wel opvallend. Masseria stond er juist om bekend enkel en alleen te werken met en te stelen van Sicilianen. Hij vond samenwerken met andere Italianen die niet van Sicilie kwamen al vervelend, laat staan een neger.. eh Libier. Iets waar jongeren als Capone en Luciano juist verandering in wilden brengen. Maar goed, ik vond de set-up wel tof. Nucky had echt zoiets van: W.T.F.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133177003
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:30 schreef marcodej het volgende:

Chalky, de overlevingskunstenaar. _O_
Ondanks dat ik het ook een prachtige ep vond vielen 2 dingen bij Chalky me wel een beetje op.

- Dat hij die zaak van Narcisse overhoop schiet maar niet de moeite neemt om Narcisse om te leggen. Leek een beetje een kromme oplossing en ik vond Chalky niet 'dom' genoeg om z'n kill niet te verifyen.

- Dat in de auto dus. Waarom maken die agenten het zo verschrikkelijk duidelijk dat ze Chalky gaan vermoorden? Waarom niet gewoon schieten op het moment dat hij nog in de waan is dat alles snor zit :?
Conscience do cost.
pi_133177209
Geweldige aflevering, vond het jammer dat het stopte na 1 uur :D
Fantastische acteerprestaties ook weer van Steve Buscemi, als hij getergd is/moet zijn komt hij het beste naar voren wat mij betreft, heerlijk hoe hij reageerde op de samenwerking tussen Narcisse en Masseria en hoe hij direct door had dat er iets niet goed zat met de burgemeester.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 12 november 2013 @ 11:42:16 #48
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133178624
Ik heb hem net bekeken, godver, moet ik weer een week wachten :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_133179099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Ondanks dat ik het ook een prachtige ep vond vielen 2 dingen bij Chalky me wel een beetje op.

- Dat hij die zaak van Narcisse overhoop schiet maar niet de moeite neemt om Narcisse om te leggen. Leek een beetje een kromme oplossing en ik vond Chalky niet 'dom' genoeg om z'n kill niet te verifyen.

- Dat in de auto dus. Waarom maken die agenten het zo verschrikkelijk duidelijk dat ze Chalky gaan vermoorden? Waarom niet gewoon schieten op het moment dat hij nog in de waan is dat alles snor zit :?
Je hebt gelijk, die twee dingetjes leken zo uit een flauwe actiefilm te komen.

Maar goed, als Narcisse of Chalky doodgaat, dan zal dat zijn door de ander in een final showdown, gok ik.

Persoonlijk hoop ik dat Knox of Narcisse blijft leven. Het liefst allebei maar dat is nogal teveel gevraagd, sterker nog ik denk dat ze er allebei aangaan.

Knox vind ik een geweldig personage die op de lange termijn erg gevaarlijk kan worden voor Nucky en de rest

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narcisse vind ik ook tof en zou het goed vinden als een villain eens langer dan één seizoen blijft leven. Ik zou hem volgend seizoen best wel om heel AC willen zien strijden met Nucky
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133191679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:35 schreef ems. het volgende:

[..]

- Dat in de auto dus. Waarom maken die agenten het zo verschrikkelijk duidelijk dat ze Chalky gaan vermoorden? Waarom niet gewoon schieten op het moment dat hij nog in de waan is dat alles snor zit :?
Omdat het hun taak niet was om hem te vermoorden, maar om hem naar Narcisse dan wel Bader te vervoeren.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_133191725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:48 schreef marcodej het volgende:

[..]

Omdat het hun taak niet was om hem te vermoorden, maar om hem naar Narcisse dan wel Bader te vervoeren.
Wut. Dat lijkt me nogal onlogisch. Waarom rijden ze dan compleet weg van atlantic city? En waarom trekt de agent dan z'n pistool als hij denkt dat hij slaapt?

Nee, het plan was wel gewoon om hem om te leggen.
Conscience do cost.
  dinsdag 12 november 2013 @ 18:56:37 #52
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133191940
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef ems. het volgende:

[..]

Wut. Dat lijkt me nogal onlogisch. Waarom rijden ze dan compleet weg van atlantic city? En waarom trekt de agent dan z'n pistool als hij denkt dat hij slaapt?

Nee, het plan was wel gewoon om hem om te leggen.
Ik had zelf het gevoel terwijl ik zat te kijken dat ze naar een ontmoetingsplek reden waar Narcis zou zijn om hem om te leggen. Want Narcis wilde hem zelf vermoorden, dat komt ook duidelijk naar voren als hij tegen Nucky zegt dat hij White persoonlijk bij hem af moet leveren.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_133191963
Maar het is natuurlijk makkelijker voor hen om hem te vermoorden zonder worsteling, dus als hij idd even niet oplet/slaapt.

Goed, voor mij lag het er ook wel erg bovenop hoor.
pi_133192562
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:56 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik had zelf het gevoel terwijl ik zat te kijken dat ze naar een ontmoetingsplek reden waar Narcis zou zijn om hem om te leggen. Want Narcis wilde hem zelf vermoorden, dat komt ook duidelijk naar voren als hij tegen Nucky zegt dat hij White persoonlijk bij hem af moet leveren.
Maar het hele ding was toch juist dat Narcisse (en Massaria?) tussen Nucky en die 'burgermeester' (naam even kwijt) was gekomen en toen waarschijnlijk hem heeft gedwongen om in plaats van Chalk naar veiligheid te brengen hem ergens naast de weg te dumpen? Narcisse lijkt me een pragmatisch man en ik denk dat hij uiteindelijk het liefst Chalky "gewoon" dood wilde hebben in plaats van persoonlijke revenge te extracten. Als het kan, sure, maar liever dood naast de weg dan misschien niet dood voor z'n neus 8-)

Anders lijkt het me contraproductief om zomaar uit het niets een pistool te trekken nadat hij hem vermeend in slaap ziet sukkelen in de achteruitkijkspiegel :P

Verder was Narcisse gewoon in Atlantic met Nucky en Massaria en is het dus een beetje vreemd om eerst juist weg te rijden uit de stad. Leg dan meteen een knuppel in z'n nek en breng hem naar een of andere safehouse aldaar.
Conscience do cost.
  dinsdag 12 november 2013 @ 19:20:34 #55
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133192710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:16 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar het hele ding was toch juist dat Narcisse (en Massaria?) tussen Nucky en die 'burgermeester' (naam even kwijt) was gekomen en toen waarschijnlijk hem heeft gedwongen om in plaats van Chalk naar veiligheid te brengen hem ergens naast de weg te dumpen? Narcisse lijkt me een pragmatisch man en ik denk dat hij uiteindelijk het liefst Chalky "gewoon" dood wilde hebben in plaats van persoonlijke revenge te extracten. Als het kan, sure, maar liever dood naast de weg dan misschien niet dood voor z'n neus 8-)

Anders lijkt het me contraproductief om zomaar uit het niets een pistool te trekken nadat hij hem vermeend in slaap ziet sukkelen in de achteruitkijkspiegel :P

Verder was Narcisse gewoon in Atlantic met Nucky en Massaria en is het dus een beetje vreemd om eerst juist weg te rijden uit de stad. Leg dan meteen een knuppel in z'n nek en breng hem naar een of andere safehouse aldaar.
Klinkt logisch, maar ik denk er niet zo bij na of iets er nou één of twee keer per aflevering dik bovenop ligt (zoals jullie het noemen). Edward Bader heet die burgemeester trouwens.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_133196466
Chalky wel de ware overlever hoor _O_ Maar die kan vast niet wegblijven, hij heeft toch een gezin.
pi_133200427
Redelijke ep ja, weer een hele grote setup voor de gebruikelijke knaller aan het einde van het seizoen.

Vond die actie van Chalky ook een beetje slecht verzonnen, zo dom is hij niet en ik vond het niet geloofwaardig. Narcisse vind ik ook weinig geloofwaardig in het hele gebeuren. Zelfs zonder dat ik de hele achtergrond van Masseria ken, weet ik uit de serie dat hij niet zomaar met elke koekenbakker in zee gaat. Wat brengt Narcisse nou helemaal naar de tafel als partner? Helemaal niks wat in feite niet door een ander makkelijk opgelost kan worden.

Ben sws geen fan van Narcisse en hoop heel hard dat hij het einde van het seizoen niet haalt.

Ook ben ik benieuwd wat er met Eli gaat gebeuren.. Ik denk dat nu zijn zoon on board is, ms wel het een en ander verandert. Overigens geldt dat ook voor agent Knox. Die gaat met zijn lompe headshot in principe dezelfde kant op als Van Alden. Zou het wel baas vinden als hij dadelijk ook overstapt :D . Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:28:13 #58
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133200631
Je bent wel verzwakt als je een kogel in je schouder draagt.
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:32:03 #59
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133200802
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het kan een wraakactie zijn van de mannen van O'Banion maar Torrio was ook wel opvallend op tijd weg... Eerder die ep ging het al niet zo lekker tussen die twee.

Zeker met Masseria als partner zou ik Narcisse nog wel een seizoen willen zien in AC, maar denk ook niet dat het gaat gebeuren.
Masseria begint eigenlijk wel standaard de convenient partner van de seizoens bad guy te worden.
pi_133201545
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:24 schreef neilpad het volgende:
Redelijke ep ja, weer een hele grote setup voor de gebruikelijke knaller aan het einde van het seizoen.

Vond die actie van Chalky ook een beetje slecht verzonnen, zo dom is hij niet en ik vond het niet geloofwaardig. Narcisse vind ik ook weinig geloofwaardig in het hele gebeuren. Zelfs zonder dat ik de hele achtergrond van Masseria ken, weet ik uit de serie dat hij niet zomaar met elke koekenbakker in zee gaat. Wat brengt Narcisse nou helemaal naar de tafel als partner? Helemaal niks wat in feite niet door een ander makkelijk opgelost kan worden.

Ben sws geen fan van Narcisse en hoop heel hard dat hij het einde van het seizoen niet haalt.

Ook ben ik benieuwd wat er met Eli gaat gebeuren.. Ik denk dat nu zijn zoon on board is, ms wel het een en ander verandert. Overigens geldt dat ook voor agent Knox. Die gaat met zijn lompe headshot in principe dezelfde kant op als Van Alden. Zou het wel baas vinden als hij dadelijk ook overstapt :D . Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Masseria zit natuurlijk wel in een ideale positie. Nucky en Lansky hebben alle investeringen gedaan en zorgen voor het transport, Narcisse zorgt ervoor dat het spul verkocht wordt onder de zwarte bevolking, en Joe the Boss kan achterover leunen en een percentage binnen halen. Daarnaast zal hij ook alles doen om Nucky het leven zuur te maken na die afrekening van zijn mannen vorig seizoen.
pi_133202166
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Masseria zit natuurlijk wel in een ideale positie. Nucky en Lansky hebben alle investeringen gedaan en zorgen voor het transport, Narcisse zorgt ervoor dat het spul verkocht wordt onder de zwarte bevolking, en Joe the Boss kan achterover leunen en een percentage binnen halen. Daarnaast zal hij ook alles doen om Nucky het leven zuur te maken na die afrekening van zijn mannen vorig seizoen.
Ja idd, hij staat aan de top van de voedselketen als het waren.
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 12 november 2013 @ 23:52:16 #62
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133204363
Die Capone en Masseria gaan ook niet lekker samen, daar gaat nog wel wat mee gebeuren denk ik.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_133204625
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
Die Capone en Masseria gaan ook niet lekker samen
Want?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 12 november 2013 @ 23:58:35 #64
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133204658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:57 schreef marcodej het volgende:

[..]

Want?
Ik bedoel natuurlijk die andere.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 12 november 2013 @ 23:59:47 #65
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133204713
Johnny Torrio bedoel ik.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_133204866
Die laatste 2 afleveringen _O_ Chalky vs Narcisse _O_ Gaat weer een epische season-finale worden, ik voel het! _O_
pi_133205727
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
Die Capone en Masseria gaan ook niet lekker samen, daar gaat nog wel wat mee gebeuren denk ik.
Historisch gezien klopt dat wel. Masseria wilde niet met Capone samenwerken omdat die laatste uit Napels kwam en niet van Sicilie.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133205831
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

Masseria zit natuurlijk wel in een ideale positie. Nucky en Lansky hebben alle investeringen gedaan en zorgen voor het transport, Narcisse zorgt ervoor dat het spul verkocht wordt onder de zwarte bevolking, en Joe the Boss kan achterover leunen en een percentage binnen halen. Daarnaast zal hij ook alles doen om Nucky het leven zuur te maken na die afrekening van zijn mannen vorig seizoen.
Tuurlijk zit hij in een hele fijne positie, maar de hele serie maken ze er al best een punt van dat Masseria het niet kan hebben dat Luciano samenwerkt met joden (Christ-killers zoals hij ze noemde) als Rothstein en Lansky en nu zit hij zelf met een neger aan tafel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 13 november 2013 @ 01:34:44 #69
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_133206724
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:47 schreef Funzel het volgende:
Chalky wel de ware overlever hoor _O_ Maar die kan vast niet wegblijven, hij heeft toch een gezin.
Een gezin die hij onbeschermd liet.
Narcisse keek iets te nadrukkelijk naar de zoon achter de piano, dochter mocht gewoon vertrekken.
pi_133208059
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 01:34 schreef spapaars het volgende:

[..]

Een gezin die hij onbeschermd liet.
Narcisse keek iets te nadrukkelijk naar de zoon achter de piano, dochter mocht gewoon vertrekken.
Gelukkig voor haar ja. Narcisse heeft toch niet echt problemen met het toetakelen van vrouwen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 13 november 2013 @ 10:24:41 #71
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_133210359
"liquor in the front, poker in the back" _O-
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_133210493
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:24 schreef Waaghals het volgende:
"liquor in the front, poker in the back" _O-
Die was mooi ja...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 15 november 2013 @ 08:07:59 #73
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_133276391
Waarom stelde Narcisse zich nou met een andere naam voor aan Chalky zijn dochter?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_133276414
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:07 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom stelde Narcisse zich nou met een andere naam voor aan Chalky zijn dochter?
Omdat ze gealarmeerd zou raken als ze wist wie hij was, of zijn naam zou laten vallen tegenover haar vader?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_133339415
Mooie aflevering. *O*

Nucky stond even met de bek vol tanden toen Narcisse binnenkwam. _O-

Narcisse is een geweldig karakter (erg goed gespeeld ook _O_ ) maar wat een griezel. :r :r Ik hoop dat Harrow dat op gaat lossen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop echt dat Knox nog een paar seizoenen blijft, al lijkt hij redelijk gefrustreerd te raken door J. Edgar Hoover. Geen idee waar dat heengaat.
Hij kiest de kant van Nucky?
pi_133372337
Goede episode weer, duidelijk een opbouw. Ik dacht al wel dat Roy Philips een eigen agenda had,mooie twist. _O_

Preview voor de final ziet er echt geweldig uit :D
pi_133373645
Toch weer vreemd dat men niets laat zien van Chicago. Vond deze episode wel oké; het is onduidelijk wat Nucky nu precies weet en wat hij gaat doen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 18 november 2013 @ 15:04:23 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133376657
Roy Philips z'n rol is nu eindelijk duidelijk geworden en wat is ze er op alle manieren ingestonken.

Pinkerton bestaat nog steeds...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 18 november 2013 @ 16:10:11 #80
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133378591
Saaiste voorlaatste aflevering ooit. Toch een paar goede punten voor de opbouw naar de finale.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 18 november 2013 @ 17:30:20 #81
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_133381016
quote:
13s.gif Op maandag 18 november 2013 12:31 schreef Funzel het volgende:
Goede episode weer, duidelijk een opbouw. Ik dacht al wel dat Roy Philips een eigen agenda had,mooie twist. _O_

Preview voor de final ziet er echt geweldig uit :D
Linkje?
"I'm in the empire business"
  maandag 18 november 2013 @ 19:16:39 #82
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133384362
quote:
13s.gif Op maandag 18 november 2013 12:31 schreef Funzel het volgende:
Goede episode weer, duidelijk een opbouw. Ik dacht al wel dat Roy Philips een eigen agenda had,mooie twist. _O_

Preview voor de final ziet er echt geweldig uit :D
Ja, je zag ook echt dat hij er uiteindelijk moeite mee had want Gillian is gewoon een gebroken vrouw. Volgens mij snapt hij hoe ze geworden is wie ze is, en dat zij in feite ook slachtoffer is. Een ziek slachtoffer die er in zwelgde, maar toch.
pi_133394591
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch weer vreemd dat men niets laat zien van Chicago. Vond deze episode wel oké; het is onduidelijk wat Nucky nu precies weet en wat hij gaat doen.
De serie draait nu eenmaal niet om Chicago.

Maar komt volgende week wel weer goed denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nielsch op 19-11-2013 06:15:55 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133394641
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 17:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Misschien is hij een privedetective die onderzoek doet naar de verdwijning van die jongen die door Gillian is vermoord in haar badkuip. Zou wellicht verklaren dat hij van alles doet om haar vertrouwen te winnen.
Called it...

Had alleen niet verwacht dat Leander erachter zou zitten.

De Darmody verhaallijn is nu wel afgelopen. Mooi einde, dat wel. Ben blij voor Harrow dat hij door al dit gedoe toch een vrouw heeft en kan zorgen voor Tommy.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133394771
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:04 schreef golfer het volgende:
Roy Philips z'n rol is nu eindelijk duidelijk geworden en wat is ze er op alle manieren ingestonken.

Pinkerton bestaat nog steeds...
Ja, maar hij heeft het ook wel heel subtiel gedaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133395175
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:30 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Linkje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 18 november 2013 @ 22:34:51 #87
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133395828
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Called it...

Had alleen niet verwacht dat Leander erachter zou zitten.

De Darmody verhaallijn is nu wel afgelopen. Mooi einde, dat wel. Ben blij voor Harrow dat hij door al dit gedoe toch een vrouw heeft en kan zorgen voor Tommy.
Waarom zat die Leander erachter dan?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_133396013
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 17:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Misschien is hij een privedetective die onderzoek doet naar de verdwijning van die jongen die door Gillian is vermoord in haar badkuip. Zou wellicht verklaren dat hij van alles doet om haar vertrouwen te winnen.
Je had 'm goed hè ^O^

En mooi dat binnen drie minuten twee van de meest irritante wijven uit de serie (voorlopig?) van het toneel verdwenen. *O*

De opmaat naar de finale belooft in elk geval veel goeds!
pi_133396922
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 22:34 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Waarom zat die Leander erachter dan?
Dat snapte ik ook niet zo goed, maar het had iets te maken met The Commodore. Dat hij niet wilde dat Gillian zijn geld en huis zou krijgen of houden. Of hij wil er zelf aan verdienen. Waarschijnlijk mag hij nu het geld en huis beheren aangezien de enige erfgenaam (Tommy) nog minderjarig is.

[ Bericht 16% gewijzigd door Nielsch op 19-11-2013 04:34:52 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133396995
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Je had 'm goed hè ^O^

En mooi dat binnen drie minuten twee van de meest irritante wijven uit de serie (voorlopig?) van het toneel verdwenen. *O*

De opmaat naar de finale belooft in elk geval veel goeds!
Wie is die tweede dan? Daughter? Liegende bitch trouwens. Idioot wijf met Stockholm-syndroom. Gaat ze nog terug naar die Narcisse ook.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 18 november 2013 @ 23:01:21 #91
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133397241
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De serie draait nu eenmaal niet om Chicago.

Maar komt volgende week wel weer goed.
Dat gezegd hebbende vrees ik voor een uitkomst dat Nucky voorgoed Atlantic City verlaat -O-

Dat zou ik dus echt niet cool vinden.
  maandag 18 november 2013 @ 23:15:36 #92
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_133397841
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat gezegd hebbende vrees ik voor een uitkomst dat Nucky voorgoed Atlantic City verlaat -O-

Dat zou ik dus echt niet cool vinden.
Nucky had het er toch met Eli over dat hij Atlantic City wel weer helemaal terug wilde hebben zoals het was ofzo?

Maar toen hij op het eind met die vrouw van die bar belde zei hij 'I want out'? Wat bedoelde hij daar dan mee?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_133398024
Ik denk de hele florida deal. Hij zit nu met die deal met narcisse en torrio die hem 'onderdrukken' en hij wil het voor het zeggen hebben in AC.
pi_133398207
quote:
6s.gif Op maandag 18 november 2013 23:15 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nucky had het er toch met Eli over dat hij Atlantic City wel weer helemaal terug wilde hebben zoals het was ofzo?

Maar toen hij op het eind met die vrouw van die bar belde zei hij 'I want out'? Wat bedoelde hij daar dan mee?
Ik denk dat ie weet dat Eli de rat is en dat de meeting die Eli wil met New York een setup is. Volgende episode draagt hij taken over aan Eli (was ook al een mooie verwijzing naar deze ep), waaronder het voorzitten van de meeting. Eli krijgt dan de schuld van de hele operatie en wordt opgepakt door Knox... Ofzo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133398251
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat gezegd hebbende vrees ik voor een uitkomst dat Nucky voorgoed Atlantic City verlaat -O-

Dat zou ik dus echt niet cool vinden.
Dat denk ik niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133399596
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik denk dat ie weet dat Eli de rat is en dat de meeting die Eli wil met New York een setup is. Volgende episode draagt hij taken over aan Eli (was ook al een mooie verwijzing naar deze ep), waaronder het voorzitten van de meeting. Eli krijgt dan de schuld van de hele operatie en wordt opgepakt door Knox... Ofzo.
Ik heb de preview niet gezien, maar ik denk dat Nucky al een plan aan het smeden is zodat hij buiten schot blijft en in een keer zijn organisatie kan opschonen. Eli's zoon zal zo daarna wel hoger op komen in nucky's organisatie.

Ik denk alleen niet dat Eli opgepakt wordt door Knox, aangezien Knox ook weet dat Eli maar een hele kleine schakel (zwakste schakel) is in het geheel. Ik denk dat Eli van het toneel verdwijnt en de hele operatie van Knox dus ook en dat Knox voor zijn leidinggevende dan passé is.

Topserie en echt benieuwd naar volgende week
  dinsdag 19 november 2013 @ 00:50:59 #97
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133400747
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.
Zijn huis stond wel te koop. Je zag zo'n bord achter hem staan terwijl hij aan het telefoneren was.
  dinsdag 19 november 2013 @ 00:58:21 #98
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133400862
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:50 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zijn huis stond wel te koop. Je zag zo'n bord achter hem staan terwijl hij aan het telefoneren was.
Volgens mij staat dat bord er al het hele seizoen.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 19 november 2013 @ 00:59:21 #99
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133400875
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 23:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik denk dat ie weet dat Eli de rat is
De HBO synopsis bevestigt dit.
Ok stelletje hokboeren
pi_133402045
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:50 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zijn huis stond wel te koop. Je zag zo'n bord achter hem staan terwijl hij aan het telefoneren was.
Volgens mij is het een hotel (dat trouwens nog steeds bestaat: http://www.albatrosshotel.net/ ) en was dat te koop bord voor stukken land rondom dat hotel.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133404851
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:59 schreef padlarf het volgende:

[..]

De HBO synopsis bevestigt dit.
Gebruik nu eens spoilers zeg.. godverdomme.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:38:33 #102
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133404914
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Gebruik nu eens spoilers zeg.. godverdomme.
nee, dit is gewoon gebeurd afgelopen aflevering.
Ok stelletje hokboeren
pi_133404971
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:38 schreef padlarf het volgende:

[..]

nee, dit is gewoon gebeurd afgelopen aflevering.
Nee, de aflevering laat iedereen gissen of Nucky het weet.. ik hoef dan niet te weten dat HBO dit in zijn synopsis bevestigd, dat verpest het dus voor een boel kijkers. Houdt daar eens rekening mee.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133405007
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 22:55 schreef Nielsch het volgende:
Wie is die tweede dan? Daughter?
Ja, irritant wijf vond ik dat. Volgens mij liegt ze dat ze barst, over alles.
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef Mishu het volgende:
Dat gezegd hebbende vrees ik voor een uitkomst dat Nucky voorgoed Atlantic City verlaat -O-

Dat zou ik dus echt niet cool vinden.
De basis van de serie is Enoch Thompson + Atlantic City, dus dat zal zo'n vaart niet lopen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:00 schreef TN-FR het volgende:
Ik heb de preview niet gezien, maar ik denk dat Nucky al een plan aan het smeden is zodat hij buiten schot blijft en in een keer zijn organisatie kan opschonen. Eli's zoon zal zo daarna wel hoger op komen in nucky's organisatie.

Oe, ik hoop inderdaad dat het zo gaat lopen. Van mij mag Knox nog wel een tijdje blijven, en Eli, de loser, mag toch wel eens flink in het stof happen wat mij betreft.
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:44:19 #105
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133405034
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nee, de aflevering laat iedereen gissen of Nucky het weet.. ik hoef dan niet te weten dat HBO dit in zijn synopsis bevestigd, dat verpest het dus voor een boel kijkers. Houdt daar eens rekening mee.
Nee. Leer er maar mee omgaan. Gebeurd is gebeurd.

En serieus, als je hier nog naar moet gissen heb je of met je ogen of met je oren dicht gekeken.
Ok stelletje hokboeren
pi_133405113
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 04:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Volgens mij is het een hotel (dat trouwens nog steeds bestaat: http://www.albatrosshotel.net/ )
Wat een mooie bedden hebben ze in dat hotel O+

Ik vraag me af of ze de binnenscènes ook echt in dat hotel hebben opgenomen of in een studio. Zoals het er op de foto's uitziet lijkt het in de verte niet op Nucky's interieur iig.

Edit: Dat hele hotel ligt trouwens niet eens aan het strand maar gewoon in een zijstraat tussen de huizen. Heel wat CGI aan te pas gekomen zo te zien :D

[ Bericht 12% gewijzigd door Gwywen op 19-11-2013 11:02:56 ]
pi_133408469
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:47 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Wat een mooie bedden hebben ze in dat hotel O+

Ik vraag me af of ze de binnenscènes ook echt in dat hotel hebben opgenomen of in een studio. Zoals het er op de foto's uitziet lijkt het in de verte niet op Nucky's interieur iig.

Edit: Dat hele hotel ligt trouwens niet eens aan het strand maar gewoon in een zijstraat tussen de huizen. Heel wat CGI aan te pas gekomen zo te zien :D
Heb er wat meer over gelezen, het hotel ligt niet eens in Atlantic City maar in stadje veel noordelijker (wel in New Jersey). Ze hebben er niet eens gefilmd! Wel zijn de makers van de serie bij dit hotel langsgeweest om onderzoek te doen en foto's te maken en hebben ze het hotel daarna nagebouwd op de set.

Het hotel zelf krijgt trouwens hele slechte reviews op Tripadvisor, dus ik zou er niet heen willen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133408596
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:42 schreef Gwywen het volgende:

Oe, ik hoop inderdaad dat het zo gaat lopen. Van mij mag Knox nog wel een tijdje blijven, en Eli, de loser, mag toch wel eens flink in het stof happen wat mij betreft.
Mja, ik vind Eli toch wel een hele toffe knakker eigenlijk.

Alleen vraag ik me af in hoeverre hij niet gewoon naar Nuck toe had kunnen gaan op het moment dat hij benaderd werd door Knox. Had dat niet een hoop kopzorgen gescheeld? Nuck had hem gewoon kunnen helpen en misschien Knox uit de weg kunnen ruimen.
Conscience do cost.
pi_133408639
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 23:01 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat gezegd hebbende vrees ik voor een uitkomst dat Nucky voorgoed Atlantic City verlaat -O-

Dat zou ik dus echt niet cool vinden.
HISTORICAL SPOILERS REGARDING ENOCH "NUCKY" JOHNSON AKA ENOCH "NUCKY" THOMPSON!!!!! Zo, voor Jor_Dii

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 19-11-2013 13:20:10 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133408686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Mja, ik vind Eli toch wel een hele toffe knakker eigenlijk.

Alleen vraag ik me af in hoeverre hij niet gewoon naar Nuck toe had kunnen gaan op het moment dat hij benaderd werd door Knox. Had dat niet een hoop kopzorgen gescheeld? Nuck had hem gewoon kunnen helpen en misschien Knox uit de weg kunnen ruimen.
Nouja, dat had hij kunnen doen maar dan had Knox ervoor gezorgd dat Willie alsnog opgepakt zou worden voor de moord op de universiteit. Dat wil Eli voorkomen; hij verkiest zijn zoon boven zijn broer.

Meest ironische van de komende aflevering (denk ik): als hij zal moeten kiezen zal Willie uiteindelijk voor zijn oom Nucky kiezen en niet voor zijn vader Eli.

Bovendien vind ik Eli niet tof. Dit is al de tweede keer dat hij zijn broer belazert. Eerst met James, Gillian en Louis en die moordaanslag op Nucky en nu dit. Nucky zal hem dit nooit maar dan ook nooit vergeven als ie erachter komt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nielsch op 19-11-2013 13:29:19 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133408751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:42 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ja, irritant wijf vond ik dat. Volgens mij liegt ze dat ze barst, over alles.

[..]

De basis van de serie is Enoch Thompson + Atlantic City, dus dat zal zo'n vaart niet lopen.

[..]

Oe, ik hoop inderdaad dat het zo gaat lopen. Van mij mag Knox nog wel een tijdje blijven, en Eli, de loser, mag toch wel eens flink in het stof happen wat mij betreft.
Ik hoop ook dat Knox blijft leven (en Narcisse ook trouwens). Maar één van die twee zou ik ook al mooi vinden. Knox staat voor mij toch symbool voor de wet die gaandeweg steeds meer vat krijgt op de gangster. Zo'n element moet gewoon in de serie zitten en blijven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133408893
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

HISTORICAL SPOILERS REGARDING ENOCH "NUCKY" JOHNSON AKA ENOCH "NUCKY" THOMPSON!!!!! Zo, voor Jor_di

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé je hebt de spoiler knop eindelijk gevonden ^O^
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133409072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Hé je hebt de spoiler knop eindelijk gevonden ^O^
Heb je er op gedrukt?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133409110
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

HISTORICAL SPOILERS REGARDING ENOCH "NUCKY" JOHNSON AKA ENOCH "NUCKY" THOMPSON!!!!! Zo, voor Jor_Dii

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen voor Jor Dii hoor. Ik hou ook niet zo van domme drollen die interessant willen zijn en daarbij iedereen spoileren.
pi_133409120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:26 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Niet alleen voor Jor Dii hoor. Ik hou ook niet zo van domme drollen die interessant willen zijn en daarbij iedereen spoileren.
ga ergens huilen jongen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133409184
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Heb je er op gedrukt?
Ja, klopt niets van die info.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133409200
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja, klopt niets van die info.
Okee! Dan niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133409212
Tsja ik deel je alleen mee hoe iedereen jou ziet. Uit jezelf feitjes gaan opnoemen waar niemand op zit te wachten. Komt nogal triest over in ieder geval.
pi_133409226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:30 schreef pervertedhermit het volgende:
Tsja ik deel je alleen mee hoe iedereen jou ziet. Uit jezelf feitjes gaan opnoemen waar niemand op zit te wachten. Komt nogal triest over in ieder geval.
Prima pik!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133409235
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:30 schreef pervertedhermit het volgende:
Tsja ik deel je alleen mee hoe iedereen jou ziet. Uit jezelf feitjes gaan opnoemen waar niemand op zit te wachten. Komt nogal triest over in ieder geval.
Daarbij voegt het werkelijk niets toe.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133409277
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:31 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Daarbij voegt het werkelijk niets toe.
Dat is subjectief.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133409299
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat is subjectief.
Dat zijn die zogenaamd interessante wiki posts van jou ook.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 19 november 2013 @ 13:34:51 #123
396062 Spuitkak
Anaal ongemak
pi_133409341
Beetje een matige aflevering deze.
*O* *O* *O* *O* POEPTOPIC!!! *O* *O* *O* *O*
pi_133409440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat zijn die zogenaamd interessante wiki posts van jou ook.
leer er maar mee leven...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133409559
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nouja, dat had hij kunnen doen maar dan had Knox ervoor gezorgd dat Willie alsnog opgepakt zou worden voor de moord op de universiteit. Dat wil Eli voorkomen; hij verkiest zijn zoon boven zijn broer.
Maar hoe kan je iemand oppakken als je ergens in de grond ligt met 6 kogels in z'n nek :P
Conscience do cost.
pi_133409588
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

leer er maar mee leven...
Het ziet er inderdaad naar uit dat je bijdrages in dit topic niet veel beter zullen worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133409664
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar hoe kan je iemand oppakken als je ergens in de grond ligt met 6 kogels in z'n nek :P
Hij zal denk ik wel safeguards hebben ingebracht en collega's hebben geïnformeerd. Informatie die vrijkomt als hij dood zal gaan of vedwijnt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133410201
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat Knox blijft leven (en Narcisse ook trouwens). Maar één van die twee zou ik ook al mooi vinden. Knox staat voor mij toch symbool voor de wet die gaandeweg steeds meer vat krijgt op de gangster. Zo'n element moet gewoon in de serie zitten en blijven.
Vind ik ook, en elk seizoen een nieuwe agent vind ik ook niet leuk. Knox is zo'n lekker fel mannetje, ik wil er wel meer van zien. Hij zal zich iig niet snel laten omkopen zoals z'n voorgangers. En die onderhuidse spanning tussen hem en Hoover mag ook wel wat meer aandacht krijgen.
Hopen dus gewoon dat Knox er volgend jaar nog in zit!
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Mja, ik vind Eli toch wel een hele toffe knakker eigenlijk.

Alleen vraag ik me af in hoeverre hij niet gewoon naar Nuck toe had kunnen gaan op het moment dat hij benaderd werd door Knox. Had dat niet een hoop kopzorgen gescheeld? Nuck had hem gewoon kunnen helpen en misschien Knox uit de weg kunnen ruimen.
Omdat wrok?
pi_133410662
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nee, de aflevering laat iedereen gissen of Nucky het weet.. ik hoef dan niet te weten dat HBO dit in zijn synopsis bevestigd, dat verpest het dus voor een boel kijkers. Houdt daar eens rekening mee.
Volgens mij betekent het feit dat het in de HBO synopsis staat dat je het als kijker al had moeten snappen. Nucky reciteerde een gedicht en uit Eli's reactie hierop concludeerde hij dat Eli het stinkdier was waar Reese het over had.

Kennelijk had je dat als kijker moeten snappen. Maar geneer je niet hoor, mij was de relevantie van dat gedicht ook niet geheel duidelijk.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_133410874
ik kan die hele synopsis niet vinden...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:33:14 #131
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133411150
Linkje naar synopsis:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Kennelijk had je dat als kijker moeten snappen. Maar geneer je niet hoor, mij was de relevantie van dat gedicht ook niet geheel duidelijk.
Dat is het gedicht dat Eli schreef voor zijn schoolvriendinnetje. Daar had Nucky het met Willie over, letterlijk twee minuten eerder.
Ok stelletje hokboeren
pi_133411284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef padlarf het volgende:
Linkje naar synopsis:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Dat is het gedicht dat Eli schreef voor zijn schoolvriendinnetje. Daar had Nucky het met Willie over, letterlijk twee minuten eerder.
Dat zegt verder niets over de mate waarin Nucky nu wel of niet weet dat Eli met Knox om de tafel heeft gezeten. Dat is het mooie van zo'n tv serie; ook een klaarblijkelijk veelzeggende frons van Nucky kun je niet altijd zwart of wit interpreteren.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:38:38 #133
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133411318
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:37 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat zegt verder niets over de mate waarin Nucky nu wel of niet weet dat Eli met Knox om de tafel heeft gezeten. Dat is het mooie van zo'n tv serie; ook een klaarblijkelijk veelzeggende frons van Nucky kun je niet altijd zwart of wit interpreteren.
Hier heb je natuurlijk gelijk in. Ik zal verder dubbel nadenken of informatie die ik geef het kijkplezier van anderen kan verminderen.
Ok stelletje hokboeren
pi_133411356
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:38 schreef padlarf het volgende:

[..]

Hier heb je natuurlijk gelijk in. Ik zal verder dubbel nadenken of informatie die ik geef het kijkplezier van anderen kan verminderen.
Heel fijn, dat is het enige wat ik en anderen vragen :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133411974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:33 schreef padlarf het volgende:
Linkje naar synopsis:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Dat is het gedicht dat Eli schreef voor zijn schoolvriendinnetje. Daar had Nucky het met Willie over, letterlijk twee minuten eerder.
Ja duhh!

Ik bedoelde dat ik niet kon volgen op welke manier het gedicht relevant was als "bewijs" dat Eli z'n broer verraden had.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_133412077
Ik gok dat Eli normaal altijd boos reageerde op dat gedicht. Dat hij nu niet reageerde betekent voor Nucky dat er iets aan de hand is.

Dat hij gelijk de link legt tussen Knox en Eli als rat vind ik weliswaar wat ver gezocht. Voor hetzelfde geld heeft Eli kanker (had hij dat al niet een keer?) en wilde hij daarom een levensverzekering afsluiten. Ik noem maar wat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133414675
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik gok dat Eli normaal altijd boos reageerde op dat gedicht. Dat hij nu niet reageerde betekent voor Nucky dat er iets aan de hand is.

Dat hij gelijk de link legt tussen Knox en Eli als rat vind ik weliswaar wat ver gezocht. Voor hetzelfde geld heeft Eli kanker (had hij dat al niet een keer?) en wilde hij daarom een levensverzekering afsluiten. Ik noem maar wat.
Knox heeft een baby-face. Nuck vroeg daarna bij die zoon van Eli. 1 en 1 is 2. Nuck is niet dom..
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:00:31 #138
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133428035
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Heb er wat meer over gelezen, het hotel ligt niet eens in Atlantic City maar in stadje veel noordelijker (wel in New Jersey). Ze hebben er niet eens gefilmd! Wel zijn de makers van de serie bij dit hotel langsgeweest om onderzoek te doen en foto's te maken en hebben ze het hotel daarna nagebouwd op de set.

Het hotel zelf krijgt trouwens hele slechte reviews op Tripadvisor, dus ik zou er niet heen willen.
Ik weet niet eens of ze toen in 1930 wel hotels aan het strand hadden staan...
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:05:50 #139
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133428370
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:30 schreef pervertedhermit het volgende:
Tsja ik deel je alleen mee hoe iedereen jou ziet. Uit jezelf feitjes gaan opnoemen waar niemand op zit te wachten. Komt nogal triest over in ieder geval.
Niet iedereen maar die synopsis vond ik wel een beetje onnodig. Maar ik heb absoluut geen problemen met wiki links en ik vind het zelfs wat toevoegen (kijken wat klopt met realiteit en wat niet)..

Edit: spoiler omtrent een locatiewisseling hoef ik ook niet te weten, ik vind wiki links meer leuk om achteraf mee te duiden.
pi_133428532
Het werd toch al duidelijk uit de aflevering dat Nucky door kreeg dat Eli de mol was?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_133429203
Waarvoor werd Means precies opgepakt?
geen goud zonder schuim
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:23:35 #142
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133429557
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:19 schreef amsoor het volgende:
Waarvoor werd Means precies opgepakt?
Meineed zei een van die agenten volgens mij. (Uit mijn eigen herinnering, niet uit de synopsis).
Ok stelletje hokboeren
pi_133429808
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef padlarf het volgende:

[..]

Meineed zei een van die agenten volgens mij. (Uit mijn eigen herinnering, niet uit de synopsis).
Zou zo kunnen ja, dacht dat hij ook al eens door Knox was bezocht.. Ik vraag me af wie hij bedoelde met de 'skunk in the cellar' , Eli of Knox, ik denk de laatste?
geen goud zonder schuim
pi_133431726
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef amsoor het volgende:

[..]

Zou zo kunnen ja, dacht dat hij ook al eens door Knox was bezocht.. Ik vraag me af wie hij bedoelde met de 'skunk in the cellar' , Eli of Knox, ik denk de laatste?
Dat lijkt me ook ja. Means weet niet dat Knox Eli gecornert heeft gok ik.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_133431943
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef amsoor het volgende:

[..]

Zou zo kunnen ja, dacht dat hij ook al eens door Knox was bezocht.. Ik vraag me af wie hij bedoelde met de 'skunk in the cellar' , Eli of Knox, ik denk de laatste?
Dacht ook dat hij Knox ging noemen, maar uiteindelijk kreeg hij daar de kans niet voor en Nucky dacht dat het om iemand van binnen zijn operatie ging. Dit punt zal altijd wel voor discussie open blijven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133432111
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef padlarf het volgende:

[..]

Meineed zei een van die agenten volgens mij. (Uit mijn eigen herinnering, niet uit de synopsis).
Perjury, meineed of een valse verklaring inderdaad.

Ging over die hoorzaak voor een federale commissie in seizoen 3, waar ook Harding en Mellon bij waren.

De echte Gaston Means was trouwens ook een mooi figuur. Interessant om over te lezen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133435202
Wat een volk hier. Als je niets wil weten, klik al bij voorbaat niet op dit topique. Je doet het zelf. En daarna nog in discussie gaan ook. |:(

Saaie aflevering als je alleen kijkt voor de actie, goede aflevering als je kijkt voor het nadenkwerk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 20 november 2013 @ 11:51:59 #148
177948 Daskaar
cake or death?
pi_133441295
wat me vooral bij blijft van de laatste aflevering is dat Gillian zo genaaid werd. dat was hartverscheurend.
ik vraag me wel af hoe geloofwaardig het is dat iemand cop zo undercover gaat. maar de schrijvers een beetje kennende zal het wel gebaseerd zijn op een stukje waarheid
pi_133441362
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:51 schreef Daskaar het volgende:
wat me vooral bij blijft van de laatste aflevering is dat Gillian zo genaaid werd. dat was hartverscheurend.
Hartverscheurend? Een van de mooiste momenten van vier seizoenen Boardwalk. Heerlijk om te zien hoe ze EINDELIJK haar verdiende loon kreeg, eng wijf.
  woensdag 20 november 2013 @ 11:56:10 #150
177948 Daskaar
cake or death?
pi_133441410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:54 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Hartverscheurend? Een van de mooiste momenten van vier seizoenen Boardwalk. Heerlijk om te zien hoe ze EINDELIJK haar verdiende loon kreeg, eng wijf.
ah kom op, ze probeerde zo hard dr leven te beteren, na alle shit in r verleden eindelijk een lichtpuntje.
pi_133441495
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:56 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ah kom op, ze probeerde zo hard dr leven te beteren, na alle shit in r verleden eindelijk een lichtpuntje.
Haar leven beteren? Alleen maar omdat ze dat zoontje van Jimmy probeerde te krijgen. Daar deed ze dat allemaal voor. Als ze haar leven maar voor elkaar had, zou de rechter het jochie misschien wel aan haar toewijzen. En als je zag hoe ze met dat kind omging in vorige seizoenen, hij moest mama tegen haar zeggen enzovoorts, ze zat heel dat kind te hersenspoelen.
Goed dat dat jochie nu bij Richard Harrow woont, en jammer dat we zo weinig van hem hebben gezien dit seizoen. Vorig jaar was-ie net zo lekker op dreef!
pi_133441506
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:26 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Niet alleen voor Jor Dii hoor. Ik hou ook niet zo van domme drollen die interessant willen zijn en daarbij iedereen spoileren.
Discussies voeren we hier openlijk en niet via dm. En helemaal niet met gescheld daarin.

Nogmaals, wil je niets weten, kom dan hier gewoon niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133441622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Discussies voeren we hier openlijk en niet via dm. En helemaal niet met gescheld daarin.

Nogmaals, wil je niets weten, kom dan hier gewoon niet.
Ach ja, deze mislukte lolbroek (pervertedhermit) stuurde mij gisteren ook al DM's met spoilers van Game of Thrones. Het is dat ik de boeken al gelezen heb, dus het was geen nieuws voor mij, maar het was wel echt enorm triest.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133441639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Haar leven beteren? Alleen maar omdat ze dat zoontje van Jimmy probeerde te krijgen. Daar deed ze dat allemaal voor. Als ze haar leven maar voor elkaar had, zou de rechter het jochie misschien wel aan haar toewijzen. En als je zag hoe ze met dat kind omging in vorige seizoenen, hij moest mama tegen haar zeggen enzovoorts, ze zat heel dat kind te hersenspoelen.
Goed dat dat jochie nu bij Richard Harrow woont, en jammer dat we zo weinig van hem hebben gezien dit seizoen. Vorig jaar was-ie net zo lekker op dreef!
Volgens mij komt dat wel goed in de laatste aflevering, gezien de trailer. Maar inderdaad, met Harrow kan je alle kanten op. Een echt karakter.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133441667
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:51 schreef Daskaar het volgende:
wat me vooral bij blijft van de laatste aflevering is dat Gillian zo genaaid werd. dat was hartverscheurend.
ik vraag me wel af hoe geloofwaardig het is dat iemand cop zo undercover gaat. maar de schrijvers een beetje kennende zal het wel gebaseerd zijn op een stukje waarheid
Pinkerton is wel een bekende detectiveorganisatie uit de VS. Komen ook voor in The Valley of Fear van Sherlock Holmes en bestaan in het echt nog steeds. Geen idee of dit ook echt hun methodes waren trouwens. Zou best kunnen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133441672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ach ja, deze mislukte lolbroek (pervertedhermit) stuurde mij gisteren ook al DM's met spoilers van Game of Thrones. Het is dat ik de boeken al gelezen heb, dus het was geen nieuws voor mij, maar het was wel echt enorm triest.
Vooral dit inderdaad. Beetje jammer dat dit soort volk ook hier rond mag posten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133441708
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:56 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ah kom op, ze probeerde zo hard dr leven te beteren, na alle shit in r verleden eindelijk een lichtpuntje.
Neemt niet weg dat ze gewoon een onschuldige jongen heeft vermoord om verzekeringsfraude te plegen. Daar mag best wel een strafje tegenover staan.

Dat ze Jimmy is kwijtgeraakt is naar voor haar, maar wel haar eigen schuld. Zij heeft Jimmy opgezet tegen Nucky en hij is daar in meegegaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133441720
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vooral dit inderdaad. Beetje jammer dat dit soort volk ook hier rond mag posten.
Zoiets kan toch zeker wel gemeld worden bij het forumbeheer?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat wel goed in de laatste aflevering, gezien de trailer. Maar inderdaad, met Harrow kan je alle kanten op. Een echt karakter.
Ik heb expres de trailer voor de laatste EP niet gekeken, dus dat wist ik niet. :)
pi_133441765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nogmaals, wil je niets weten, kom dan hier gewoon niet.
Tsja zolang het voor aandachtshoeren teveel werk is om hun info waar niemand om heeft gevraagd in spoilers te zetten blijf ik idd weg na deze post.
pi_133441766
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Haar leven beteren? Alleen maar omdat ze dat zoontje van Jimmy probeerde te krijgen. Daar deed ze dat allemaal voor. Als ze haar leven maar voor elkaar had, zou de rechter het jochie misschien wel aan haar toewijzen. En als je zag hoe ze met dat kind omging in vorige seizoenen, hij moest mama tegen haar zeggen enzovoorts, ze zat heel dat kind te hersenspoelen.
Plus dat ze hem a) opvoedde in een hoerenhuis en b) opsloot in zijn kamer toen Gyp en zijn mannen het huis hadden overgenomen, in plaats van hem naar een veiligere omgeving te brengen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133441774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:06 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Zoiets kan toch zeker wel gemeld worden bij het forumbeheer?
Naja, ben niet zo iemand van 'mama, ze schelden me uit'.
Soms moet je dat gewoon negeren, het geval ik nu ook doe.

quote:
[..]

Ik heb expres de trailer voor de laatste EP niet gekeken, dus dat wist ik niet. :)
Kon het niet laten daar even naar te kijken. Beetje onderdeel van de spanning opbouw.

cynisme modus
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER!!!!!!
/cynisme modus

8-) :P

Grapje, snap je wel hoop ik
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133441786
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:08 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Tsja zolang het voor aandachtshoeren teveel werk is om hun info waar niemand om heeft gevraagd in spoilers te zetten blijf ik idd weg na deze post.
Dikke doei he! :W
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133441824
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Plus dat ze hem a) opvoedde in een hoerenhuis en b) opsloot in zijn kamer toen Gyp en zijn mannen het huis hadden overgenomen, in plaats van hem naar een veiligere omgeving te brengen.
Dit inderdaad. Richard Harrow bekommerde zich juist altijd wel voor het welzijn van dat jochie, dus het is alleen maar goed dat hij nu bij hem woont.
pi_133441870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Discussies voeren we hier openlijk en niet via dm. En helemaal niet met gescheld daarin.

Nogmaals, wil je niets weten, kom dan hier gewoon niet.
Wat een onzin, historische feiten waar niemand op zit te wachten mogen best in een spoiler. Is dat zo'n kleine moeite voor diegene die daar graag over praten? Dat is het enige wat we vragen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 20 november 2013 @ 12:13:40 #165
177948 Daskaar
cake or death?
pi_133441898
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ze gewoon een onschuldige jongen heeft vermoord om verzekeringsfraude te plegen. Daar mag best wel een strafje tegenover staan.

Dat ze Jimmy is kwijtgeraakt is naar voor haar, maar wel haar eigen schuld. Zij heeft Jimmy opgezet tegen Nucky en hij is daar in meegegaan.
is ook zo, maar naast jimmy verloren te zijn is ze ook al gebruikt door de commodore vanaf r twaalfde. dat doet wat met een mens, ze heeft altijd voor zichzelf moeten zorgen.

nu is ze eindelijk van de drugs af, legt ze haar ziel bloot en alles en dan dit.
pi_133441908
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wat een onzin, historische feiten waar niemand op zit te wachten mogen best in een spoiler. Is dat zo'n kleine moeite voor diegene die daar graag over praten? Dat is het enige wat we vragen.
Moeten we anders maar net als bij Game of Thrones een apart topic openen waarin wel gespoilerd mag worden?
pi_133441984
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:13 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Moeten we anders maar net als bij Game of Thrones een apart topic openen waarin wel gespoilerd mag worden?
Misschien wel inderdaad. Feit is dat Boardwalk Empire nogal anders is dan een boekenserie. Boardwalk Empire is (losjes) gebaseerd op historische feiten; feiten waar niet iedereen mee bekend is of wil zijn. Ik vind het dan onnodig om daar op vooruit te lopen zodat je van sommige karakters al weet hoe ze eventueel aan hun einde komen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 20 november 2013 @ 12:18:08 #168
177948 Daskaar
cake or death?
pi_133442012
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Haar leven beteren? Alleen maar omdat ze dat zoontje van Jimmy probeerde te krijgen. Daar deed ze dat allemaal voor. Als ze haar leven maar voor elkaar had, zou de rechter het jochie misschien wel aan haar toewijzen. En als je zag hoe ze met dat kind omging in vorige seizoenen, hij moest mama tegen haar zeggen enzovoorts, ze zat heel dat kind te hersenspoelen.
Goed dat dat jochie nu bij Richard Harrow woont, en jammer dat we zo weinig van hem hebben gezien dit seizoen. Vorig jaar was-ie net zo lekker op dreef!
ja in het echte leven kan je die argumenten aankaarten maar in n serie zie je ook haar kant van het verhaal en leef je met r mee. das zo mooi juist. maar ik snap het iew-gevoel bij haar wel, heb ik ook meestal, behalve de laatste afleveringen.

maar ze zou nog steeds doen wat ze eerst deed, ze heeft haar wegen niet veranderd en wil nog steeds wegkomen met moord, dat is haar ondergang en daardoor verdient ze de straf.
maar als iemand niet meer doet wat m n crimineel maakt, vind ik het wel best dat ze niet gepakt worden.
pi_133442291
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Misschien wel inderdaad. Feit is dat Boardwalk Empire nogal anders is dan een boekenserie. Boardwalk Empire is (losjes) gebaseerd op historische feiten; feiten waar niet iedereen mee bekend is of wil zijn. Ik vind het dan onnodig om daar op vooruit te lopen zodat je van sommige karakters al weet hoe ze eventueel aan hun einde komen.
Een pure vorm van jezelf moedwillig voor de gek houden dus. Historische feiten moedwillig negeren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133442337
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Een pure vorm van jezelf moedwillig voor de gek houden dus. Historische feiten moedwillig negeren.
Goed argument ja :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133442366
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Goed argument ja :')
Hoezo niet dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133442417
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoezo niet dan?
Historische feiten negeren? Wat dacht je van het feit dat sommige zich juist door deze serie niet gaan verdiepen in de historische geschiedschrijving, maar zichwillen laten verrassen door de serie. Straks, als Boardwalk Empire klaar is, ga ik me wel een keer inlezen, nu hoef ik al die info nog niet te weten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133442484
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Historische feiten negeren? Wat dacht je van het feit dat sommige zich juist door deze serie niet gaan verdiepen in de historische geschiedschrijving, maar zichwillen laten verrassen door de serie. Straks, als Boardwalk Empire klaar is, ga ik me wel een keer inlezen, nu hoef ik al die info nog niet te weten.
Moedwillig jezelf voor de gek houden dus. Je zegt het zelf.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133442534
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Moedwillig jezelf voor de gek houden dus. Je zegt het zelf.
Wat jij wil. Ik neem aan dat je begrijpt dat het dan alsnog onnodig is om historische feiten hier zomaar neer te zetten zonder spoilers.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133442565
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:37 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wat jij wil. Ik neem aan dat je begrijpt dat het dan alsnog onnodig is om historische feiten hier zomaar neer te zetten zonder spoilers.
Assumption is the mother of all fuckups
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator woensdag 20 november 2013 @ 12:39:58 #176
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_133442597
Dit topic is nog bijna erger dan wat we elk jaar met GoT meemaken.

Nog even een keer heel duidelijk en laat het dan alsjeblieft over de serie zelf gaan hier: zodra een aflevering uitgezonden is, kan alles uit die aflevering besproken worden. Geen spoilers voor komende uitzendingen, geen PM's met spoilers voor andere series ( :') ) en als er gebeurtenissen voorbij komen die een basis hebben in de realiteit, ga er dan niet vanuit dat iedereen dat weet of wil weten.

Zo moeilijk is het op zich allemaal niet. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_133445558
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:13 schreef Daskaar het volgende:

[..]

is ook zo, maar naast jimmy verloren te zijn is ze ook al gebruikt door de commodore vanaf r twaalfde. dat doet wat met een mens, ze heeft altijd voor zichzelf moeten zorgen.

nu is ze eindelijk van de drugs af, legt ze haar ziel bloot en alles en dan dit.
Then again, als die detective er niet was geweest had ze nu nog steeds aan de drugs gezeten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133445620
Bedacht me gisteren dat Gillian mss nog wel uit de school kan gaan klappen over bepaalde mensen tijdens haar proces. Wellicht onthult ze wat zaken voor strafvermindering...
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_133450976
Hopelijk krijgt ze levenslang en komt ze nooit meer terug. Toedels.
pi_133458699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:10 schreef neilpad het volgende:
Bedacht me gisteren dat Gillian mss nog wel uit de school kan gaan klappen over bepaalde mensen tijdens haar proces. Wellicht onthult ze wat zaken voor strafvermindering...
Over wie Jimmy heeft vermoord misschien?
Kan wel een spannende verhaallijn worden.
pi_133461268
Nee lijkt me niet echt interessant en ze heeft alleen enkele aanwijzingen en verder geen getuigenverklaringen.
pi_133473943
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Over wie Jimmy heeft vermoord misschien?
Kan wel een spannende verhaallijn worden.
Ze weet er toch niets van? Ze kan alleen maar gissen.

Wat betreft getuigen van die moord: Owen en Munya zijn dood, dus die kunnen niet meer getuigen. Eli was er ook nog bij... Wellicht dat die uit de school kan klappen als ie de volgende aflevering weet te overleven. Then again, Knox heeft er niets aan als Nucky door de staat wordt aangeklaagd voor moord want hij wil hem op federaal niveau pakken voor georganiseerde misdaad.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:56:22 #183
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_133511543
Ik hoor aan zijn stem nu voor het eerst dat Leander Junior is uit Sopranos :D
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_133511635
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:56 schreef One_conundrum het volgende:
Ik hoor aan zijn stem nu voor het eerst dat Leander Junior is uit Sopranos :D
Dat was toch ook wel overduidelijk zichtbaar? ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133512002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat was toch ook wel overduidelijk zichtbaar? ;)
Die bakkebaarden werken héél afleidend.. :+
pi_133516916
Veel acteurs die zowel in BWE als Sopranos zaten. Leander, Chalky, Weiss, Torrio.

Ook Knox speelde in deze scene van de Sopranos:

http://m.youtube.com/watch?v=MwmcmYwQQTE

Oh en Nucky natuurlijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:54:23 #187
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_133522583
_O_ Sopranos!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_133528347
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:55 schreef Nielsch het volgende:
Veel acteurs die zowel in BWE als Sopranos zaten. Leander, Chalky, Weiss, Torrio.

Ook Knox speelde in deze scene van de Sopranos:

http://m.youtube.com/watch?v=MwmcmYwQQTE

Oh en Nucky natuurlijk.
knox was me nog niet eens opgevallen...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133532469
Kan niet wachten op de finale!
pi_133542878
En dan rip Eli? tweede keer dat die Nucky naait
  zondag 24 november 2013 @ 10:32:55 #191
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_133567719
Ben eindelijk weer bij! :)

Gezellig topic verder :')
pi_133579040
Verlost van Gillian. *O* Die is mooi in de val gelopen. *O*

Ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen met Eli nu Nucky hem als rat ontmaskerd heeft.

Wie heeft de verblijfplaats van Chalky verraden? Is dat Daughter of die zoon/neef van Oskar?
pi_133579262
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Verlost van Gillian. *O* Die is mooi in de val gelopen. *O*

Ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen met Eli nu Nucky hem als rat ontmaskerd heeft.

Wie heeft de verblijfplaats van Chalky verraden? Is dat Daughter of die zoon/neef van Oskar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 25 november 2013 @ 07:23:45 #194
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_133599747
Richard :X
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_133601642
Mooie finale zeg _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133604143
Godverdomme zeg.... :o :'(
  maandag 25 november 2013 @ 12:01:20 #197
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_133604561
neeeeeeeee :'(
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_133608403
Richard ;(

Naja, sterke final wel. Minder dan seizoen 3 imo, maar nog steeds goed. Benieuwd hoe het volgend seizoen verder zal gaan met Eli (richting Chicago dus?), Chalky en Nucky. Gillian lijkt voorlopig wel weg hoop ik. :)
pi_133610000
Vond het eigenlijk wel passend dat het geen einde was met veel geweld. Het was wat dat betreft toch een vrij rustig seizoen.
Inderdaad benieuwd naar het volgende seizoen, want er is al een mooie opmaat gecreëerd daarvoor.
  maandag 25 november 2013 @ 15:43:05 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133611182
Goede finale.
Richard. :'(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 november 2013 @ 17:32:45 #201
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133614941
Ja, goede afsluiter. Jammer van Richard, maar:

- brute vechtscene Knox en Eli ^O^
- Hoover die Narcisse (top dat hij het heeft overleefd) ultiem vernedert door hem 'sir' te laten zeggen _O_ _O-
- dochter van Chalky :o (niet dat ik daar zo blij van wordt, maar het biedt mogelijkheden voor het volgende seizoen)
- Eli en Van Alden die elkaar herkennen was ook een glimlachje waard :)
- Fenomenaal bluesnummer van Daughter *O*
Ok stelletje hokboeren
pi_133619905
Richard!!! :(

Maarja na alles wat hij gedaan heeft een goed einde aan zijn verhaal!
pi_133621141
hij is toch nog niet dood?
pi_133621904
Als een pier.
pi_133623648
Wat een kuteinde zeg. Had meer verwacht van de hele aflevering.

- Dood van Harrow was totaal overbodig.
- Dus Narcisse blijft heersen over the north side maar dan als government witness? Onduidelijk.
- Eli leeft nog steeds ondanks dat ie Nucky weer verraden had. Ongeloofwaardig.
- Knox dood. Jammer.
- Geen afronding van de verhaallijn van Rothstein.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133623727
Damn dat gevecht tusssen Knox en Eli was wel echt bruut. Volgens jaar Van Alden en Eli samen *O*
pi_133624692
Ik ga hem missen! :{

pi_133624848
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:45 schreef Nucky het volgende:
Ik ga hem missen! :{

[ afbeelding ]
;(

Dit vond ik het ergste van vier seizoenen Boardwalk.
Maar goed, mooie opzetjes voor de toekomstige verhaallijnen in seizoen 5 natuurlijk.

Al met al vond ik dit het minste seizoen tot nu toe.
pi_133624904
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef Nielsch het volgende:

- Eli leeft nog steeds ondanks dat ie Nucky weer verraden had. Ongeloofwaardig.

Hoezo dat? Het is toch prima te begrijpen dat Nucky zijn broer niet doodschiet terwijl zijn neefje toe staat te kijken? Nucky vertrekt naar Cuba en laat Eli lekker aan zijn lot over.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_133625063
Okee, op zich was het wel een okee einde.

De vete tussen Narcisse, Chalky en Thompson zal volgend seizoen waarschijnlijk doorgaan en dat vind ik op zich wel tof.

Jammer dat Knox eruit is maar qua verhaallijn wel begrijpelijk; Hoover wil Narcisse als informant om illegalen en oproerkraaiende negers aan te pakken. Hij gelooft helemaal niet in de georganiseerde misdaad. Komt wel overeen met de film over Hoover waarin hij door DiCaprio wordt gespeeld.

Eli leeft nog. Tsja, als Willie niet was binnengekomen was hij wel dood geweest. Het voelde een beetje als een deus ex machina.

De verhaallijn met Rothstein / Margaret zal volgend seizoen ook nog doorgaan. Op zich ook wel prima.

Alleen snap ik niet hoe het nu met het transport van de drugs tussen Tampa en New York gaat. Jammer dat we niets van Luciano, Meyer en Masseria hebben gezien daaromtrent.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133625153
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Hoezo dat? Het is toch prima te begrijpen dat Nucky zijn broer niet doodschiet terwijl zijn neefje toe staat te kijken? Nucky vertrekt naar Cuba en laat Eli lekker aan zijn lot over.
Nouja dat hij hem niet voor de ogen van Willie vermoorde snap ik wel, maar het had altijd later nog gekund.

Gaat Nucky nou echt naar Cuba? Ergens denk ik dat dit niet doorgaat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133625211
Harrow had trouwens nooit kunnen leven met zichzelf in de wetenschap dat hij een onschuldig meisje had vermoord. Als hij was blijven leven had hij ook geen gelukkig leven meer gehad trouwens.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133626273
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:57 schreef Nielsch het volgende:
Harrow had trouwens nooit kunnen leven met zichzelf in de wetenschap dat hij een onschuldig meisje had vermoord. Als hij was blijven leven had hij ook geen gelukkig leven meer gehad trouwens.
Nee, zeker niet. Hij had het al eerder in het seizoen moeilijk met al die moorden die hij überhaupt had gepleegd. Wel sneu hoor dat hij nou zo moet eindigen... was hij net een beetje gelukkig en zo, met vrouw en kind. ;(
pi_133626449
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:18 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Hij had het al eerder in het seizoen moeilijk met al die moorden die hij überhaupt had gepleegd. Wel sneu hoor dat hij nou zo moet eindigen... was hij net een beetje gelukkig en zo, met vrouw en kind. ;(
Ik had het echt niet erg gevonden als de schrijvers daar voor een happy end hadden gekozen. Maarja, hier wordt wel veel over gepraat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133626788
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik had het echt niet erg gevonden als de schrijvers daar voor een happy end hadden gekozen. Maarja, hier wordt wel veel over gepraat.
Populaire karakters die géén happy end krijgen, we kennen het trucje maar al te goed uit Game of Thrones, en inderdaad, het werkt.
pi_133626885
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:31 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Populaire karakters die géén happy end krijgen, we kennen het trucje maar al te goed uit Game of Thrones, en inderdaad, het werkt.
Geen leuk trucje :/
pi_133626932
Vond het trouwens ook redelijk ongeloofwaardig dat Harrow zon moeite had met dat schot.
We hebben hem in S2 een vergelijkbaar schot zien maken, en in S3 maaide die 10 man zonder problemen om...
pi_133626939
Hij verdiende het ook wel om dood te gaan hoor. Ik had hem ook een gelukkig leven gegund met vrouw en kind, maar waar het hem vooral om ging was dat het kind veilig bij zijn pleegmoeder bleef uit handen van gillian/tehuis. Hij heeft zoveel moorden gepleegd en dit is dan 'verdiende loon'. Verder was de opgekropte woede van Knox erg mooi om te zien en was een goede verhaallijn dit seizoen.

Ben ook wel benieuwd naar de ontwikkelingen met new york/florida en nucky naar cuba met dat wijf. Helaas zag je alleen een shot van haar in eigen bar.
pi_133626971
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:35 schreef MrSweets het volgende:
Vond het trouwens ook redelijk ongeloofwaardig dat Harrow zon moeite had met dat schot.
We hebben hem in S2 een vergelijkbaar schot zien maken, en in S3 maaide die 10 man zonder problemen om...
Juist wel realistisch, omdat hij steeds meer moeite kreeg om te moorden.
pi_133626988
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef MrSweets het volgende:

[..]

Geen leuk trucje :/
Nee, maar ik ben het wel met Nielsch eens; als hij het had overleefd, had hij niet meer met zichzelf kunnen leven en had hij waarschijnlijk de loop van zijn pistool in zijn mond gestoken.
Dan is kia voor iemand als hij nog het "mooiste" eind, hoe zuur het allemaal ook moge zijn.
pi_133627675
Rolling Stone article:

"Terence Winter (creator) reflects on season finale and hints at what's to come in season 5"

http://www.rollingstone.c(...)ason-finale-20131125

Volgens dit artikel gaat Nucky

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 30% gewijzigd door Nielsch op 26-11-2013 07:48:58 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133628165
Richard Harrow, jammer dat zijn karakter niet helemaal is uitgewerkt. Zoveel diepgang had je met hem kunnen doen, niet normaal.

Maar een verrassend einde is wat mij betreft + veel. Intresting stuff for next season.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_133628298
Zo lang weer wachten op een nieuw seizoen
  maandag 25 november 2013 @ 23:11:35 #224
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_133628380
Vechtscene _O_. Was gewoon half aan het juichen toen hij maar door bleef patsen :o ;)
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_133628404
quote:
9s.gif Op maandag 25 november 2013 23:09 schreef TN-FR het volgende:
Zo lang weer wachten op een nieuw seizoen
Ik denk dat dit me wel bezig gaat houden tot GoT weer begint. :)
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef Keano het volgende:
Vechtscene _O_. Was gewoon half aan het juichen toen hij maar door bleef patsen :o ;)
Gelukkig. Ik was niet de enige.
pi_133628626
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:06 schreef Red_85 het volgende:
Richard Harrow, jammer dat zijn karakter niet helemaal is uitgewerkt. Zoveel diepgang had je met hem kunnen doen, niet normaal.

Maar een verrassend einde is wat mij betreft + veel. Intresting stuff for next season.
Huh? Ik vond zijn karakter juist een van de meest uitgewerkte van allemaal. Jammer dat de complexere karakters uit de show lijken te verdwijnen (Harrow, Gillian) en dat vooral de op geld en machte beluste actiefiguren over lijken te blijven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133629657
Poh, poh, wat een afsluiter.

Het verhaal van Harrow was al een tijdje een beetje op, dus begrijpelijk dat hij dood is, maar toch jammer. Wat een karakter was dat. Mooi einde wel. :)

Eli vs Knox. _O_
De stem van Maitland O+
Die emotie van Chalky ;(

Narcisse naar seizoen 5. _O_ Ik wacht op het moment dat hij één keer helemaal ontploft, die man is een wandelende tijdbom.

Rothstein lijkt weer op te krabbelen, Capone is in charge in Chicago, seizoen vijf wordt weer mooi.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_133630018
quote:
14s.gif Op maandag 25 november 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Poh, poh, wat een afsluiter.

Het verhaal van Harrow was al een tijdje een beetje op, dus begrijpelijk dat hij dood is, maar toch jammer. Wat een karakter was dat. Mooi einde wel. :)

Eli vs Knox. _O_
De stem van Maitland O+
Die emotie van Chalky ;(

Narcisse naar seizoen 5. _O_ Ik wacht op het moment dat hij één keer helemaal ontploft, die man is een wandelende tijdbom.

Rothstein lijkt weer op te krabbelen, Capone is in charge in Chicago, seizoen vijf wordt weer mooi.
Rothstein is een gokker, de ene keer win je en ben je vrolijk en de andere keer verlies je...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 25 november 2013 @ 23:51:15 #229
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_133630128
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_133633429
Trouwens wel mooi hoe de schrijvers de aanslagen op Capone en Torrio open laten ter interpretatie en discussie. De echte geschiedenis is wat dat betreft vrij duidelijk maar in de serie wordt nooit helemaal precies uit de doeken gedaan wie er achter zit. Door het zo te vertellen kunnen ze zowel een aanslag op elkaar hebben gepland voor de macht in het zuiden van Chicago of wellicht was het toch het werk van de North Side Gang (Weiss, Moran) om de dood van O'Banion te wreken.

Wel mooi dat Bugs Moran nu bij naam genoemd is. Hopelijk zien we hem ook in seizoen 5.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133634881
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Huh? Ik vond zijn karakter juist een van de meest uitgewerkte van allemaal. Jammer dat de complexere karakters uit de show lijken te verdwijnen (Harrow, Gillian) en dat vooral de op geld en machte beluste actiefiguren over lijken te blijven.
Te weinig gezien, vind ik dan. Maargoed, hij is dood nu.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 november 2013 @ 11:48:08 #232
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_133637827
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik denk dat dit me wel bezig gaat houden tot GoT weer begint. :)

[..]

Gelukkig. Ik was niet de enige.
Thanks voor de tip. Even op mijn lijstje zetten..
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:13:58 #233
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133652592
OP de Boardwalk Empire facebook pagina hebben ze een in memoriam filmpje gezet van Richard Harrow. Allemaal boze reacties van mensen die niet bij zijn of braaf in eigen land op de tv kijken _O-

En een aantal van mensen die dachten dat het nog open voor interpretatie was :')

Oh en uiteraard het gebruikelijke "al mijn favoriete karakters gaan dood, ik kijk nooit meer"

[ Bericht 11% gewijzigd door padlarf op 26-11-2013 20:21:21 ]
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:27:46 #234
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_133653084
Ik vond het juist een perfect einde van zijn rol. Ik was enigszins verveeld met zijn verhaallijn dit seizoen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_133653829
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het juist een perfect einde van zijn rol. Ik was enigszins verveeld met zijn verhaallijn dit seizoen.
Ongeveer same here. Het was niet oninteressant maar Harrow vond ik eigenlijk voornamelijk cool als verlengstuk van Jimmy. Natuurlijk, het is een stoere dude enzo maar verhaaltechnisch bleef er vrij weinig ruimte voor hem over.

Maar mooi einde van de man.
Conscience do cost.
pi_133658991
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef padlarf het volgende:
OP de Boardwalk Empire facebook pagina hebben ze een in memoriam filmpje gezet van Richard Harrow. Allemaal boze reacties van mensen die niet bij zijn of braaf in eigen land op de tv kijken _O-

En een aantal van mensen die dachten dat het nog open voor interpretatie was :')

Oh en uiteraard het gebruikelijke "al mijn favoriete karakters gaan dood, ik kijk nooit meer"
Toen Jimmy doodging ontplofde reddit ook met mensen die zouden stoppen met kijken :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133659054
Ik zat te denken, zou Chalky nou Nucky de schuld geven van de dood van Maybelle of Narcisse? (omdat die laatste net had gedreigd van op een teken van mij is ze dood).
Ergens hoop ik dat het goedkomt tussen Chalky en Nucky. Narcisse zal wel weer vrijkomen en daar hebben ze allebei nog mee af te rekenen.
pi_133661052
Ben erg benieuwd naar Chalky in seizoen 5. Hij is alles kwijt. Zijn vrouw, zijn dochter, zijn club, de North Side. Kan echt een loose cannon worden nu.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133661069
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Toen Jimmy doodging ontplofde reddit ook met mensen die zouden stoppen met kijken :D
Ja super gay :')

Zelfde geldt voor Darryl met The Walking Dead, heel FB word volgespamt met reacties als 'when Darryl dies, I stop watching' en dan met paar honderd likes.
pi_133661237
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef Keano het volgende:
Vechtscene _O_. Was gewoon half aan het juichen toen hij maar door bleef patsen :o ;)
Hahaha ja inderdaad dat had ik ook wel. Vind Eli evengoed een leuk karakter in de serie. Toen hij die zware glazen vaas pakte had ik al zoiets van : "Hahaha is dat niet wat overdreven gast?". Gaat ie vervolgens nog een hele poos door met slaan met z'n vuisten.
pi_133663698
Nou, de aflevering een 2e keer kijken met fatsoenlijke NL ondertiteling kan ik vanaf vandaag dus ook vergeten. :{ http://www.bierdopje.com/(...)t-met-ondertiteling/
pi_133664838
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef padlarf het volgende:
OP de Boardwalk Empire facebook pagina hebben ze een in memoriam filmpje gezet van Richard Harrow. Allemaal boze reacties van mensen die niet bij zijn of braaf in eigen land op de tv kijken _O-

En een aantal van mensen die dachten dat het nog open voor interpretatie was :')

Oh en uiteraard het gebruikelijke "al mijn favoriete karakters gaan dood, ik kijk nooit meer"
Ja gvd, ik had dus ook ineens een halve spoiler gelezen via een retweet van het HBO kanaal. Sjongen jongen vind dat wel lomp hoor. Ze hadden het wel beter kunnen verpakken door te verwijzen naar een In Memoriam zonder daadwerkelijk het karakter te noemen ofzo.

Desalniettemin had ik al lang het gevoel dat Harrow het niet ging redden. Dat zou te makkelijk zijn voor de serie. Maar ik had wel gehoopt dat deze opperbaas met een "bang" eruit zou gaan. Helaas niet gebeurd, extra helaas dat die lijer van een Narcisse nog rondloopt. Schrale troost dat hij nu wel ultiem vernederd wordt.

Verder was het een geniale finale weer in mijn ogen. Wat een serie _O_ .
Geniaal hoe Capone weet dat Torrio hem heeft uit de weg proberen te ruimen en andersom en dat ze gewoon doen alsof er niks aan de hand is :D . Tenminste dat is mijn interpretatie.

Briljante scenes van Eli _O_ . Hij krijgt gewoon twee keer een blaffer tegen zijn hoofd gedrukt, de frustratie die er daarna uitkomt :X damnnnnnn. Ik moet zeggen dat ik Eli een stuk beter trok dit seizoen dan in eerdere seizoenen, benieuwd waar dat heengaat.

Ow en Chalky :o , gun je hem toch ook niet. Dat gaat nog een lompe bedoeling worden volgend seizoen. Dat wordt weer zo lang wachten. Erg jammer, op Treme na kunnen weinig drama's mij momenteel bekoren. Toch maar even Breaking Bad maar weer oppikken om het maar gezien te hebben.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 27 november 2013 @ 00:58:58 #243
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133665048
Die spoiler was inderdaad een beetje lomp van hBO

http://m.rollingstone.com(...)e-boardwalk-20131125
Interview met Jack Huston (acteur die Richard speelt)
Ok stelletje hokboeren
pi_133665080
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:58 schreef padlarf het volgende:
Die spoiler was inderdaad een beetje lomp van hBO

http://m.rollingstone.com(...)e-boardwalk-20131125
Interview met Jack Huston (acteur die Richard speelt)
Hier nog een: http://www.hitfix.com/wha(...)bout-season-4-finale

Zat net wat foto's van hem op IMDB te bekijken, echt maf om hem "compleet" te zien. Net alsof het einde van de finale :D .
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 27 november 2013 @ 14:53:41 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_133675827
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:44 schreef Funzel het volgende:
Als een pier.
_O- !!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 27 november 2013 @ 14:57:23 #246
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_133675922


Nelson _O_ !
Eli kijken :o (..)
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_133678085
Wanneer begint het nu eigenlijk weer over een jaar pas weer toch?
pi_133678159
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef naiipajiiau het volgende:
Wanneer begint het nu eigenlijk weer over een jaar pas weer toch?
September.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 27 november 2013 @ 16:10:09 #249
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133678178
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:06 schreef naiipajiiau het volgende:
Wanneer begint het nu eigenlijk weer over een jaar pas weer toch?
Dat is volgens mij nog niet bekend, maar reken inderdaad maar op september 2014.
Ok stelletje hokboeren
pi_133678308
Duurt nog veuuulst te lang dus...
pi_133678453
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja super gay :')

Zelfde geldt voor Darryl met The Walking Dead, heel FB word volgespamt met reacties als 'when Darryl dies, I stop watching' en dan met paar honderd likes.
Het 'probleem' is natuurlijk juist dat hoe sterker het karakter is, hoe sterker zijn dood ook zou zijn. Jimmy's dood vond ik geweldig en tegelijkertijd heel jammer. Had graag nog meer seizoenen met hem erin gezien maar juist dat hij tot zo'n abrupt einde komt maakte het ook weer sterk.

TWD zou aan de ene kant juist heel veel kunnen profiteren van een 'relevante' dood, maar er zijn maar zo weinig sterke karakters in die serie dat als je iemand als Darryl weghaalt er helemaal niets overblijft van script, voor zover dat al mogelijk was bij het drama van TWD.
Conscience do cost.
pi_133715038
Ik zat trouwens laatst een stukje Men in Black 3 te kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrassend om hem eens niet als goedgeklede serieuze vent te zien. :P
pi_133715407
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:41 schreef Gwywen het volgende:
Ik zat trouwens laatst een stukje Men in Black 3 te kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrassend om hem eens niet als goedgeklede serieuze vent te zien. :P
_O- Rothstein _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_133716814
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:41 schreef Gwywen het volgende:
Ik zat trouwens laatst een stukje Men in Black 3 te kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrassend om hem eens niet als goedgeklede serieuze vent te zien. :P
Je moet A Serious Man van de Coens eens kijken, dan zie je pas het verschil met zijn rol in BE.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 28 november 2013 @ 18:58:49 #255
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133717174
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Haar leven beteren? Alleen maar omdat ze dat zoontje van Jimmy probeerde te krijgen. Daar deed ze dat allemaal voor. Als ze haar leven maar voor elkaar had, zou de rechter het jochie misschien wel aan haar toewijzen. En als je zag hoe ze met dat kind omging in vorige seizoenen, hij moest mama tegen haar zeggen enzovoorts, ze zat heel dat kind te hersenspoelen.
Goed dat dat jochie nu bij Richard Harrow woont, en jammer dat we zo weinig van hem hebben gezien dit seizoen. Vorig jaar was-ie net zo lekker op dreef!
Ik had bovendien sowieso het idee dat ze haar kleinzoon ook zou zijn gaan misbruiken, net als dat ze met haar zoon had gedaan. Dat wijf heeft gewoon een rare relatie met jonge jongens door haar misbruik :r
  donderdag 28 november 2013 @ 18:59:41 #256
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133717212
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:41 schreef Gwywen het volgende:
Ik zat trouwens laatst een stukje Men in Black 3 te kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrassend om hem eens niet als goedgeklede serieuze vent te zien. :P
:'( Wat heb ik net gezien?
  donderdag 28 november 2013 @ 19:05:47 #257
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133717441
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Hoezo dat? Het is toch prima te begrijpen dat Nucky zijn broer niet doodschiet terwijl zijn neefje toe staat te kijken? Nucky vertrekt naar Cuba en laat Eli lekker aan zijn lot over.
Nucky wordt aangehouden wegens die moord van Eli op Knox maar weet Eli vervolgens wel naar Chicago te sturen? Hoe zit dat? :?

Chapeau voor de seizoensfinale _O_ Eindelijk eens niet het standaard verhaaltje introduceren bad guy, finale afknallen bad guy _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door Mishu op 28-11-2013 19:17:10 ]
  donderdag 28 november 2013 @ 19:22:12 #258
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133718098
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:05 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nucky wordt aangehouden wegens die moord van Eli op Knox maar weet Eli vervolgens wel naar Chicago te sturen? Hoe zit dat? :?
Hij werd helemaal niet aangehouden. Ze wilden hem alleen ondervragen.
Ok stelletje hokboeren
pi_133718166
Mooi seizoen weer, het blijven toch boeiende verhaallijnen en de serie heeft een lekker sfeertje. De dood van Richard was het hoogtepunt van de slotaflevering. Mooi uitgewerkt. Die Narcisse had ook wel van het toneel mogen verdwijnen, nog een seizoen met hem hoeft van mij niet zo. Hopelijk blijft Gillian ook buiten beeld, haar verhaallijn kon me eigenlijk (als enige verhaallijn) totaal niet boeien.
pi_133719279
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:24 schreef Rucebo het volgende:
Hopelijk blijft Gillian ook buiten beeld, haar verhaallijn kon me eigenlijk (als enige verhaallijn) totaal niet boeien.
Ik denk dat ze met het einde van Richard Harrow nu ook klaar zijn met de hele Darmody-gerelateerde verhaallijn.
pi_133728733
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik denk dat ze met het einde van Richard Harrow nu ook klaar zijn met de hele Darmody-gerelateerde verhaallijn.
Volgens de maker

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat vind ik eigenlijk wel prima.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133728768
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:24 schreef Rucebo het volgende:
Mooi seizoen weer, het blijven toch boeiende verhaallijnen en de serie heeft een lekker sfeertje. De dood van Richard was het hoogtepunt van de slotaflevering. Mooi uitgewerkt. Die Narcisse had ook wel van het toneel mogen verdwijnen, nog een seizoen met hem hoeft van mij niet zo. Hopelijk blijft Gillian ook buiten beeld, haar verhaallijn kon me eigenlijk (als enige verhaallijn) totaal niet boeien.
Ik vind het verhaal rond Gillian juist wel tof, en hoop haar volgend jaar gewoon terug te zien.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133730002
Als Gillian zou verdwijnen blijft er wel erg weinig eye-candy over.

Overigens heb ik nog niet meegemaakt dat Boardwalk empire een oninteressante verhaallijn heeft.
Zelfs als sommige verhalen/karakters buiten het hele gangstergebeuren vallen geven ze toch een goed beeld van de tijdsgeest. En dat is (voor mij) al boeiend genoeg.
pi_133730077
Denk niet dat Gillian er in de bak zo jofel zal uitzien...
Vrees ook dat de verhaallijn rondom Margareth weer verder gaat, en dat gedoe met Rothstein (weet niet of ik het allemaal goed schrijf)
  vrijdag 29 november 2013 @ 06:52:31 #265
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_133734204
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik denk dat ze met het einde van Richard Harrow nu ook klaar zijn met de hele Darmody-gerelateerde verhaallijn.
Door die hele rechtzaak ben ik Jimmy wel gaan missen hoor :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_133734782
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef naiipajiiau het volgende:
Denk niet dat Gillian er in de bak zo jofel zal uitzien...
Vrees ook dat de verhaallijn rondom Margareth weer verder gaat, en dat gedoe met Rothstein (weet niet of ik het allemaal goed schrijf)
Ik denk dat de verhaallijn van Rothstein en Margaret nog wel eens heel erg interessant kan worden. Voor mijn gevoel zijn de schrijvers nu duidelijk bezig om Rothstein te positioneren als grote vijand van Nucky. Nog niet in seizoen 5, maar wellicht in seizoen 6. Als hij Margaret dan aan zijn zijde heeft kan dat zeer interessante momenten opleveren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133734826
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef iejeecee het volgende:
Als Gillian zou verdwijnen blijft er wel erg weinig eye-candy over.

Overigens heb ik nog niet meegemaakt dat Boardwalk empire een oninteressante verhaallijn heeft.
Zelfs als sommige verhalen/karakters buiten het hele gangstergebeuren vallen geven ze toch een goed beeld van de tijdsgeest. En dat is (voor mij) al boeiend genoeg.
Dit heb ik ook. De verhaallijn rond Dr. Narcisse gaf natuurlijk ook een mooi kijkje in de New Negro beweging. Zelfs de verhaallijn van Margaret in seizoen 3 gaf een tijdsbeeld over vrouwen, zwangerschappen en medische zorg, al kon die me eigenlijk wat minder boeien.

Maar er zijn veel historische gebeurtenissen voorbij gekomen die ik leuk vond om te zien: de Ierse onafhankelijkheidsstrijd tegen de Britten, 1920 presidentsverkiezing, een bekende boxwedstrijd, etc...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 29 november 2013 @ 08:43:40 #268
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_133734842
Ponzi scheme
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_133734859
Zo, eindelijk begonnen aan seizoen 4, ben nu 5 afleveringen ver. Het blijft een bazenserie _O_ Alleen Herr Kessler ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 29-11-2013 09:06:18 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_133736968
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:41 schreef Gwywen het volgende:
Ik zat trouwens laatst een stukje Men in Black 3 te kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrassend om hem eens niet als goedgeklede serieuze vent te zien. :P
Gelukkig zijn er ook goede films met BWE-acteurs :)

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133737032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 10:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook goede films met BWE-acteurs :)

Wat is-ie daar nog jong!

Dit vind ik ook grappig
Hij doet heel veel van dit soort dingen. In Monsters Inc. zit hij ook.
pi_133737099
Hij is Margaret ook nog erg jong (Ewan McGregor ook trouwens):

NSFW!

http://www.dailymotion.co(...)rainspotting_redband
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133737205
En deze scene uit Con Air was echt freaky, al moet je wel de context kennen (Buscemi speelt hier een ontsnapte seriemoordenaar die ooit het hoofd van een meisje heeft gebruikt als hoed in drie verschillende VS staten).

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133737442

James 'Jimmy' Darmody en Arnold Rothstein BLASTED *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_133737568
he dat was me niet eens opgevallen. :P
pi_133738449
Con Air is awesome :D
pi_133740506
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 08:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit heb ik ook. De verhaallijn rond Dr. Narcisse gaf natuurlijk ook een mooi kijkje in de New Negro beweging. Zelfs de verhaallijn van Margaret in seizoen 3 gaf een tijdsbeeld over vrouwen, zwangerschappen en medische zorg, al kon die me eigenlijk wat minder boeien.

Maar er zijn veel historische gebeurtenissen voorbij gekomen die ik leuk vond om te zien: de Ierse onafhankelijkheidsstrijd tegen de Britten, 1920 presidentsverkiezing, een bekende boxwedstrijd, etc...
Daarom kijk ik de serie ook. Niet zoals veel vrienden begonnen vanwege een beetje het mafia/criminaliteit sfeertje, maar vanwege de periode. De roaring 20's en de amerikaanse cultuur rond die tijd hebben me altijd geïntrigeerd.
pi_133740887
En de muziek natuurlijk O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:28:41 #279
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133741023
Ok stelletje hokboeren
pi_133774229
Gemengde gevoelens bij de laatste aflevering, al komt dat vooral door Harrow :'( :'( en Chalky.
Al is het verhaal van Harrow op deze manier wel goed afgesloten. Hij zou geen leven meer hebben vanwege het doodschieten van Chalky's dochter. Ik hoop wel dat Chalky volgend seizoen weer terugkeert en het leven van Narcisse moeilijk gaat maken.

Nu lang wachten op het volgende seizoen. -O- Maar goed binnenkort maar eens beginnen met seizoen 2 van Game of Thrones. Die nieuwe serie Mob City lijkt me ook wel wat.
pi_133910515
De finale :'( Nuck vs. Eli was toch wel monumentaal. En triest. ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_133910575
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Die nieuwe serie Mob City lijkt me ook wel wat.
Ja mja mwa. Ik vond die trailer(s) eerlijkgezegd erg zwak. Ik kan het erg fout hebben natuurlijk maar ik vind het er allemaal net wat te 'stoer' uitzien.
Conscience do cost.
pi_133910936
Ach in januari komen Sherlock en Game of Thrones weer, plus True Detective op HBO wat me ook een gave serie lijkt (sowieso, Woody zit erin).

Net een nieuwe trailer gezien en Shae Whigman (Eli) zit er ook in voor een gastrol.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133911058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef Nielsch het volgende:
Ach in januari komen Sherlock en Game of Thrones weer, plus True Detective op HBO wat me ook een gave serie lijkt (sowieso, Woody zit erin).

Net een nieuwe trailer gezien en Shae Whigman (Eli) zit er ook in voor een gastrol.
True detectives lijkt me ook tof. Maar nu moet ik weer wachten op het volgende seizoen van deze topserie. :(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 4 december 2013 @ 16:13:12 #285
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133911820
Game of Thrones begint pas weer op 31 maart, Nielsch
Ok stelletje hokboeren
pi_133916424
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja mja mwa. Ik vond die trailer(s) eerlijkgezegd erg zwak. Ik kan het erg fout hebben natuurlijk maar ik vind het er allemaal net wat te 'stoer' uitzien.
We zullen zien. Het zijn sowieso maar 6 afleveringen.
pi_133916920
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

We zullen zien. Het zijn sowieso maar 6 afleveringen.
Wat, de hele serie :?
Conscience do cost.
pi_133916998
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat, de hele serie :?
6 afleveringen die samengevoegd worden tot 3 uitzendingen van 2 uur.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mob_City#Episodes
pi_133918077
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef padlarf het volgende:
Game of Thrones begint pas weer op 31 maart, Nielsch
Ah jammer dacht januari
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133918988
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

6 afleveringen die samengevoegd worden tot 3 uitzendingen van 2 uur.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mob_City#Episodes
Oh. Nouja, beter dan niets :P
Conscience do cost.
  woensdag 4 december 2013 @ 19:50:20 #291
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_133919165
Ben eigenlijk wel blij met de dood van Harrow :) Voegde niet al te veel meer toe in het laatste seizoen naar mijn idee.
pi_133924538
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:50 schreef RedFever007 het volgende:
Ben eigenlijk wel blij met de dood van Harrow :) Voegde niet al te veel meer toe in het laatste seizoen naar mijn idee.
Mwah, als je hem alleen waardeerde omwille van de actie en het schieten misschien niet nee. Maar hij was juist een van de meest gelaagde karakters in de serie, daarom was het ook zo mooi dat hij zich na de finale van S03 helemaal van het geweld afkeerde, en dat de makers van de serie die worsteling en ommekeer ook uitgebreid in beeld hebben gebracht. In de allerlaatste seconde van seizoen 4 vielen alle stukjes keurig op hun plek, het had niet anders kunnen aflopen met hem.
pi_135301588
quote:
HBO’S EMMY®-WINNING DRAMA SERIES
Boardwalk Empire TO RETURN FOR
FIFTH AND FINAL SEASON THIS FALL

LOS ANGELES, Jan. 9, 2104 – The Emmy®-winning HBO drama series Boardwalk Empire will return for a fifth and final season this fall, it was announced today by Michael Lombardo, president, HBO Programming
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:34:12 #294
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135301633
Final season :'(!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_135301694
Godver.
pi_135302024
Oh jammer. Had eigenlijk gedacht/gehoopt dat ze tot 7 zouden doorgaan.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:50:16 #297
47276 remcov
Moviemaniac
pi_135302103
Spinoff over Capone dan maar.....
Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 07:57:32 #298
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_135305646
Ffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ok stelletje hokboeren
pi_135305922
Nooooooooooooooooo :'( :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_135306065
Las het op reddit. Klote ja.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_135306942
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:51 schreef Nielsch het volgende:
Las het op reddit. Klote ja.
Geen St. Valentines day massacre, geen beurscrach, geen Castellamarese war :'(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')