Wat een eng gezelschap, laten we er mee kappen.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Arn0 het volgende:
Het lijkt hier steeds meer op het RTL Boulevard topic.
Kloptquote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben je klaar met je machogebral?
Volgens mij heb je maar een heel klein hartje.
Jij schijnt een uitstekende Wim Kieft in huis te hebben, dus ik wacht in spanning.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind al die homo-erotische toespelingen geweldig, maar dit topic heeft meer imitaties nodig zoals DrDentz op pagina 1 reeds demonstreerde.
Ik heb hem even op zijn plaats gezetquote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is toch werkelijk een plaag dat blaag.
KLB / Aad de Mos
Haten op Aad300, waar gaat het heen met de wereld?
Sowwww. Daar heeft hij niet van terug.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem even op zijn plaats gezet
Ik heb gelijk maar grof geschut ingezet.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowwww. Daar heeft hij niet van terug.
KLB / Mensen die haten op Aad300quote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is toch werkelijk een plaag dat blaag.
KLB / Aad de Mos
Haten op Aad300, waar gaat het heen met de wereld?
Hehehe, het was ook zo voorspelbaar dat Genee degene was die afgezeken zou worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef Arn0 het volgende:
Voor de liefhebber, klassiek "ICI Paris" (de directeur laat zich afzeiken) fragmentje dat van Youtube verwijderd is:
http://www.rtlxl.nl/#!/u/85e08992-b1e7-33f2-9c54-f51e929fb53d
Vanaf 52:15. Derksen en Genee in topvorm, iemand die zich laat afzeiken voor het goede doel lijkt me een beter idee dan de kantineheld.
Ik vermoed AZ.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Welke wedstrijd doet Sierd?
Neehee.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:14 schreef Evertjan het volgende:
geen Gijp bij de EL ik maak me nu al zorgen dat hij weer in een dipje zit
Is omdat EL dramatisch is. Heeft niks met zijn gemoedstoestand te maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:14 schreef Evertjan het volgende:
geen Gijp bij de EL ik maak me nu al zorgen dat hij weer in een dipje zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |