Ik weet niet of je het nu belachelijk aan het maken bent of niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niets is belangrijker dan iets anders.
Ik voel mij absoluut aangetrokken tot dergelijke vlugschriften.
terechtquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil dat we het niet meer over politiek of politieke bewegingen hebben in deze SC. Ik word altijd uitgelachen.
Ik wil je levensovertuiging niet belachelijk maken, maar ik voel zo af en toe de onweerstaanbare drang uit bepaalde filmpjes te citeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nu belachelijk aan het maken bent of niet.
Dit kan ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent met je kapitalisme door geslagen
Wij hebben allen wel in iets een eenzelfde drang, reken het je niet teveel aan dappere strijder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil je levensovertuiging niet belachelijk maken, maar ik voel zo af en toe de onweerstaanbare drang uit bepaalde filmpjes te citeren.
Dit is een soort onzichtbare kracht waartegen mijn menselijke vlees en geest niet bestand is.
Ik hoorde dat t lulletje rozenwater van mijn eindexamenklas lijsttrekker voor D66 is bij de aankomende gemeenteverkiezingen. Zijn toch altijd de treurige gevallen die de politiek in gaan. Zo'n Rutte is ook duidelijk gepest.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil dat we het niet meer over politiek of politieke bewegingen hebben in deze SC. Ik word altijd uitgelachen.
Stijn wordt president dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat t lulletje rozenwater van mijn eindexamenklas lijsttrekker voor D66 is bij de aankomende gemeenteverkiezingen. Zijn toch altijd de treurige gevallen die de politiek in gaan. Zo'n Rutte is ook duidelijk gepest.
Ik vind wat ik er van heb gelezen tot nu toe eigenlijk alleen maar logisch klinken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil je levensovertuiging niet belachelijk maken, maar ik voel zo af en toe de onweerstaanbare drang uit bepaalde filmpjes te citeren.
Dit is een soort onzichtbare kracht waartegen mijn menselijke vlees en geest niet bestand is.
Het valt me wel op dat vele van die natuurlijke driften banwaardig zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij hebben allen wel in iets een eenzelfde drang, reken het je niet teveel aan dappere strijder.
Het internet rekt de grenzen van het toelaatbare op. Heden ten dage zijn er zelfs momenten dat ik mij ook buiten Fok! moet inhouden om mijn Nicki verering tot in den treuren aan het mensen op te dringen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat vele van die natuurlijke driften banwaardig zijn.
Het mens zijn blijkt een misdaad.
Het is geen religie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat we kunnen stellen dat het boeddhisme de enige logische "religie" is.
In wat voor een wereld leven wij dan, vraag ik mij af.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het internet rekt de grenzen van het toelaatbare op. Heden ten dage zijn er zelfs momenten dat ik mij ook buiten Fok! moet inhouden om mijn Nicki verering tot in den treuren aan het mensen op te dringen.
Zit je weer in je Carlos Casteneda fase?quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In wat voor een wereld leven wij dan, vraag ik mij af.
Deze vraag is retorisch in de zin dat men duidelijk hoofdzaak en bijzaak niet van elkaar kan onderscheiden.
In ieder geval een wereld waarin het je geloofwaardigheid aantast als je Nicki Minaj uitgesproken verheerlijkt als volwassen man, en ja, ook ik laat mijn oren daar naar hangen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In wat voor een wereld leven wij dan, vraag ik mij af.
Deze vraag is retorisch in de zin dat men duidelijk hoofdzaak en bijzaak niet van elkaar kan onderscheiden.
Zo af en toe aarzel ik niet om wat van mijn wijsheid te delen. En geen flauwekulletjes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zit je weer in je Carlos Casteneda fase?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |