Dat is altijd het main argument voor metal: ja maar ze zijn technisch zo goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Knut, nee ik ga er even niet achter komen. En bedankt voor deze zinnige nachtafsluiter. Ik ben er wel weer achter gekomen dat ik Mayhem toch wel echt goed vind maar gewoon allang niet meer had geluisterd.
Het beetje normale materiaal dan he. Niet de demo's uit 1986 o.i.d.
Je moet trouwens eens het drumwerk van Hellhamer/Frost opzoeken. Black Metal drummers zijn wel de snelste die je gaat vinden.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-deadline-PSV.dhtmlquote:'Hier is mij helemaal niets van bekend. Ik hoor het nu voor het eerst', aldus Raiola, die zich niet druk maakt over de deadline. 'In het Nederlands hebben ze hier een mooie uitdrukking voor: waarvan akte.'
Ik ben trots.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-deadline-PSV.dhtml
Prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:06 schreef kapiteintje het volgende:
Rene, jij hebt Nicki Minaj die je tweet favoriet', ik heb die dikke pizza bakker die mij gaat napraten.
Ik weet niet wat je bedoelt met een dikke pizzabakker die jou gaat napraten, maar Nicki was zeer onder de indruk van mijn grappige Tweet inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:06 schreef kapiteintje het volgende:
Rene, jij hebt Nicki Minaj die je tweet favoriet', ik heb die dikke pizza bakker die mij gaat napraten.
Zie de quote van AFCniels.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met een dikke pizzabakker die jou gaat napraten, maar Nicki was zeer onder de indruk van mijn grappige Tweet inderdaad.
Neen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij niet in college zitten raddraaier?
Gezien je eigen kledingkeuze op onze eerste meet verdenk ik deze post ervan en troll te zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga jij je diepe v-halsjes nou maar strijken
Deze was vorig jaar ook al van toepassing.quote:
Ik heb geen diepe v-halsjes. Als je hierover wilt vechten sta ik open voor een afspraak.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gezien je eigen kledingkeuze op onze eerste meet verdenk ik deze post ervan en troll te zijn.
En uiteindelijk wordt dat pestvolk weer kampioenquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze was vorig jaar ook al van toepassing.
Grappig.
Net als dit jaar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En uiteindelijk wordt dat pestvolk weer kampioen
Omdat de rest er geen kut van kan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En uiteindelijk wordt dat pestvolk weer kampioen
Niemand in de Eredivisie kan er iets van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de rest er geen kut van kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |