SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 07-11-2013 09:11:31 ]![]()
oh ja, vuurwerkquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
Blij dat we niet hoeven te rennen vanavond. Guy Fawkes Night hier, dus een en al vuurwerk![]()
Matter of time voordat het hier ook weer Battlefield 4 op straat wordt, met (al dan niet illegaal) vuurwerk gooiende jeugdMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Geen idee hoe het in onze nieuwe wijk is. Waar ik nu woon was het vaak tot in de middag wel rustig, genoeg tijd om te rennen dus. Maar eerst verhuizen, Sinterklaas, kerst... Duurt nog een eeuwigheid, dat vuurwerk!![]()
Hier niet, vlak bij Belgie, dus dat begint begin december al ongeveer...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:01 schreef Gogo83 het volgende:
Geen idee hoe het in onze nieuwe wijk is. Waar ik nu woon was het vaak tot in de middag wel rustig, genoeg tijd om te rennen dus. Maar eerst verhuizen, Sinterklaas, kerst... Duurt nog een eeuwigheid, dat vuurwerk!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
en nog steeds een startbewijs te verkrijgen voor de 15 kilometer zevenheuvelenloop!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Guy Fawkes, de enige man die ooit met oprechte bedoelingen het Engelse parlement is binnen gelopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
voor degene die eind januari niet in de Haagse puinduinen gaan hobbelen kwam ik het volgende tegen:
http://raymo14.wix.com/bearsports#!about1/c20h2'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En voor de liefhebbers van weer een uitdagend loopje in en om het mooie duingebied en over het strand bij Kijkduin kan ik de Duinstrandloop aanbevelen. Start en finish bij Haag Atletiek.
Kosten: 3 euro.
Inschrijven: https://inschrijven.nl/formulier?id=2013120108225&ag=j&tl=nl
Route: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=970137F means you're fucked![]()
Joepie 5 km gelopen na bootcamp en mijn kuiten leven nog! Ik word ook magnesium fan!
Gotc: de vrouw van een van mijn bootcamp instructeurs had ook een keizersnede, die mocht na 6 weken toch weer rustig beginnen. Nu is baby 11 weken en doet ze volledige lessen mee, sterk! Maar babygenieten is ook leuk!
Zoals lopen in de regen! Of sneeuw! Lopen in 30 graden is minder leuk, al zie ik er dan wel uit alsof ik in de regen loop.
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
ik denk dat Zwabber afhaakt, wederom die gevreesde atletiekbaan....quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:31 schreef YUR het volgende:
En voor de liefhebbers van weer een uitdagend loopje in en om het mooie duingebied en over het strand bij Kijkduin kan ik de Duinstrandloop aanbevelen. Start en finish bij Haag Atletiek.
Kosten: 3 euro.
Inschrijven: https://inschrijven.nl/formulier?id=2013120108225&ag=j&tl=nl
Route: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=970137
hoeveel man/vrouw komt er over het algemeen op zo'n loopje af YUR?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Paar honderd...ligt ook een beetje aan de omstandighedenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat Zwabber afhaakt, wederom die gevreesde atletiekbaan....
hoeveel man/vrouw komt er over het algemeen op zo'n loopje af YUR?F means you're fucked![]()
Ik vond 4 pannekoeken wel genoegquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:44 schreef Bonobo11 het volgende:
Goed blijven eten Semmie, zeker nu je ook veel krachttraining doet. Ik had in mijn marathon training ook een Kenianenperiode.
Gelukkig al weer 5 kilo aangekomen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
woooww, dat zijn er nog behoorlijk wat!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Paar honderd...ligt ook een beetje aan de omstandigheden
echt dus een grote groep fanatiekelingen die alle regionale loopjes af gaan?!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vorig jaar 200, valt me nog wat tegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
woooww, dat zijn er nog behoorlijk wat!
echt dus een grote groep fanatiekelingen die alle regionale loopjes af gaan?!
Er is hier inderdaad een flinke kern van lopers die je overal tegenkomt. De grootste groep is 45+, maar je merkt dat er ook steeds meer jongeren bij alle loopjes hun gezicht laten zienF means you're fucked![]()
Als ik meedoe dan zal de wind die dag uit het noordoosten komen, net als bij de CPC. Want zo is het leven. Maar ik hou dit loopje zeker in het achterhoofd, ik denk met veel plezier terug aan de LVML.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat Zwabber afhaakt, wederom die gevreesde atletiekbaan....![]()
Knoop maar eens doorgehakt en me inschreven voor de n201 run (15km) en de CPC (HM).
Dus, lieve gogo83...Mag ik in de OP?
![]()
![]()
Oh jongens!! Ik had eenfamfare
Net, tijdens m'n training
![]()
![]()
Hihihi
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Hihihi
famfare tijdens de training...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik verwacht toch wel van je dat je gewoon 10 minuten onder mijn PR loopt danquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:13 schreef Miezziej het volgende:
Knoop maar eens doorgehakt en me inschreven voor de n201 run (15km) en de CPC (HM).
dan loop ik 5 minuten onder jouw PR op de 10
(hoop ik)
![]()
Wat doen die nu buitenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Hihihi
Buiten Gup's training opleuken natuurlijkMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Keihard bikkelen in de koude maanden dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel van je dat je gewoon 10 minuten onder mijn PR loopt dandan loop ik 5 minuten onder jouw PR op de 10
(hoop ik)
Ga in feb weer Schoorl doen. (Moet me alleen nog inschrijven...) Benieuwd of ik in de buurt ga komen van mijn PR (sinds vorig jaar februari nooit meer in de buurt gekomen dus ja
)
![]()
Ja, geen idee! Ze zaten bij het Medisch Centrum, op allemaal stoeltjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat doen die nu buiten
Buiten Gup's training opleuken natuurlijkmisschien een aardigheidje voor de bejaarden die daar wonen? En mijn training opleuken inderdaad
sowieso!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:26 schreef YUR het volgende:
http://www.runtheedge.com(...)2013-training-guide/
[..]
5. Cross Training: Running couples may want to engage in some “cross training” activities. In fact some of the above workouts (especially the LSH) can lead to cross training. While not necessary, these activities can add a little spice to the day-to-day grind.Zo lijkt me cross training dan ook wel weer leuk!
En natuurlijk een loopje gedaan vanavond, lekker intervaltrainingkje. Maar tijdens het uitlopen schoot het weer in mijn knie. Baal ik ontzettend van. Nu doe ik dus nog even lekker 3 rustdagen. Dan zaterdag lekker rustig meehobbelen met de FiveFingers FunRun en dan taperen voor de 7^^!Want die moet ik wel kunnen uitlopen hoop ik toch.
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/266033814/2368823![]()
Ik hoop dat overmorgen mijn lamlendige verkoudheid weer op z'n retour is, en dan eindelijk weer rustig m'n training helemaal oppakken. Wat ik de laatste maanden aan het doen ben lijkt ook helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Keihard bikkelen in de koude maanden dus
Ga in feb weer Schoorl doen. (Moet me alleen nog inschrijven...) Benieuwd of ik in de buurt ga komen van mijn PR (sinds vorig jaar februari nooit meer in de buurt gekomen dus ja
)
![]()
*geeft kopje theequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik hoop dat overmorgen mijn lamlendige verkoudheid weer op z'n retour is, en dan eindelijk weer rustig m'n training helemaal oppakken. Wat ik de laatste maanden aan het doen ben lijkt ook helemaal nergens op.![]()
Nog niet 1x zo grandioos beroerd gelopen. Veel te hard, snotneus, regen, en met geen mogelijkheid m'n tempo kunnen indammen.
Donderdag ga ik 'm nog keer doen. No way dat Les 7 van Evy mij eronder krijgt
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Beterschap!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik hoop dat overmorgen mijn lamlendige verkoudheid weer op z'n retour is, en dan eindelijk weer rustig m'n training helemaal oppakken. Wat ik de laatste maanden aan het doen ben lijkt ook helemaal nergens op.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
That's the spirit!!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Nog niet 1x zo grandioos beroerd gelopen. Veel te hard, snotneus, regen, en met geen mogelijkheid m'n tempo kunnen indammen.
Donderdag ga ik 'm nog keer doen. No way dat Les 7 van Evy mij eronder krijgtSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Top iedereen die ook met dit weer gaat hardlopen. Ik denk dat ik morgen ook maar weer stukje ga hardlopen. Is er gisteren helaas niet van gekomen en is nu al weer 2 weken geleden. Hopelijk wordt het niet te koud, zodat ik niet zoals vorige week koude en dikke vingers krijgen tijdens het trainen. Zal morgen nog in kort/kort gaan, omdat ik nog steeds andere kleding moet kopen.![]()
Brrr koud! Heb je niks langs, desnoods ff voor het beginnetje?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Voor het eerst met een nieuwe loopgroep meegeweest, goed voor flink wat marathons. Het was een pittige training van ongeveer 70 minuten met intensieve intervallen. Met al het duurwerk van de afgelopen tijd ben ik dat niet meer gewend, maar leuk was het wel!![]()
http://www.runnersworld.c(...)NYCMOldestRunnerDiesquote:New York City Marathon's Oldest Female Finisher Dies
Joy Johnson, 86, fell at the race's 20-mile mark.
By Peter Gambaccini;
Image byCourtesy of New York Road Runners Published
November 5, 2013
Joy Johnson at the 2011 New York City Marathon
Joy Johnson, who at 86 was the oldest woman to complete Sunday’s New York City Marathon, died on Monday at Bellevue Hospital in Manhattan.
As the New York Daily News reports, Johnson fell and hit her head on pavement near the marathon's 20-mile mark. Medical personnel wanted to take her to the hospital, but she insisted on finishing the race, said her sister, Faith Anderson. Johnson finished in 7:57:41, her 25th New York City finish.
Johnson, who was from San Jose, California, and Anderson joined a crowd outside at the “Today” show at Rockefeller Center on Monday morning. Johnson later complained of feeling tired. After laying down in her hotel room, she never woke up. She was declared dead at Bellevue.
“We are saddened to hear about the passing of Joy Johnson, who finished her 25th New York City Marathon on Sunday," the New York Road Runners said in a statement. "Our deepest condolences go out to Joy’s family and friends. She was an inspiration to us all.”
Johnson first became the New York City Marathon’s oldest woman finisher in 2011 (seen above), when she ran 7:44:45 at age 84. In 2008, at age 81, she ran the Twin Cities Marathon in 6:06:54 and New York City in 6:05:58 four weeks apart.
In a pre-race interview, Johnson said, "I'll be at the back of the pack, but I don't mind. I just praise the Lord I can get out of bed each morning and run. A lot of people my age are in wheelchairs." On some days, Johnson would do 150 push-ups.
She was a gym teacher who took up running upon her retirement. Johnson was one of just 31 starters over age 80 in New York City on Sunday.
"I always say I'm going to run until I drop," Johnson said the day before the marathon. "I'm going to die in my tennis shoes. I just don't know when I'm going to quit."F means you're fucked![]()
Perfecte manier om dood te gaan. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef YUR het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)NYCMOldestRunnerDies
[..]![]()
Inderdaad...dat vond zij ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Perfecte manier om dood te gaan. Lijkt mij.
F means you're fucked![]()
Als je dan toch moet, dan nog maar het liefste zo...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooi verhaal ja!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Done!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:13 schreef Miezziej het volgende:
![]()
Ik hoop dat ik morgen weer gewoon 100% beter ben. Vandaag 2,5 km naar de supermarkt gewandeld en terug en ik was helemaal kapot..
Ik heb wel 5 stuks fruit gegeten of zo dus ik hoop op wonderlijke effecten
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben weer helemaal blij!
Na 2 maanden eerst met een zere voet te hebben doorgelopen en de afgelopen 2 weken bijna complete rust, ben ik toch maar naar de fysio gegaan omdat ik zelf niet meer wist hoe ik t op moest lossen.
De fysio ging alle botjes in mijn linkervoorvoet na, en die deden t prima. Toen alle gewrichtjes, waarbij in mijn middelste teen hij een verschil voelde tussen linkervoet en rechtervoet. Even flink aan de teen trekken, in combinatie met duwen aan de onderkant, en t gewricht zat weer recht!
Binnen een kwartier klaar dus. En daar heb ik dan 2 maanden mee rondgestrompeld. Wel nog tips meegekregen voor nieuwe schoenen, omdat mijn oude de blessure zouden versterken.
Dus ook maar meteen nieuwe gekocht vanmiddag: Asics Foundation met extra brede voet.
Ik ben blij dat t niks ernstigers was en dat ik weer gewoon rondjes mag rennen. Vrijdag eerste testcase voor nieuwe schoenen!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
als het een famfare was dan is het ook soberso..!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, geen idee! Ze zaten bij het Medisch Centrum, op allemaal stoeltjesmisschien een aardigheidje voor de bejaarden die daar wonen? En mijn training opleuken inderdaad
sowieso!
Ik heb donderdag een good form running clinic, al weer een maand geleden voor opgeheven dus ik was het straal vergeten tot ik een herinnering kreeg. Ik weet alleen niet of het alleen wat oefeningen zijn of dat het qua intensiteit een hardloop training kan vervangen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Top frsh! Het kan dus zo simpel zijn.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zoals wij m hier hadden, zijn het gewoon wat oefeningen en kan het zeker geen training vervangenquote:Op woensdag 6 november 2013 02:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb donderdag een good form running clinic, al weer een maand geleden voor opgeheven dus ik was het straal vergeten tot ik een herinnering kreeg. Ik weet alleen niet of het alleen wat oefeningen zijn of dat het qua intensiteit een hardloop training kan vervangen..F means you're fucked![]()
Is er een reden dat iedereen hier famfare tikt in plaats van fanfare?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als het een famfare was dan is het ook soberso..!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hier kreeg ik een brok in m'n keel van, vooral vanwege die laatste paragraaf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef YUR het volgende:
http://www.runnersworld.c(...)NYCMOldestRunnerDies
[..]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
KLB / Famfare die de buurt terroriseertquote:Op woensdag 6 november 2013 07:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Is er een reden dat iedereen hier famfare tikt in plaats van fanfare?![]()
Soms is het leven heerlijk eenvoudig, Frsh! Happy running!
Is er nog iemand uit Haaglanden/Rijnmond die zondag a.s. gaat meedoen aan de Klaverbladloop in Zoetermeer? De Balijbrug zit niet in het parkoers, geen paniek. Nadeel is wel dat de 5 km hier ongeveer 4,9 km is, mogelijk dat ik zelf dit jaar de 10 km maar ga lopen. Er is ook nog een 15k met pacers.![]()
Geen Balijbrug? Laat dan maar...quote:Op woensdag 6 november 2013 07:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Is er nog iemand uit Haaglanden/Rijnmond die zondag a.s. gaat meedoen aan de Klaverbladloop in Zoetermeer? De Balijbrug zit niet in het parkoers, geen paniek. Nadeel is wel dat de 5 km hier ongeveer 4,9 km is, mogelijk dat ik zelf dit jaar de 10 km maar ga lopen. Er is ook nog een 15k met pacers.F means you're fucked![]()
Bah.. Vandaag nog last van mijn knie. Toch weer zo stom geweest om gister te hard te trainen. Volgens mij is het ook echt een lopersknie waar ik last van heb. Zevenheuvelenloop komt daardoor vrees ik ook in gevaar.Nu in ieder geval 3 dagen rust, zaterdag maar met de beginners mee tijdens de funrun, is toch erg gezellig denk ik en dan waarschijnlijk gewoon de hele week rust voor de 7^^... En dan hopen dat ik er tijdens de wedstrijd niet teveel last van krijg. En erna maar gewoon weer 2 weken rust, moet toch ook die woensdag nog 2 verstandskiezen laten trekken.
Fijn, marathontraining...
Al denk ik vooral dat het komt omdat ik nu in het donker 's avonds niet op de hei kan trainen. En daardoor ineens veel asfalt pak.
En Frsh, dat is inderdaad beter! En meteen goede motivatie voor nieuwe schoenen!![]()
![]()
![]()
Vervelend Jero! Erg oppassen hoor, want voor je het week is het een hele lange periode met klachten...
Moet wel zeggen dat die eerste trainingen mij ook wat te snel leken (ondanks je hoge niveau / talent). Puur vanwege de omvang en frequentie van marathontrainingen moet je erg oppassen om ook nog eens de snelheid flink op te voeren, want je lichaam wordt al flink belast en heeft weinig tijd voor herstel als je regelmatig 20-25 gaat lopen...
7H moet met wat rust en ontspannen loopjes wel goed komen denk ik! En vergeet niet de rekoefening te doen voor de buitenkant van je knie: been waar je last van hebt achter en andere been eroverheen kruisen en naar de zijkant leunen (zit mobiel, even geen plaatje ervan).
Jack does it in real time...![]()
Thanks, ik zal eens wat oefeningen opzoeken. Had ook al wat gelezen over het versterken van je bilspieren enzo wat er erg goed voor schijnt te helpen. Sowieso wat meer coretraining denk ik...quote:Op woensdag 6 november 2013 08:23 schreef DeeBee het volgende:
Vervelend Jero! Erg oppassen hoor, want voor je het week is het een hele lange periode met klachten...
Moet wel zeggen dat die eerste trainingen mij ook wat te snel leken (ondanks je hoge niveau / talent). Puur vanwege de omvang en frequentie van marathontrainingen moet je erg oppassen om ook nog eens de snelheid flink op te voeren, want je lichaam wordt al flink belast en heeft weinig tijd voor herstel als je regelmatig 20-25 gaat lopen...
7H moet met wat rust en ontspannen loopjes wel goed komen denk ik! En vergeet niet de rekoefening te doen voor de buitenkant van je knie: been waar je last van hebt achter en andere been eroverheen kruisen en naar de zijkant leunen (zit mobiel, even geen plaatje ervan).
![]()
![]()
Balen Jero!
Een famfare![]()
Hier de outdoorshop v Fort William maar eens plunderen, want het sneeuwt hier![]()
En wifi, dus af en toe ff lurken hier![]()
![]()
Ik voel me nog steeds blergh...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik woon in de buurt maar ik ga mijzelf rustig voorbereiden voor de 7^^. Al wil ik de Balijbrug ooit trostseren na al die verhalen hier.quote:Op woensdag 6 november 2013 07:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Is er nog iemand uit Haaglanden/Rijnmond die zondag a.s. gaat meedoen aan de Klaverbladloop in Zoetermeer? De Balijbrug zit niet in het parkoers, geen paniek. Nadeel is wel dat de 5 km hier ongeveer 4,9 km is, mogelijk dat ik zelf dit jaar de 10 km maar ga lopen. Er is ook nog een 15k met pacers.![]()
leuk,kom je bij me langs?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:10 schreef Quoi het volgende:
Prachtig, de highlands in sneeuw hoor.
Vandaag mag ik mee naar Oban - voor de liefhebber
http://en.wikipedia.org/wiki/Stewart_Island_/_Rakiura'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
offtopic...quote:Op woensdag 6 november 2013 09:10 schreef Quoi het volgende:
Prachtig, de highlands in sneeuw hoor.
Vandaag mag ik mee naar Oban - voor de liefhebber![]()
Daar hebben wij ook een nachtje geslapen. Leuk dorpje. Bij Cuan mor kan je goed eten
Ik heb daar 2 originele whiskey glazen gekocht en een blik met Fudge. Die fudge vond ik niet zo lekker maar het blik is wel gaaf. De rondleiding in de distillery was erg mooi. Ik heb er 3 gezien maar ik vond die ik Oban het mooist.
Veel plezier.![]()
Pro-tip:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)rksid=p2054897.l4275
Stond in Trail Running Mag als 'Best Value' lamp voor hardlopen/traillopen. Adviesprijs was 40 pond, maar hier op ebay gevonden voor 27.90. Ze hebben er nog 3, voor de snelle beslisser. Eventueel kun je hem (gratis) bij ons laten bezorgen en kunnen we hem meenemen naar de 7^^ voor je
Ja doei.![]()
Fijn!quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:33 schreef Frsh het volgende:
Ik ben weer helemaal blij!
Na 2 maanden eerst met een zere voet te hebben doorgelopen en de afgelopen 2 weken bijna complete rust, ben ik toch maar naar de fysio gegaan omdat ik zelf niet meer wist hoe ik t op moest lossen.
De fysio ging alle botjes in mijn linkervoorvoet na, en die deden t prima. Toen alle gewrichtjes, waarbij in mijn middelste teen hij een verschil voelde tussen linkervoet en rechtervoet. Even flink aan de teen trekken, in combinatie met duwen aan de onderkant, en t gewricht zat weer recht!
Binnen een kwartier klaar dus. En daar heb ik dan 2 maanden mee rondgestrompeld. Wel nog tips meegekregen voor nieuwe schoenen, omdat mijn oude de blessure zouden versterken.
Dus ook maar meteen nieuwe gekocht vanmiddag: Asics Foundation met extra brede voet.
Ik ben blij dat t niks ernstigers was en dat ik weer gewoon rondjes mag rennen. Vrijdag eerste testcase voor nieuwe schoenen!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Offtopic: thanks, leuk!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
offtopic...![]()
Daar hebben wij ook een nachtje geslapen. Leuk dorpje. Bij Cuan mor kan je goed eten
Ik heb daar 2 originele whiskey glazen gekocht en een blik met Fudge. Die fudge vond ik niet zo lekker maar het blik is wel gaaf. De rondleiding in de distillery was erg mooi. Ik heb er 3 gezien maar ik vond die ik Oban het mooist.
Veel plezier.
RD helaas!
Nu weer verder over rennen: Hats 1000k![]()
![]()
1000K of 1000km? Ik zou het wel weten als ik mocht kiezenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Offtopic: thanks, leuk!
RD helaas!
Nu weer verder over rennen: Hats 1000k![]()
Voor het eerst sinds maanden weer eens meer dan 15k in een training gelopen. Het was een 6x1000-training, inclusief Balijbrug. Zeker de eerste helft moest ik nog best werken vanwege vermoeidheid, maar daarna ging het best aardig. En ik werd onderweg nog gegrepen door een enorme regenbui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook welquote:Op woensdag 6 november 2013 10:15 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
1000K of 1000km? Ik zou het wel weten als ik mocht kiezen
En serious business, dat inhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finishfoto's zijn ook onderweg![]()
![]()
Moest eigenlijk leren, en in de avond lopen... Maar ben stiekem al wezen lopenKon me niet meer concentreren, dus ging maar gewoon alvast hardlopen.
Moest 2 x 1600, maar mijn Garmin had er moeite mee vandaagIk moest wel ongeveer op hetzelfde moment starten en stoppen met de intervallen, maar als ik naar het kaartje en de tempo's kijk....
Eerste keer dat ik zo'n mislukt kaartje heb met mijn Garmin. Mja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ook wel
En serious business, dat inhalen
1184 mag z'n schouders wel wat meer ontspannen. Ik word al moe als ik er naar kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finishfoto's zijn ook onderweg
Misschien heeft hij wel gewoon geen nek.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
1184 mag z'n schouders wel wat meer ontspannen. Ik word al moe als ik er naar kijk.Ja doei.![]()
Jooo hij gaat goed hier, verschillende doelen al gehaald, waaronder 2x5 en 1 10km per week, en vandaag eindelijk de 5km onder de 30min. Gaaf, een maand of wat terug was het nog helemaal niks, nu gaat het lekker, eindelijk dik 3 maanden lopen zonder pijn, gaaf.
Ik schrijf hier niet vaak, maar haal veel nut uit jullie enthousiasme.
Over 8 maanden is de halve Marathon van roosendaal weer, ik wilde daar de 10km lopen, maar aangezien ik die al verschillende malen gelopen heb, is dat geen uitdaging meer, dus ga voor de Halve Marathon, ik hoop dat ie gaat lukken, voel me waanzinnig!!
En blijf hier terugkomen, al zie je niet veel bijdrages van me.
[ Bericht 0% gewijzigd door soepkip1963 op 06-11-2013 10:41:18 (Fouten) ]![]()
Top, ga zo door!!! Gewoon doorblijven trainen dan lukt die halve marathon ook wel!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef soepkip1963 het volgende:
Jooo hij gaat goed hier, verschillende doelen al gehaald, waaronder 2x5 en 1 10km per week, en van daag eindelijk de 5km onder de 30min. Gaaf, een maand of wat terug was het nog helemaal niks, nu gaat het lekker, eindelijk am dik 3 maander lopen zonder pijn, gaaf.
Ik schrijf hier niet vaak, maar haal veel nut uit jullie enthousiasme.
Over 8 maanden is de halve Marathon van roosendaal weer, ik wilde daar de 10km lopen, maar aangezien ik die al verschillende malen gelopen heb, is dat geen uitdaging meer, du ga voor de Halve Marathon, ik hoop dat ie gaat lukken, voel me waanzinnig!!
En blijf hier terugkomen, al zie je niet veel bijdrages van me.![]()
Goed puntquote:Op woensdag 6 november 2013 08:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wees blij. Ik mag immers toch aannemen dat jij je kind wilt zien opgroeien.
Hier zijn gisteren mijn schoenen van de sweatshop bezorgd. Nu heb ik dus twee paar dezelfde Brooks Pure Flow![]()
Nu moet ik ff een paar mooie veters gaan kopen, zodat ik de paren uit elkaar kan houden
Bah, ik had al een tijdje na het lopen last van shinsplints. Niet dat het erg pijnlijk was maar vooral de dag na het lopen voelde ik het. Toen wel een weekje rust genomen.. Nu ben ik van de week weer gaan hardlopen maar nu doet het dus gewoon wel echt pijn. Niet alleen tijdens het lopen maar ook wanneer je die plek aanraakt. Het is nu (3 dagen later) wel weg maar ik ben bang dat het echt zó terug komt wanneer ik nu weer ga hardlopen. Is een weekje wachten genoeg of zal ik er wat langer van maken?Baby darling doll face honey![]()
Als het zo terug blijft komen, zou ik er eens naar laten kijken door een fysioquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Bah, ik had al een tijdje na het lopen last van shinsplints. Niet dat het erg pijnlijk was maar vooral de dag na het lopen voelde ik het. Toen wel een weekje rust genomen.. Nu ben ik van de week weer gaan hardlopen maar nu doet het dus gewoon wel echt pijn. Niet alleen tijdens het lopen maar ook wanneer je die plek aanraakt. Het is nu (3 dagen later) wel weg maar ik ben bang dat het echt zó terug komt wanneer ik nu weer ga hardlopen. Is een weekje wachten genoeg of zal ik er wat langer van maken?F means you're fucked![]()
Ja daar zat ik ook al aan te denken.. Als het na deze periode van rust wéér zo terug komt dan ga ik dat ook zeker doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Als het zo terug blijft komen, zou ik er eens naar laten kijken door een fysioBaby darling doll face honey![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken.. Als het na deze periode van rust wéér zo terug komt dan ga ik dat ook zeker doen.
Maar hoelang zal ik nu op dit moment rust nemen dan?! Achja, ik kijk wel en dan na een weekje weer rustig lopen (ohgod zo lastig!)
Baby darling doll face honey![]()
Voor zo'n dood zou ik blind tekenen bij het kruisje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef YUR het volgende:
New York City Marathon's Oldest Female Finisher Dies
[..]
In a pre-race interview, Johnson said, "I'll be at the back of the pack, but I don't mind. I just praise the Lord I can get out of bed each morning and run. A lot of people my age are in wheelchairs."
[..]
"I always say I'm going to run until I drop," Johnson said the day before the marathon. "I'm going to die in my tennis shoes. I just don't know when I'm going to quit."Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zeker op die leeftijdquote:Op woensdag 6 november 2013 11:48 schreef Corniel het volgende:
[..]
Voor zo'n dood zou ik blind tekenen bij het kruisje.
Hee...de Duinstrandloop bij Haag is eigenlijk ook wel wat voor jou trouwens
Ik ben ook weer geweest. Vrijdag toen ik mijn rondje wilde rennen schoot de kramp er bij de eerste paar stappen al in en ging niet weg. Dus maar heel zielig weer terug naar huis gelopen. Zaterdag de hele dag geslenterd op een beurs en zondag spierpijn...Dus maar even rustig aan gedaan en vandaag pas weer gaan lopen.
Ging redelijk goed. wel raar pr'etje gekregen van endomondo op een stuk waar ik in- en uitliep, dus daar klopt niets van.....ligt waarschijnlijk aan de wifi dus die maar weer uitzetten de volgdende keer
http://www.endomondo.com/workouts/266164039/7208949
Heb me ook aangemeld voor een (gratis) loopgroep georganiseerd door de Run2Day hier in de buurt.Dus nu elke zondagmorgen loopgroep. Ik hoop dat het leuk is en dat ik het volhoudt. Heb er nu al zin in
![]()
![]()
Gewoon met een watervast stift in de binnenzool/tong een krabbel zetten?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Goed punt
Hier zijn gisteren mijn schoenen van de sweatshop bezorgd. Nu heb ik dus twee paar dezelfde Brooks Pure Flow![]()
Nu moet ik ff een paar mooie veters gaan kopen, zodat ik de paren uit elkaar kan houden
Of wil je gewoon stiekem je schoenen verder pimpen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Gewoon een lelijk paar gifgroene veters gaan vast meer opvallenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gewoon met een watervast stift in de binnenzool/tong een krabbel zetten?
Of wil je gewoon stiekem je schoenen verder pimpen?
Da's mooi snel!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Goed punt
Nu moet ik ff een paar mooie veters gaan kopen, zodat ik de paren uit elkaar kan houdenJa doei.![]()
Bedankt NS leuke interval training op Schiphol gehad.... Oftewel sprinten (zo goed en zo kwaad als dat kan) om je vlucht te halenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ben je dan niet gewoon te laat vertrokken?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:14 schreef Guard het volgende:
Bedankt NS leuke interval training op Schiphol gehad.... Oftewel sprinten (zo goed en zo kwaad als dat kan) om je vlucht te halen![]()
Balen Jero! Ik hoop dat het met rust de komende weken goed gaat komen!
Ik heb ook toch maar even een NS dagretour bij de 7HL besteld, ben benieuwd hoe druk het gaat zijn in de trein.
Hoe zit het eigenlijk met de startvakken bij de 7HL, ik heb gezocht naar een plaatje met referentietijden, maar kon niks vinden. Ik loop zelf in de businessrun, starten die tussen de andere deelnemers? Zo ja, lijkt mij het wel leuk om samen met DeeBee te lopen, als hij dat ook goed vind natuurlijk
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Startvakkeninfo zit bij je nummer wat je deze week krijgt
Ik gok dat dat binnenkort samen met de startnummers e.d. wordt opgestuurd. Er staat tot nu toe inderdaad alleen maar dat er startvakken zijn. Het is gelukkig niet de eerste keer dat ze het organiseren, dus dat zal wel goed komen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:54 schreef MaleDuck het volgende:
Balen Jero! Ik hoop dat het met rust de komende weken goed gaat komen!
Ik heb ook toch maar even een NS dagretour bij de 7HL besteld, ben benieuwd hoe druk het gaat zijn in de trein.
Hoe zit het eigenlijk met de startvakken bij de 7HL, ik heb gezocht naar een plaatje met referentietijden, maar kon niks vinden. Ik loop zelf in de businessrun, starten die tussen de andere deelnemers? Zo ja, lijkt mij het wel leuk om samen met DeeBee te lopen, als hij dat ook goed vind natuurlijk
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Startvakkeninfo zit bij je nummer wat je deze week krijgtDan ben ik heel benieuwd! En wacht ik geduldig...quote:Op woensdag 6 november 2013 12:59 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik gok dat dat binnenkort samen met de startnummers e.d. wordt opgestuurd. Er staat tot nu toe inderdaad alleen maar dat er startvakken zijn. Het is gelukkig niet de eerste keer dat ze het organiseren, dus dat zal wel goed komen.af...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Er is in ieder geval een vak voor de toppers en daarna een vak voor onder de 1.05 geloof ik. Businessrunners heb ik geen idee van waar die starten? Wist eigenlijk niet eens dat je dat ook had bij de 7^^![]()
![]()
Hoe was dat gezegde ook al weer? Stel niet uit tot morgen...
Gisteren niet gelopen want het zag er zo vies uit buiten. En dus dan maar vanmorgen... Het drupte toen ik uit de auto stapte en het ging eigenlijk alleen maar harder regenen totdat ik gewoon tot op mijn onderbroek nat was.Ik had gekozen voor lang-lang, dus het bleeft ook lekker lang koud aan mijn lijf op die manier. Ook toen het stopte met regenen.
Dat ik na 800 tot aan mijn enkels in een plas stapte hielp ook niet mee. Het sopte lekker kan ik zeggen.
http://www.endomondo.com/workouts/266204422/2964036
Kranten in de schoenen en niet bij de kachel toch?***![]()
Ik ben blij dat het zo is, anders had ik niet zo makkelijk aan een startbewijs gekomenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Er is in ieder geval een vak voor de toppers en daarna een vak voor onder de 1.05 geloof ik. Businessrunners heb ik geen idee van waar die starten? Wist eigenlijk niet eens dat je dat ook had bij de 7^^
En ik moest ook 'gewoon' een richttijd opgeven, dus waarschijnlijk staan we gewoon tussen de rest, dus kunnen we gezamelijk starten Jero
[ Bericht 12% gewijzigd door MaleDuck op 06-11-2013 13:31:51 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ben ook wel benieuwd naar welk vak ik in kom te staan.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het zo is, anders had ik niet zo makkelijk aan een startbewijs gekomen
En ik moest ook 'gewoon' een richttijd opgeven, dus waarschijnlijk staan we gewoon tussen de rest, dus kunnen we gezamelijk starten Jero
En samen starten kan altijd inderdaad, qua niveau zijn we wel aardig aan elkaar gewaagd volgens mij.Al is het soms ook wel lastig om 'samen' te racen, vanwege vorm van de dag en indeling enzo.
Maar we zijn iig met genoeg Fok!kers aan de start!
quote:Deelnemersenveloppen
De deelnemersenveloppen zijn onderweg, je kunt ze vanaf donderdag 7 november in de bus verwachten. Vanaf dat tijdstip is ook de overdracht van startnummers mogelijk.![]()
Samen starten kan altijd, het zou leuk zijn als we ons aan elkaar kunnen optrekken en onder dat uur kunnen duikenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar welk vak ik in kom te staan.
En samen starten kan altijd inderdaad, qua niveau zijn we wel aardig aan elkaar gewaagd volgens mij.Al is het soms ook wel lastig om 'samen' te racen, vanwege vorm van de dag en indeling enzo.
Maar we zijn iig met genoeg Fok!kers aan de start!
Maar wachten op elkaar is niet mijn insteek hoor.
Ja, het is een leuk cluppie zo ja!Ik ben benieuwd, ik krijg ook als het goed is 1 dezer dagen mijn loopshirt van het bedrijf ook binnen voor de 7HL!quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Fokkertjes humpen wordt hetquote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, wij starten vast gewoon in het klootjesvolkvak![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanmiddag had ik tijd om wat te lopen. Wilde dit keer niet te ver doen, dus besloot weer 5km te lopen. Was op de beetje koude wind na wel prima weer om in kort/kort te lopen. Op het begin was er blijkbaar wat mis gegaan en bleek ik dus geen audiocoach te hebben tijdens het lopen. Had wel het idee dat ik lekker liep, maar had niet verwacht dat ik mijn pr op onder andere de 5km zo aan te scherpen. Zal nu volgende keren wel lastig worden dit record te verbreken.
http://www.endomondo.com/workouts/266211315/5539573![]()
Zeker leuk cluppie!quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Samen starten kan altijd, het zou leuk zijn als we ons aan elkaar kunnen optrekken en onder dat uur kunnen duikenMaar wachten op elkaar is niet mijn insteek hoor.
Ja, het is een leuk cluppie zo ja!
[..]
Ik ben benieuwd, ik krijg ook als het goed is 1 dezer dagen mijn loopshirt van het bedrijf ook binnen voor de 7HL!Alleen dan is het wel weer jammer dat het zo massaal is. Sommigen starten nog als anderen er al weer bijna zijn. Zo is het lastiger om nog ergens een groepje te krijgen. Bij mij ligt het er ook nog aan hoelang mijn vriendin en haar moeder willen blijven. Ik zal wel zeggen dat ze weer op het middenstuk moeten gaan kijken. Dan staan ze daar nog wel een tijdje
.
![]()
Heb 5 jaar geleden eerst de elite zien finishen en heb daarna Mo uitgezwaaid voor haar vertrek.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zeker leuk cluppie!Alleen dan is het wel weer jammer dat het zo massaal is. Sommigen starten nog als anderen er al weer bijna zijn. Zo is het lastiger om nog ergens een groepje te krijgen. Bij mij ligt het er ook nog aan hoelang mijn vriendin en haar moeder willen blijven. Ik zal wel zeggen dat ze weer op het middenstuk moeten gaan kijken. Dan staan ze daar nog wel een tijdje
.
Zal dit keer wel vergelijkbaar zijn. Alleen moet ik dit keer ook zelf lopen.
Meh dat was balen.. Dat je na 1km al weet dat je beter nog een dag rust had kunnen nemen, maar als echte hardloper denk je natuurlijk toch 'kijken of ik als altijd over mijn grenzen heen kan gaan'.
Ik voelde me vanochtend echt beter, ik had in ieder geval lucht toen ik wakker werd.
Op het programma stond 8km @ 5.45 maar ik merkte al na 2, nog wat km dat dat echt te zwaar was voor vandaag. Heb hem toen maar afgemaakt als herstelloop.
Zo balen dat je zo hard traint om jezelf sterk te voelen in je eigen lichaam, en dan komt er één zo'n stom kutvirus en ben je meteen een slappe vaatdoek.
Ik heb op dit moment ook echt weinig vertrouwen in de HM van Egmond, heb steeds het gevoel dat ik of te hard, of te zacht train. Geen lekkere flow in ieder geval..
http://www.endomondo.com/workouts/266216030/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo... ontslagen bij de fysio. Weer langzaam naar mijn oude niveau opbouwen en als ik dan geen reactie heb kan ik met een gerust hart aan de marathon training gaan beginnen.
Wel veel loopschool oefeningetjes die ik wel moet blijven doen om mijn belastbaarheid en techniek te oefenen.
En mocht ik wel een reactie krijgen, terug komen en dan gaat hij een persoonlijk(er) schema voor de marathon voor me in elkaar zetten. Hij is overtuigt dat ik het goed komt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Swetsenegger op 06-11-2013 16:09:20 ]![]()
Swets das fijn! en het maatwerk ook
LT relaxxxxNiet teveel willen.
Ik ken dat wel trouwens, met een of andere illussie door je grenzen heen willen lopen. Ik heb dat een keer gedaan toen ik een griepje op voelde komen. Kon thuis meteen door mn bed in met koorts, 3 dagen ziek geweest. Was een slecht plan dus toen![]()
![]()
Jaaa ik weet het, ik moet ook niet zo'n schema-autist zijn, het komt vast wel goed.
Ik merk wel dat trainen voor een bepaalde tijd een stuk stressvoller is dan trainen om je eerste keer die afstand te lopen.. Nu voelt het alsof elke training die ik niet op de juiste pace en afstand doe, de kans kleiner maakt dat ik mijn doel haal..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat zijn de betere ontslagen! Rotterdam ga je doen toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... ontslagen bij de fysio. Weer langzaam naar mijn oude niveau opbouwen en als ik dan geen reactie heb kan ik met een gerust hart aan de marathon training gaan beginnen.
Wel veel loopschool oefeningetjes die ik wel moet blijven doen om mijn belastbaarheid en techniek te oefenen.
En mocht ik wel een reactie krijgen, terug komen en dan gaat hij een persoonlijk(er) schema voor de marathon voor me in elkaar zetten. Hij is overtuigt dat ik het goed komt.![]()
Wat heb je voor doel gesteld voor Egmond?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Jaaa ik weet het, ik moet ook niet zo'n schema-autist zijn, het komt vast wel goed.
Ik merk wel dat trainen voor een bepaalde tijd een stuk stressvoller is dan trainen om je eerste keer die afstand te lopen.. Nu voelt het alsof elke training die ik niet op de juiste pace en afstand doe, de kans kleiner maakt dat ik mijn doel haal..![]()
Dat is het doel jaquote:Op woensdag 6 november 2013 16:52 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dat zijn de betere ontslagen! Rotterdam ga je doen toch?![]()
![]()
De eerste dagen na de marathon dacht ik dat ik nooit meer kon lopen, nu ruim twee weken verder is het compleet omgedraaid. Ik sta weer te stuiteren om een trainingsschema op te pakken. M'n voorlopige planning ziet er zo uit:
Komende wek starten met 12 weken schema ter voorbereiding van de midwintermarathon. Ik ga een schema volgens de souplessemethode volgen. Ben benieuwd wat dat me gaat brengen.
In dit schema zijn ook diverse wedstrijden opgenomen. Deze heb ik voorlopig in gedachte.
1 december Monferlandloop (15km)
27 december 3e kerstdagloop (HM)
Ik zoek nog wat leuks voor half december en half januari. Wie heeft er ideeën? 5-21 km![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:52 schreef Swetsenegger het volgende:
En mocht ik wel een reactie krijgen, terug komen en dan gaat hij een persoonlijk(er) schema voor de marathon voor me in elkaar zetten. Hij is overtuigt dat ik het goed komt.![]()
Fijn om te horen. Hopelijk kan je dan eindelijk aan je training beginnen![]()
Egmond?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef Tarahumara het volgende:
De eerste dagen na de marathon dacht ik dat ik nooit meer kon lopen, nu ruim twee weken verder is het compleet omgedraaid. Ik sta weer te stuiteren om een trainingsschema op te pakken. M'n voorlopige planning ziet er zo uit:
Komende wek starten met 12 weken schema ter voorbereiding van de midwintermarathon. Ik ga een schema volgens de souplessemethode volgen. Ben benieuwd wat dat me gaat brengen.
In dit schema zijn ook diverse wedstrijden opgenomen. Deze heb ik voorlopig in gedachte.
1 december Monferlandloop (15km)
27 december 3e kerstdagloop (HM)
Ik zoek nog wat leuks voor half december en half januari. Wie heeft er ideeën? 5-21 kmIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In ieder geval onder de 1.50. Vorig jaar in juni 1.54 gelopen en ik wil in het voorjaar richting de 1.45 gaan, maar ik denk dat het in Egmond zomaar wat zwaarder kan zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 16:53 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Wat heb je voor doel gesteld voor Egmond?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lijkt me aan de ene kant een erg mooie loop. Maar aan de andere kant ook erg druk en geen snel parcours.quote:![]()
Maar een snel parcours hoeft toch niet per sé?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:52 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Lijkt me aan de ene kant een erg mooie loop. Maar aan de andere kant ook erg druk en geen snel parcours.
En anders...Linschoten schijnt wel snel te zijnF means you're fucked![]()
Ambitieus voor Egmondquote:Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In ieder geval onder de 1.50. Vorig jaar in juni 1.54 gelopen en ik wil in het voorjaar richting de 1.45 gaan, maar ik denk dat het in Egmond zomaar wat zwaarder kan zijnHopen op een hard, vlak strand en wind mee.
![]()
Het is toch een trainingsloop, dus maakt het dan uit dat het 1) druk kan zijn 2) geen snel parcours is. Volgens mij is Egmond als trainingsloop uitermate geschikt omdat je o.a. op het strand loopt en wat zwaarder is dan gemiddeld. Dus je krijgt een lekkere trainingsprikkel.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:52 schreef Tarahumara het volgende:
Lijkt me aan de ene kant een erg mooie loop. Maar aan de andere kant ook erg druk en geen snel parcours.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jawel, ik wil een PR lopen als ik een wedstrijd loop over een reguliere afstandquote:Op woensdag 6 november 2013 17:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar een snel parcours hoeft toch niet per sé?
En anders...Linschoten schijnt wel snel te zijn![]()
Een trail over een afwijkende afstand mag, uiteraard, wel zwaar zijn.
Zal eens kijken naar Linschoten.![]()
Dus je gaat nooit meer iets als Egmond lopenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:58 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Jawel, ik wil een PR lopen als ik een wedstrijd loop over een reguliere afstand![]()
Een trail over een afwijkende afstand mag, uiteraard, wel zwaar zijn.
Zal eens kijken naar Linschoten.
Je kan ook de kwart marathon in Egmond lopen! Dat is niet zo regulier.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Goed punt
Val je gelijk goed op
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je kunt ook in Egmond op mijn naam gaan lopen, is leuk voor de langeafstandscompetitie van mij AVwel even stiekem onderweg wisselen zodat ik op de finishfoto sta, anders hebben ze me zo door.
![]()
Heb ik al een redelijk goed PR op, 46 min ongeveer. Wordt lastig in Egmond...quote:Op woensdag 6 november 2013 17:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Je kan ook de kwart marathon in Egmond lopen! Dat is niet zo regulier.![]()
Mooie uitdagingquote:Op woensdag 6 november 2013 18:22 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Heb ik al een redelijk goed PR op, 46 min ongeveer. Wordt lastig in Egmond...
Wat tof! En de Pure Flows hebben al retegoede reflectie!quote:Op woensdag 6 november 2013 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Val je gelijk goed op![]()
Ja doei.![]()
Wat is je doel eigenlijk dan? HM Egmond toch? Hoeveel tijd moet er van je pr af?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik merk wel dat trainen voor een bepaalde tijd een stuk stressvoller is dan trainen om je eerste keer die afstand te lopen.. Nu voelt het alsof elke training die ik niet op de juiste pace en afstand doe, de kans kleiner maakt dat ik mijn doel haal..
Aight 1.50 dus? En je hebt nu dus niet het gevoel dat je nog vooruit gaat? Anders zou je je er ook niet druk over hoeven maken.
Ik wil bij mn volgende HM uiteraard ook sneller, maar dat komt vast wel goed zolang ik progressie blijf boeken in tijd en afstand bij trainingen. Dat voel je ook wel zonder schema toch?![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:31 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Wat is je doel eigenlijk dan? HM Egmond toch? Hoeveel tijd moet er van je pr af?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In ieder geval onder de 1.50. Vorig jaar in juni 1.54 gelopen en ik wil in het voorjaar richting de 1.45 gaan, maar ik denk dat het in Egmond zomaar wat zwaarder kan zijnIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb het koud en het is nat en ik heb geen zin..
Maar er is ook loopgroep vanavond... en ik moet gewoon..
dus ik ga zo maar tight en shirt aantrekken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
succes!!quote:Op woensdag 6 november 2013 18:33 schreef E.T. het volgende:
Ik heb het koud en het is nat en ik heb geen zin..
Maar er is ook loopgroep vanavond... en ik moet gewoon..
dus ik ga zo maar tight en shirt aantrekken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kom onderweg heel veel mensen tegen die all lopen in lang-lang![]()
Is dat niet nog veel te warm? Ik zelf loop nog in kort-kort, met soms een thermo-shirt."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Onder de 15 graden is het beter voor je spieren om, in ieder geval tijdens de warming up, lange kleding aan te hebben. Verder vooral een kwestie van voorkeur lijkt me..quote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef _MvN_ het volgende:
Is dat niet nog veel te warm? Ik zelf loop nog in kort-kort, met soms een thermo-shirt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Iedereen hier vind mij vreemd omdat ik graag in lang loop (iig voor m'n benen). Maar ik vind de meeste hardlopers raar omdat ze zo lang in korte kleding blijven lopen. Vind het een misplaatste vorm van "kijk mij nou stoer zijn". In dit weer zou ik gewoon met een lange tight lopen, shirt kan verschillen afhankelijk van regen/wind.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef _MvN_ het volgende:
Is dat niet nog veel te warm? Ik zelf loop nog in kort-kort, met soms een thermo-shirt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja en te warm zal niet zo snel gebeuren bij Nederlandse temperaturen, de meeste thermo kleding is erop gemaakt dat het warmte juist goed afvoert.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Laatste paar keer ook al lang-lang, vind het al behoorlijk koud 's avonds. Zeker bij een rustige training.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef _MvN_ het volgende:
Is dat niet nog veel te warm? Ik zelf loop nog in kort-kort, met soms een thermo-shirt.![]()
Ik had vanmorgen zelfs handschoentjes aanMaar het is hier volgens mij ook een tikkie kouder al dan bij jullie..
ligt bij mij geheel af van de weersomstandigheden ipv de temperatuur.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Onder de 15 graden is het beter voor je spieren om, in ieder geval tijdens de warming up, lange kleding aan te hebben. Verder vooral een kwestie van voorkeur lijkt me..
als het bijv. rond het vriespunt is maar windstil dan loop ik gewoon nog in shorts maar wel met lange bovenkleding (ik heb echt een hekel aan een koud bovenlichaam) terwijl als het regent en er staat een smerige dikke snijdende wind er een kans bestaat dat ik bij 10-12 graden de tights al uit de kast pak.
en ik kom nooit iemand tegen dus er is hier geen sprake van een misplaatste vorm van "kijk mij nou stoer zijn".
Ik vind tights niet prettig lopen en wacht zo lang mogelijk met het aantrekken er van en gebruik ze vooral als "bescherming tegen onderkoeling van mijn benen" tijdens lange, winderige en natte duurlopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo vervelend wanneer je Garmin onderweg leeg is.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hoe kom je aan deze informatie, ben hier wel benieuwd naar als je dit ergens vandaan hebt. Ligt er denk ik ook aan wat je fijn vind. Ik heb het heel snel warm en is dan toch wel erg vervelend als je onderweg te veel kleding aan hebt, omdat je die niet makkelijk ergens kan laten.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Onder de 15 graden is het beter voor je spieren om, in ieder geval tijdens de warming up, lange kleding aan te hebben. Verder vooral een kwestie van voorkeur lijkt me..![]()
Veel contact met fysiotherapeuten gehad als roeier en coach. Die kwamen ook wel vaak een praatje houden over onderwerpen als blessurepreventie en dan kwamen dit soort tips vaak voorbij. Het gaat vooral om pezen eigenlijk, je kon bijvoorbeeld prima met een kort t-shirt roeien maar dan wel een afgeknipte sok om je polsen omdat daar vaak blessures voorkomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:20 schreef Piet90 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze informatie, ben hier wel benieuwd naar als je dit ergens vandaan hebt. Ligt er denk ik ook aan wat je fijn vind. Ik heb het heel snel warm en is dan toch wel erg vervelend als je onderweg te veel kleding aan hebt, omdat je die niet makkelijk ergens kan laten.
Bij het hardlopen zijn het vooral achillespezen en schenen/knieen volgens mij die blessuregevoelig zijn, dus waarschijnlijk zijn lange sokken ook voldoende.
Edit: die 15 graden is natuurlijk maar een richtlijn inderdaad, met regen en wind is het veel makkelijker om onderkoeld te raken dan als er een heldere lucht en een zonnetje is
Dit soort waardes ken ik van het wielrennen. Ik betwijfel derhalve of ze kloppen voor hardlopen. Als ik op de fiets zit zal je mij (een wedstrijd daargelaten) nooit met korte broek zien wanneer het niet tenminste 15 graden is, maar bij hardlopen werkt afkoeling duidelijk anders. Dit komt omdat je door de veel lagere snelheid minder afkoelt door loop-/rijwind.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Op woensdag 6 november 2013 20:20 schreef Piet90 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze informatie, ben hier wel benieuwd naar als je dit ergens vandaan hebt. Ligt er denk ik ook aan wat je fijn vind. Ik heb het heel snel warm en is dan toch wel erg vervelend als je onderweg te veel kleding aan hebt, omdat je die niet makkelijk ergens kan laten.
Veel contact met fysiotherapeuten gehad als roeier en coach. Die kwamen ook wel vaak een praatje houden over onderwerpen als blessurepreventie en dan kwamen dit soort tips vaak voorbij. Het gaat vooral om pezen eigenlijk, je kon bijvoorbeeld prima met een kort t-shirt roeien maar dan wel een afgeknipte sok om je polsen omdat daar vaak blessures voorkomen.
Bij het hardlopen zijn het vooral achillespezen en schenen/knieen volgens mij die blessuregevoelig zijn, dus waarschijnlijk zijn lange sokken ook voldoende.
Edit: die 15 graden is natuurlijk maar een richtlijn inderdaad, met regen en wind is het veel makkelijker om onderkoeld te raken dan als er een heldere lucht en een zonnetje is
Zo had ik afgelopen zondag tijdens de LVML een korte broek (korter dan een wielerbroek) en een mouwloos shirt aan. Ik heb het tijdens de race geen moment koud gehad. En het was verre van 15 graden.
Ik ben geneigd te zeggen dat bij zonnig (dus droog weer) je zonder problemen tot 5 graden met een korte broek kan als je loopt, en dat lange mouwen vanaf een graad of 10 zijn aan te bevelen. Waar de omslag van korte mouw naar mouwloos zit vind ik moeilijker.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Helemaal met je eens, maar ik had het ook niet over koud hebben of niet, meer over de verhoogde blessuregevoeligheid van pezen bij dat soort temperaturen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:45 schreef Corniel het volgende:
Zo had ik afgelopen zondag tijdens de LVML een korte broek (korter dan een wielerbroek) en een mouwloos shirt aan. Ik heb het tijdens de race geen moment koud gehad. En het was verre van 15 graden.
Dat hoeft niet voor iedereen een reden te zijn om lange broek aan te trekken, maar wees je er wel bewust van.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga nu ook gewoon in lang-lang hoor, heb geen last van oververhittingsverschijnselen
Ik heb wel altijd na het hardlopen (tijdens vast ook, maar dat voel ik dan niet) ijskoude bovenbenen. Voelt zo irritant tijdens het douchen. Wanneer het straks kouder wordt gaat het vast weer jeuken enzo![]()
Ik hoor hier nu af en toe al vuurwerk![]()
![]()
@La_Tramposa: blessures komen door overbelasting, koude kan dat triggeren. Alleen als de literatuur voorschrijft dat het zo'n 15 tot 20 graden is bij wielrennen kan het niet anders dan dat het bij hardlopen niet rond de 15 kan liggen. Als je zoals Miezziej beschrijft met koude benen met tintelingen thuis te komen, was het te koud.
Dat is me bij fietsen regelmatig overkomen (ondanks een lange broek) en bij hardlopen gelukkig nog nooit.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Maar ik heb het ook met mijn dikkere tightquote:Op woensdag 6 november 2013 21:19 schreef Corniel het volgende:
@La_Tramposa: blessures komen door overbelasting, koude kan dat triggeren. Alleen als de literatuur voorschrijft dat het zo'n 15 tot 20 graden is bij wielrennen kan het niet anders dan dat het bij hardlopen niet rond de 15 kan liggen. Als je zoals Miezziej beschrijft met koude benen met tintelingen thuis te komen, was het te koud.
Dat is me bij fietsen regelmatig overkomen (ondanks een lange broek) en bij hardlopen gelukkig nog nooit.![]()
![]()
Wellicht komt het door het overtollige beenvet wat er zit![]()
Gisteren ging ik heel fanatiek zo'n workout video () doen met squats en lunges enzo. Nu heb ik spierpijn, niet normaal
Zijn mijn benen toch wat minder sterk dan dat ik dacht
![]()
![]()
Poeh! Interval training in 't centrum gedaan. 8x 400m met 30 seconden rust. Met 'n heuvel erin: omhoog én omlaag. Soort combinatie heuvel- en snelheidstraining dus eigenlijk
Was wel weer gezellig en tof
http://www.endomondo.com/workouts/266378835/881511Ja doei.![]()
lekker gelopen, 5 x 1000 ontspannen intervallen
http://www.endomondo.com/workouts/266383940/11291298
was van plan om er 6 te doen, maar kreeg een beetje last van mn heup ( de rechter ipv de linker) Dus ik dacht laat ik eens verstandig zijn, ik houd het bij 5.
![]()
Leuk rondje!quote:Op woensdag 6 november 2013 22:16 schreef Tarahumara het volgende:
lekker gelopen, 5 x 1000 ontspannen intervallen
http://www.endomondo.com/workouts/266383940/11291298
was van plan om er 6 te doen, maar kreeg een beetje last van mn heup ( de rechter ipv de linker) Dus ik dacht laat ik eens verstandig zijn, ik houd het bij 5.
Ik acht de kans dat ik nog ga hardlopen in Arnhem steeds kleiner, verhuizen is energieverslindend. Wel jammer, tis zo leuk lopen hier.![]()
Waar ligt jouw Hrmax? aardig hoge waardes deze training (of heb je dat altijd?)quote:Op woensdag 6 november 2013 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
Poeh! Interval training in 't centrum gedaan. 8x 400m met 30 seconden rust. Met 'n heuvel erin: omhoog én omlaag. Soort combinatie heuvel- en snelheidstraining dus eigenlijk
Was wel weer gezellig en tof
http://www.endomondo.com/workouts/266378835/881511![]()
Het eerste stuk richting en in de stad was niet zo handig, intervallen en stoplichten combineerde niet echt lekkerquote:Op woensdag 6 november 2013 22:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Leuk rondje!
Ik acht de kans dat ik nog ga hardlopen in Arnhem steeds kleiner, verhuizen is energieverslindend. Wel jammer, tis zo leuk lopen hier.![]()
Eigenlijk moet je nog wel even een afscheidsrondje lopen hier he![]()
![]()
Eigenlijk wel ja.. Wil eigenlijk nog een keer over de dijk richting Biljoen.. Of een keer naar Hoogte 80 lopen, heuveltraining.![]()
![]()
Pff de Monnikensteeg op richting Hoogte 80, dat is echt een kuitenbijter!quote:Op woensdag 6 november 2013 22:29 schreef Gogo83 het volgende:
Eigenlijk wel ja.. Wil eigenlijk nog een keer over de dijk richting Biljoen.. Of een keer naar Hoogte 80 lopen, heuveltraining.
Ik kan wel een mooi rondje voor je uitzetten. Hoogte 80, dan de Emmapiramide, Posbank over richting Rheden en dan over de dijk terug richting Arnhem .
Als jij m niet loopt, ga ik m zelf doen binnenkort![]()
![]()
Hallo! Dat klinkt prachtig, maar als veel te veel kilometers, heb nooit meer dan 10 gelopen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Pff de Monnikensteeg op richting Hoogte 80, dat is echt een kuitenbijter!
Ik kan wel een mooi rondje voor je uitzetten. Hoogte 80, dan de Emmapiramide, Posbank over richting Rheden en dan over de dijk terug richting Arnhem .
Als jij m niet loopt, ga ik m zelf doen binnenkortbedenk me net dat ik volgende week eigenlijk best tijd heb, dus als je ideeën hebt voor max 11 km dan hou ik me aanbevolen!
![]()
![]()
Richting hoogte 80, langs Valkenhuizen , over de Schelmseweg terug, klein stukje Rozendaal en even zwaaien op de Larensteinselaan. Dat zal ca 10 km zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Hallo! Dat klinkt prachtig, maar als veel te veel kilometers, heb nooit meer dan 10 gelopen.bedenk me net dat ik volgende week eigenlijk best tijd heb, dus als je ideeën hebt voor max 11 km dan hou ik me aanbevolen!
![]()
Ik dacht echt dat ik er zou zijn met m'n challenge vanavond..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat is echt sneu! Maar een goede motivator voor de volgende keer ( toch voor de eerste 500 mquote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ])
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Klinkt mooi! Het wordt dat of richting Biljoen!quote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Richting hoogte 80, langs Valkenhuizen , over de Schelmseweg terug, klein stukje Rozendaal en even zwaaien op de Larensteinselaan. Dat zal ca 10 km zijn.![]()
Even de deur uit nog, paar keer de straat op en neerquote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Cool! Lijkt mij echt super met zoveel supporters lopen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:02 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)rom-the-nyc-marathon
Awesome!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Als je bij 15 graden al naar lange kleding, wat trek je dan aan als t écht koud is? -5 ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar ik had het ook niet over koud hebben of niet, meer over de verhoogde blessuregevoeligheid van pezen bij dat soort temperaturen.
Dat hoeft niet voor iedereen een reden te zijn om lange broek aan te trekken, maar wees je er wel bewust van.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik zou het in m'n sig moeten zetten. Dan is 't maar duidelijk. Geen idee waar m'n Hmax ligt, maar die ligt vast heel hoog, en ja, dit is normaalquote:Op woensdag 6 november 2013 22:23 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Waar ligt jouw Hrmax? aardig hoge waardes deze training (of heb je dat altijd?)Hij zakt in die 30 seconden rust ook meteen 20 slagen, dus ik maak me ook geen zorgen
Ja doei.![]()
Ook lange kleding! Thermokleding is juist gemaakt om verschillende temperaturen aan te kunnen!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef Frsh het volgende:
[..]
Als je bij 15 graden al naar lange kleding, wat trek je dan aan als t écht koud is? -5 ofzo?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ook weer gelopen met de club vandaag. Lekker door de regen rondjes rennen door de stad. Na de 8 rondjes stonden we even te wachten voor we weer terug gingen lopen. En van iedereen kwam stoom af. Blijkbaar hebben we goed ons best gedaan!
Minder handig: ik heb een petje, maar die lag nog thuis, dus de combinatie bril en regen zorgde voor weinig zicht. Maar gelukkig nergens tegenaan gelopen.
En m'n horloge doet raar, maar misschien dat dat door de regen komt en hij het morgen weer doet... dus nog geen Endomondo linkje.Klinkt als een goede heuveltraining!quote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Richting hoogte 80, langs Valkenhuizen , over de Schelmseweg terug, klein stukje Rozendaal en even zwaaien op de Larensteinselaan. Dat zal ca 10 km zijn.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Den Bosch toch? Als dat het geval is, PLENTY of space! Je kan prima routes uitstippelen met enkel rotondes, zodat je niet steeds hoeft te stoppen voor verkeerslichten. Of over de dijk waar het héél rustig is, en dan kan je de route nog zo lang maken als je zelf wilt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:01 schreef Gogo83 het volgende:
Geen idee hoe het in onze nieuwe wijk is. Waar ik nu woon was het vaak tot in de middag wel rustig, genoeg tijd om te rennen dus. Maar eerst verhuizen, Sinterklaas, kerst... Duurt nog een eeuwigheid, dat vuurwerk!
Ik combineer deze 2 vaak: Stukje woonwijken, dan de dijk op, aan de andere kant weer woonwijken in naar huis.
Je zou eens op Endomondo naar routes kunnen kijken (bij mij, of in het algemeen zoeken op je postcode)Rustig aan kerel.. Beter nu wat extra (preventief) rust pakken dan straks verplicht voor langere tijd moeten rusten.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:15 schreef Jero_nimo het volgende:
Bah.. Vandaag nog last van mijn knie. Toch weer zo stom geweest om gister te hard te trainen. Volgens mij is het ook echt een lopersknie waar ik last van heb.
Ik weet niet precies waar Voltaren (gel) nou precies goed voor is, maar in mijn geval lijkt het echt te werken. Ik heb dinsdagavond voor het slapengaan voor het eerst Voltaren gesmeerd op de pijnlijke plek, gisteren zo goed als geen last meer tijdens normaal lopen. Gisterenavond weer gesmeerd, vandaag geen last.![]()
Vaker doen dusquote:Op woensdag 6 november 2013 21:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar ik heb het ook met mijn dikkere tight![]()
![]()
Wellicht komt het door het overtollige beenvet wat er zit![]()
Gisteren ging ik heel fanatiek zo'n workout video () doen met squats en lunges enzo. Nu heb ik spierpijn, niet normaal
Zijn mijn benen toch wat minder sterk dan dat ik dacht
Kun je profijt van hebben.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voltaren is een ontstekingsremmerJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik had gisteren denk ik ook beter een lange broek aan kunnen trekken... lopen ging op zich lekker ondanks de gure regen, maar echt helemaal op het eind, laatste 400-500 meter ofzo, kreeg ik ineens wat last van mijn knie, en nu ruim 24 uur later voel ik 'm nog bij sommige bewegingen (gek genoeg weer niet bij de trap). Was inderdaad wel koud aan de spieren en gewrichten, nat en wat wind, maar het kan ook dat het meer door de gladde bladeren kwam. Er lag op sommige stukken een pak kletsnatte blad-blubber, en hoewel ik geen een keer echt uitgleed, voelde ik mezelf wel regelmatig een heel klein beetje glijden bij het neerkomen. Die hele kleine, vaak zijwaartse beweginkjes tellen natuurlijk ook op, over 10-11km. Lekker midalgan warm er op (geen spoor van zwelling, dus juist warmte/doorbloeding stimuleren), in ieder geval bij natte, gure dagen m'n lange broek aan, en weer wat knie/bovenbeen oefeningen in m'n programma opnemen. Hopelijk snel weer helemaal overquote:Op woensdag 6 november 2013 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar ik had het ook niet over koud hebben of niet, meer over de verhoogde blessuregevoeligheid van pezen bij dat soort temperaturen.
Dat hoeft niet voor iedereen een reden te zijn om lange broek aan te trekken, maar wees je er wel bewust van.
Het enige waar ik me de rest van m'n training aan liep te ergeren was trouwens de fietsers, die zaten vaak helemaal in hun capuchon weggedoken en keken *echt* niet verder dan een paar meter voor zich uit! Moest wel 4x van het fietspad af de berm in omdat ze me niet zagen, ook niet met m'n felgekleurde kleding en lampjes toen het tijdens het lopen begon te schemeren, en er waren nog een paar hele late uitwijkers. Ik ga behalve lampjes en reflectie ook maar een fietsbel meenemen op de regen-dagen, denk ik....![]()
7 geloof ik bij de halve!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoeveel km gaat er eigenlijk over het strand bij egmond?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
nee, ik had nooit kunnen bedenken dat de NS het voor elkaar zou krijgen om anderhalf uur vertraging te produceren op een reis die normaal anderhalf uur duurt....quote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ben je dan niet gewoon te laat vertrokken?
Maar goed alles is goed gegaan, ondanks dat het krap was, zelfs mijn koffer zat in hetzelfde vliegtuig als ik
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo vervelend wanneer je Garmin onderweg leeg is.
Dat is wat ik deed maar hij stierf blijkbaar 500 mtr na zijn waarschuwing.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Sh*t...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Welk programma is dit trws?***![]()
Dinsdag en woensdag gelopen. Ik kan nu pas zondag weer. Twijfelde wel of ik het moest doen gisteren, maar omdat zondag nog ver weg is toch maar gedaan. Rondje wat te kort ingeschat waardoor ik bij 7km al thuis was ipv de geplande 8, maar ach.. Nou moet (mag) ik zondag 16km volgens mijn HM schema.. eeeek... erg benieuwd of me dat gaat lukken. Ik moet vooral proberen wat langzamer te lopen dan ik normaal doe.. en dat is niet makkelijk voor me, op de 12km loop ik net zo hard als ik op de 8km doe tegenwoordig. Dus wat dat betreft vrees ik wel een beetje voor zondag, 16km aan datzelfde tempo lijkt me niet slim namelijk.
![]()
Ik heb je Endomondo al lang bekeken!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Den Bosch toch? Als dat het geval is, PLENTY of space! Je kan prima routes uitstippelen met enkel rotondes, zodat je niet steeds hoeft te stoppen voor verkeerslichten. Of over de dijk waar het héél rustig is, en dan kan je de route nog zo lang maken als je zelf wilt.
Ik combineer deze 2 vaak: Stukje woonwijken, dan de dijk op, aan de andere kant weer woonwijken in naar huis.
Je zou eens op Endomondo naar routes kunnen kijken (bij mij, of in het algemeen zoeken op je postcode)Maar ga tzt zeker meer ideeën op doen!
![]()
Garmin Connectquote:Op donderdag 7 november 2013 07:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sh*t...
Welk programma is dit trws?
Het zou natuurlijk wel uitermate lullig zijn als er nu iets gebeurd waardoor ik de rest van het jaar niet meer zou kunnen lopen.. maar vooralsnog ga ik er gewoon vanuit dat ik zaterdag m'n challenge dik haal
En je gaat toch ook gewoon de bruggenloop lopen!quote:Op donderdag 7 november 2013 07:52 schreef E.T. het volgende:
[..]
Garmin Connect
Het zou natuurlijk wel uitermate lullig zijn als er nu iets gebeurd waardoor ik de rest van het jaar niet meer zou kunnen lopen.. maar vooralsnog ga ik er gewoon vanuit dat ik zaterdag m'n challenge dik haal[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Psies!quote:Op donderdag 7 november 2013 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En je gaat toch ook gewoon de bruggenloop lopen!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Rare vraag. Of loop jij in de herfst ook in een korte broek omdat je anders als het echt koud is pas je lange broek kan aantrekken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef Frsh het volgende:
[..]
Als je bij 15 graden al naar lange kleding, wat trek je dan aan als t écht koud is? -5 ofzo?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
vind het helemaal geen rare vraag,want dat vraag ik me over het algemeen wel eens af bij mensen die al snel naar een tight grijpen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Rare vraag. Of loop jij in de herfst ook in een korte broek omdat je anders als het echt koud is pas je lange broek kan aantrekken.
ik denk dat Frsh alleen het beeld heeft dat iemand hartje winter met een wintertight met daarover een trainingsbroek of zo iets loopt gecombineerd met 3 lagen bovenkleding
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-11-2013 09:33:50 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb maandag voor 't eerst in lange tight weer gelopen. Was rond een graadje of 4, dus vond 't wel kunnen
Heb de OP trouwens opengegooid, dus Gogo kan gewoon weer editen vandaag
Ja doei.![]()
Ik trek bij een graad of 18 al een lange tight aan. Als het kouder dan 5 graden is trek ik een dikkere tight aan. Tenzij tempotraining, dan een dunnere. Zondag vond ik een driekwart-tight prima, maar had ik ook wel graag een dunne lange tight aan gehad.
Ik heb altijd wel het idee dat zowel m'n lijf als m'n lange tights prima geschikt zijn voor een vrij grote range aan temperaturen, net als dat anderen dat vinden van bunhuggers. Ieder z'n ding.![]()
jeetje Hats, 18 graden, ik moet er niet aan denken....nu is het wel zo dat ik als ik maar een beetje kou voel (zeg maar onder 10 graden) ik dunne handschoenen draag want al kan het met mijn benen lang aan qua kou, ik heb altijd koude handen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb nu wel *telt* 4 lagen kleding aan voor ik zo op de motor spring
Spijkerbroek, wintervoering, regenvoering en motorbroek zelf.
En een truitje, langemouwentruitje, vestje en motorjas.
Michelinvrouwtje! Zo maar 's op pad. Gelukkig schijnt te zon
Ja doei.![]()
Ik zou ook wel tot lagere temperaturen met korte broek kunnen lopen, maar ik heb het bij 18 graden met een lange tight niet te warm. Met handschoenen (en dunne mutsjes) heb ik het wel vrij snel te warm. Die komen bij mij pas als het rond het vriespunt is uit de kast, en gaan dan ook zodra ik opgewarmd ben meestal weer uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
jeetje Hats, 18 graden, ik moet er niet aan denken....nu is het wel zo dat ik als ik maar een beetje kou voel (zeg maar onder 10 graden) ik dunne handschoenen draag want al kan het met mijn benen lang aan qua kou, ik heb altijd koude handen
Gelukkig is ieder mens anders en heeft iedereen andere voorkeuren
Mocht ik trouwens ooit eens wel regelmatig met de AV mee naar het bos/duinen gaan, heb ik alvast nieuwe sloffen uitgezocht, Inov-8 Terrafly 277:![]()
Zouden het goed moeten doen op verhard en onverhard. M'n Omni's vind ik niet lekker lopen op alles behalve asfalt en stenen, en hoe m'n Mirage's het op onverharde ondergrond doen ga ik als het goed is dit weekend uitvinden.![]()
Terrafly's.
Heb ook een paar en zijn zeker voor trainingen in de winter heerlijk, hebben mij door een groot deel van de sneeuwperiode gesleept afgelopen jaar.Zool heeft wel wat meer grip dan een hoop andere schoenen, maar heb er idd ook regelmatig snelheidstrainingen op gedaan en dat gaat ook gewoon prima.
Ik lees er alleen maar lovende dingen over! Maar ik moet natuurlijk wel vaker onverhard gaan lopen om ze nodig te hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:53 schreef DeeBee het volgende:
Terrafly's.
Heb ook een paar en zijn zeker voor trainingen in de winter heerlijk, hebben mij door een groot deel van de sneeuwperiode gesleept afgelopen jaar.Zool heeft wel wat meer grip dan een hoop andere schoenen, maar heb er idd ook regelmatig snelheidstrainingen op gedaan en dat gaat ook gewoon prima.
![]()
![]()
Als de mijne piept kan ik volgens mij nog een dik half uur tot 3 kwartier verder.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo vervelend wanneer je Garmin onderweg leeg is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn Endomondo is wat dat betreft vrij saai. Heb heel vaak hetzelfde rondje gelopen, of een variant ervan. Er is een boekje met looproutes in Den Bosch e.o. Kan zo even niet op de titel komen, maar een beetje googlen zou het vrij vlot moeten opleveren. Tegen die tijd kunnen we wel wat mooie routes uitstippelen samen. Als je wilt that isquote:Op donderdag 7 november 2013 07:36 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik heb je Endomondo al lang bekeken!Maar ga tzt zeker meer ideeën op doen!
![]()
![]()
Zit jij nu mijn vriendin te versieren?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Mijn Endomondo is wat dat betreft vrij saai. Heb heel vaak hetzelfde rondje gelopen, of een variant ervan. Er is een boekje met looproutes in Den Bosch e.o. Kan zo even niet op de titel komen, maar een beetje googlen zou het vrij vlot moeten opleveren. Tegen die tijd kunnen we wel wat mooie routes uitstippelen samen. Als je wilt that is
Maar we moeten inderdaad een keer samen lopen, als je weer terug bent!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb ook geen idee waarom hij zo snel uitviel na de waarschuwing. Ik vermoed dat het met de aangesloten HR meter van doen heeft want eerder kon ik dat nog wel redden naar huis.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als de mijne piept kan ik volgens mij nog een dik half uur tot 3 kwartier verder.
Nou ja, weer aan de oplader dan maar.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
TRIO! TRIO! TRIOOOOOOOOO!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zit jij nu mijn vriendin te versieren?
Maar we moeten inderdaad een keer samen lopen, als je weer terug bent!![]()
![]()
Dan zullen de schoonouders vanavond ook wel melden dat er post voor ons is bezorgd.
Zal mn brievenbus ook s checken dan
edit hmm nog nix hier
[ Bericht 33% gewijzigd door Stefanovic83 op 07-11-2013 11:24:19 ]![]()
610 met hr en footpod werkt meestal nog wel minimaal nog een half uurtje als hij begint te zeuren.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waarom hij zo snel uitviel na de waarschuwing. Ik vermoed dat het met de aangesloten HR meter van doen heeft want eerder kon ik dat nog wel redden naar huis.
Nou ja, weer aan de oplader dan maar.![]()
Heeft er iemand hier toevallig ervaring met slapende voet(en)?
Ik heb zelf Asics in een loopwinkel gekocht, inclusief test met loopband en alles. Nauwelijks problemen gehad voor de zomer. Tijdens de zomer zit ik geregeld op de renfiets en loop ik vrijwel niet. Sinds september weer aan het lopen en ongeveer 8 vd 10 keer gaat mijn rechtervoet slapen na een kilometer of 5/6
Heb al zitten experimenteren met de veters (strak/los) en soms kan ik idd lopen zonder dat mijn voet gaat slapen.
Iemand de gouden tip om dit voor altijd uit te bannen?
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
Een looptrio vind ik prima. Met Guppy ook gedaan, was leuk.quote:Al moet je dan wel je tempo flink naar beneden bij stellen, of ik het mijne opschroeven.
![]()
Ja, tijdens lange trainingen heb ik soms last van slapende voeten. Meestal als ik wat langer niet gelopen heb, en mijn tred meer op die van een olifant lijkt. Veters niet te strak wil sowieso wel een beetje helpen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Keano het volgende:
Heeft er iemand hier toevallig ervaring met slapende voet(en)?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Veters losser en minder strakke sokkenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Keano het volgende:
Heeft er iemand hier toevallig ervaring met slapende voet(en)?
Ik heb zelf Asics in een loopwinkel gekocht, inclusief test met loopband en alles. Nauwelijks problemen gehad voor de zomer. Tijdens de zomer zit ik geregeld op de renfiets en loop ik vrijwel niet. Sinds september weer aan het lopen en ongeveer 8 vd 10 keer gaat mijn rechtervoet slapen na een kilometer of 5/6
Heb al zitten experimenteren met de veters (strak/los) en soms kan ik idd lopen zonder dat mijn voet gaat slapen.
Iemand de gouden tip om dit voor altijd uit te bannen?Als mijn sokken niet helemaal goed zitten krijg ik ook last van slapende voeten
Hmm dat zou weleens een goede tip kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
Veters losser en minder strakke sokkenAls mijn sokken niet helemaal goed zitten krijg ik ook last van slapende voeten
Ik gebruik namelijk van die sokjes die ik met wielrennen ook gebruik. Van die dunne, die vrij strak om de voet zitten.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
Teenoefeningen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Keano het volgende:Iemand de gouden tip om dit voor altijd uit te bannen?
![]()
ik heb het liefst gewone dunne, niet te strakke, katoenen sokjes. Zonder zones, drukpunten of weetikveelwat. Dan weet ik zeker dat ik op safe zitquote:Op donderdag 7 november 2013 13:24 schreef Keano het volgende:
[..]
Hmm dat zou weleens een goede tip kunnen zijn.Ik gebruik namelijk van die sokjes die ik met wielrennen ook gebruik. Van die dunne, die vrij strak om de voet zitten.
Ik ga aan het eind van de middag een loopje doen van een kilometer of 8. Zal eens wat lossere katoenen sokken aantrekken.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik heb het liefst gewone dunne, niet te strakke, katoenen sokjes. Zonder zones, drukpunten of weetikveelwat. Dan weet ik zeker dat ik op safe zit"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
Ik heb gewoon hele dunne sneakersokken van de Aktiesport. Doen het prima voor mij.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bij mij is het startpakket ook binnen. Startvak Roze.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Startvak Oranje![]()
Totaal geen idee meer wat voor tijd ik heb opgegeven."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik ook niet. 1:30 gok ik. Ben benieuwd of ik dat überhaupt haal met de vorm van de laatste tijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:25 schreef _MvN_ het volgende:
Startvak Oranje![]()
Totaal geen idee meer wat voor tijd ik heb opgegeven.
Zal ik dan ook nog maar wat variatie toevoegen met 'Blauw'?
Net terug van 10 x 400 meter, was op zich wel een lekkere training! Na het weekend toch beetje verkouden gebleven, dus afgelopen dagen niet topfit en zin om te trainen, maar dit was wel even lekker.
Ik doe met je mee in blauw DeeBee!
Ik had eigenlijk moeten wachten tot alle kleuren vd regenboog voorbij waren gekomen![]()
![]()
Ik in het roze. Welke tijd heb jij opgegeven Hats?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Stukken mooier dan menig Asics klompschoenquote:.
Ik geloof dat ik zelf 1:30 heb opgegeven (hoewel 1:35 realistisch is). Wie doet er een gok waar ik sta? Onze enveloppen zijn een paarhonderd kilometer verderop afgegeven.
Achter de bezemwagenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:01 schreef Wolve000 het volgende:
Ik geloof dat ik zelf 1:30 heb opgegeven (hoewel 1:35 realistisch is). Wie doet er een gok waar ik sta? Onze enveloppen zijn een paarhonderd kilometer verderop afgegeven.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
1:12. Toen ik me inschreef was dat realistisch. Plan nu is om 1:15 te proberen en tevreden te zijn met sub 1:20.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik in het roze. Welke tijd heb jij opgegeven Hats?![]()
1.12 is ook wel erg hard! 4.48 gemiddeldquote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
1:12. Toen ik me inschreef was dat realistisch. Plan nu is om 1:15 te proberen en tevreden te zijn met sub 1:20.
Ik hoop ergens rond de 1.10 binnen te komen. Tijdens de marathon kwam ik door in 1.11.06. Dus dat moet haalbaar zijn."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Wehe ik vergeleek de hoogtekaartjes van de diepe hel loop en de 7^^ met elkaar. Ik dacht dat de 7^^ zwaarder zou zijn maar hij lijkt me een stuk lichter.
Nice!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ohhhdeze nieuwe hardlooppantoffels kwamen vandaag binnen
Vrij goedkoop aan gekomen via eBay.
[ afbeelding ]
Zelfde type als mijn huidige witte wedstrijdslofjes, alleen dan niet waterdicht.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Toen ik me inschreef liep ik dan ook erg lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 17:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
1.12 is ook wel erg hard! 4.48 gemiddeld![]()
![]()
Ja, maar volgens mij zijn onze PRs op de meeste afstanden ongeveer gelijk, en ik denk dat ik 4.48 misschien 7 of 8 km volhoud, niet meerquote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Toen ik me inschreef liep ik dan ook erg lekker
Maar ja ik snap ook wel weer dat als je in een periode veel vooruitgang boekt, je ervanuit gaat dat die stijgende lijn zich door kan zetten.
In ieder geval, als je onder de 1.20 loopt ben ik al jaloers (en trots) op je hoor!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Evenementen met veel fokkers levert leuk leesvoer.
En het lijkt erop dat oktober gewoon niet mijn maand was ofzo qua lopen, net weer een rondje gehobbeld en dat ging weer prima.En minder slakkig dan ik van mezelf gewend ben, zou er dan toch iets van snelheid inzitten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Mijn PR's heb ik rond mei gelopen, toen liep ik net een half jaar. Ik denk dat het dan niet zo gek is om te verwachten dat je weer een half jaar later nog iets beter loopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij zijn onze PRs op de meeste afstanden ongeveer gelijk, en ik denk dat ik 4.48 misschien 7 of 8 km volhoud, niet meer
Maar ja ik snap ook wel weer dat als je in een periode veel vooruitgang boekt, je ervanuit gaat dat die stijgende lijn zich door kan zetten.
In ieder geval, als je onder de 1.20 loopt ben ik al jaloers (en trots) op je hoor!![]()
Progressie is nooit een rechte lijn.. komt vast wel weer!quote:Op donderdag 7 november 2013 17:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mijn PR's heb ik rond mei gelopen, toen liep ik net een half jaar. Ik denk dat het dan niet zo gek is om te verwachten dat je weer een half jaar later nog iets beter loopt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ook 1.30 opgegevenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:01 schreef Wolve000 het volgende:
Ik geloof dat ik zelf 1:30 heb opgegeven (hoewel 1:35 realistisch is). Wie doet er een gok waar ik sta? Onze enveloppen zijn een paarhonderd kilometer verderop afgegeven.zal wel even aan mams vragen of ze de enveloppe openmaakt
Ja doei.![]()
Niemand bij mij dus, tsk!
Ik had 1.29.59 opgegeven trouwens. Op de HM deed ik er 1.23 over dus ik hoop onder de 1.20. Moet wel mogelijk zijn toch?
Iemand nog tips qua parkeren met de auto, buiten de tips van de organisatie zelf?![]()
Nieuwe pantoffels ftwquote:Op donderdag 7 november 2013 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ohhhdeze nieuwe hardlooppantoffels kwamen vandaag binnen
Vrij goedkoop aan gekomen via eBay.
[ afbeelding ]
Zelfde type als mijn huidige witte wedstrijdslofjes, alleen dan niet waterdicht.![]()
Welk type is het?
Heb ook startnummer binnen: roze vak.![]()
Zo kanonnen!
Net terug van een traplooptraining als voorbereiding op de Maastoren-challenge. In de flat waar ik vroeger woonde in een trappenhuis. 17 etages. Eerst 800 meter warmlopen, met de lift naar beneden en nog een keer. Helemaal naar de vaantjes. Ik durf te stellen, zwaarder dan de Balijbrug. En tóch leef ik nog!
Eerste maal ging het in 1:44, tweede maal in 1:42.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de 7^-lopers, succes!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
op de kaartjes kijkend lijkt de 7^^ me inderdaad een stuk makkelijker, je gaat een keer omhoog maar na 5.5km zitten er geen klimmetjes meer in.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Wehe ik vergeleek de hoogtekaartjes van de diepe hel loop en de 7^^ met elkaar. Ik dacht dat de 7^^ zwaarder zou zijn maar hij lijkt me een stuk lichter.
[ afbeelding ]
De diepe hel ziet er op papier veel venijniger uit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet alleen op papier.
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:02 schreef Corniel het volgende:
Zo kanonnen!
Net terug van een traplooptraining als voorbereiding op de Maastoren-challenge. In de flat waar ik vroeger woonde in een trappenhuis. 17 etages. Eerst 800 meter warmlopen, met de lift naar beneden en nog een keer. Helemaal naar de vaantjes. Ik durf te stellen, zwaarder dan de Balijbrug. En tóch leef ik nog!
Eerste maal ging het in 1:44, tweede maal in 1:42.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de 7^-lopers, succes!
Nou die hoogtemeters zitten iig in de benen, zij het door de 6 uur durende klauterpartij in de Glen Nevis vanmiddag. De vraag is nu: kom ik nog aan trainen toe als ik thuis ben?Ik voorspel spierpijn
![]()
Maar: adembenemend![]()
Startnummer in de bus dus. Ben benieuwd![]()
![]()
Nee vooral die bij 2km. Dan kijk je echt tegen een muur van hardlopers die omhoog ploeteren. Gelijk flink afzien.quote:
Ik snap ook niet dat iedereen denkt dat de zevenheuvelenloop zo zwaar is. Er worden wereldrecords gelopen! En die heuvels stellen ook echt heel weinig voor eigenlijk. Het zijn er ook nog lang geen 7quote:Op donderdag 7 november 2013 18:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
op de kaartjes kijkend lijkt de 7^^ me inderdaad een stuk makkelijker, je gaat een keer omhoog maar na 5.5km zitten er geen klimmetjes meer in.
De diepe hel ziet er op papier veel venijniger uit. Vorig jaar liep ik op de 7^^ zo 4 minuten beneden de tijd van de posbankloop die iets eerder dat jaar was. Die iswel een heel stuk zwaarder
![]()
![]()
Zou graag willen dat ik meer klimmetjes in de buurt kon pakken, want eigenlijk loopt dat wel prettig.
Vlak lopen heeft natuurlijk ook zo zijn charme, constant kunnen lopen maar een heuvel/klim geeft je meer variatie en gevoel van rennen.
Ben nu al een aantal maal het viaduct op geweest van de N11 waar de trein onderdoor gaat. Leuke klim maar de weg er naartoe (en terug) is niet lekker. Losse stoeptegels, ongelijke paden en nu ook erg donker.
Dus dan hou ik standaar hier de 2 bruggen in mijn loopje, heb ik om de hoek. Lekker om tegenop te crossen en jezelf mee te laten vallen naar beneden.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik zie het nog zo voor mij inderdaad.. kom die hoek om en zie 1 lang bewegend lint naar boven toe... ok.. daar gaan we dan!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee vooral die bij 2km. Dan kijk je echt tegen een muur van hardlopers die omhoog ploeteren. Gelijk flink afzien.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het zijn ook eigenlijk gewoon 7 verkeersdrempels.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat iedereen denkt dat de zevenheuvelenloop zo zwaar is. Er worden wereldrecords gelopen! En die heuvels stellen ook echt heel weinig voor eigenlijk. Het zijn er ook nog lang geen 7. Vorig jaar liep ik op de 7^^ zo 4 minuten beneden de tijd van de posbankloop die iets eerder dat jaar was. Die iswel een heel stuk zwaarder
Ja doei.![]()
inderdaad.... een goed resultaat bij de VML zorgt er voor dat Corniel aan hoogmoedwaarzin begint te leiden en de Balijbrug begint te onderschatten..... don't underestimate the power of the Balijbridge..quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zijn ook eigenlijk gewoon 7 verkeersdrempels.![]()
maar toch.....
Oh, de waarheid daarin.. mijn god...quote:Op donderdag 7 november 2013 18:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
maar toch.....
[ afbeelding ]afgelopen maandag...
Ja doei.![]()
Dat heb je ook bij de trail des Fantomes, je schrikt je dood !quote:Op donderdag 7 november 2013 18:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik zie het nog zo voor mij inderdaad.. kom die hoek om en zie 1 lang bewegend lint naar boven toe... ok.. daar gaan we dan!![]()
![]()
De mensen die dat soort parcoursen bedenken denken volgens mij alleen aan de voorste lopersGooi er een bocht in of zo! Net als wanneer je ergens de eerste lopers alweer de andere kant op ziet gaan, dat is toch ook niet goed voor de moraal!
ik schrok me alleen dood doen ik zag dat al die laagland-trailers begonnen te wandelen, instant traffic jamquote:Op donderdag 7 november 2013 18:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat heb je ook bij de trail des Fantomes, je schrikt je dood !'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bochten mogen er van mij ook in, veel zelfs!Maar vind 't niet zo erg om bij grote evenementen al mensen te zien finishen of richting finish rennen op z'n minst. Ren voor 't evenement en voor m'n eigen plezier, niet voor de winst
Ja doei.![]()
En toen gingen ze ook nog eens niet aan de kantquote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik schrok me alleen dood doen ik zag dat al die laagland-trailers begonnen te wandelen, instant traffic jam![]()
Ja doei.![]()
Nee dat niet, maar op het moment dat jij denkt Aaarrghhh nog 5km waarom doe ik diiiit en je ziet mensen die al 4km verder zijn, vind ik dat toch wel naarquote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Bochten mogen er van mij ook in, veel zelfs!Maar vind 't niet zo erg om bij grote evenementen al mensen te zien finishen of richting finish rennen op z'n minst. Ren voor 't evenement en voor m'n eigen plezier, niet voor de winst
Alhoewel het ook weer van mijn gemoedstoestand afhangt, tijdens de HM vond ik het erg cool om te zien dat de winnaar mij een rondje ingehaald had, ik moedigde hem aan en hij keek nog even om en lachte!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Corniel's post over de Maastoren-challenge heeft er net voor gezorgd dat ik net toch maar weer eens inforamtie heb gezocht voor het volgende
http://firefightersclimb.org.nz/
heb hier ooit al eens eerder aan gedacht maar is een beetje naar de achtergrond geraakt... toch maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn om alsnog mee te doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij wou leuk hardlopend naar boven? Veel plezier! Iedereen liep daar, behalve misschien de toppers. Maar lopen gaat daar ook net zo snel als hardlopen. Kost alleen minder kracht.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik schrok me alleen dood doen ik zag dat al die laagland-trailers begonnen te wandelen, instant traffic jam![]()
af en toe word ik nog badend in het zweet wakker als ik er aan terug denk...quote:Op donderdag 7 november 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En toen gingen ze ook nog eens niet aan de kant![]()
gelukkig zie ik dan altijd aan het end van die enge droom Stream weer die me naar de finish toe schreeuwt!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
sorry hoor Jero, maar dat was prima hardlopend te doen, gewoon in het lage verzet en omhoogquote:Op donderdag 7 november 2013 19:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jij wou leuk hardlopend naar boven? Veel plezier! Iedereen liep daar, behalve misschien de toppers. Maar lopen gaat daar ook net zo snel als hardlopen. Kost alleen minder kracht.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is dat het eind van het enge gedeelte, ja?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
af en toe word ik nog badend in het zweet wakker als ik er aan terug denk...
gelukkig zie ik dan altijd aan het end van die enge droom Stream weer die me naar de finish toe schreeuwt!Ja doei.![]()
Startnummer 47207. Wat een mooi hoog getal.
Startvak rozé bij de nachtloop over 10km.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ik heb het idee dat dat onnodig veel energie kost voor het marginale snelheidsverschil wat je daarmee bereikt. Maar misschien is dat voor jou wel anders inderdaad, jij bent heel wat meer gewend in dat opzichtquote:Op donderdag 7 november 2013 19:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry hoor Jero, maar dat was prima hardlopend te doen, gewoon in het lage verzet en omhoog. Ik heb in ieder geval gewoon stevig doorgelopen, met de handen op de knieën
..
![]()
Ligt ook aan je voorkeur. Ik vind het vaak ook wel fijn om, zolang het kan in het ritme van m'n ren te blijven bij een klim en probeer dan de effort hetzelfde te houden, wat er natuurlijk op neerkomt dat je langzamer gaat, maar als het meezit wel een beetje in je flow kunt blijven.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat onnodig veel energie kost voor het marginale snelheidsverschil wat je daarmee bereikt. Maar misschien is dat voor jou wel anders inderdaad, jij bent heel wat meer gewend in dat opzicht. Ik heb in ieder geval gewoon stevig doorgelopen, met de handen op de knieën
..
Ja doei.![]()
De 5km van de Operatie NL fit loop is geweest! Ik vond dat wel een mooi programma om te volgen.
Ze hebben het allemaal gehaald,
Rob in 29.57 (hij moest onder de 30 van de trainer haha)
Gwenda in 36.34
Maja in 38.08
Leo in 39.00
En Linda in 33.46
Oja en Art Rooijakkers in 39.53, die zal wel met Leo of iemand meegelopen hebben, kan me niet voorstellen dat hij niet harder kan
Toch knap, zeker voor zo'n Gwenda en Maja die toch nog 107 en 109 kg wegen..
Uitslagen: http://avro.nl/operatienl(...)OF13&rdpage=uitslag1Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Pff. Slappelingen dus.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Startvak paars op de 10km
*zwaait!* ik ook rozequote:Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
startvak roze voor ons!
Ik heb startnummer 3730 en Wolve 19388
Wat een eerquote:Op donderdag 7 november 2013 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaan we elkaar na 13 jaar FOK! eindelijk meeten?![]()
Mag je me hazen![]()
I haz them pink start box at the heuvelheuvelheuvelheuvelheuvelheuvelheuvel walk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn nietige bestaan een 20 km gelopen... WhoopWhoop. Mijn Garmin was wel helemaal leeg op km 15 (hij was al van km 6 aan het zeuren) maar heb gewoon 10 heen en 10 terug gedaan (ik dacht eerst ik draai pas als hij helemaal leeg is, gelukkig maar niet gedaan...) Was wel super mooi lopen, aan de ene kant ruwe oceaan aan de andere kant Table Mountain met de 12 Apostels bedekt met een grote donderwolk en een regenboog...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Wat chill! Wie ben jij eigenlijk op Endomondo?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef Sjaapje het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn nietige bestaan een 20 km gelopen... WhoopWhoop. Mijn Garmin was wel helemaal leeg op km 15 (hij was al van km 6 aan het zeuren) maar heb gewoon 10 heen en 10 terug gedaan (ik dacht eerst ik draai pas als hij helemaal leeg is, gelukkig maar niet gedaan...) Was wel super mooi lopen, aan de ene kant ruwe oceaan aan de andere kant Table Mountain met de 12 Apostels bedekt met een grote donderwolk en een regenboog...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Emma Sjaap, ik moet mijn garmin nog opladen en hij ligt ergens waar ik niet ligquote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat chill! Wie ben jij eigenlijk op Endomondo?.
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Nice!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef Sjaapje het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn nietige bestaan een 20 km gelopen... WhoopWhoop. Mijn Garmin was wel helemaal leeg op km 15 (hij was al van km 6 aan het zeuren) maar heb gewoon 10 heen en 10 terug gedaan (ik dacht eerst ik draai pas als hij helemaal leeg is, gelukkig maar niet gedaan...) Was wel super mooi lopen, aan de ene kant ruwe oceaan aan de andere kant Table Mountain met de 12 Apostels bedekt met een grote donderwolk en een regenboog...***![]()
Toch wel aan het twijfelen over mijn mountain run binnen 3 weken, ga zien of ik komende 2 weken op reis wat bergjes meeneem en hoe vlot die gaan. Of ik kan altijd opteren om gewoon dood te gaan tijdens de race. De week erna zou ik wel graag een halve off road doen, volgens mij ben ik er toch zo ongeveer wel klaar voor.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Paars-boks!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
heb het startnummer ook binnen dus voor de laatste beslissers!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Goed bezig!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef Sjaapje het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn nietige bestaan een 20 km gelopen... WhoopWhoop. Mijn Garmin was wel helemaal leeg op km 15 (hij was al van km 6 aan het zeuren) maar heb gewoon 10 heen en 10 terug gedaan (ik dacht eerst ik draai pas als hij helemaal leeg is, gelukkig maar niet gedaan...) Was wel super mooi lopen, aan de ene kant ruwe oceaan aan de andere kant Table Mountain met de 12 Apostels bedekt met een grote donderwolk en een regenboog...Mooie mijlpaal is dat! Volgende keer ook een mobiel meenemen, kan je én Endomondo aanslingeren als je horloge leeg is en het prachtige uitzicht op de gevoelige plaat vastleggen
.
![]()
Geen rugzak mee, geen mobiel... Volgende keer 22 km, en dus wel een rugzak want mijn tank was toch wel leeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Goed bezig!!!Mooie mijlpaal is dat! Volgende keer ook een mobiel meenemen, kan je én Endomondo aanslingeren als je horloge leeg is en het prachtige uitzicht op de gevoelige plaat vastleggen
.
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Tijd voor een SPIbelt dan voor de kortere rondjesquote:Op donderdag 7 november 2013 20:45 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Geen rugzak mee, geen mobiel... Volgende keer 22 km, en dus wel een rugzak want mijn tank was toch wel leeg..
![]()
al die startnummers op FB, al die startvakkkleurtjes en als trouwe poster vanaf topic #20 heb ik nog nooit de eer gehad om a. een startnummer met mijn naam te hebben en b. in een start vak te mogen starten... life is a bitch!
Niet zeuren, jij hebt bergen enzo...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
al die startnummers op FB, al die startvakkkleurtjes en als trouwe poster vanaf topic #20 heb ik nog nooit de eer gehad om a. een startnummer met mijn naam te hebben en b. in een start vak te mogen starten... life is a bitch!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
al die startnummers op FB, al die startvakkkleurtjes en als trouwe poster vanaf topic #20 heb ik nog nooit de eer gehad om a. een startnummer met mijn naam te hebben en b. in een start vak te mogen starten... life is a bitch!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: