quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Als Ajacied zijnde moet dit voor jou toch ook een verademing zijnquote:
Snoeks is echt een mongoolquote:
Varane probeerde hem een HAK te zetten.quote:
Maffiosoquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef DeLuna het volgende:
het Juventus Stadium, dat volledig door Juventus zelf is gefinancierd en dat eigendom van de club is,
Haha, gaat hij precies hetzelfde 'terug zeggen'quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef eight het volgende:
[..]
Als Ajacied zijnde moet dit voor jou toch ook een verademing zijn
ik las drogbaquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pogba gaat niet naar de kool toe.
Maar naar de bieten.
Kopenhagen - Galaquote:
ik heb niks gehoordquote:
twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 21:43:00Pogba speelt de bal naar links, Varane glijdt hem volledig onderuit. Ik snap niet dat sommigen dit geen strafschop vinden. #juvrea reageer retweet
Ik heb ook best wel wat met conte van vrouwtjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Keukendrol het volgende:
In denk dat Conte wel populair is bij de vrouwtjes.
Net als oppermooiboi Kieft.
Missie voltooidquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verwacht zo een update of het je gelukt is.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ingespannen aan het kijkenOf niet.
quote:
Deze man behoord dan ook wel tot de elite van de debielen in de Nederlandse media. Wat een raar mannetjequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Einde discussie.twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 21:43:00Pogba speelt de bal naar links, Varane glijdt hem volledig onderuit. Ik snap niet dat sommigen dit geen strafschop vinden. #juvrea reageer retweet
Will Fishers en Burt Carvillagequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze man behoord dan ook wel tot de elite van de debielen in de Nederlandse media. Wat een raar mannetje
Geen pingel dus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef Slobeend het volgende:
Einde discussie.twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 21:43:00Pogba speelt de bal naar links, Varane glijdt hem volledig onderuit. Ik snap niet dat sommigen dit geen strafschop vinden. #juvrea reageer retweet
Eens. En dat werkt dan bij de Volkskrant. Of daarom juist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze man behoord dan ook wel tot de elite van de debielen in de Nederlandse media. Wat een raar mannetje
Eens met de stelling, maar je schrijft wel 'behoort' verkeerd, wat de post meteen een stuk minder professioneel maakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
*behoortquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoop gewoon puur voor dat publiek dat CR7 een hattrick maakt
Dat is 1.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoop gewoon puur voor dat publiek dat CR7 een hattrick maakt
Kom we gaan er een dolle avond van maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat GGMM naar bed ging.
geruchtquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat GGMM naar bed ging.
Zit je Sweetie te hosselen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Goal! Ja ik zet even iets anders te doen, zag het wel
Strootman vergeten, i see what you did there....quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Ronaldo, met afstand de beste voetballer van de wereld.
interessant die paarse lettersquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geef hem groot gelijk
jouw naam lijkt op tjaptjoepquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Ronaldo, met afstand de beste voetballer van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |