SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste vraag, is 5 gig genoeg voor ios 7.2?quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
ooeeee, het topicnummer klopt niet!!!
So?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
So? Als mensen dan op zoek gaan naar Topic #232 dan gaan ze die niet vinden, en dat is dus verwarrend.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:46 schreef HeatWave het volgende:
ooeeee, het topicnummer klopt niet!!!
So?.
Als moderator zou je dat moeten kunnen begrijpen toch?
[ Bericht 3% gewijzigd door very op 05-11-2013 12:01:33 ]People assume too much.![]()
Kan die niet worden aangepast...?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Geen paniek, het is al aangepast. Minpunten voor de TT.![]()
Tuurlijk wel, maar ik denk niet dat er echt veel mensen zijn die zo werkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:49 schreef very het volgende:
[..]
So? Als mensen dan op zoek gaan naar Topic #232 dan gaan ze die niet vinden, en dat is dus verwarrend.
Als moderator zou je dat moeten kunnen begrijpen toch?. Topicreeks staat toch automatisch is je AT
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Fok zit vol autisten...tuurlijk werken die zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik denk niet dat er echt veel mensen zijn die zo werken. Topicreeks staat toch automatisch is je AT
.
People assume too much.![]()
Mensen al leuke hoesjes gevonden voor de iPhone 5C? Die van Apple trekt me niet zo.
Ik denk dat ik een leren wil van redelijke kwaliteit .. hoop dat de blauwe een beetje mooi past bij bruin leer haha![]()
Nee, je moet niets aanpassen, dat gaat automatisch met reeksen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:25 schreef LethalNinja het volgende:
Ik had hem aangepast maar dat kwam blijkbaar niet goed door.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ah okay, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je moet niets aanpassen, dat gaat automatisch met reeksen.![]()
Schrok me even dood. Kon niet inloggen bij de McDonalds op hun wifi. Iets met cookies niet kunnen accepteren. Paar keer geprobeerd, ook via andere wegen, maar niks hoor. Totdat ik er inene wel op kon. Gelukkig.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Dat zal me een schok geweest zijn inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Brummetje_ het volgende:
Schrok me even dood. Kon niet inloggen bij de McDonalds op hun wifi. Iets met cookies niet kunnen accepteren. Paar keer geprobeerd, ook via andere wegen, maar niks hoor. Totdat ik er inene wel op kon. Gelukkig.
Sowieso...als je WiFi van de McDonald's hebt ingeschakeld, dan kom je er te vaak.People assume too much.![]()
Ach ja wat zal ik zeggen? Ik vind het gewoon lekker!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef very het volgende:
[..]
Dat zal me een schok geweest zijn inderdaad
Sowieso...als je WiFi van de McDonald's hebt ingeschakeld, dan kom je er te vaak.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ben je dik?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ach ja wat zal ik zeggen? Ik vind het gewoon lekker!People assume too much.![]()
"Vies dagboek..."quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Brummetje_ het volgende:
Schrok me even dood. Kon niet inloggen bij de McDonalds op hun wifi. Iets met cookies niet kunnen accepteren. Paar keer geprobeerd, ook via andere wegen, maar niks hoor. Totdat ik er inene wel op kon. Gelukkig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijnquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Noem je very nou dik?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit, gestoord te zijn![]()
![]()
ik heb er eentje met zwarte rubberen rand en hard plastic doorzichtige achterkant. Doorzichtig was mijn enigste eis, zonde als je de kleur niet meer ziet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef zoodan het volgende:
Mensen al leuke hoesjes gevonden voor de iPhone 5C? Die van Apple trekt me niet zo.
Ik denk dat ik een leren wil van redelijke kwaliteit .. hoop dat de blauwe een beetje mooi past bij bruin leer haha![]()
nee brummetje_quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
tevreden mee? is er eigenlijk veel verschil in de screen protectors die worden verkocht, lijkt me wel toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:22 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
ik heb er eentje met zwarte rubberen rand en hard plastic doorzichtige achterkant. Doorzichtig was mijn enigste eis, zonde als je de kleur niet meer ziet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: