Niet in de traditionele definitie van het woord. Daarom zet ik het ook tussen aanhalingtekens.quote:
Mooie bevestiging van zijn post.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
LR begint weer met zijn Nicki Minaj act. Als Fok! cabaret wordt haak ik af. Tijd om te gaan slapen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval een wereld waarin het je geloofwaardigheid aantast als je Nicki Minaj uitgesproken verheerlijkt als volwassen man, en ja, ook ik laat mijn oren daar naar hangen.
Jammer. Hier zou een interessante discussie kunnen ontstaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
LR begint weer met zijn Nicki Minaj act. Als Fok! cabaret wordt haak ik af. Tijd om te gaan slapen.
Ik vind dat nogal een verregaande conclusie voor iemand die er zelf niks vanaf weet, maargoed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:05 schreef Elan het volgende:
Boeddhisme is vooral iets voor mensen die zelf geen zin aan hun leven kunnen geven heb ik soms het idee.
Wie zich geroepen voelt mag dit ontkrachten, het is geen belediging voor mensen die die filosofie nastreven.
Je maakt jezelf een beetje belachelijk door deze post tussen 2 van mijn posts te plaatsen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:07 schreef Elan het volgende:
Kapiteintjes lopen altijd weg lalalalaaaaa Kapiteintjes lopen altijd weg lalalalaaaaa Kapiteintjes lopen altijd weg lalalalaaaaa *Refrein*
Dat denk jij maar ik heb 2 jaar in een klooster gezeten op een berg mount Kiljuwani in Tibet-zuid ben daar zelf per jetpack heen gevlogen ook nog eens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een verregaande conclusie voor iemand die er zelf niks vanaf weet, maargoed.
Derksen trachtte Genee zijn stopwoordje te gebruiken maar wist het te recyclen tot iets moderners, maar dat geheel terzijdequote:Op dinsdag 5 november 2013 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet veel is treuriger dan een konijn dat zijn oren laat hangen, maar dat geheel terzijde.
Ik kwam helaas tot dezelfde conclusie. Excuus hiervoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je maakt jezelf een beetje belachelijk door deze post tussen 2 van mijn posts te plaatsen.
Nee dat pleuren ze direct weg, hele halve liters ook nog eens vraag maar aan Tjackie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag je bier drinken als boeddhistische monnik?
Alles wat het lichaam en de geest beschadigt moet je vermijden geloof ik. Dus vul zelf maar in hoe je dat wilt interpreteren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik herken het ook nogquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een schitterend religieus standpunt waar veel wijsheid in verborgen zit.
Heaven is for those too scared of nothingness! I will go no further than my mortal flesh will carry.
Het schijnt dat je verplicht zes maanden per jaar snoepreisjes naar Japan moet maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is wel geaccepteerd om een paar jaar te leven als monnik en daarna terug te keren in de maatschappijquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles wat het lichaam en de geest beschadigt moet je vermijden geloof ik. Dus vul zelf maar in hoe je dat wilt interpreteren.
Ik ga de hond wel even uitlaten, sorryquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
Elan, ik vind dat je jezelf dom gedraagt. Bedankt.
Hij heeft altijd Varg Vikernes nog om op terug te vallen als hij het even niet meer weet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet veel is treuriger dan een konijn dat zijn oren laat hangen, maar dat geheel terzijde.
zonder seks zouden er weinig boeddhisten overblijvenquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:10 schreef Elan het volgende:
Dus geen seks.
Geen drank.
Kortom zielig kanjergeloof.
Ik vind Kieft altijd wel een leuke gast.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derksen trachtte Genee zijn stopwoordje te gebruiken maar wist het te recyclen tot iets moderners, maar dat geheel terzijde
Hebben jullie ook zo'n labradoodle, machtige beesten zijn dat hequote:Op dinsdag 5 november 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik. Ik (nou ja mijn ouders) hebben altijd een hond gehad. Nu nog steeds trouwens.
Eerder een kat.quote:
Nee, maar wel ongeveer even groot.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n labradoodle, machtige beesten zijn dat he.
Wat is Ronnie the bear toch een extreme atheïst.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar wel ongeveer even groot.
De opvoedtechniek van Johan vind ik wel erg apart, elke moment dat de hond niet in huis plast krijgt het een snoepje.
Hier ook. Beest wordt helemaal gek als ik weer eens in het Zeeuwse benquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik. Ik (nou ja mijn ouders) hebben altijd een hond gehad. Nu nog steeds trouwens.
Johan is dan ook duidelijk een beetje opvoedmoe na 10 jaar VI.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar wel ongeveer even groot.
De opvoedtechniek van Johan vind ik wel erg apart, elke moment dat de hond niet in huis plast krijgt het een snoepje.
Klopt. Kattenquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Katten geven geen fuck. Als ik die beesten na 3 weken ophaal in het pension herkennen ze me niet eens
dat waren hindoesquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat pleuren ze direct weg, hele halve liters ook nog eens vraag maar aan Tjackie.
Die hebben een eigen wil enzijn boos dat je ze verwaarloosd hebt, honden zijn gewoon sukkels.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier ook. Beest wordt helemaal gek als ik weer eens in het Zeeuwse ben![]()
Katten geven geen fuck. Als ik die beesten na 3 weken ophaal in het pension herkennen ze me niet eens
hondenquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat ik in een goede stemming ben deel ik een foto van één van de mooiste creaturen van de Schepper (wie dit dan ook zijn moge)
[ afbeelding ]
Ik kan mij er ook niet echt in herkennen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben een eigen wil enzijn boos dat je ze verwaarloosd hebt, honden zijn gewoon sukkels.
Dat past het beste bij het rationele wat je nodig hebt als strategisch meesterbrein, wat op hem onmiskenbaar van toepassing is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is Ronnie the bear toch een extreme atheïst.
We hebben drie honden gehad (van hetzelfde ras) en dat waren wel allemaal sukkels jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben een eigen wil enzijn boos dat je ze verwaarloosd hebt, honden zijn gewoon sukkels.
Als je in een hogere macht geloof ben je inderdaad al snel geneigd dingen aan het toeval over te laten, maar The Bear niet hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat past het beste bij het rationele wat je nodig hebt als strategisch meesterbrein, wat op hem onmiskenbaar van toepassing is.
Dat is zo'n epische diss die hij in huis heeft, je zou bijna medelijden krijgen met The Wretch. Bijna.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je in een hogere macht geloof ben je inderdaad al snel geneigd dingen aan het toeval over te laten, maar The Bear niet hoor![]()
Hij denkt ten alle tijde 20 stappen vooruit, zelf als hij wordt afgeleid door een hideous fucker.
Even de exacte diss opzoeken. Een eigen interpretatie zou enkel afbreuk doen aan de perfectie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zo'n epische diss die hij in huis heeft, je zou bijna medelijden krijgen met The Wretch. Bijna.
quote:Harmony feels small in their presence, so she decides to split hairs with the Bear.
'Say, Ron, you look tired. Have you ever been tested for diseases?'
Ron replies, 'At least I'm not a hideous fucker.'
She says, 'Are you going home for Christmas? I'm going home. My family's got money.'
He says, 'No, we're staying here. We're going to find out who that fucking Nick Flannel is, and rule the fucking school. So run home and open your presents. I hope you get a new pillow to cry into.'
Succes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |