Dat is best knap inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het nog steeds fascinerend dat ik die hele Sandra pas door de Top2000 heb leren kennen, kennelijk heb ik heel 2012 verder onder een steen geleefd.
op deze Sandra moet je stemmenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het nog steeds fascinerend dat ik die hele Sandra pas door de Top2000 heb leren kennen, kennelijk heb ik heel 2012 verder onder een steen geleefd. Had de kennismaking graag overgeslagen trouwens.
Die laatste werd onterecht nog gelinkt aan 9/11 door een video van iemand. Zo is dat nummer bekend geworden.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:34 schreef Olga het volgende:
Opvallend, in 1999, bij de eerste versie van de top 2000, was er maar een nummer van dat jaar in de lijst. The Road Ahead van City to City (vreselijke plaat vind ik). In 2000 ook maar eentje, What if van Mark Knopfler en in 2001 alleen Live met Overcome
Aanvankelijk dacht ik dus ook dat het voor 9/11 wasquote:Op donderdag 7 november 2013 20:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die laatste werd onterecht nog gelinkt aan 9/11 door een video van iemand. Zo is dat nummer bekend geworden.
Werd ook door iedereen geroeptoeterd.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Aanvankelijk dacht ik dus ook dat het voor 9/11 was
Ik vraag me wel eens af waar ik Al Qaida nu meer voor haat. Die paar wolkenkrabbers, of dat dat lied zo groot is geworden.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Aanvankelijk dacht ik dus ook dat het voor 9/11 was
Yupsquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd ook door iedereen geroeptoeterd.
Ik vond het nummer mooi, op een gegeven moment hoorde je het echter zo vaak dat ik er een hekel aan kreegquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af waar ik Al Qaida nu meer voor haat. Die paar wolkenkrabbers, of dat dat lied zo groot is geworden.
Is laatst ook gekozen door de 3FM luisteraars als beste plaat van de 90's.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:46 schreef TLC het volgende:
Zit nu te luisteren naar RATM op nr 188, ik snap niet zo goed dat ie zo hoog staat
ANGEL OF DEATH! Monarch to the kingdom of the death!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Slayer is pokkeherrie (en ik kan metal echt wel waarderen, het hoeft echt niet alleen maar zoete muziek uit de jaren 60/70 te zijn)
Idd, erg leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Ik herken al steeds meer users van vorig jaar
Aangenaam. Ik ken ze nog steeds niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het nog steeds fascinerend dat ik die hele Sandra pas door de Top2000 heb leren kennen, kennelijk heb ik heel 2012 verder onder een steen geleefd. Had de kennismaking graag overgeslagen trouwens.
Daar hebben we Blof voorquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:59 schreef FritsFlits het volgende:
Muziek als Slayer en Sandra zorgen voor de plaspauzes. Ook wel handig
Eigenlijk doe ik dat tijdens bijna alles Nederlandstalig , even wat drinken halen/even naar de WCquote:
Eigenlijk is dat best goed geregeldquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik dat tijdens bijna alles Nederlandstalig , even wat drinken halen/even naar de WC![]()
Hangt er vanaf welke, er zijn nl ook goede Nederlandstalige nummersquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:42 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat haar lijstje aanpassen en zet er een paar nederlandstalige nummers in om verzekerd te zijn van plaspauze
dus dan ga je 3x in een uur en dan 4 uur achter elkaar nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:29 schreef Momo... het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik dat tijdens bijna alles Nederlandstalig , even wat drinken halen/even naar de WC![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |